abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96687407
Hallo,

Ik heb me vanochtend ziek gemeld omdat ik maagpijn heb (ben misselijk).
Ik was bang dat ik anders zomaar op me werk zou overgeven.
Dus ik bel rond 08.15 naar me baas;

Baas: Haai met Tiffany
Ik: Hallo, met Nina
Baas: Hey
Ik: Ik moet even iets zeggen
Baas: Wat is er meisje?
Ik: Ik voel me niet echt lekker, ik ben snachts ziek geworden, ben misselijk.....
(Ondertussen begint mijn baas een beetje zachtjes te lachen, lijkt net of ze het niet gelooft)

Baas: Jaa meisje, is goed joh, blijf maar lekker thuis
Ik: Vindt je het erg?
Baas: Neee, maakt niet uit, kan niet anders
Ik: Ja echt sorry, weet je wat het is, ik wil best komen maakt me verder niet uit, alleen ben erg bang dat ik sraks opeens daar midden in de winkel moet overgeven.
Baas: Jaa okee dat is goed, blijf maar lekker thuis joh
Ik: Dankjewel, echt sorry!
Baas: Geeft niet, beterschap.
Ik: Dankjewel, doei.
Baas: Doooeeiiii.
(En weer een lach..)

Zo ging het gesprek ongeveer.
Maar ondertussen moest ze wel steeds zachtjes lachen, en vooral toen ik zei dat ik me niet lekker voelde ging ze vrolijk lachen, en ook toen ze bijna ophing.
Het is niet zo dat ze het leuk vindt dat ik niet kom, want eigenlijk had ze me wel nodig vandaag, want ze staat nu maar met 1 iemand in de winkel. Ik was vandaag eigenlijk vrij, maar vroeg haar gisteren toen ze zei dat ze morgen 1 iemand had of ik moest komen, en toen zei ze; Ja maar dan heb je wel de hele week gewerkt, vndt je dat erg? Waarop ik zei dat het me niet uitmaakte.
En nu heb ik zo een gevoel dat ik hun zwaar in de steek heb gelaten.

Gisteren ook al, toen moest ik eigenlijk van 9 tot 6 werken, maar ik mocht eerder weg omdat ik om 2 uur naar het geementehuis moest, en toen vroeg ze me of ik daarna terug kon komen als ik tijd over had, en als ik niet kon, dat ik dan even moest bellen. Ik zei toen; `Ja oke, als ik nog tijd over heb, dan kom ik echt terug, ik beloof het je, maar als ik niet kom dan bel ik je wel.` en toen zei ze `is goed, bel me dan maar`. En als laatst zei ik: `Maar morgen kom ik zowiezo, om 9 uur', waarop ze; `Jaa echt dankjewel he!` zei, en ik `Graag gedaan!'. Ik was uiteindelijk om 5 uur weer terug in de winkel, en zei ze; `Hey Nina, wat doe jij nog hier? Ik zou echt niet terugkomen hoor voor die 1 uur`, waarop ik antwoordde; `Ja maar ik heb wel beloofd he, nu zien jullie tenminste dat ik iemand ben die mijn beloftes nakomt`. Dat had ik dus toen goed geregeld, alleen doordat ze telkens ging lachen aan de lijn vanochtend, en een beetje sarcastisch klonk heb ik nu zo een gevoel, dat ze morgen heel raar gaat doen tegen mij, omdat ze denkt dat ik me heb ziekgemeld omdat ik geen zin heb ofzo. Normaal is ze altijd heel makkelijk, ik bedoel ze doet bijna nooit moeilijk. (Ze is ook nog maar 21).

Sorry voor de superlange tekst, maar ik zit hier echt een beetje mee, moest ze steeds lachen omdat ze denkt dat ik geen zin heb om te komen werken, of vondt ze misschien mijn stem grappig? Of stel ik me teveel aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ninaaa op 12-05-2011 10:40:58 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:16:51 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96687448
ik denk dat een van haar slaafjes haar voeten kietelde terwijl ze met jou belde
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96687569
Bel haar op om te vragen of ze om jou lachte of dat er gewoon wat grappigs gebeurde in haar gezichtsveld.
pi_96687578
Zo'n telefoongesprek kun je beter anders aanpakken.

Niet "Ik moet even iets zeggen" etc.

Gewoon zakelijk "Ik bel om mij ziek te melden"

En klaar.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:20:10 #5
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_96687599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Socios het volgende:

En klaar.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_96687619
quote:

En klaar.
Ja ik weet dat was stom van mij.
Maar lacht ze dus daarom, omdat ik onlogisch klonk?
pi_96687626
quote:

En klaar.
mee eens.
pi_96687678
Misschien lachte ze wel omdat iemand anders haar net aan het lachen had gemaakt.

Hoe lang werk je daar al?
Wat is het voor winkel?
Waarom ben je zo onzeker?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_96687679
Je praate zeker met zo'n zielig stemmetje dat je ziek bent.
pi_96687684
Inderdaad wat hier boven gezegd word. Geen sorry ook want je kunt er niks aan doen. En als je er wel wat aan kan doen, moet je gewoon gaan werken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_96687688

[ Bericht 100% gewijzigd door Ninaaa op 12-05-2011 10:24:23 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:23:55 #12
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_96687758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Jezelf quoten :o
De OP quoten :o
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:24:05 #13
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96687769
Nina _O_
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_96687774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

:')
pi_96687822
haha sorry stom, ik wou iets in mijn bericht wijzigen, heb me zelf gequote :O
pi_96687860
Hoevaak heb je je al ziekgemeld de laatste tijd? mischien dat je veldeed aan een verwachtingspatroon van je baas ofzo...
pi_96687867
hoe oud is TS? KLINKT ALS 15 EN VMBO.
pi_96687981
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Biancavia het volgende:
Misschien lachte ze wel omdat iemand anders haar net aan het lachen had gemaakt.

Hoe lang werk je daar al?
Wat is het voor winkel?
Waarom ben je zo onzeker?
Bij de Wibra, en ik werk er al 6 maanden.
Maar haar (mijn baas) ken ik pas 1 maand ofzo, omdat ze uit een andere filiaal komt.
Ik ben gewoon onzeker omdat ze steeds moest lachen, en omdat ik de laatste tijd te vaak met dit soort dingen kom, of ik eerder weg kan bijvoorbeeld, en als ik gebeld wordt voor extra werk, dan kan ik 9 van de 10 keer niet (soms kan ik echt niet, en soms heb ik gewoon geen zin).
En gisteren zei ze op een heel vriendelijke manier; `dankjewel` toen ik zei dat ik kon komen werken, en ze was heel blij, omdat ze nu ook met de nieuwe assistente van haar bezig kon zijn, dus ze had op me gerekend, en nu meld ik me opeens ziek...
pi_96687982
quote:

En klaar.
Dit.

En ziekmelden omdat je misselijk bent: :')
pi_96688031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Pollewoppie het volgende:
Hoevaak heb je je al ziekgemeld de laatste tijd? mischien dat je veldeed aan een verwachtingspatroon van je baas ofzo...
Dit is de tweede keer in de half jaar. Had me laatst ergens in januari ziekgemeld, maar dat was nog met mijn ex-baas. Bij haar (Tiffany) is dit voor het eerst.
pi_96688099
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit.

En ziekmelden omdat je misselijk bent: :')
Heb gezegd dat ik snachts ziek ben geworden, en dat ik 2 keer heb overgegeven.
Dat zegt toch al genoeg? Wie weet moet ik dat straks ook doen als ik achter de kassa sta bijvoorbeeld.
pi_96688107
Zo ziek ben je dus niet, als je hier op Fok! zit.
pi_96688124
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Ninaaa op 12-05-2011 10:33:13 ]
pi_96688230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Heb gezegd dat ik snachts ziek ben geworden, en dat ik 2 keer heb overgegeven.
Dat zegt toch al genoeg? Wie weet moet ik dat straks ook doen als ik achter de kassa sta bijvoorbeeld.
Dus dan is het er uit. Asperientje nemen en gewoon naar je werk gaan. Als iemand mij belt met "ja, ik kom niet hoor, ik ben misselijk" dan zou ik persoonlijk ook lachen. Daarnaast kun je gewoon achter een PC zitten, dus kun je ook wel achter een kassa zitten, desnoods met een emmertje erbij.
pi_96688237
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
Zo ziek ben je dus niet, als je hier op Fok! zit.
Je kunt toch best eventjes op internet als je ziek bent?
pi_96688346
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dus dan is het er uit. Asperientje nemen en gewoon naar je werk gaan. Als iemand mij belt met "ja, ik kom niet hoor, ik ben misselijk" dan zou ik persoonlijk ook lachen. Daarnaast kun je gewoon achter een PC zitten, dus kun je ook wel achter een kassa zitten, desnoods met een emmertje erbij.
Als je met klanten werkt ja.
Goed plan.

Achter een computer is het uiteraard een ander verhaal.
Descending into the abyss.
pi_96688356
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Het leek er meer op dat ze moest lachen omdat ze me niet geloofde..
Maar hoezo? Als je misselijk bent kun je je niet eens fatsoenlijk concentreren, en ben je erg gevoelig met geuren, straks komt er een stinkende klant, en sta ik daar te kotsen? Is dat netjes dan?
pi_96688448
achjaaa
pi_96688453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Het leek er meer op dat ze moest lachen omdat ze me niet geloofde..
Maar hoezo? Als je misselijk bent kun je je niet eens fatsoenlijk concentreren, en ben je erg gevoelig met geuren, straks komt er een stinkende klant, en sta ik daar te kotsen? Is dat netjes dan?
Volgens mij weet je zelf best dat je kan werken, maar zit jezelf slappe excuusjes voor te houden om het goed te praten voor jezelf. Teminste, die indruk krijg ik.

En dat je baas lachte is waarschijnlijk omdat ze niet anders verwacht had van je. Slappe hap.
pi_96688523
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Maar haar (mijn baas) ken ik pas 1 maand ofzo, omdat ze uit een andere filiaal komt.
Ik ben gewoon onzeker omdat ze steeds moest lachen, en omdat ik de laatste tijd te vaak met dit soort dingen kom, of ik eerder weg kan bijvoorbeeld, en als ik gebeld wordt voor extra werk, dan kan ik 9 van de 10 keer niet (soms kan ik echt niet, en soms heb ik gewoon geen zin).
En gisteren zei ze op een heel vriendelijke manier; `dankjewel` toen ik zei dat ik kon komen werken, en ze was heel blij, omdat ze nu ook met de nieuwe assistente van haar bezig kon zijn, dus ze had op me gerekend, en nu meld ik me opeens ziek...
Als je vaak eerder weg wilt enzo, is het toch niet zo'n ramp om af en toe wat meer inzet te tonen? :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_96688585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Als je vaak eerder weg wilt enzo, is het toch niet zo'n ramp om af en toe wat meer inzet te tonen? :')
Dat is alleen de laatste tijd zo, omdat het steeds zo uitkomt. Normaal ben ik er altijd.
pi_96688613
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Volgens mij weet je zelf best dat je kan werken, maar zit jezelf slappe excuusjes voor te houden om het goed te praten voor jezelf. Teminste, die indruk krijg ik.

En dat je baas lachte is waarschijnlijk omdat ze niet anders verwacht had van je. Slappe hap.
Ik ben echt ziek!
Dus volgens jou moest ze daar om lachen?
Ze had niets anders van me verwacht?
Ik doe dit voor het eerst hoor bij haar.
pi_96688708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Dat is alleen de laatste tijd zo, omdat het steeds zo uitkomt. Normaal ben ik er altijd.
Je geeft ook aan dat zij er pas 1 maand werkt. In haar ogen ben jij waarschijnlijk altijd zo.

Dus wat -Jewcookie- zegt. Ze had waarschijnlijk niets anders verwacht.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_96689209
Je hebt het gesprek verkeerd aangepakt. Je komt niet geloofwaardig over omdat je zegt dat je eventueel toch wilt komen. Volgende keer gewoon zeggen dat je je ziek meldt, geen reden noemen alleen als er naar wordt gevraagd. Nu lekker je bed in, beterschap!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96689342
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:00 schreef Sam-x het volgende:
Je hebt het gesprek verkeerd aangepakt. Je komt niet geloofwaardig over omdat je zegt dat je eventueel toch wilt komen. Volgende keer gewoon zeggen dat je je ziek meldt, geen reden noemen alleen als er naar wordt gevraagd. Nu lekker je bed in, beterschap!
Ik heb niet gezegd dat ik nog kan komen. Ik vroeg alleen of ze het erg vondt, en dat ik best wil komen maar dat ik niet durf omdat ik misschien zomaar moet overgeven.
Bedankt!
pi_96689418
Volgens mijn broer moet ik bellen en zeggen dat ik me beter voel, en wil komen, als ik me zo onzeker voel.
Volgens mama is dat geen slim idee, omdat ze dan niet meer gaat denken, maar ZEKER weet dat ik (volgens mijn baas) niet echt ziek ben..
pi_96689428
Je moet je in het vervolg ook niet zo druk maken over wat je werkgever/leidinggevende over je denkt, je bent ziek en dus kom je niet. Ook met dat verhaal over de dag ervoor, dat je naar het gemeentehuis moet. Je moet naar het gemeentehuis, dus je gaat eerder weg, misschien kom je nog werken en anders bel je, simpel. Je moet niet moeilijk gaan doen over bewijzen dat je je inzet en dergelijke, daar is je werkgever ook niet mee geholpen.
pi_96689463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Ninaaa het volgende:
Volgens mijn broer moet ik bellen en zeggen dat ik me beter voel, en wil komen, als ik me zo onzeker voel.
Volgens mama is dat geen slim idee, omdat ze dan niet meer gaat denken, maar ZEKER weet dat ik (volgens mijn baas) niet echt ziek ben..
Blijf nou maar gewoon thuis, je bent toch ziek? Niet moeilijk doen en lekker in bed TV gaan kijken, je hebt je ziek gemeldt, stop met piekeren.
pi_96689532
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Ninaaa het volgende:
Blijf gewoon thuis vandaag, als je nu weer wel komt snapt je baas er helemaal niks van, bovendien was je toch ziek? En ga in het vervolg minder vaak eerder weg, minder excuusjes, toon wat meer inzet.
pi_96689605
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Blijf gewoon thuis vandaag, als je nu weer wel komt snapt je baas er helemaal niks van, bovendien was je toch ziek? En ga in het vervolg minder vaak eerder weg, minder excuusjes, toon wat meer inzet.
Eerder weg gaan zou geen probleem moeten vormen, mits het in goed overleg gebeurt. Ik heb deze twee maanden (april en mei) ook veel vrij, geruild met anderen, eerder weg in overleg geregeld. Is in principe niks mis mee, zolang het maar in goed overleg gebeurt.
pi_96689763
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:09 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Eerder weg gaan zou geen probleem moeten vormen, mits het in goed overleg gebeurt. Ik heb deze twee maanden (april en mei) ook veel vrij, geruild met anderen, eerder weg in overleg geregeld. Is in principe niks mis mee, zolang het maar in goed overleg gebeurt.
Ik had het over TS en hierover:

quote:

[..]

pi_96689867
Ze interpreteert het zelf als 'te vaak', terwijl dat misschien helemaal niet aan de orde is. En als je wordt gebeld voor extra werk sta je altijd in je recht om nee te zeggen, ze vragen het niet voor niks. :D!
pi_96690013
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Ze interpreteert het zelf als 'te vaak', terwijl dat misschien helemaal niet aan de orde is. En als je wordt gebeld voor extra werk sta je altijd in je recht om nee te zeggen, ze vragen het niet voor niks. :D!
Klopt. Maar dan moet je niet ga zeuren als mensen een bepaald beeld van je krijgen.
pi_96690795
Volgens mij kan dit topic beter naar R&P... - Wat betreft WGR is er weinig spannends aan. Je meldt je gewoon ziek, met een legitieme reden. Iedere ondernemer die personeel in dienst heeft, heeft met dat bedrijfsrisico te maken. En moet dat dus ook incalculeren. Kortom: het is aan de werkgever om zo'n situatie correct op te lossen.
pi_96690895
TS heeft nu VMBO snuffelstage?
Aanbid Satan en maak kans op een gratis Ipad!
pi_96692636
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Ninaaa het volgende:
Hallo,

Ik heb me vanochtend ziek gemeld omdat ik maagpijn heb (ben misselijk).
Ik was bang dat ik anders zomaar op me werk zou overgeven.
Dus ik bel rond 08.15 naar me baas;

Baas: Haai met Tiffany
Ik: Hallo, met Nina
Baas: Hey
Ik: Ik moet even iets zeggen
Baas: Wat is er meisje?
Ik: Ik voel me niet echt lekker, ik ben snachts ziek geworden, ben misselijk.....
(Ondertussen begint mijn baas een beetje zachtjes te lachen, lijkt net of ze het niet gelooft)

Baas: Jaa meisje, is goed joh, blijf maar lekker thuis
Ik: Vindt je het erg?
Baas: Neee, maakt niet uit, kan niet anders
Ik: Ja echt sorry, weet je wat het is, ik wil best komen maakt me verder niet uit, alleen ben erg bang dat ik sraks opeens daar midden in de winkel moet overgeven.
Baas: Jaa okee dat is goed, blijf maar lekker thuis joh
Ik: Dankjewel, echt sorry!
Baas: Geeft niet, beterschap.
Ik: Dankjewel, doei.
Baas: Doooeeiiii.
(En weer een lach..)

Zo ging het gesprek ongeveer.
Maar ondertussen moest ze wel steeds zachtjes lachen, en vooral toen ik zei dat ik me niet lekker voelde ging ze vrolijk lachen, en ook toen ze bijna ophing.
Het is niet zo dat ze het leuk vindt dat ik niet kom, want eigenlijk had ze me wel nodig vandaag, want ze staat nu maar met 1 iemand in de winkel. Ik was vandaag eigenlijk vrij, maar vroeg haar gisteren toen ze zei dat ze morgen 1 iemand had of ik moest komen, en toen zei ze; Ja maar dan heb je wel de hele week gewerkt, vndt je dat erg? Waarop ik zei dat het me niet uitmaakte.
En nu heb ik zo een gevoel dat ik hun zwaar in de steek heb gelaten.

Gisteren ook al, toen moest ik eigenlijk van 9 tot 6 werken, maar ik mocht eerder weg omdat ik om 2 uur naar het geementehuis moest, en toen vroeg ze me of ik daarna terug kon komen als ik tijd over had, en als ik niet kon, dat ik dan even moest bellen. Ik zei toen; `Ja oke, als ik nog tijd over heb, dan kom ik echt terug, ik beloof het je, maar als ik niet kom dan bel ik je wel.` en toen zei ze `is goed, bel me dan maar`. En als laatst zei ik: `Maar morgen kom ik zowiezo, om 9 uur', waarop ze; `Jaa echt dankjewel he!` zei, en ik `Graag gedaan!'. Ik was uiteindelijk om 5 uur weer terug in de winkel, en zei ze; `Hey Nina, wat doe jij nog hier? Ik zou echt niet terugkomen hoor voor die 1 uur`, waarop ik antwoordde; `Ja maar ik heb wel beloofd he, nu zien jullie tenminste dat ik iemand ben die mijn beloftes nakomt`. Dat had ik dus toen goed geregeld, alleen doordat ze telkens ging lachen aan de lijn vanochtend, en een beetje sarcastisch klonk heb ik nu zo een gevoel, dat ze morgen heel raar gaat doen tegen mij, omdat ze denkt dat ik me heb ziekgemeld omdat ik geen zin heb ofzo. Normaal is ze altijd heel makkelijk, ik bedoel ze doet bijna nooit moeilijk. (Ze is ook nog maar 21).

Sorry voor de superlange tekst, maar ik zit hier echt een beetje mee, moest ze steeds lachen omdat ze denkt dat ik geen zin heb om te komen werken, of vondt ze misschien mijn stem grappig? Of stel ik me teveel aan?

quote:

[..]

Oeps stom, verkeerde knopje :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_96693827
wie gaat er nou bij de wibra werken. kun je niet eens iets fatsoenlijks jatten.
pi_96694259
Jahoor. Gisteren geregistreerd, nu al zo'n grote bek. Ga dat lekker even in ONZ doen. Of open er een klacht over.
Ik weet dat het verhaal van dit meisje niet helemaal, eh, echt iets is om serieus op in te spelen maar zulke reacties kun je ook achterwege laten. :*
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_96695162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:09 schreef Carmy het volgende:
Jahoor. Gisteren geregistreerd, nu al zo'n grote bek. Ga dat lekker even in ONZ doen. Of open er een klacht over.
Ik weet dat het verhaal van dit meisje niet helemaal, eh, echt iets is om serieus op in te spelen maar zulke reacties kun je ook achterwege laten. :*
Alsof dit de eerste keer dat ik me hier geregistreerd heb. :') :') :') :') :') :') Ik zat al op fok toen jij 12 was. :W
pi_96695429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:03 schreef Ninaaa het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik nog kan komen. Ik vroeg alleen of ze het erg vondt, en dat ik best wil komen maar dat ik niet durf omdat ik misschien zomaar moet overgeven.
Bedankt!
Ik herhaal:
quote:
Had gewoon gezegd dat je ziek was, punt.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')