quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoeveel bakjes belanden er deze maand in de glasbak?![]()
Ml-etje, wat een boel suikers in de ochtend...
Als je kan leven zoals je wil doen, if not niet doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Advies nodig!!! Ik heb net een bezichtiging gehad.. Maar ik twijfel.. Wel een toplocatie!
Waarom twijfel je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Advies nodig!!! Ik heb net een bezichtiging gehad.. Maar ik twijfel.. Wel een toplocatie!
quote:+ Toplocatie. Kan nog beter. Maar heel prima (op verzoek per PM)
+ Leuke buurt
+ Mooie huizen etc. er naast. Ben ik heel gevoelig voorDe voordeur is heel karig, maar er is een 2e ingang
+ Lage huur, 290
+ Huisgenoten
+ Er is altijd iemand thuis rond het eten
+ Eigen wastafel
+ Dichter in de bewoonde wereld!
- Niet echt een 'grachtenpand gevoel' eerder een oud kantoor/studentenflat
- Karige voordeur, maar een 2e ingang
- Niet echt het gevoel van 'een huis' terwijl ik wel echt een huis zoek als in gebouw en als in samen eten etc.
- Huisgenoten zijn wat ouder, misschien saai/zeikerig??
- Als ik nu ja zeg, kan ik op korte termijn misschien wel iets veel beters krijgen
- Als ik nu nee zeg, krijg ik misschien wel een jaar niets
- Ik moet zelf een vloer leggen en de muren schilderen.
- Slaapkamer is niet heel groot (vind ik niet erg), de keuken is niet heel groot/schoon. Er zijn 3 douches? Heb er 1 gezien. Er is een soort hal/woonkamer. niet heel groot, waar niet echt een tafel kan staan, maar wel kasten.
Het voelt niet als een huis, maar als een flat. En ik ben daar semi gevoelig voor..quote:
Wat meer informatie over de huizen daar..quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:34 schreef Ewelina het volgende:
@ prob (sorry, ik kan niet quoten op deze pc) : ik weet ook wel iets van het stadsarchief af. Wat wil je weten?
Huhquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben wel echt een suiker addict en durf nooit zo goed te gaan ontbijten terwijl de huish hulp hier rondloopt euhh rent.
Voelt het als een thuis?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Het voelt niet als een huis, maar als een flat. En ik ben daar semi gevoelig voor..
Nee, meer een plattegrond of zo..quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:44 schreef Ewelina het volgende:
@ billy: of ze verzakt zijn ja of nee? (ik dacht dat je info over het archief zelf wilde, daar ben ik wel mee bekend). Verder is het wel van belang dat JIJ je thuis voelt in je huis, ik weet niet of je de huidige bewoners van het pand al hebt gezien? Want huisgenoten zijn heel erg belangrijk. Over de huizen zelf kan ik je bijzonder weinig vertellen, wel dat oudere huizen over het algemeen gehoriger zijn en meer last van muizen hebben.
Hier moest ik wel even om lachen. Als je zo redeneert, kom je er niet uitquote:- Als ik nu ja zeg, kan ik op korte termijn misschien wel iets veel beters krijgen
- Als ik nu nee zeg, krijg ik misschien wel een jaar niets
Als Prob t niet wil is t dus miss wel wat voor jou?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Ewelina het volgende:
Overigens ben ik ook op zoek naar een ander (goedkoper) huis. Kan ik ook minder gaan werken.
Die van billy komt misschien vrijquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:47 schreef Ewelina het volgende:
Overigens ben ik ook op zoek naar een ander (goedkoper) huis. Kan ik ook minder gaan werken.
Nee ben heel hard op zoek naar iets anders, zou nog eerder weer thuis gaan wonen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier moest ik wel even om lachen. Als je zo redeneert, kom je er niet uit.
Ik zou het niet doen, denk ik. Teveel twijfels. En je zit nu toch ook goed, op zich?
Poezen meenemen lijkt me wel lastig jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef Ewelina het volgende:
@ loveli: ik zit nu beter en qua huur zou het niet zoveel uitmaken, nee dus. En ik wil wel weer iets zelfstandig, mijnpoezen
moeten meeverhuizen en die mag ik niet op een onzelfstandige kamer houden.
Als je veel wachttijd hebt opgebouwd, deze niet doen en neem iets waar je echt happy van wordt. Desnoods eerst weer een tijdje thuis bivakeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:48 schreef Probability het volgende:
Nee ben heel hard op zoek naar iets anders, zou nog eerder weer thuis gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |