Hoop voor je dat ze niet op Fok zitten....quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:34 schreef supaoshi het volgende:
Ik word gepest en uitgescholden. Ik ben der echt klaar mee, die stelletje teringflikkers. Ze mogen van mij allemaal de pestpleuris krijgen.
wordquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef KirovAir het volgende:
TS word gepest, het is triest, maar waar. [ afbeelding ]
En toch doe ik het. Moehahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit heb je op de basisschool geleerd, zulke fouten mag je gewoon niet meer maken.
Je schiet er toch niks mee op, gun jezelf de lol tijdens het verbeteren van mensen, maar verwacht nou niet dat ze er iets van leren. Als een leraar/docent het al niet kan in die vele jaren educatie, zul jij het ook niet redden met een paar posts op een forum waar je makkelijk overheen leest.quote:
Leuk dat je deze moeite hebt genomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je schiet er toch niks mee op, gun jezelf de lol tijdens het verbeteren van mensen, maar verwacht nou niet dat ze er iets van leren. Als een leraar/docent het al niet kan in die vele jaren educatie, zul jij het ook niet redden met een paar posts op een forum waar je makkelijk overheen leest.
Sommige mensen kun je je hele leven blijven verbeteren, maar het is makkelijker om een giraffe te leren diepzeeduiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |