Stoere knul hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef essentieel het volgende:
[..]
Alsof dit de eerste keer dat ik me hier geregistreerd heb.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat al op fok toen jij 12 was.
Ik gok dat dit de reden is van het lachen. Serieus, bij ons worden dit soort dingen ook niet echt gewardeerd door overige collega's die wel altijd klaar staan. Snap best dat je een keer niet kan, maar 9 van de 10 keer niet kunnen is nogal wat! En dan zeker ook nog als je geen zin hebt. Niet echt netjes tegenover andere collega's die 9 van de 10 keer wel kunnen en nooit eerder weg gaan. Heb zelf ook een paar van dit soort collega's en erger me eraan. Zeker omdat ik alle dingen die ik moet doen op mijn vrije dag plan en dus nooit eerder weg hoef en ik ook eigenlijk altijd extra kom als het nodig is. Kan me dus best een beetje voorstellen dat ze dit hadden verwacht van je en daarom lachen. Ik zou dus wat meer inzet tonen en je houding een beetje veranderen. Kijk, als je echt ziek bent oke...maar geen zin hebben en dan dus niet "kunnen" (en dat ook 9 van de 10 keer) vind ik nogal nonchalant.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
en omdat ik de laatste tijd te vaak met dit soort dingen kom, of ik eerder weg kan bijvoorbeeld, en als ik gebeld wordt voor extra werk, dan kan ik 9 van de 10 keer niet (soms kan ik echt niet, en soms heb ik gewoon geen zin).
Mwoah ik vind dit nogal een overdreven reactie. Vooral bij bijbaantjes verzint toch 9 vd 10 werknemers een lulsmoes om te zeggen dat ze niet kunnen indien er gebeld wordt. Weet nog wel toen ik bij de AH werkte en je zelf vervanging moest regelen als je snel vrij wilde hebben. Kon je 20 vd 25 mogelijke kandidaten al wegstrepen, omdat die sowieso nooit konden. Vond ik nooit zo erg, want dan val ik ook niet in voor diegene. Ik had altijd een paar man waarvoor ik sowieso werkte als ik kon en hun deden dat ook bij mij. Sommige mensen hebben gewoon geen zin om op de dag zelf op te komen draven. Dit kan ik mij best voorstellen, maar dan moet je ook niet zeuren als je zelf geen vervanging kunt regelen mocht dit een keer nodig zijn. Of dat er natuurlijk andere voordelen wegvallen, zoals het vaker eerder weg kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik gok dat dit de reden is van het lachen. Serieus, bij ons worden dit soort dingen ook niet echt gewardeerd door overige collega's die wel altijd klaar staan. Snap best dat je een keer niet kan, maar 9 van de 10 keer niet kunnen is nogal wat! En dan zeker ook nog als je geen zin hebt. Niet echt netjes tegenover andere collega's die 9 van de 10 keer wel kunnen en nooit eerder weg gaan. Heb zelf ook een paar van dit soort collega's en erger me eraan. Zeker omdat ik alle dingen die ik moet doen op mijn vrije dag plan en dus nooit eerder weg hoef en ik ook eigenlijk altijd extra kom als het nodig is. Kan me dus best een beetje voorstellen dat ze dit hadden verwacht van je en daarom lachen. Ik zou dus wat meer inzet tonen en je houding een beetje veranderen. Kijk, als je echt ziek bent oke...maar geen zin hebben en dan dus niet "kunnen" (en dat ook 9 van de 10 keer) vind ik nogal nonchalant.
Je hebt misschien wel gelijk, maar ik ben daar de weekend hulp, dus ik ben echt niet verplicht om op een doordeweekse dag extra te komen werken. Invallen voor iemand doe ik altijd, ook als ik niet kan, dan zeg ik mijn andere afspraak af (tenzij het supersupersuperbelangrijk is), en ga ik gewoon werken voor mijn collega, maar extra werken doe ik niet altijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik gok dat dit de reden is van het lachen. Serieus, bij ons worden dit soort dingen ook niet echt gewardeerd door overige collega's die wel altijd klaar staan. Snap best dat je een keer niet kan, maar 9 van de 10 keer niet kunnen is nogal wat! En dan zeker ook nog als je geen zin hebt. Niet echt netjes tegenover andere collega's die 9 van de 10 keer wel kunnen en nooit eerder weg gaan. Heb zelf ook een paar van dit soort collega's en erger me eraan. Zeker omdat ik alle dingen die ik moet doen op mijn vrije dag plan en dus nooit eerder weg hoef en ik ook eigenlijk altijd extra kom als het nodig is. Kan me dus best een beetje voorstellen dat ze dit hadden verwacht van je en daarom lachen. Ik zou dus wat meer inzet tonen en je houding een beetje veranderen. Kijk, als je echt ziek bent oke...maar geen zin hebben en dan dus niet "kunnen" (en dat ook 9 van de 10 keer) vind ik nogal nonchalant.
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Sandersson het volgende:
Ps. Dat idee van je broer is echt uberslecht.
Ik heb geen idee waarom ze moest lachen, maar ik denk gewoon omdat ik volgens haar best ongeloofwaardig overkwam. Ik ga het morgen gewoon vragen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:24 schreef TronCarter het volgende:
Ze zat gewoon om iets anders te lachen, heb ik ook weleens als treuzelende mensen bellen. Moet je een half uur naar dat 'ja en uuuhhh...', 'maar uhh.....' gaan zitten luisteren? Echt niet, surfen en leuke plaatjes kijken.
Hmm, en hoe willen ze erachter komen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef Sandersson het volgende:
Ik zou mezelf niet zo druk maken om het ziek melden, maar meer om het feit dat je hier op Fok! zit te posten terwijl je ziek gemeld bent. Als ze hier achter komen bij de Wibra kun je de ontslagbrief met een glimlach tegemoet zien.
Ik heb haar ZELF GEVRAAGD of ik moest komen werken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef klusfoobje het volgende:
wat je hoorde was het cynische lachje van je leidinggevende die je voor geen meter gelooft.
Gisteren zeg je dat je extra komt werken op verzoek, 's-avonds heb je je schijnbaar bedacht en meld je lekker ziek de volgende dag.
Waarom er gelachen word ? Om dat je bevestigde wat ze ws al had vermoed toen je ja zei op de vraag of je extra kon werken....
hehehehehehehehehehehehehequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:15 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Hmm, en hoe willen ze erachter komen?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa.
FOK! is het best bezochte internetforum van nederland en 1 van de best bezochte per wereld. Je werkt bij de Wibra, wibra heeft een webcare team dat dagelijks googlet naar het woord wibra. Kan best dat het rond gaat zingen bij de managers van de wibraquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:15 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Hmm, en hoe willen ze erachter komen?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa.
ik ben vast niet de enige Nina die daar werkt, en zij ook niet de enige Tiffany..?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK! is het best bezochte internetforum van nederland en 1 van de best bezochte per wereld. Je werkt bij de Wibra, wibra heeft een webcare team dat dagelijks googlet naar het woord wibra. Kan best dat het rond gaat zingen bij de managers van de wibra
http://www.google.nl/sear(...)&fp=a0d0f71cc4213cb9quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK! is het best bezochte internetforum van nederland en 1 van de best bezochte per wereld. Je werkt bij de Wibra, wibra heeft een webcare team dat dagelijks googlet naar het woord wibra. Kan best dat het rond gaat zingen bij de managers van de wibra
Ik denk wel dat je de enige Nina bent die vandaag ziek is, en die Tiffany als manager heeftquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
ik ben vast niet de enige Nina die daar werkt, en zij ook niet de enige Tiffany..?
Het personeelsbestand is waarschijnlijk centraal opgeslagen. Uit de database is dan binnen een minuutje een zoekopdracht te draaien die alle filialen weergeeft waar momenteel een nina en een tiffany werken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
ik ben vast niet de enige Nina die daar werkt, en zij ook niet de enige Tiffany..?
Hmmm. Mjaah over me eigen naam durf ik niet veel te zeggen, maar ik weet zeker dat zij de enige Tiffany is ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het personeelsbestand is waarschijnlijk centraal opgeslagen. Uit de database is dan binnen een minuutje een zoekopdracht te draaien die alle filialen weergeeft waar momenteel een nina en een tiffany werken.
Maar waarshcijnlijker is dat er een database zoekopdracht gedraaid wordt op alle nina's die bij de wibra werken die vandaag ziek zijn
Ehmm jaa, goed idee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:00 schreef Sandersson het volgende:
Ik zou denk ik een admin benaderen of hij dit topic kan verwijderen, want anders ben je dadelijk echt screwed.....
hohohohoohhohohoohhohoohhoho
Je hoeft je in ieder geval niet meer druk te maken om je geloofwaardigheid... die ben je net als je baan kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Ehmm jaa, goed idee!
Misschien is het al te laat trouwens.
Nou nee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval niet meer druk te maken om je geloofwaardigheid... die ben je net als je baan kwijt.
Mwah, ik had dat dus ook met m'n studentenbaantje, dan bellen ze een dag tevoren of je de volgende dag kunt. Als je dan al je week gepland hebt met huiswerk en zo, kun je dan ook gewoon niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dit nogal een overdreven reactie. Vooral bij bijbaantjes verzint toch 9 vd 10 werknemers een lulsmoes om te zeggen dat ze niet kunnen indien er gebeld wordt.
Ja je hebt wel gelijk, allees het viel gewoon op dat ze toen moest lachen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Sessy het volgende:
TS, misschien moest je baas lachen omdat iemand gekke bekken stond te trekken, of omdat ze denkt dat je zwanger bent, of weet ik veel. Of misschien is ze gewoon een lacherig persoontje. Ik denk, als ik het bovenstaande zo lees, dat je dingen misschien teveel op jezelf betrekt.
HAHHAA werkt jouw baas bij de Wibra??!! HAHAHHAHAHA even ervanuitgaande dat het voor jou een bijbaan isquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Bij de Wibra, en ik werk er al 6 maanden.
Maar haar (mijn baas) ..
Wat lach je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef Fok_manager het volgende:
[..]
HAHHAA werkt jouw baas bij de Wibra??!! HAHAHHAHAHA even ervanuitgaande dat het voor jou een bijbaan is
Het is wel zo dat ik de laatste tijd van vis ontzettend misselijk word.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Sessy het volgende:
[..]
Mwah, ik had dat dus ook met m'n studentenbaantje, dan bellen ze een dag tevoren of je de volgende dag kunt. Als je dan al je week gepland hebt met huiswerk en zo, kun je dan ook gewoon niet.
Overigens mbt die maag, nu gaat er op zich een buikgriepje rond maar je zou ook de eerste niet zijn die een hoge zuurgraad heeft en gewoon misselijk wordt van koffie en zo. Zou je eens moeten bijhouden, wanneer je misselijk wordt en wat je daarvoor gegeten/gedronken hebt.
Nou ja, ik snap best wel dat het heel vervelend voor je is hoor. Maar ik denk dat je eea even moet relativeren dat het gewoon gaat om een bijbaan.. Ofwel: gewoon niet zeiken/onzeker doen en geniet van je vrije middag.quote:
Op zich is het ook heel makkelijk een voedselvergiftiging van vis op te lopen als die niet meer goed is, en vis is een van de meest voorkomende voedselallergieën, zou 't ook nog kunnen zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ik de laatste tijd van vis ontzettend misselijk word.
Bedankt voor de tip!
Zoiets dat dacht ik dus ook meteen: dat TS toevallig net belde toen de koerier/glazenwasser/etc. net met z'n hoofd tussen haar... Enfin, laat maar.. You do the mathquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef Waaghals het volgende:
ik denk dat een van haar slaafjes haar voeten kietelde terwijl ze met jou belde
Dan moet je wel maar net de juiste baas treffen. Veel mensen vinden dat gedrag juist erg vervelend omdat het er vaak -onbewust- dik op ligt dat die persoon al lang blij of opgelucht is naar huis gestuurd te worden. Ook al getuigt je komst van doorzettingsvermogen, niet zelf de knoop door durven hakken is nu niet echt een toonbeeld van besluitvaardigheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef Glennpo het volgende:
Ik heb geleerd hoe ziek je ook bent, gewoon naar je werk gaan en laat de baas zelf maar vragen wat er met je is, en als je echt ziek bent herkent ze dat meteen en zal ze je zo naar huis sturen om uit zieken, Zo voorkom je rare en ongeloofwaardige reacties van haar, en krijg je juist meer een pluspuntje dat je toch de moeite heb genomen ziek uit bed te stappen en toch naar het werk te gaan.
Dat soort gedrag wordt hier niet gewaardeerd. Je weet zelf heel goed wanneer je ziek bent, dan ga je niet riskeren dat je andere mensen aansteekt omdat je zonodig het toonbeeld van aanwezigheid moet zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef Glennpo het volgende:
Ik heb geleerd hoe ziek je ook bent, gewoon naar je werk gaan en laat de baas zelf maar vragen wat er met je is, en als je echt ziek bent herkent ze dat meteen en zal ze je zo naar huis sturen om uit zieken, Zo voorkom je rare en ongeloofwaardige reacties van haar, en krijg je juist meer een pluspuntje dat je toch de moeite heb genomen ziek uit bed te stappen en toch naar het werk te gaan.
Dit! En al helemaal niet zeggen dat je eventueel wel wilt komen, dan ben je niet echt ziekquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Socios het volgende:
Zo'n telefoongesprek kun je beter anders aanpakken.
Niet "Ik moet even iets zeggen" etc.
Gewoon zakelijk "Ik bel om mij ziek te melden"
En klaar.
Dit is wel heel bizar, als je bijv. griep hebt en 39 graden koorts ga je toch niet naar je werk toe om vervolgens de beslissing aan je werkgever over te laten? Daarbij ook nog eens het risico lopend dat je:quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef Glennpo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |