quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Socios het volgende:
Zo'n telefoongesprek kun je beter anders aanpakken.
Niet "Ik moet even iets zeggen" etc.
Gewoon zakelijk "Ik bel om mij ziek te melden"
En klaar.
Ja ik weet dat was stom van mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Socios het volgende:
En klaar.
mee eens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Socios het volgende:
En klaar.
Bij de Wibra, en ik werk er al 6 maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Biancavia het volgende:
Misschien lachte ze wel omdat iemand anders haar net aan het lachen had gemaakt.
Hoe lang werk je daar al?
Wat is het voor winkel?
Waarom ben je zo onzeker?
Dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Socios het volgende:
En klaar.
Dit is de tweede keer in de half jaar. Had me laatst ergens in januari ziekgemeld, maar dat was nog met mijn ex-baas. Bij haar (Tiffany) is dit voor het eerst.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Pollewoppie het volgende:
Hoevaak heb je je al ziekgemeld de laatste tijd? mischien dat je veldeed aan een verwachtingspatroon van je baas ofzo...
Heb gezegd dat ik snachts ziek ben geworden, en dat ik 2 keer heb overgegeven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
En ziekmelden omdat je misselijk bent:
Dus dan is het er uit. Asperientje nemen en gewoon naar je werk gaan. Als iemand mij belt met "ja, ik kom niet hoor, ik ben misselijk" dan zou ik persoonlijk ook lachen. Daarnaast kun je gewoon achter een PC zitten, dus kun je ook wel achter een kassa zitten, desnoods met een emmertje erbij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ik snachts ziek ben geworden, en dat ik 2 keer heb overgegeven.
Dat zegt toch al genoeg? Wie weet moet ik dat straks ook doen als ik achter de kassa sta bijvoorbeeld.
Je kunt toch best eventjes op internet als je ziek bent?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Pallas-Athene het volgende: