Zulke tenen heb ik ook een beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef mefke79 het volgende:
Hier een kleine teen die en heel krom is en dan ook nog dwars op de rest staat zeg maar. En een tweede teen die langer is dan mijn grote teen. En dat alles gezegend met mininagels. Ziet er niet uit. Gelukkig kan ik niet op slippers lopen en in teva's maakt het niet zo veel uit..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:00 schreef Pvoesss het volgende:
Er is ook kindernagellak te koop. De nagellak is op waterbasis en bevat alleen water, acryl-polymeer en niet giftige kleurstoffen. De nagellak ruikt niet naar chemische stoffen en is 100% ongevaarlijk en gifvrij. http://www.greenjump.nl/P(...)gellak-op-waterbasis
zo lang ze niet alles er af kluiven, zal het niet zo'n vaart lopen volgens mij..quote:
Ohhh je hebt hemquote:
tsssss...quote:
Dat is ook raarquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohhh je hebt hem
Ik heb nooit meer wat gehoord van die vriend
met zulke kleurtjes moet ik echt niet aan komen, zit geen glitter inquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:00 schreef Pvoesss het volgende:
Er is ook kindernagellak te koop. De nagellak is op waterbasis en bevat alleen water, acryl-polymeer en niet giftige kleurstoffen. De nagellak ruikt niet naar chemische stoffen en is 100% ongevaarlijk en gifvrij. http://www.greenjump.nl/P(...)gellak-op-waterbasis
Klote hè? En de topics doen niet meer autorefresh. Da's ook kut.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klote hè? En de topics doen niet meer autorefresh. Da's ook kut.
Oh nee, dat haat ik zoiezo al, dat moet uit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klote hè? En de topics doen niet meer autorefresh. Da's ook kut.
Ik heb dr een los toetsenbordje bij.quote:
oh ja, dat toetsenbordje ligt hier ook. Toch maar eens gebruiken dan...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb dr een los toetsenbordje bij.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier nog geen weekend, wel koppijn. Moet mijn kop weer eens recht op mijn romp laten zetten.Maar het is wel bijjjjna weekend. En ik heb shalalie shalala in m'n (toch al zere) kop. [/dagboek]hoe is het met jouw koppijn Tico?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Soms zo gek dat je gewoon "bang" kunt worden van kinderen/mensen die jonger zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Estrys het volgende:
Ja ik ga die mensen liever uit de weg hoor, ze achtervolgen je tot je auto als het moet. Heb 1 keer gehad (toen ik een jaar of 20 was) dat twee van 'dat soort' grietjes in een auto mij inhaalden en voor mij constant op de rem gingen staan, waardoor ik een handgebaar maakte van 'wat doe jij nou' Nou bij het verkeerslicht stapten ze dus uit. En op mijn raam bonken en schelden dat ik mijn raam open moest doen. Ik snel mijn deur op slot gedaan. Ik kneep hem wel. Echt teveel van dat soort volk hier in de stad
Ow zandkasteel zou wel erg leuk zijn. Ik ga daar toch nog eens naar kijken.quote:Thomas de trein vind ik ook niet zo. Ik vind Erik de Zwart echt saai dat verhaal oplezen. Jammer dat het Zandkasteel niet komt.
meh... ik heb net nieuwe crocs besteld...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Estrys het volgende:
Sommige kinderen, Mefke.![]()
Ik was vorige week met Seb bij Xenos. En Seb had zijn poppenbuggy met (enorme) Dora pop mee. Komt er een jochie van een jaar of 4 denk ik. Op zijn crocs, met grote schakel ketting om zijn nek(echt waar) en die begint zomaar aan Dora te trekken. Dus ik zeg dat hij dat niet moet doen. 'ik vind die pop stom' Wij niet zeg ik. Begint hij tegen die pop te schoppen. Dus ik zeg weer netjes dat hij dat niet moet doen. ' ik ga hem ook schoppen en wijst op Seb' NOU IK DENK HET NIET.![]()
![]()
Was al aan het overwegen wat ik ging doen, want ik had zijn moeder al gezien, die stond aan de andere kant van de winkel. Zo'n type die gelijk begint te schreeuwen dat je aan dr zoon komtHoorde ik haar nog roepen PATRIIIICK en JENNIFEEEER (en te dik grietje van een jaar of 8 met een shirt met gouden glitters)
I rest my casequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:24 schreef moussy het volgende:
[..]
meh... ik heb net nieuwe crocs besteld...
oh dan kan ik mn dikke schakelketting ook weer om!quote:
Die heb ik ook en de offroadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef Vlindur het volgende:
Oh die zijn leuk moussy, ik heb die saaie standaard versie. In het zilver/grijsmaar ze lopen zo lekker <3
Crocs.nl en 30 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef simmu het volgende:
oeh, die zien er tof uit vlinder? waar en hoe duur?
Serieus? Die tracteer ik dus rustig op een deur in hun bakkes. En dan noteer ik ook nog duidelijk zichtbaar het nummerbord om de verzekering eventuele deuken in mijn deur te laten betalen. Dan hebben ze ff net de verkeerde uitgekozenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Estrys het volgende:
Ja ik ga die mensen liever uit de weg hoor, ze achtervolgen je tot je auto als het moet. Heb 1 keer gehad (toen ik een jaar of 20 was) dat twee van 'dat soort' grietjes in een auto mij inhaalden en voor mij constant op de rem gingen staan, waardoor ik een handgebaar maakte van 'wat doe jij nou' Nou bij het verkeerslicht stapten ze dus uit. En op mijn raam bonken en schelden dat ik mijn raam open moest doen. Ik snel mijn deur op slot gedaan. Ik kneep hem wel. Echt teveel van dat soort volk hier in de stad
Thomas de trein vind ik ook niet zo. Ik vind Erik de Zwart echt saai dat verhaal oplezen. Jammer dat het Zandkasteel niet komt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is een ped-egg?
Ik heb net voor de 2e keere vandaag mijn benen en hielen ingesmeerd.
Oh, en voor wie het wil weten, ik ben ook weer helemaal babyzacht.
Nogal een verschilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag hem voor 54 voorbij komen!
10 is idd een prima prijs.
heerlijk toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Wij waren hier in slaap gevallen. tot een uur geleden.
Slaapt wie nog?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
heerlijk toch?![]()
En slaapt kitten nu nog?Hoop ik?
Tijd voor mij om in elk geval naar bed te gaanquote:
Mijnfavoriete programma! Wij kijken op de BBC. Dus heb ze al gezien. Soms kijken we ze nog een keer,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kijk TopGear, ook al zo meisjesachtig.
Ik knip gewoon het licht uit als ik wil slapen. Als zij dan nog wakker is, moet ze het lekker zelf weten. Bed staat inmiddels bij ons in de kamer, dus licht weer aan en spelen zit er niet in. Meestal ligt ze nog een half uur te zingen voor ze het opgeeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:26 schreef Saffier het volgende:
Heb jijzelf genoeg bijgetankt voor zo'n nacht op komst? Ik weet inmiddels dat ik met minder slaap toe kan voor een hele tijd dan ik ooit heb gedacht, maar dit breekt toch een keer op?
Ik zag trouwens net wat ik gisteren eigenlijk had moeten doen. Was opvouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Worden niet meer inmiddels, ik blijf gewoon in permanente staat van gallisch-heid verkeren. Gisteren lag ze om 20.00 uur in bed, toen wist ik gewoon niet meer wat ik nou met mijn vrije avond moest doen.
Nog een jaar. Vandaag wilde ze ineens ook niet meer naar de psz. Toch weggebracht, niks aan de hand. Ik boodschappen doen met mijn moeder, word ik gebeld door mijn wederhelft, dat ze hem gebeld hadden of hij haar wilde komen ophalen, want ze moest steeds huilen. Zucht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh buh. Hopelijk gaat school haar eens lekker uitputten. Hoe lang nog? Merk je ook dat als ze een (mentaal) uitdagende dag heeft gehad ze beter slaapt?
Ze weet het wel te spelen he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog een jaar. Vandaag wilde ze ineens ook niet meer naar de psz. Toch weggebracht, niks aan de hand. Ik boodschappen doen met mijn moeder, word ik gebeld door mijn wederhelft, dat ze hem gebeld hadden of hij haar wilde komen ophalen, want ze moest steeds huilen. Zucht.
Er is wel iets gebeurd, maar ik weet niet precies wat. Ze hadden al een keer aangegeven dat ze kindjes had geduwd, maar ook een keer dat iemand haar had omgeduwd. En ik krijg er niet uit of ze het nu niet leuk vind omdat iemand haar geduwd heeft, of omdat zij zelf iemand geduwd heeft en daar straf voor heeft gekregen. Dat ga ik de volgende keer toch even navragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:32 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ze weet het wel te spelen he?
Of was ze sereus verdrietig?dan heb ik niets gezegd. Maar ik zie de mijne er (nu al) voor aan om het gewoon te spelen dus.
Dat herken ik dus heel erg van Tobias, maar dan van de kleuterschool! Veel uitleggen dat kindjes niet (meer) met je willen spelen als je ze pijn doet door ons én zijn juffen en dus doorzetten met zijn allen. Maar Bep is wel nog geen 4 natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het idee dat sinds ze daar komt, ze ook meer met pijn doen bezig is. Slaan en schoppen en soms zelfs knijpen. Maar ze vond het vanaf dag 1 altijd heel leuk en stond 's ochtends al te trappelen om ernaartoe te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en al die namen was pittig om zeker wel 6 x voorbij te horen komen...Herinnering is een vorm van ontmoeting.
Wat doet de pedicure dan behalve vijlen, om jou van die mooie voetjes te laten krijgen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:04 schreef Incantrix het volgende:
Ik vijl zelf nooit, je haalt zo snel te veel weg en dan krijg je inderdaad pijn bij het lopen én het groeit weer dubbel zo dik terug.. Ik ben een verwaand ding en ga gewoon elke maand naar de pedicureMooie voetjes en een voetmassage FTW
Jee, ben je al 40 jaar getrouwd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Mogge! Hier 40jarig huwelijksfeest stress. Ik heb net mijn koffer maar van zolder getrapt omdat ik inmiddels 6 tassen vol had. Nu nog maar 1.
Ik begrijp je hoor, soms kan je er helemaal gelukkig van worden!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:56 schreef livelink het volgende:
Bar![]()
Jullie hebben het echt zwaar voor jullie kiezen gekregen als familie. Gelukkig heeft je Opa wel een gezegende leeftijd bereikt.
Ik heb vandaag bij de AH een ananas-snijder gekocht. Wat een superding is dat![]()
![]()
Job is zo gek op verse ananas, maar ik heb zo'n hekel aan dat schillen van zo'n ananas. En nu geen centje pijn. Job kon het zelfs zelf.
Stom he, dat je daar zo blij van kunt worden, zo'n zogenaamd wonderding dat het ook echt doet.
Lekker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:08 schreef Memmel het volgende:
Ik heb vandaag echt een uitbrakdagje. Gisteren mooi diner gehad met mijn hubbie. Was heel gezellig! Maar nu ben ik moe.
Nagelriemen mooi maken, mijn tot ingroeien neigende nagels hiervoor behoeden, precies genoeg eelt weghalen, problemen tijdig signaleren en, zoals reeds gezegd, een voetmassagequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat doet de pedicure dan behalve vijlen, om jou van die mooie voetjes te laten krijgen?
Jaja very nice! We kregen allemaal een vette dinerbon te besteden bij een alliance restaurant. Dus naar Johnnie in Zwolle of Sergio in Oud Sluis. Of een andere mooie plek. Als er een keer een plekkie isquote:
Ik ben niet eens normaal getrouwdquote:
Hoe/waarmee?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nagelriemen mooi maken, mijn tot ingroeien neigende nagels hiervoor behoeden, precies genoeg eelt weghalen, problemen tijdig signaleren en, zoals reeds gezegd, een voetmassage
om tegen diaan te zeggen dat ik het leuk voor haar vindt dat ze een leuke avond heeft gehad met de manic streat preachersquote:Op maandag 16 mei 2011 10:02 schreef Memmel het volgende:
Waarom doe je het dan toch?
Ik heb over een half uur het belangrijkste gesprek dat ik tot nog toe ooit heb gevoerd.
Ik vreet me nog even een half uurtje op.
Spannend zeg! En sterkte zometeen!!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:02 schreef Memmel het volgende:
Waarom doe je het dan toch?
Ik heb over een half uur het belangrijkste gesprek dat ik tot nog toe ooit heb gevoerd.
Ik vreet me nog even een half uurtje op.
Ja, dat ja....quote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Inside info die mss wel inside moest blijven.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:16 schreef Memmel het volgende:
Gedaan! Pfoei.
Ik heb net mijn baan zo goed als opgezegd (klein voorbehoudje, maar in principe per 1 juni opgezegd) en begin in september aan de verkorte leerroute pabo.
Als je het heel snel zegt lijkt het niks....
omg omg omfg waar begin ik aan....
Je leeft nog! Yay!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:16 schreef Memmel het volgende:
Gedaan! Pfoei.
Ik heb net mijn baan zo goed als opgezegd (klein voorbehoudje, maar in principe per 1 juni opgezegd) en begin in september aan de verkorte leerroute pabo.
Als je het heel snel zegt lijkt het niks....
omg omg omfg waar begin ik aan....
Ja, voor 1 juni opzeggen he. Ik denk dat ik dan per 1 aug vertrek, ik kan iig de hele maand juli vrijnemen wegens teveel aan vrije dagen. Levert me meer op dan uitbetalen denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef Ticootje het volgende:
Ja goed zo!!! 1 juni! Das gewoon over 2 weken.
Whahahaha!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wauw Memmel! Je was al mijn held, maar nu ben je het nog meer!!! Wat goed dat je het gewoon doet. en dan zie je daarna wel weer toch?
goed bezig!
Enne, niet in een klas met een Cavia en/of hamster gaan hè
Ahhw, echt? Waarom?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wauw Memmel! Je was al mijn held, maar nu ben je het nog meer!!! ...
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Enne, niet in een klas met een Cavia en/of hamster gaan hè
omdat je "gewoon"doet wat velen wel zouden willen maar niet kunnen of durven. En dat vind ik echt heldhaftig!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ahhw, echt? Waarom?
Ik denk dat met name de biologielessen mij moeilijk zullen vallen
Ik weet het, ik weet het...quote:Op maandag 16 mei 2011 12:32 schreef livelink het volgende:
En wat heb je nu geleerd, Freecell?
Altijd, altijd, altijd direct gaan kijken als de kinderen samen rustig lol lijken te hebben. De leukste lol is toch wel met verboden dingen.
soms ga ik expres niet kijken, dan is de lol en de rust me even meer waard dan de eventuele rotzooi
Ik denk geen. Waarschijnlijk krijg ik twee maanden tevoren te horen dat het einde oefening is. Eind van het jaar weten we waarschijnlijk wel meer of dat er echt 20% uit moet. Ach het is geen ramp of zo, we kijken alvast wat rondquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Ssserpente het volgende:
Estrys, wat onwijs balen! Wanneer krijg je uitsluitsel?
euh. Misschien dat je die meeneemt als je ergens op de koffie gaat?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:29 schreef snoopy het volgende:
ja maar, wat heeft de koffie er mee te maken?
Ja hallo! Jij geeft dus piemeltjes als je op de koffie gaat?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat steken er voor rare nou ja, soort van rode piemeltjes uit dat leuke witje linksonder.
Ze wíl helemaal geen koffie danquote:Op maandag 16 mei 2011 14:33 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja hallo! Jij geeft dus piemeltjes als je op de koffie gaat?
Nou Saffier!quote:
en cupachupboeketten!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt ook thee- en koffieboeketten.
Daar zitten verschillende soorten thee of koffie in.
Ieuw! Van die enge dunne kleine-hondjes-piemeltjes!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat steken er voor rare nou ja, soort van rode piemeltjes uit dat leuke witje linksonder.
idd, dan maar het piemelboeketquote:Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat zag ik ook toen ik googlede. Dat zou ik dan persoonlijk niet weggeven. Beetje teveel avondvierdaagse-feel.
Sorryquote:
ja. nou je het zegt. ie-ieuw.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ieuw! Van die enge dunne kleine-hondjes-piemeltjes!![]()
Die van hier ook niet geloof ik. Misschien dat het weer beter wordt nu de oude nieuwe eigenaar terug is.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heeft de bloemist hier niets onder de 15 euro
ja, t is voor de weggeef. dus.quote:
Ja, gétsíé!! Rill!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. nou je het zegt. ie-ieuw.van die doehetzelflikkertjes. *ril*
nou, stel eens koffieboeketjes voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heeft de bloemist hier niets onder de 15 euro
vast. Die zou ik sowieso niet weggeven trouwens. Graftakken noemen wij die.quote:
Ga jij ff de tuindersvrouw uithangen. Zeker niks meer te doen de hele dag?quote:
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga jij ff de tuindersvrouw uithangen. Zeker niks meer te doen de hele dag?
Zegt de ene tuindersvrouw tegen de andere....quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga jij ff de tuindersvrouw uithangen. Zeker niks meer te doen de hele dag?
Gaat het er hier tenminste ook eens beschaafd aan toe.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat een heerlijk droge, beschaafde reactie!
Juf Mems to the rescue!
[..]![]()
Kan je gelijk je pyjama aan, want het is al bijna bedtijd!!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, het gaat om de hoeveelheid verzonden data, niet om de tijd dat je online bent. Mijn foon is den gehele dag online ivm de mail, maar dat levert echt maar een paar kb'tjes op.
en dan ga ik nu maar eens douchen..denk iktis zo'n dag. Ik hoop maar dat er van dit soort dagen niet veel meer volgen, want ik baal nu al van mezelf.
die pyjama moet eerst nog uit he...anders wordt ie nat bij het douchenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kan je gelijk je pyjama aan, want het is al bijna bedtijd!!
nou.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Gaat het er hier tenminste ook eens beschaafd aan toe.
Geloof me, ik praat ook liever over piemols hoor.
En liever nog dan erover praten...nou, laat maar.
Jahquote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zegt de ene tuindersvrouw tegen de andere....
Hij ligt nu bij mn ouders op de bank, met dekentje. Vanavond op tijd naar bed... we waren pas rond kwart voor 11 weer binnen. De hele avond op de singel gestaan. Ja dus... was echt feest!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Ai Diaan. Die verdient wel een warme chocomelk.
Ben je gisteravond de singels nog opgeweest?
Wat een herrie zeg![]()
![]()
Free, pokjes, stomme dingen.. Hopelijk niet teveel last?
Als Amber niet naar school hoeft ligt ze 9 van de 10 keer ook niet na 19.30 in bed. Zelfs in de vakantie...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef snoopy het volgende:
Hier liggen ze er ook in. Morgen weer naar school.
Nog 29 kg tot ik ga afbouwen en opbouwen en in die fase nog eens 5. Ben nog wel ff onderwegquote:Op maandag 16 mei 2011 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow memmel wat knap van je. Heel veel plezier op de PABO
En Muks 19kg minder respect. Hoeveel wil je er nog af?
Je was vorig jaar toch ook al zo veel afgevallen? Blijft er nog wel wat over dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Muks het volgende:
[..]
Nog 29 kg tot ik ga afbouwen en opbouwen en in die fase nog eens 5. Ben nog wel ff onderweg
18.30-19.00 redden we hier allang niet meer, eerder 20.30-21.00 tegenwoordig. En in vakanties gebeurt het geregeld dat ik eerder lig dan de heren, met name de oudste kijkt graag NCIS en zo
Als jij 29 kilo afvalt moet je aan de dwangvoeding mensquote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En wauw, zoveel kilo's!Dat ik er eens een vorbeeld aan neem.
Dude!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het wonder is geschied. Ik heb een spijkerbroek voor mezelf gevonden![]()
.
En die van mij liggen er ook altijd tussen 18.45 en 19.15 ergens in.
Ik draag geen spijkerbroeken meer. Het zit gewoon nooit goed :-/quote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het wonder is geschied. Ik heb een spijkerbroek voor mezelf gevonden![]()
.
En die van mij liggen er ook altijd tussen 18.45 en 19.15 ergens in.
ik heb er 2 waar ik zo ongeveer in woonquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik draag geen spijkerbroeken meer. Het zit gewoon nooit goed :-/
Oh die is leuk!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik denk dat dit hem is:
[ afbeelding ]
ik heb te dikke potenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Vicky, ik zou dus juist heel graag weer een echte jeans hebben, niet stretch. Maar ik kan echt nergens iets vinden in mijn maat, wat er nog een beetje hip/leuk uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |