Zulke tenen heb ik ook een beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef mefke79 het volgende:
Hier een kleine teen die en heel krom is en dan ook nog dwars op de rest staat zeg maar. En een tweede teen die langer is dan mijn grote teen. En dat alles gezegend met mininagels. Ziet er niet uit. Gelukkig kan ik niet op slippers lopen en in teva's maakt het niet zo veel uit..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:00 schreef Pvoesss het volgende:
Er is ook kindernagellak te koop. De nagellak is op waterbasis en bevat alleen water, acryl-polymeer en niet giftige kleurstoffen. De nagellak ruikt niet naar chemische stoffen en is 100% ongevaarlijk en gifvrij. http://www.greenjump.nl/P(...)gellak-op-waterbasis
zo lang ze niet alles er af kluiven, zal het niet zo'n vaart lopen volgens mij..quote:
Ohhh je hebt hemquote:
tsssss...quote:
Dat is ook raarquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohhh je hebt hem
Ik heb nooit meer wat gehoord van die vriend
met zulke kleurtjes moet ik echt niet aan komen, zit geen glitter inquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:00 schreef Pvoesss het volgende:
Er is ook kindernagellak te koop. De nagellak is op waterbasis en bevat alleen water, acryl-polymeer en niet giftige kleurstoffen. De nagellak ruikt niet naar chemische stoffen en is 100% ongevaarlijk en gifvrij. http://www.greenjump.nl/P(...)gellak-op-waterbasis
Klote hè? En de topics doen niet meer autorefresh. Da's ook kut.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klote hè? En de topics doen niet meer autorefresh. Da's ook kut.
Oh nee, dat haat ik zoiezo al, dat moet uit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Klote hè? En de topics doen niet meer autorefresh. Da's ook kut.
Ik heb dr een los toetsenbordje bij.quote:
oh ja, dat toetsenbordje ligt hier ook. Toch maar eens gebruiken dan...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb dr een los toetsenbordje bij.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier nog geen weekend, wel koppijn. Moet mijn kop weer eens recht op mijn romp laten zetten.Maar het is wel bijjjjna weekend. En ik heb shalalie shalala in m'n (toch al zere) kop. [/dagboek]hoe is het met jouw koppijn Tico?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Soms zo gek dat je gewoon "bang" kunt worden van kinderen/mensen die jonger zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Estrys het volgende:
Ja ik ga die mensen liever uit de weg hoor, ze achtervolgen je tot je auto als het moet. Heb 1 keer gehad (toen ik een jaar of 20 was) dat twee van 'dat soort' grietjes in een auto mij inhaalden en voor mij constant op de rem gingen staan, waardoor ik een handgebaar maakte van 'wat doe jij nou' Nou bij het verkeerslicht stapten ze dus uit. En op mijn raam bonken en schelden dat ik mijn raam open moest doen. Ik snel mijn deur op slot gedaan. Ik kneep hem wel. Echt teveel van dat soort volk hier in de stad
Ow zandkasteel zou wel erg leuk zijn. Ik ga daar toch nog eens naar kijken.quote:Thomas de trein vind ik ook niet zo. Ik vind Erik de Zwart echt saai dat verhaal oplezen. Jammer dat het Zandkasteel niet komt.
meh... ik heb net nieuwe crocs besteld...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Estrys het volgende:
Sommige kinderen, Mefke.![]()
Ik was vorige week met Seb bij Xenos. En Seb had zijn poppenbuggy met (enorme) Dora pop mee. Komt er een jochie van een jaar of 4 denk ik. Op zijn crocs, met grote schakel ketting om zijn nek(echt waar) en die begint zomaar aan Dora te trekken. Dus ik zeg dat hij dat niet moet doen. 'ik vind die pop stom' Wij niet zeg ik. Begint hij tegen die pop te schoppen. Dus ik zeg weer netjes dat hij dat niet moet doen. ' ik ga hem ook schoppen en wijst op Seb' NOU IK DENK HET NIET.![]()
![]()
Was al aan het overwegen wat ik ging doen, want ik had zijn moeder al gezien, die stond aan de andere kant van de winkel. Zo'n type die gelijk begint te schreeuwen dat je aan dr zoon komtHoorde ik haar nog roepen PATRIIIICK en JENNIFEEEER (en te dik grietje van een jaar of 8 met een shirt met gouden glitters)
I rest my casequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:24 schreef moussy het volgende:
[..]
meh... ik heb net nieuwe crocs besteld...
oh dan kan ik mn dikke schakelketting ook weer om!quote:
Die heb ik ook en de offroadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef Vlindur het volgende:
Oh die zijn leuk moussy, ik heb die saaie standaard versie. In het zilver/grijsmaar ze lopen zo lekker <3
Crocs.nl en 30 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef simmu het volgende:
oeh, die zien er tof uit vlinder? waar en hoe duur?
Serieus? Die tracteer ik dus rustig op een deur in hun bakkes. En dan noteer ik ook nog duidelijk zichtbaar het nummerbord om de verzekering eventuele deuken in mijn deur te laten betalen. Dan hebben ze ff net de verkeerde uitgekozenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Estrys het volgende:
Ja ik ga die mensen liever uit de weg hoor, ze achtervolgen je tot je auto als het moet. Heb 1 keer gehad (toen ik een jaar of 20 was) dat twee van 'dat soort' grietjes in een auto mij inhaalden en voor mij constant op de rem gingen staan, waardoor ik een handgebaar maakte van 'wat doe jij nou' Nou bij het verkeerslicht stapten ze dus uit. En op mijn raam bonken en schelden dat ik mijn raam open moest doen. Ik snel mijn deur op slot gedaan. Ik kneep hem wel. Echt teveel van dat soort volk hier in de stad
Thomas de trein vind ik ook niet zo. Ik vind Erik de Zwart echt saai dat verhaal oplezen. Jammer dat het Zandkasteel niet komt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is een ped-egg?
Ik heb net voor de 2e keere vandaag mijn benen en hielen ingesmeerd.
Oh, en voor wie het wil weten, ik ben ook weer helemaal babyzacht.
Nogal een verschilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag hem voor 54 voorbij komen!
10 is idd een prima prijs.
heerlijk toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Wij waren hier in slaap gevallen. tot een uur geleden.
Slaapt wie nog?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
heerlijk toch?![]()
En slaapt kitten nu nog?Hoop ik?
Tijd voor mij om in elk geval naar bed te gaanquote:
Mijnfavoriete programma! Wij kijken op de BBC. Dus heb ze al gezien. Soms kijken we ze nog een keer,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kijk TopGear, ook al zo meisjesachtig.
Ik knip gewoon het licht uit als ik wil slapen. Als zij dan nog wakker is, moet ze het lekker zelf weten. Bed staat inmiddels bij ons in de kamer, dus licht weer aan en spelen zit er niet in. Meestal ligt ze nog een half uur te zingen voor ze het opgeeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:26 schreef Saffier het volgende:
Heb jijzelf genoeg bijgetankt voor zo'n nacht op komst? Ik weet inmiddels dat ik met minder slaap toe kan voor een hele tijd dan ik ooit heb gedacht, maar dit breekt toch een keer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |