Gewoon niemand meer vertellen wanneer je moet afrijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Lijkt me toch wel frustrerend als er steeds naar gevraagd wordt.
hm t is een universitaire beroepsopleiding, wat inhoudt dat het vak besotnd uit een gespreksvaardigheids training en groepswerk over pedagogische vraagstukken, en dat je veel in de praktijk moest doen tijdens de bijeenkomsten en daar verslag van leggen. zucht. ik háát mn opleiding. t is echt een middel tot een doel voor me...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het gaat er minder om dat je alles goed doet dan dat de examinator er wel vertrouwen in heeft dat je de rest in je eigen tijd kunt leren. Je moet dus gewoon een examinator hebben die in een coulante bui is, als ze kritisch willen zijn vinden ze bij iedereen wel wat. Jammer dat je zo overgeleverd bent aan de willekeur van die mensen, maar zo is het wel.
[..]
Ik hoor inderdaad van iedereen dat promoveren alleen vol te houden is als je écht graag wilt, want met "gewoon" fulltime werken red je het niet. Je moet wel doorwerken omdat je graag resultaten wilt hebben ofzo, want voor het geld hoef je het niet te doen.
Stom van dat vak, ze hadden je ook gewoon op eigen risico het tentamen kunnen laten doen ofzo.
Oh, dan wordt het wel lastiger ja... Ben je op dat vak na wel klaar aan het eind van dit studiejaar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm t is een universitaire beroepsopleiding, wat inhoudt dat het vak besotnd uit een gespreksvaardigheids training en groepswerk over pedagogische vraagstukken, en dat je veel in de praktijk moest doen tijdens de bijeenkomsten en daar verslag van leggen. zucht. ik háát mn opleiding. t is echt een middel tot een doel voor me...
quote:Studiepunten in '10/'11: 30
Gemiddelde gehaalde vakken in '10/'11: 7.4
nee, want ik heb daarna nog meer vertraging opgelopen door een totaal gebrek aan motivatie en tijd. maar dat was wel een beetje met de zeer studentikoze mentaliteit "ik loop nu toch al achter dus...."quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het wel lastiger ja... Ben je op dat vak na wel klaar aan het eind van dit studiejaar?
Nouja, mijn familie weet echt niet wanneer ik mijn diploma moet halen enzo. Die vragen daar ook altijd naar op verjaardagen. Dingen als baanwisselingen enzo, die bespreken wij idd juist op verjaardagen. De tamtam gaat hier alleen af voor geboortes enzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel frustrerend als er steeds naar gevraagd wordt. Precies om die reden skip ik dit weekend een verjaardag (van familie), omdat ik geen zin heb in vragen als "heb je al werk???". Ik weet wel dat het goed bedoeld is, maar ze snappen toch zelf ook wel dat ze het wel gehoord zouden hebben als ik al werk had en dat het fucking frustrerend is als mensen er steeds naar vragen (en er ongetwijfeld ook weer een mening over hebben, maar die niet uiten, zoals: "je zoekt vast niet goed genoeg" etc)
Dit zijn mijn zussen en m'n broer. Die weten heus wel dat mijn moeder meteen aan de foon hangt als ik een baan hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:07 schreef Chicolate het volgende:
Puff
[..]
Nouja, mijn familie weet echt niet wanneer ik mijn diploma moet halen enzo. Die vragen daar ook altijd naar op verjaardagen. Dingen als baanwisselingen enzo, die bespreken wij idd juist op verjaardagen. De tamtam gaat hier alleen af voor geboortes enzo. Al snap ik wel dat je dat liever ontwijkt, niet leuk om dat steeds te moeten vertellen natuurlijk.
Spannend morgen. Ga een hele dag lesgeven en als het goed gaat, uitbouwen tot een bedrijfje (waarmee ik superveel geld ga verdienen ^^ waarschijnlijk).
Foto is van i'net, maar heb er zelf ook 2. Gekocht, niet gemaakt. Maar voor mensen met een smal budget is het een eitje om te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, ik ben weer onderweg.
Grr...
Li, van jou? Mooi ding! Maar niet voor mij.
Stuur ze tevoren een mailtje? Hey jongens ik heb nog geen baan gevonden, laten we morgen over leuke dingen praten. Ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit zijn mijn zussen en m'n broer. Die weten heus wel dat mijn moeder meteen aan de foon hangt als ik een baan heb. Als ik het zelf al niet gemaild heb
.
Puik plan. Dit weekend moet ik ook aan familie uitleggen waarom ik weer gezakt ben vrees ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stuur ze tevoren een mailtje? Hey jongens ik heb nog geen baan gevonden, laten we morgen over leuke dingen praten. Ofzo?
Lol.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stuur ze tevoren een mailtje? Hey jongens ik heb nog geen baan gevonden, laten we morgen over leuke dingen praten. Ofzo?
Niet meer vertellen dat je gaat afrijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Puik plan. Dit weekend moet ik ook aan familie uitleggen waarom ik weer gezakt ben vrees ik.
Oh dat is echt lulligquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet meer vertellen dat je gaat afrijden.
Sinds er een groep van 4 man zat te wachten bij het CBR om me te feliciteren (leuk joh! als je net gezakt bent) heb ik het ook niet meer verteld. En ben gewoon de volgende keer geslaagd zonder dat iemand het wist.
Best welquote:
Je moet je niet gaan verstoppen hoor, straks word je nog helemaal somberquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol.
Nee, ik voel me sowieso een kneus. Ik heb geen zin meer om met mensen af te spreken, want ik heb geen idee waar ik het over moet hebben, aangezien ik niks beleef. Leuk, komt dat er ook nog eens bij. En iedereen maar denken dat ik mooi vakantie heb en dingen kan doen die ik wil.
Ik werk tot mijn werk af is. Maar mijn vakantiedagen zijn me heilig. Zo veel zijn het er niet. En daarnaast heb je voldoende rusttijd nodig om tot maximale resultaten te komen. Ik schop mijn personeel desnoods met vakantie als ze hun dagen maar blijven opsparen. Er is een tijd van werken en een tijd van rusten en we leven niet om te werken. Ook al werk ik graag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:47 schreef Mini. het volgende:
Nouja, misschien is de wetenschap dan een uitzondering maar daar gaat echt niemand naar huis omdat zijn 40 uur erop zitten of omdat hij nog vakantiedagen heeft, je gaat gewoon door tot het werk af is.
Misschien kan je je inhouden als je een fatsoenlijke T eet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
Oh en Puff..... Kut. Sorry, kan er geen ander woord voor vinden. Ik gun je gewoon een beetje geluk en een sypathieke examinator.
Daglijst
o. 1,5 roggenbol met geitenkaas en paprika
t. -
l. varkensfilet + gemengde salade (diverse groente) + gebakken aardappels + roomsaus
t. automatenkoffie
d. file. Ik hoop dat ik me inhou en geen ijsje haal als de honger toeslaat.
Geen tijd. Vergadering en ben onderweg zonder tijd om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien kan je je inhouden als je een fatsoenlijke T eet?
Dan bij een tankstation misschien gewoon een bruin broodje kaas ofzo? iig beter dan een Magnumquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen tijd. Vergadering en ben onderweg zonder tijd om boodschappen te doen.
Weet je dat ik daar serieus aan twijfel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dan bij een tankstation misschien gewoon een bruin broodje kaas ofzo? iig beter dan een Magnum
Volgens de Wii is 68 mn streefgewicht maar dat lijkt me overdreven. Eerst de 80 maar halen en de rest is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef V1z0R het volgende:
Die 4kilo moet lukken Stefan! Gewoon wat extra cardio er tegenaan gooien
Hoe lang ben je trouwens? En wat is je uiteindelijke doel?
Hé! Welkom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef Stefan het volgende:
Nog 4 kilo en dan de magic 100 grens en 25 down.
Streefdatum 1 juni.
Ow, dan ben je al op de helft! Volhouden en dan volgen die andere kilo's ook...quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens de Wii is 68 mn streefgewicht maar dat lijkt me overdreven. Eerst de 80 maar halen en de rest is mooi meegenomen.
dank jequote:
Heldin!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef Mini. het volgende:
Ik heb laatst een banaan gekocht bij een tankstation en verder niks.Ik was helemaal trots op mezelf.
Meh... Writers block, I haz it.
Kan jij 30 keer opdrukken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heldin!![]()
Na een paar weekjes actief sporten (ochtend tussen de 30 - 20 quats/ avond ook / 3x 50 armspieroefenening met gewichtjes (biceps, triceps, vleugeltjes onder schouders), 2x30 opdrukken, regelmatig fietsen en hardlopen) ben ik weer helemaal strak. Wel iets ronder dan een tijdje geleden, maar dat is eigenlijk wel mooi.
Hoezo?quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan jij 30 keer opdrukken?ik haal niet eens 4 fatsoenlijke.
En misschien heb je wel gelijk wb broodje kaas/ magnum, maar goed ik kom dan ook nooit bij tankstations
Lees de OP eensquote:
Over al die keren dat ik met broodjes kroket/gehaktbal naar buiten kwam hebben we het dan maar niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heldin!![]()
Na een paar weekjes actief sporten (ochtend tussen de 30 - 20 quats/ avond ook / 3x 50 armspieroefenening met gewichtjes (biceps, triceps, vleugeltjes onder schouders), 2x30 opdrukken, regelmatig fietsen en hardlopen) ben ik weer helemaal strak. Wel iets ronder dan een tijdje geleden, maar dat is eigenlijk wel mooi.
Je gaat er aan wennen, straks voelt het lekker aan niet te snacken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Over al die keren dat ik met broodjes kroket/gehaktbal naar buiten kwam hebben we het dan maar niet.
Ja! Tof hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
en morgen gaat ons progje trouwen
Da's waar ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je gaat er aan wennen, straks voelt het lekker aan niet te snacken.
Overigens snack ik elk weekend een keertje en drink ik bier, doordeweeks niet meer.
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
en morgen gaat ons progje trouwen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders krijg je het aan de stok met de dame met de rode haren!.
't zal ook eens nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
Bikini gescoord. En 2 bakjes creme brulee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |