Prachtig filmpje, respect voor die gast.quote:
alpha mannetjes ftw!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Stuurver het volgende:
Alleen beta's worden gepest.
Als een Alpha gepest wordt dan hoekt hij die persoon gewoon die hem pest om zijn dominantie te tonen.
gelukkig ben ik omega, en pwnd alpha en betaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Stuurver het volgende:
Alleen beta's worden gepest.
Als een Alpha gepest wordt dan hoekt hij die persoon gewoon die hem pest om zijn dominantie te tonen.
True!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
![]()
Deze post krijgt te weinig waardering
Omega is de laagste rang in de dierenwereldquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
gelukkig ben ik omega, en pwnd alpha en beta
Yuo liekquote:
Crazy Eyes > alles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Mijn baas Paulie "crazy eyes" Franchetti heeft laatst een giraffe betonnen pantoffels gegeven en leren diepzeeduiken.
Laat dit een les zijn voor andere savannedieren.
Beter betaal je op tijd!
gelukkig ben ik geen dierquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Omega is de laagste rang in de dierenwereld
kijk dat ventje strompelenquote:
En nu ben je zeker het pispaaltje op werk/thuis/college en whatever. Heb je een lelijke vriendin die 50 kilo te zwaar is en je familie haat je. Rijd in een pauper golf met tupperware om nog maar enigszins stoer over te komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vroeger veel mensen gepest.! Hard gepest!! GEPEST TOT ZE HUILDEN!
En het voelde goed! heel goed!
Dude, dat filmpje is minstens 2 maand oudquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Praten of je hem zelf wel kende
ha, bewijs gefunden:quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Praten of je hem zelf wel kende
Is mij ook overkomen vroeger. Ik heb ze laatst weer gezien. Is helemaal niks van terecht gekomen. Compleet kansloos volk en geen enkel bedrijf willen ze hebben. Alle shit krijgen ze over zich heen wat je maar over je heen kan krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vroeger veel mensen gepest.! Hard gepest!! GEPEST TOT ZE HUILDEN!
En het voelde goed! heel goed!
Jammer dat soort dingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef Dimens het volgende:
Het meisje wat ik op de basisschool gepest heb is nu wel lekker geworden.
de jongen die bij mij op school zat, en gepest werd heeft zich opgehangen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef Dimens het volgende:
Het meisje wat ik op de basisschool gepest heb is nu wel lekker geworden.
1 zwakkeling minder op de wereldquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef _Shanti het volgende:
[..]
de jongen die bij mij op school zat, en gepest werd heeft zich opgehangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |