Nou nee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval niet meer druk te maken om je geloofwaardigheid... die ben je net als je baan kwijt.
Mwah, ik had dat dus ook met m'n studentenbaantje, dan bellen ze een dag tevoren of je de volgende dag kunt. Als je dan al je week gepland hebt met huiswerk en zo, kun je dan ook gewoon niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dit nogal een overdreven reactie. Vooral bij bijbaantjes verzint toch 9 vd 10 werknemers een lulsmoes om te zeggen dat ze niet kunnen indien er gebeld wordt.
Ja je hebt wel gelijk, allees het viel gewoon op dat ze toen moest lachen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Sessy het volgende:
TS, misschien moest je baas lachen omdat iemand gekke bekken stond te trekken, of omdat ze denkt dat je zwanger bent, of weet ik veel. Of misschien is ze gewoon een lacherig persoontje. Ik denk, als ik het bovenstaande zo lees, dat je dingen misschien teveel op jezelf betrekt.
HAHHAA werkt jouw baas bij de Wibra??!! HAHAHHAHAHA even ervanuitgaande dat het voor jou een bijbaan isquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Bij de Wibra, en ik werk er al 6 maanden.
Maar haar (mijn baas) ..
Wat lach je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef Fok_manager het volgende:
[..]
HAHHAA werkt jouw baas bij de Wibra??!! HAHAHHAHAHA even ervanuitgaande dat het voor jou een bijbaan is
Het is wel zo dat ik de laatste tijd van vis ontzettend misselijk word.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef Sessy het volgende:
[..]
Mwah, ik had dat dus ook met m'n studentenbaantje, dan bellen ze een dag tevoren of je de volgende dag kunt. Als je dan al je week gepland hebt met huiswerk en zo, kun je dan ook gewoon niet.
Overigens mbt die maag, nu gaat er op zich een buikgriepje rond maar je zou ook de eerste niet zijn die een hoge zuurgraad heeft en gewoon misselijk wordt van koffie en zo. Zou je eens moeten bijhouden, wanneer je misselijk wordt en wat je daarvoor gegeten/gedronken hebt.
Nou ja, ik snap best wel dat het heel vervelend voor je is hoor. Maar ik denk dat je eea even moet relativeren dat het gewoon gaat om een bijbaan.. Ofwel: gewoon niet zeiken/onzeker doen en geniet van je vrije middag.quote:
Op zich is het ook heel makkelijk een voedselvergiftiging van vis op te lopen als die niet meer goed is, en vis is een van de meest voorkomende voedselallergieėn, zou 't ook nog kunnen zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ik de laatste tijd van vis ontzettend misselijk word.
Bedankt voor de tip!
Zoiets dat dacht ik dus ook meteen: dat TS toevallig net belde toen de koerier/glazenwasser/etc. net met z'n hoofd tussen haar... Enfin, laat maar.. You do the mathquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef Waaghals het volgende:
ik denk dat een van haar slaafjes haar voeten kietelde terwijl ze met jou belde
Dan moet je wel maar net de juiste baas treffen. Veel mensen vinden dat gedrag juist erg vervelend omdat het er vaak -onbewust- dik op ligt dat die persoon al lang blij of opgelucht is naar huis gestuurd te worden. Ook al getuigt je komst van doorzettingsvermogen, niet zelf de knoop door durven hakken is nu niet echt een toonbeeld van besluitvaardigheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef Glennpo het volgende:
Ik heb geleerd hoe ziek je ook bent, gewoon naar je werk gaan en laat de baas zelf maar vragen wat er met je is, en als je echt ziek bent herkent ze dat meteen en zal ze je zo naar huis sturen om uit zieken, Zo voorkom je rare en ongeloofwaardige reacties van haar, en krijg je juist meer een pluspuntje dat je toch de moeite heb genomen ziek uit bed te stappen en toch naar het werk te gaan.
Dat soort gedrag wordt hier niet gewaardeerd. Je weet zelf heel goed wanneer je ziek bent, dan ga je niet riskeren dat je andere mensen aansteekt omdat je zonodig het toonbeeld van aanwezigheid moet zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef Glennpo het volgende:
Ik heb geleerd hoe ziek je ook bent, gewoon naar je werk gaan en laat de baas zelf maar vragen wat er met je is, en als je echt ziek bent herkent ze dat meteen en zal ze je zo naar huis sturen om uit zieken, Zo voorkom je rare en ongeloofwaardige reacties van haar, en krijg je juist meer een pluspuntje dat je toch de moeite heb genomen ziek uit bed te stappen en toch naar het werk te gaan.
Dit! En al helemaal niet zeggen dat je eventueel wel wilt komen, dan ben je niet echt ziekquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Socios het volgende:
Zo'n telefoongesprek kun je beter anders aanpakken.
Niet "Ik moet even iets zeggen" etc.
Gewoon zakelijk "Ik bel om mij ziek te melden"
En klaar.
Dit is wel heel bizar, als je bijv. griep hebt en 39 graden koorts ga je toch niet naar je werk toe om vervolgens de beslissing aan je werkgever over te laten? Daarbij ook nog eens het risico lopend dat je:quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef Glennpo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |