Hoop voor je dat ze niet op Fok zitten....quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:34 schreef supaoshi het volgende:
Ik word gepest en uitgescholden. Ik ben der echt klaar mee, die stelletje teringflikkers. Ze mogen van mij allemaal de pestpleuris krijgen.
wordquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef KirovAir het volgende:
TS word gepest, het is triest, maar waar. [ afbeelding ]
En toch doe ik het. Moehahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit heb je op de basisschool geleerd, zulke fouten mag je gewoon niet meer maken.
Je schiet er toch niks mee op, gun jezelf de lol tijdens het verbeteren van mensen, maar verwacht nou niet dat ze er iets van leren. Als een leraar/docent het al niet kan in die vele jaren educatie, zul jij het ook niet redden met een paar posts op een forum waar je makkelijk overheen leest.quote:
Leuk dat je deze moeite hebt genomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je schiet er toch niks mee op, gun jezelf de lol tijdens het verbeteren van mensen, maar verwacht nou niet dat ze er iets van leren. Als een leraar/docent het al niet kan in die vele jaren educatie, zul jij het ook niet redden met een paar posts op een forum waar je makkelijk overheen leest.
Sommige mensen kun je je hele leven blijven verbeteren, maar het is makkelijker om een giraffe te leren diepzeeduiken.
Met alle plezierquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk dat je deze moeite hebt genomen.
Klootzak!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:34 schreef supaoshi het volgende:
Ik word gepest en uitgescholden. Ik ben der echt klaar mee, die stelletje teringflikkers. Ze mogen van mij allemaal de pestpleuris krijgen.
Klacht: Mensen die mij uitschelden en pesten.
ahahha lol op welke school zitten er nou olifanten x D met kleren kan helmaal niet rare schol datquote:
Mijn baas Paulie "crazy eyes" Franchetti heeft laatst een giraffe betonnen pantoffels gegeven en leren diepzeeduiken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je schiet er toch niks mee op, gun jezelf de lol tijdens het verbeteren van mensen, maar verwacht nou niet dat ze er iets van leren. Als een leraar/docent het al niet kan in die vele jaren educatie, zul jij het ook niet redden met een paar posts op een forum waar je makkelijk overheen leest.
Sommige mensen kun je je hele leven blijven verbeteren, maar het is makkelijker om een giraffe te leren diepzeeduiken.
Prachtig filmpje, respect voor die gast.quote:
alpha mannetjes ftw!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Stuurver het volgende:
Alleen beta's worden gepest.
Als een Alpha gepest wordt dan hoekt hij die persoon gewoon die hem pest om zijn dominantie te tonen.
gelukkig ben ik omega, en pwnd alpha en betaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Stuurver het volgende:
Alleen beta's worden gepest.
Als een Alpha gepest wordt dan hoekt hij die persoon gewoon die hem pest om zijn dominantie te tonen.
True!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
![]()
Deze post krijgt te weinig waardering
Omega is de laagste rang in de dierenwereldquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
gelukkig ben ik omega, en pwnd alpha en beta
Yuo liekquote:
Crazy Eyes > alles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Mijn baas Paulie "crazy eyes" Franchetti heeft laatst een giraffe betonnen pantoffels gegeven en leren diepzeeduiken.
Laat dit een les zijn voor andere savannedieren.
Beter betaal je op tijd!
gelukkig ben ik geen dierquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Omega is de laagste rang in de dierenwereld
kijk dat ventje strompelenquote:
En nu ben je zeker het pispaaltje op werk/thuis/college en whatever. Heb je een lelijke vriendin die 50 kilo te zwaar is en je familie haat je. Rijd in een pauper golf met tupperware om nog maar enigszins stoer over te komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vroeger veel mensen gepest.! Hard gepest!! GEPEST TOT ZE HUILDEN!
En het voelde goed! heel goed!
Dude, dat filmpje is minstens 2 maand oudquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Praten of je hem zelf wel kende
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |