abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96707704
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Je hoeft je in ieder geval niet meer druk te maken om je geloofwaardigheid... die ben je net als je baan kwijt.
Nou nee!
Ik geloof niet in dat shit. Wij zijn niet de enige Nina & Tiffany van de Wibra.
Niemand komt er ooit achter, tenzij ze het plaatsnaam weten.
pi_96708473
TS, misschien moest je baas lachen omdat iemand gekke bekken stond te trekken, of omdat ze denkt dat je zwanger bent, of weet ik veel. Of misschien is ze gewoon een lacherig persoontje. Ik denk, als ik het bovenstaande zo lees, dat je dingen misschien teveel op jezelf betrekt.
pi_96708608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Mwoah ik vind dit nogal een overdreven reactie. Vooral bij bijbaantjes verzint toch 9 vd 10 werknemers een lulsmoes om te zeggen dat ze niet kunnen indien er gebeld wordt.
Mwah, ik had dat dus ook met m'n studentenbaantje, dan bellen ze een dag tevoren of je de volgende dag kunt. Als je dan al je week gepland hebt met huiswerk en zo, kun je dan ook gewoon niet.

Overigens mbt die maag, nu gaat er op zich een buikgriepje rond maar je zou ook de eerste niet zijn die een hoge zuurgraad heeft en gewoon misselijk wordt van koffie en zo. Zou je eens moeten bijhouden, wanneer je misselijk wordt en wat je daarvoor gegeten/gedronken hebt.
pi_96708646
pi_96709203
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Sessy het volgende:
TS, misschien moest je baas lachen omdat iemand gekke bekken stond te trekken, of omdat ze denkt dat je zwanger bent, of weet ik veel. Of misschien is ze gewoon een lacherig persoontje. Ik denk, als ik het bovenstaande zo lees, dat je dingen misschien teveel op jezelf betrekt.
Ja je hebt wel gelijk, allees het viel gewoon op dat ze toen moest lachen.
En ze is idd een lacherig persoon. Ze lacht heel vaak om de domste dingen.
pi_96709205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Bij de Wibra, en ik werk er al 6 maanden.
Maar haar (mijn baas) ..
HAHHAA werkt jouw baas bij de Wibra??!! HAHAHHAHAHA even ervanuitgaande dat het voor jou een bijbaan is
pi_96709260
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef draude het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom post je hier in de-door-mij-gestartte-topic je foto? ;/
pi_96709342
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef Fok_manager het volgende:

[..]

HAHHAA werkt jouw baas bij de Wibra??!! HAHAHHAHAHA even ervanuitgaande dat het voor jou een bijbaan is
Wat lach je?
En dan als dat zo is?
pi_96709421
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Sessy het volgende:

[..]

Mwah, ik had dat dus ook met m'n studentenbaantje, dan bellen ze een dag tevoren of je de volgende dag kunt. Als je dan al je week gepland hebt met huiswerk en zo, kun je dan ook gewoon niet.

Overigens mbt die maag, nu gaat er op zich een buikgriepje rond maar je zou ook de eerste niet zijn die een hoge zuurgraad heeft en gewoon misselijk wordt van koffie en zo. Zou je eens moeten bijhouden, wanneer je misselijk wordt en wat je daarvoor gegeten/gedronken hebt.
Het is wel zo dat ik de laatste tijd van vis ontzettend misselijk word.
Bedankt voor de tip!
pi_96709559
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:10 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Wat lach je?
En dan als dat zo is?
Nou ja, ik snap best wel dat het heel vervelend voor je is hoor. Maar ik denk dat je eea even moet relativeren dat het gewoon gaat om een bijbaan.. Ofwel: gewoon niet zeiken/onzeker doen en geniet van je vrije middag.

Ondanks dat vind ik wel dat je echt iets aan je karakter moet veranderen, straks bij een 'echte' baan kom je veel verder als je net dat beetje extra geeft waar je nu telkens iets tekort schiet.. (tenzij je je leven lang op 1 plek wilt blijven werken natuurlijk)
pi_96709886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Het is wel zo dat ik de laatste tijd van vis ontzettend misselijk word.
Bedankt voor de tip!
Op zich is het ook heel makkelijk een voedselvergiftiging van vis op te lopen als die niet meer goed is, en vis is een van de meest voorkomende voedselallergieėn, zou 't ook nog kunnen zijn natuurlijk.
And you're welcome.
pi_96711261
TS, maak je niet druk. Je zult niet de eerste zijn die zich mogelijk onterecht ziekmeldt en je zult er niet zomaar voor ontslagen worden.

Alleen jammer dat je je hele vrije dag hebt verpest door je druk te maken om niks.
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:02:21 #88
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_96712274
Ik zou die werkgever s'nachts terugbellen en zeggen dat je niet bent gediend van dat toontje. Vervolgens lach je haar uit en zeg je dat je morgen weer ziek bent. Zo hou je het in je eigen hand.
pi_96713950
TS.

pi_96715536
boeit jou dat TS, jij kunt lekker een dagje in de tuin liggen! ^O^
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_96720197
Die serieuze reacties ook over een mogelijk ontslag :9~
pi_96726201
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef draude het volgende:
[ afbeelding ]
TS is een troll
pi_96779521
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef Waaghals het volgende:
ik denk dat een van haar slaafjes haar voeten kietelde terwijl ze met jou belde
Zoiets dat dacht ik dus ook meteen: dat TS toevallig net belde toen de koerier/glazenwasser/etc. net met z'n hoofd tussen haar... Enfin, laat maar.. You do the math :P
pi_96974410
Ik heb geleerd hoe ziek je ook bent, gewoon naar je werk gaan en laat de baas zelf maar vragen wat er met je is, en als je echt ziek bent herkent ze dat meteen en zal ze je zo naar huis sturen om uit zieken, Zo voorkom je rare en ongeloofwaardige reacties van haar, en krijg je juist meer een pluspuntje dat je toch de moeite heb genomen ziek uit bed te stappen en toch naar het werk te gaan.
in the nighttime when the world is at it's rest
you will find me in the place I know the best
dancin', shoutin' flyin' to the moon
you don't have to worry 'cause I'll be come back soon
pi_96978924
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef Glennpo het volgende:
Ik heb geleerd hoe ziek je ook bent, gewoon naar je werk gaan en laat de baas zelf maar vragen wat er met je is, en als je echt ziek bent herkent ze dat meteen en zal ze je zo naar huis sturen om uit zieken, Zo voorkom je rare en ongeloofwaardige reacties van haar, en krijg je juist meer een pluspuntje dat je toch de moeite heb genomen ziek uit bed te stappen en toch naar het werk te gaan.
Dan moet je wel maar net de juiste baas treffen. Veel mensen vinden dat gedrag juist erg vervelend omdat het er vaak -onbewust- dik op ligt dat die persoon al lang blij of opgelucht is naar huis gestuurd te worden. Ook al getuigt je komst van doorzettingsvermogen, niet zelf de knoop door durven hakken is nu niet echt een toonbeeld van besluitvaardigheid.
pi_96978941
Wat een schatje is die Nina
pi_96979637
quote:
Dat soort gedrag wordt hier niet gewaardeerd. Je weet zelf heel goed wanneer je ziek bent, dan ga je niet riskeren dat je andere mensen aansteekt omdat je zonodig het toonbeeld van aanwezigheid moet zijn.
Ziek zijn is thuisblijven en afmelden, klaar.
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:51:01 #98
329156 Peem
Skiddelly
pi_96980647
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Ninaaa het volgende:
Of stel ik me teveel aan?

---
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:54:53 #99
62913 Blik
The one and Only!
pi_96980803
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Socios het volgende:
Zo'n telefoongesprek kun je beter anders aanpakken.

Niet "Ik moet even iets zeggen" etc.

Gewoon zakelijk "Ik bel om mij ziek te melden"

En klaar.
Dit! En al helemaal niet zeggen dat je eventueel wel wilt komen, dan ben je niet echt ziek
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:58:21 #100
62913 Blik
The one and Only!
pi_96980930
quote:
Dit is wel heel bizar, als je bijv. griep hebt en 39 graden koorts ga je toch niet naar je werk toe om vervolgens de beslissing aan je werkgever over te laten? Daarbij ook nog eens het risico lopend dat je:
1. nog zieker wordt en langer uit de running bent
2. andere mensen aansteekt waardoor andere werknemers ook ziek worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')