Dan bij een tankstation misschien gewoon een bruin broodje kaas ofzo? iig beter dan een Magnumquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen tijd. Vergadering en ben onderweg zonder tijd om boodschappen te doen.
Weet je dat ik daar serieus aan twijfel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dan bij een tankstation misschien gewoon een bruin broodje kaas ofzo? iig beter dan een Magnum
Volgens de Wii is 68 mn streefgewicht maar dat lijkt me overdreven. Eerst de 80 maar halen en de rest is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef V1z0R het volgende:
Die 4kilo moet lukken Stefan! Gewoon wat extra cardio er tegenaan gooien
Hoe lang ben je trouwens? En wat is je uiteindelijke doel?
Hé! Welkom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Stefan het volgende:
Nog 4 kilo en dan de magic 100 grens en 25 down.
Streefdatum 1 juni.
Ow, dan ben je al op de helft! Volhouden en dan volgen die andere kilo's ook...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens de Wii is 68 mn streefgewicht maar dat lijkt me overdreven. Eerst de 80 maar halen en de rest is mooi meegenomen.
dank jequote:
Heldin!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Mini. het volgende:
Ik heb laatst een banaan gekocht bij een tankstation en verder niks.Ik was helemaal trots op mezelf.
Meh... Writers block, I haz it.
Kan jij 30 keer opdrukken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heldin!![]()
Na een paar weekjes actief sporten (ochtend tussen de 30 - 20 quats/ avond ook / 3x 50 armspieroefenening met gewichtjes (biceps, triceps, vleugeltjes onder schouders), 2x30 opdrukken, regelmatig fietsen en hardlopen) ben ik weer helemaal strak. Wel iets ronder dan een tijdje geleden, maar dat is eigenlijk wel mooi.
Hoezo?quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan jij 30 keer opdrukken?ik haal niet eens 4 fatsoenlijke.
En misschien heb je wel gelijk wb broodje kaas/ magnum, maar goed ik kom dan ook nooit bij tankstations
Lees de OP eensquote:
Over al die keren dat ik met broodjes kroket/gehaktbal naar buiten kwam hebben we het dan maar niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heldin!![]()
Na een paar weekjes actief sporten (ochtend tussen de 30 - 20 quats/ avond ook / 3x 50 armspieroefenening met gewichtjes (biceps, triceps, vleugeltjes onder schouders), 2x30 opdrukken, regelmatig fietsen en hardlopen) ben ik weer helemaal strak. Wel iets ronder dan een tijdje geleden, maar dat is eigenlijk wel mooi.
Je gaat er aan wennen, straks voelt het lekker aan niet te snacken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Over al die keren dat ik met broodjes kroket/gehaktbal naar buiten kwam hebben we het dan maar niet.
Ja! Tof hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
en morgen gaat ons progje trouwen
Da's waar ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je gaat er aan wennen, straks voelt het lekker aan niet te snacken.
Overigens snack ik elk weekend een keertje en drink ik bier, doordeweeks niet meer.
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
en morgen gaat ons progje trouwen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders krijg je het aan de stok met de dame met de rode haren!.
't zal ook eens nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
Bikini gescoord. En 2 bakjes creme brulee
Hoeveel bakjes belanden er deze maand in de glasbak?quote:
Ik stop als ik 62 weegquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Hoeveel bakjes belanden er deze maand in de glasbak?![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Ewelina het volgende:
@ Perruche: Mwah. Scriptie.... laten we het er maar even niet over hebben.
Oh op die manier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef loveli het volgende:
Ja, die ene wilde ik nou net niet noemen!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoeveel bakjes belanden er deze maand in de glasbak?![]()
Ml-etje, wat een boel suikers in de ochtend...
Als je kan leven zoals je wil doen, if not niet doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Advies nodig!!! Ik heb net een bezichtiging gehad.. Maar ik twijfel.. Wel een toplocatie!
Waarom twijfel je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Advies nodig!!! Ik heb net een bezichtiging gehad.. Maar ik twijfel.. Wel een toplocatie!
quote:+ Toplocatie. Kan nog beter. Maar heel prima (op verzoek per PM)
+ Leuke buurt
+ Mooie huizen etc. er naast. Ben ik heel gevoelig voorDe voordeur is heel karig, maar er is een 2e ingang
+ Lage huur, 290
+ Huisgenoten
+ Er is altijd iemand thuis rond het eten
+ Eigen wastafel
+ Dichter in de bewoonde wereld!
- Niet echt een 'grachtenpand gevoel' eerder een oud kantoor/studentenflat
- Karige voordeur, maar een 2e ingang
- Niet echt het gevoel van 'een huis' terwijl ik wel echt een huis zoek als in gebouw en als in samen eten etc.
- Huisgenoten zijn wat ouder, misschien saai/zeikerig??
- Als ik nu ja zeg, kan ik op korte termijn misschien wel iets veel beters krijgen
- Als ik nu nee zeg, krijg ik misschien wel een jaar niets
- Ik moet zelf een vloer leggen en de muren schilderen.
- Slaapkamer is niet heel groot (vind ik niet erg), de keuken is niet heel groot/schoon. Er zijn 3 douches? Heb er 1 gezien. Er is een soort hal/woonkamer. niet heel groot, waar niet echt een tafel kan staan, maar wel kasten.
Het voelt niet als een huis, maar als een flat. En ik ben daar semi gevoelig voor..quote:
Wat meer informatie over de huizen daar..quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef Ewelina het volgende:
@ prob (sorry, ik kan niet quoten op deze pc) : ik weet ook wel iets van het stadsarchief af. Wat wil je weten?
Huhquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben wel echt een suiker addict en durf nooit zo goed te gaan ontbijten terwijl de huish hulp hier rondloopt euhh rent.
Voelt het als een thuis?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Het voelt niet als een huis, maar als een flat. En ik ben daar semi gevoelig voor..
Nee, meer een plattegrond of zo..quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef Ewelina het volgende:
@ billy: of ze verzakt zijn ja of nee? (ik dacht dat je info over het archief zelf wilde, daar ben ik wel mee bekend). Verder is het wel van belang dat JIJ je thuis voelt in je huis, ik weet niet of je de huidige bewoners van het pand al hebt gezien? Want huisgenoten zijn heel erg belangrijk. Over de huizen zelf kan ik je bijzonder weinig vertellen, wel dat oudere huizen over het algemeen gehoriger zijn en meer last van muizen hebben.
Hier moest ik wel even om lachen. Als je zo redeneert, kom je er niet uitquote:- Als ik nu ja zeg, kan ik op korte termijn misschien wel iets veel beters krijgen
- Als ik nu nee zeg, krijg ik misschien wel een jaar niets
Als Prob t niet wil is t dus miss wel wat voor jou?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Ewelina het volgende:
Overigens ben ik ook op zoek naar een ander (goedkoper) huis. Kan ik ook minder gaan werken.
Die van billy komt misschien vrijquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Ewelina het volgende:
Overigens ben ik ook op zoek naar een ander (goedkoper) huis. Kan ik ook minder gaan werken.
Nee ben heel hard op zoek naar iets anders, zou nog eerder weer thuis gaan wonen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier moest ik wel even om lachen. Als je zo redeneert, kom je er niet uit.
Ik zou het niet doen, denk ik. Teveel twijfels. En je zit nu toch ook goed, op zich?
Poezen meenemen lijkt me wel lastig jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef Ewelina het volgende:
@ loveli: ik zit nu beter en qua huur zou het niet zoveel uitmaken, nee dus. En ik wil wel weer iets zelfstandig, mijnpoezen
moeten meeverhuizen en die mag ik niet op een onzelfstandige kamer houden.
Als je veel wachttijd hebt opgebouwd, deze niet doen en neem iets waar je echt happy van wordt. Desnoods eerst weer een tijdje thuis bivakeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:48 schreef Probability het volgende:
Nee ben heel hard op zoek naar iets anders, zou nog eerder weer thuis gaan wonen.
Of je moet een huisgenoot vinden die poezen ook leuk vindquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef Ewelina het volgende:
@ loveli: ik zit nu beter en qua huur zou het niet zoveel uitmaken, nee dus. En ik wil wel weer iets zelfstandig, mijnpoezen
moeten meeverhuizen en die mag ik niet op een onzelfstandige kamer houden.
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als Prob t niet wil is t dus miss wel wat voor jou?
Ik nam ff aan dat je via via wat geregeld had en niet via een woningbouwverenigingquote:
Nee is via de woningbouw..quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik nam ff aan dat je via via wat geregeld had en niet via een woningbouwvereniging.
Mijn wachttijd blijft gewoon bestaan..quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je veel wachttijd hebt opgebouwd, deze niet doen en neem iets waar je echt happy van wordt. Desnoods eerst weer een tijdje thuis bivakeren.
In dat geval, doen. Dan ga je er alleen maar op vooruit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn wachttijd blijft gewoon bestaan..
Alleen zit ik met een maand opzegtermijn, dat is het enige..quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:03 schreef loveli het volgende:
En komt er op korte termijn iets beters, dan doe je dat ook.
Weet ik, maar ik geloof dat in dit geval woongenot opweegt tegen het gedoe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:05 schreef Ewelina het volgende:
@ loveli: dubbele huur is niet zo prettig. Verhuizen brengt altijd kosten en rotzooi met zich mee daarom doe ik het niet al te vaak.
http://sketchup.google.com/quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:12 schreef Ewelina het volgende:
Weet iemand eigenlijk met welk programmaatje ik het bestge een 3-D tekening/plattegrond kan maken?
Ik ben niet hard opzoek naar een huis op zich, maar ik ben hard opzoek naar een leuk huis in het centrum..quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:50 schreef Perruche het volgende:
Als je zo heel hard op zoek bent ben je niet zo kieskeurigalthans lijkt me niet. Maar goed ik zou het ook laten afhangen van de huisgenoten. Zijn die leuk, prima, zijn ze ruk, niet doen.
Geen idee, was eigenlijk een geintje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef Ewelina het volgende:
@ loveli: is die gratis? Ik heb geen zin om voor 1 studieopdracht een heel nieuw programma te moeten kopen.
Wehhe, je hebt Floorplanner dacht ik? SketchUp is ook erg makkelijk (veel makkelijker dan autocad).quote:
AutoCad studentenversie is gratis, staat er wel "Student license" wanneer je een tekening plot. Ik denk alleen dat het niet zo'n goed plan isquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef Ewelina het volgende:
@ loveli: is die gratis? Ik heb geen zin om voor 1 studieopdracht een heel nieuw programma te moeten kopen.
Het was een lege kamer met kale muren, misschien daarom..quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Doen, opgelost.
[..]
Voelt het als een thuis?
Ach ja, dat heb je zelf in de hand he. Waar je nu woont was het toch eerst ook kaal?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Het was een lege kamer met kale muren, misschien daarom..
En prob is heel goed als interieurstylistequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb je zelf in de hand he. Waar je nu woont was het toch eerst ook kaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |