Ging ook om teveel mensen tegelijk mee de stad bouwen denk ik, maar hoe meer hoe leuker imo want dan stamp je binnen no time een stad uit de grond.quote:
NEE.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef maurisioo het volgende:
Wat je ook kunt doen is 2 groepen te maken en kijken wie uiteindelijk de mooiste stad heeft.
Ik denk dat het leukste is om gewoon met wat tools te vertrekken en alles daar in de buurt te halen/farms te maken etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef TJV het volgende:
Ik weet niet waar je het van wilt bouwen dnb, maar ik heb al cobblestone genoeg.
Kan ook. Wel diamond tools dan he, anders zijn we zo lang bezig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik denk dat het leukste is om gewoon met wat tools te vertrekken en alles daar in de buurt te halen/farms te maken etc.
Zou ik eerlijk gezegd ook zonder tools doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik denk dat het leukste is om gewoon met wat tools te vertrekken en alles daar in de buurt te halen/farms te maken etc.
Dat verpest toch de survival sfeer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil gewoon alles meenemen, heb niet voor niks alles verzameld
Da moette doen dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil gewoon alles meenemen, heb niet voor niks alles verzameld
Mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef vogelkooi het volgende:
Het schelden op de server mag wel wat minder.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef vogelkooi het volgende:
Het schelden op de server mag wel wat minder.
Dat is inderdaad een nadeel van SMP, ik ben ook niet blij met het cobblestone/lava geval naast mijn schitterende huisjes op stelten. Maar je kan natuurlijk altijd vriendelijk vragen of ze daar niet willen gaan bouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Weerfenomeen vieze onno poephoofd.
Telkens als ik gvd ergens ver van de spawn ga, komt er weer zo'n kut clown NAAST MIJ een woning bouwen. Opflikkeren nu want ik begin pissig te worden
Heb je ook nog eens mijn complete beschutting (lees: Bomen) van mijn eiland afgezaagd
Die hut van je gaat er derhalve nog eens aan.
EEN HUT JA, als je nou een gigantisch bazenstructuur er neer had gezet; soit, maar nu weer zo'n pauper hut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker op, die hut stond er eerder. Ik heb jou net ingegraven met cobble bij die hut, en toen was jij nog niet aan je huis begonnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Weerfenomeen vieze onno poephoofd.
Telkens als ik gvd ergens ver van de spawn ga, komt er weer zo'n kut clown NAAST MIJ een woning bouwen. Opflikkeren nu want ik begin pissig te worden
Heb je ook nog eens mijn complete beschutting (lees: Bomen) van mijn eiland afgezaagd
Die hut van je gaat er derhalve nog eens aan.
EEN HUT JA, als je nou een gigantisch bazenstructuur er neer had gezet; soit, maar nu weer zo'n pauper hut
-_-quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Flikker op, die hut stond er eerder. Ik heb jou net ingegraven met cobble bij die hut, en toen was jij nog niet aan je huis begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |