50/50. Ik geef de voorkeur aan kopen in de winkel. Maar als ik geen tijd cq. zin heb om naar de winkel te gaan of ze hebben niet wat ik zoek, probeer ik het eens online.
Handig is dat je bij sommige online kledingzaken precies kunt intikken welke kleuren je wilt, of het lange of korte mouwen moeten zijn, enzovoort. Was een aantal weken terug handig, toen ik in normale kledingzaken bijna alleen maar lange mouwen kon vinden terwijl ik korte moest hebben.
Overigens een tip voor de vrouwelijke lezers hier: Bestel bloezen en t-shirts een paar maten groter dan je zogenaamde werkelijke maat, dan blijken ze doorgaans juist perfect te zitten (niet te strak, niet te wijd, gewoon goed). De meeste kledingmerken lijken je persé in te strak zittende kleding te willen hijsen, om de een of andere reden, met als gevolg dat je eruit ziet als een verpakte worst. Net alsof het maatlabel niet klopt.

Bij Only/Vero Moda/Vila moet je dat sowieso doen.
Feit is dat de twee bloezen die ik pas geleden online besteld heb, eentje in maat 40 en de ander in in maat L (merken: Vila en Mexx), perfect zitten. Voor de goede orde: Ik ben éigenlijk zéér ielig gebouwd.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 08:30:15 ]