Dan bij een tankstation misschien gewoon een bruin broodje kaas ofzo? iig beter dan een Magnumquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen tijd. Vergadering en ben onderweg zonder tijd om boodschappen te doen.
Weet je dat ik daar serieus aan twijfel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dan bij een tankstation misschien gewoon een bruin broodje kaas ofzo? iig beter dan een Magnum
Volgens de Wii is 68 mn streefgewicht maar dat lijkt me overdreven. Eerst de 80 maar halen en de rest is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef V1z0R het volgende:
Die 4kilo moet lukken Stefan! Gewoon wat extra cardio er tegenaan gooien
Hoe lang ben je trouwens? En wat is je uiteindelijke doel?
Hé! Welkom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Stefan het volgende:
Nog 4 kilo en dan de magic 100 grens en 25 down.
Streefdatum 1 juni.
Ow, dan ben je al op de helft! Volhouden en dan volgen die andere kilo's ook...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens de Wii is 68 mn streefgewicht maar dat lijkt me overdreven. Eerst de 80 maar halen en de rest is mooi meegenomen.
dank jequote:
Heldin!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Mini. het volgende:
Ik heb laatst een banaan gekocht bij een tankstation en verder niks.Ik was helemaal trots op mezelf.
Meh... Writers block, I haz it.
Kan jij 30 keer opdrukken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heldin!![]()
Na een paar weekjes actief sporten (ochtend tussen de 30 - 20 quats/ avond ook / 3x 50 armspieroefenening met gewichtjes (biceps, triceps, vleugeltjes onder schouders), 2x30 opdrukken, regelmatig fietsen en hardlopen) ben ik weer helemaal strak. Wel iets ronder dan een tijdje geleden, maar dat is eigenlijk wel mooi.
Hoezo?quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan jij 30 keer opdrukken?ik haal niet eens 4 fatsoenlijke.
En misschien heb je wel gelijk wb broodje kaas/ magnum, maar goed ik kom dan ook nooit bij tankstations
Lees de OP eensquote:
Over al die keren dat ik met broodjes kroket/gehaktbal naar buiten kwam hebben we het dan maar niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heldin!![]()
Na een paar weekjes actief sporten (ochtend tussen de 30 - 20 quats/ avond ook / 3x 50 armspieroefenening met gewichtjes (biceps, triceps, vleugeltjes onder schouders), 2x30 opdrukken, regelmatig fietsen en hardlopen) ben ik weer helemaal strak. Wel iets ronder dan een tijdje geleden, maar dat is eigenlijk wel mooi.
Je gaat er aan wennen, straks voelt het lekker aan niet te snacken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Over al die keren dat ik met broodjes kroket/gehaktbal naar buiten kwam hebben we het dan maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |