Kan niet, veroorzaakt veel te veel laggquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:10 schreef Toothless het volgende:
Poll: Nether toevoegen?
• Ja
• Nee
• Neger?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nieuwe CPUquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:11 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan niet, veroorzaakt veel te veel lagg
3 worlds = lagg
Gast, er staat op een bord dat jij dat pauperding op 12 mei hebt gebouwd, terwijl ik al bezig was vanaf zaterdag daarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Flikker op, die hut stond er eerder. Ik heb jou net ingegraven met cobble bij die hut, en toen was jij nog niet aan je huis begonnen.
idd, het komt gewoon standaard, eigenlijk wou ik neger stemmen maar ik heb toch gewoon nee gestemdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:19 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik zou persoonlijk wachten tot 1.6 waar notch het in minecraft implementeert.
Ik heb een halfuurtje strandjes af gerend bij spawn en toen had ik al een stuk of 7 stacks clay.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tevens, dat huis ga ik ook niet meer van klei maken, want er is simpelweg maar 4/956158123514149147194714914 klei blokjes in de wereld
bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, er staat op een bord dat jij dat pauperding op 12 mei hebt gebouwd, terwijl ik al bezig was vanaf zaterdag daar
-edit-
Maar ach dat had jij ook niet kunnen weten wat dat betreft dat het van mij was, had ik maar een bord er neer moeten pleuren
Tevens, dat huis ga ik ook niet meer van klei maken, want er is simpelweg maar 4/956158123514149147194714914 klei blokjes in de wereld
Wanneer gaan we nou een stad maken in surv? en kan jij een stuk uitvlakken in creaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik heb een halfuurtje strandjes af gerend bij spawn en toen had ik al een stuk of 7 stacks clay.
edit: Ik wou ook op neger stemmen, maar iemand heeft al gestemd hier op werk. >.>
Moeten we even kijken, ik ben in iedergeval pas om half 10 thuis ofzo vanavond.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou een stad maken in surv? en kan jij een stuk uitvlakken in crea
Tegen die tijd ben ik hier met ninaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Moeten we even kijken, ik ben in iedergeval pas om half 10 thuis ofzo vanavond.
Pilletje nemen en tel tot 10quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Weerfenomeen vieze onno poephoofd.
Telkens als ik gvd ergens ver van de spawn ga, komt er weer zo'n kut clown NAAST MIJ een woning bouwen. Opflikkeren nu want ik begin pissig te worden
Heb je ook nog eens mijn complete beschutting (lees: Bomen) van mijn eiland afgezaagd
Die hut van je gaat er derhalve nog eens aan.
EEN HUT JA, als je nou een gigantisch bazenstructuur er neer had gezet; soit, maar nu weer zo'n pauper hut
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Pilletje nemen en tel tot 10![]()
Ik begon op 10 mei al met mijn indrukwekkend meesterwerk, 12 mei was ie klaar. Die bomen zijn afgefikt.
Je mag van mij wel wat saplings hebben, kost je 10 cobblestone per stuk.
Pfffff gek toen jij mij die spot aanwees had ik in 1 half uurtje een stuk of 8 stacks in een half uur, maar daarna zag ik weer helemaal niets, en nu ook weer een half uur achter de rug zonder iets niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik heb een halfuurtje strandjes af gerend bij spawn en toen had ik al een stuk of 7 stacks clay.
edit: Ik wou ook op neger stemmen, maar iemand heeft al gestemd hier op werk. >.>
Ja meesterwerk ja! Opgetrokken uit smoothstone en een vloer met schaakbordpatroon. Jouw hut heeft niet eens 'n dakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Dan hak ik zelf wel wat bomen om :p Area is alweer gerestored
Meesterwerk
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:16 schreef Toothless het volgende:
Poll: iConomy in survival?
• Ja
• Nee
• Ban RickoKun
Tussenstand:
[ afbeelding ]
PFFFF jullie mij bannen!? Nou dan stem ik lekker Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:16 schreef Toothless het volgende:
Poll: iConomy in survival?
• Ja
• Nee
• Ban RickoKun
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oh je bedoelt niet dat cobblestone tentje met een klein faalakkertje ernaast (een akker zonder water) ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja meesterwerk ja! Opgetrokken uit smoothstone en een vloer met schaakbordpatroon. Jouw hut heeft niet eens 'n dak
Zonder water? Hedde wel goed gekeken??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh je bedoelt niet dat cobblestone tentje met een klein faalakkertje ernaast (een akker zonder water) ?
En maar klagen, moet je is op de render zoeken naar het rode en groene dak, stukje blauw dak ook al. Wat daar tegenover wordt gebouwt. Ik mag klagen, jullie niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zonder water? Hedde wel goed gekeken??
Je verpest wel gruwelijk mijn uitzicht met dat bakstenen geval.
Horizonvervuilingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
En maar klagen, moet je is op de render zoeken naar het rode en groene dak, stukje blauw dak ook al. Wat daar tegenover wordt gebouwt. Ik mag klagen, jullie niet!
wat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef Berend. het volgende:
Wij gaan binnenkort zelf een engelse server maken, wij zijn dus absoluut geen concurentie voor FOK. Helaas moesten wij hierdoor weg uit onze admin rechten, maar ook gelijk een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |