Fail, ze is fakkin 14 man...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:09 schreef JaimyLee het volgende:
Kut ik bedenk met net dat het vrijdag de 13e isWaarom nou weer vanavond Nina zien
ik 16quote:
Ik wil wel meedoen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik wil binnenkort een stukje vlak land opzoeken in survival met een paar mensen en een dorpje/stad beginnen. Vrijwilligers?
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik wil binnenkort een stukje vlak land opzoeken in survival met een paar mensen en een dorpje/stad beginnen. Vrijwilligers?
Tja, als regen nou gewoon véél zeldzamer wordt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef mschol het volgende:
mogen we rechten krijgen op /weather in creative?
dit is echt kut
I'm in!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef dnbrainwash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ik heb al gekeken naar een mooi plekje, bij het vliegveld de landingbaan met de antonov aflopen dan heb je rechts huisjes en dan daarboven, dus als iemand dat uitvlaktquote:
Ik help wel ff mee, voetbalstadion is toch af.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef dnbrainwash het volgende:
Klinkt goed. Dorpke met woningen en winkels?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik bouw de fort.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dorpke met woningen en winkels?
In ´t Survival-gedeelte van de server?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik bouw de fort.
Met daarin een kerncentrale
Ah inderdaad!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef maurisioo het volgende:
@Dnbrainwash, volgens mij heb je die paar vrijwilligers al.![]()
Als je er teveel hebt doe ik wel niet mee.
admins hebben VIP plaatsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:40 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ah inderdaad!
Teveel mensen kan niet, dan word het gewoon een grotere stad! En hoe meer mensen hoe sneller er iets uit de grond word gestampt, ik laat utsi er wel een time lapse van maken ziet er tof uit.
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:38 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
In ´t Survival-gedeelte van de server?
Ging ook om teveel mensen tegelijk mee de stad bouwen denk ik, maar hoe meer hoe leuker imo want dan stamp je binnen no time een stad uit de grond.quote:
NEE.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef maurisioo het volgende:
Wat je ook kunt doen is 2 groepen te maken en kijken wie uiteindelijk de mooiste stad heeft.
Ik denk dat het leukste is om gewoon met wat tools te vertrekken en alles daar in de buurt te halen/farms te maken etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef TJV het volgende:
Ik weet niet waar je het van wilt bouwen dnb, maar ik heb al cobblestone genoeg.
Kan ook. Wel diamond tools dan he, anders zijn we zo lang bezig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik denk dat het leukste is om gewoon met wat tools te vertrekken en alles daar in de buurt te halen/farms te maken etc.
Zou ik eerlijk gezegd ook zonder tools doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik denk dat het leukste is om gewoon met wat tools te vertrekken en alles daar in de buurt te halen/farms te maken etc.
Dat verpest toch de survival sfeer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil gewoon alles meenemen, heb niet voor niks alles verzameld
Da moette doen dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil gewoon alles meenemen, heb niet voor niks alles verzameld
Mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef vogelkooi het volgende:
Het schelden op de server mag wel wat minder.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef vogelkooi het volgende:
Het schelden op de server mag wel wat minder.
Dat is inderdaad een nadeel van SMP, ik ben ook niet blij met het cobblestone/lava geval naast mijn schitterende huisjes op stelten. Maar je kan natuurlijk altijd vriendelijk vragen of ze daar niet willen gaan bouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Weerfenomeen vieze onno poephoofd.
Telkens als ik gvd ergens ver van de spawn ga, komt er weer zo'n kut clown NAAST MIJ een woning bouwen. Opflikkeren nu want ik begin pissig te worden
Heb je ook nog eens mijn complete beschutting (lees: Bomen) van mijn eiland afgezaagd
Die hut van je gaat er derhalve nog eens aan.
EEN HUT JA, als je nou een gigantisch bazenstructuur er neer had gezet; soit, maar nu weer zo'n pauper hut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker op, die hut stond er eerder. Ik heb jou net ingegraven met cobble bij die hut, en toen was jij nog niet aan je huis begonnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Telkens als ik gvd ergens ver van de spawn ga, komt er weer zo'n kut clown NAAST MIJ een woning bouwen. Opflikkeren nu want ik begin pissig te worden
Heb je ook nog eens mijn complete beschutting (lees: Bomen) van mijn eiland afgezaagd
EEN HUT JA, als je nou een gigantisch bazenstructuur er neer had gezet; soit, maar nu weer zo'n pauper hut
-_-quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Flikker op, die hut stond er eerder. Ik heb jou net ingegraven met cobble bij die hut, en toen was jij nog niet aan je huis begonnen.
Kan niet, veroorzaakt veel te veel laggquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:10 schreef Toothless het volgende:
Poll: Nether toevoegen?
• Ja
• Nee
• Neger?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nieuwe CPUquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:11 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan niet, veroorzaakt veel te veel lagg
3 worlds = lagg
Gast, er staat op een bord dat jij dat pauperding op 12 mei hebt gebouwd, terwijl ik al bezig was vanaf zaterdag daarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Flikker op, die hut stond er eerder. Ik heb jou net ingegraven met cobble bij die hut, en toen was jij nog niet aan je huis begonnen.
idd, het komt gewoon standaard, eigenlijk wou ik neger stemmen maar ik heb toch gewoon nee gestemdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:19 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik zou persoonlijk wachten tot 1.6 waar notch het in minecraft implementeert.
Ik heb een halfuurtje strandjes af gerend bij spawn en toen had ik al een stuk of 7 stacks clay.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tevens, dat huis ga ik ook niet meer van klei maken, want er is simpelweg maar 4/956158123514149147194714914 klei blokjes in de wereld
bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, er staat op een bord dat jij dat pauperding op 12 mei hebt gebouwd, terwijl ik al bezig was vanaf zaterdag daar
-edit-
Maar ach dat had jij ook niet kunnen weten wat dat betreft dat het van mij was, had ik maar een bord er neer moeten pleuren
Tevens, dat huis ga ik ook niet meer van klei maken, want er is simpelweg maar 4/956158123514149147194714914 klei blokjes in de wereld
Wanneer gaan we nou een stad maken in surv? en kan jij een stuk uitvlakken in creaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik heb een halfuurtje strandjes af gerend bij spawn en toen had ik al een stuk of 7 stacks clay.
edit: Ik wou ook op neger stemmen, maar iemand heeft al gestemd hier op werk. >.>
Moeten we even kijken, ik ben in iedergeval pas om half 10 thuis ofzo vanavond.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou een stad maken in surv? en kan jij een stuk uitvlakken in crea
Tegen die tijd ben ik hier met ninaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Moeten we even kijken, ik ben in iedergeval pas om half 10 thuis ofzo vanavond.
Pilletje nemen en tel tot 10quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Pilletje nemen en tel tot 10![]()
Ik begon op 10 mei al met mijn indrukwekkend meesterwerk, 12 mei was ie klaar. Die bomen zijn afgefikt.
Je mag van mij wel wat saplings hebben, kost je 10 cobblestone per stuk.
Pfffff gek toen jij mij die spot aanwees had ik in 1 half uurtje een stuk of 8 stacks in een half uur, maar daarna zag ik weer helemaal niets, en nu ook weer een half uur achter de rug zonder iets niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik heb een halfuurtje strandjes af gerend bij spawn en toen had ik al een stuk of 7 stacks clay.
edit: Ik wou ook op neger stemmen, maar iemand heeft al gestemd hier op werk. >.>
Ja meesterwerk ja! Opgetrokken uit smoothstone en een vloer met schaakbordpatroon. Jouw hut heeft niet eens 'n dakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Dan hak ik zelf wel wat bomen om :p Area is alweer gerestored
Meesterwerk
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:16 schreef Toothless het volgende:
Poll: iConomy in survival?
• Ja
• Nee
• Ban RickoKun
Tussenstand:
[ afbeelding ]
PFFFF jullie mij bannen!? Nou dan stem ik lekker Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:16 schreef Toothless het volgende:
Poll: iConomy in survival?
• Ja
• Nee
• Ban RickoKun
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oh je bedoelt niet dat cobblestone tentje met een klein faalakkertje ernaast (een akker zonder water) ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja meesterwerk ja! Opgetrokken uit smoothstone en een vloer met schaakbordpatroon. Jouw hut heeft niet eens 'n dak
Zonder water? Hedde wel goed gekeken??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh je bedoelt niet dat cobblestone tentje met een klein faalakkertje ernaast (een akker zonder water) ?
En maar klagen, moet je is op de render zoeken naar het rode en groene dak, stukje blauw dak ook al. Wat daar tegenover wordt gebouwt. Ik mag klagen, jullie niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zonder water? Hedde wel goed gekeken??
Je verpest wel gruwelijk mijn uitzicht met dat bakstenen geval.
Horizonvervuilingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
En maar klagen, moet je is op de render zoeken naar het rode en groene dak, stukje blauw dak ook al. Wat daar tegenover wordt gebouwt. Ik mag klagen, jullie niet!
wat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef Berend. het volgende:
Wij gaan binnenkort zelf een engelse server maken, wij zijn dus absoluut geen concurentie voor FOK. Helaas moesten wij hierdoor weg uit onze admin rechten, maar ook gelijk een ban.
Dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef RickoKun het volgende:
och, is t weer zover
Naja ik blijf hier geweun
Dat ze geen admin meer zijn snap ik, maar de ban slaat gewoon nergens op. Als je zegt we willen geen reclame ok, maar dan ga je ze gewoon pas bannen als ze wel reclame maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:28 schreef dnbrainwash het volgende:
Hij is degene die aan kwam met de server merge, hij heeft ons samengebracht. De server is nog geen week up en ze maken met zijn 2e'n een andere server. Daarbij vragen ze of ze admin kunnen blijven. Daar hebben wij natuurlijk nee op geantwoord en een ban als extra zodat er geen verkapte reclame in de server komt want daar zitten we niet op te wachten en we zijn blij dat alles net begint te lopen.
Ik moet zo kleienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm okay okay...
Maarreuhhhhhh wie heeft er hier veel klei?
Ik heb nog wel wat liggen in mijn speelkelder.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm okay okay...
Maarreuhhhhhh wie heeft er hier veel klei?
Moet ik iemand bellen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NU normaal doen anders dan kom ik je opzoeken en ga ik patsen uitdelen![]()
en zie daar waar ik voor gewaarschuwd had..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef Berend. het volgende:
Sinds vandaag zijn Ceees2 en ik uit onze admin baan geschopt. Wij gaan binnenkort zelf een engelse server maken, wat 100% los staat van FOK. Geen nieuwe server, gewoon voor bijvoorbeeld Minecraftforum.net.. Wij zijn dus absoluut geen concurentie voor FOK. Helaas moesten wij hierdoor weg uit onze admin rechten, maar ook gelijk een ban.
Waarom Ceees2 en ik een eigen server zijn gaan starten? Dat komt gewoon omdat wij een heel andere gamemode willen doen met wat mensen dan nu. Mensen die wij niet kennen, maar willen leren kennen. Geen FOKkers, niets. Ik heb er zelf voor gezorgd dat FOK een server is geworden, en daar ben ik trots op.
Ik hoop dat jullie het naar jullie zin krijgen,
Berend.
Dat werkt prima, sommigen moeten gewoon een andere opzoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en zie daar waar ik voor gewaarschuwd had..
1 server voor iedereen werkt niet...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat werkt prima, sommigen moeten gewoon een andere opzoeken
Je kan nooit 100% tevredenheid hebben.quote:
Geen splitsing, berend en ceees2 gaan gewoon een server maken, niet voor fok. Maar toothless bant ze dan, dat is nu t probleemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Oei, splitsing?
Nouja, ik blijf ook gewoon zitten waar ik zit. Berend en Ceees2, succes met de nieuwe server ... !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |