ze is getrouwd met 4 kinderen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Okay. Ik zal proberen dit zo kort mogelijk te houden.. maar ik ben atm wel vrij geïrriteerd.
Dus, de dochter van de vriendin van mijn moeder is op bezoek in Nederland, en logeert bij ons in huis zolang ze hier is. Nou zou ik daar geen enkel probleem mee hebben zolang ze zich een beetje normaal zou gedragen.. maar dat doet ze niet.
Ze is mijn leeftijd (23), maar is al getrouwd met 4(!) (ja je leest het goed) kinderen.
Blijkbaar maakt dat haar echter weinig uit, want ze heeft een scharrel geregeld (volgens mij al voordat ze naar Nederland kwam, online ofzo, maar weetk niet zeker. maar aangezien wij nooit close waren met haar en ik niet weet wat ze verder in Nederland zou komen doen.. EN ze vrij snel die scharrel geregeld scheen te hebben.. mja.).
Anyway, het is dus een loeder, maargoed, zijn mijn zaken verder niet, toch? Dus ik houd me erbuiten. Als zij vreemd wil gaan, zich als een hoer wil gedragen - best. Ze doet maar.
Waar ik echter wel een probleem mee heb is het feit dat ze hier in huis rondloopt alsof zij hier de vaste inwoonster is en wij de gasten. Echt, heel erg onbeleefd gedrag. Onbeschoft zelfs. Ze doet haar eigen was wanneer ze er zelf zin in heeft (extra kosten voor ons (ben toch Nederlander he)) ipv dat we het gewoon bij elkaar doen, eet al ons eten op zonder gene, en komt en gaat wanneer ze er zin in heeft. Of wij daar dan wakker van worden maakt haar niks uit. Ze betaalt ook niet mee, aan niks niet. Hoeft in principe ook niet, maargoed. Beetje dankbaarheid/beleefdheid mag dan wel, toch? Maar nee.
Erg storend allemaal. Maargoed. Ik laat het maar gaan, over iets meer dan 3 weken is ze toch weer weg. Heeft geen zin om nu nog een hele rel te veroorzaken, toch?
Maar wat ze nou gisteravond heeft gedaan.. dat was de druppel die de emmer deed overlopen.
Gisteravond (of nacht moet ik zeggen) kwam ze midden in de nacht dronken thuis, maakte daarbij erg veel lawaai.. en ze had haar scharrel bij zich! En heeft toen gewoon nog een uur a anderhalf luidruchtig liggen neuken met die vent. Wie de neuk doet dat?! Als getrouwde vrouw je scharrel meenemen naar het huis waar je te gast bent? Like, seriously..
Ik had/heb het dus helemaal gehad met die troela. Mijn moeder heeft er wat van gezegd, maar daar leek ze zich niet al te veel van aan te trekken. Toen heb ik besloten zelf actie te ondernemen.Heb het in eigen hand genomen (letterlijk
). Vanmiddag was ze uit lunchen (met die gast). Ik ben toen haar kamer in gegaan. En wat vond ik daar? Haar tandenborstel en haar onderbroek. En al weet ik niet of mijn wraak zoet zal smaken, zal ze waarschijnlijk toch wel iets proeven
Al zal dat waarschijnlijk meer zout dan zoet zijn
Hier, ik heb met mijn telefoon even snel een paar fototjes gemaakt. Vrij oude telefoon, dus hoop dat het een beetje te zien valtHeb ze voor t gemak even een beetje aan elkaar gemonteerd. Hiero:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je het op het tweede plaatje een beetje zitten
Oh, mijn klacht is overigens: lompe getrouwde hoeren zonder manieren(als dat nog niet duidelijk was
)
Anti-klacht: geen. oprotten met die snol.
Dat valt weer teveel op, d'ohquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:38 schreef Pixie. het volgende:
Je had die tandenborstel door je naad moeten halen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:37 schreef Kroketschaapje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat komt er bij haar van onder uit dan, dat je dat een dag later nog op een tandenborstel kan smeren?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:36 schreef Apfelsaft het volgende:
Heb je nou op haar tandenborstel gecumd?
Als dáár dan foto's van gemaakt zouden worden kan het nog enigszins leuk worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:40 schreef Lysdexie het volgende:
Smeer wat tijgerbalsem aan de binnenkant van haar schone slipjes, dat zal dat monster leren.
+ videocamera op haar kamer en video hier postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als dáár dan foto's van gemaakt zouden worden kan het nog enigszins leuk worden.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:40 schreef Lysdexie het volgende:
Smeer wat tijgerbalsem aan de binnenkant van haar schone slipjes, dat zal dat monster leren.
Of je voorziet haar tampons van een laagje tijgerbalsem, mogelijkheden genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:40 schreef Lysdexie het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:45 schreef AchmedJan het volgende:
Doe op zn minst eens pics posten van haar
die liggen er ook zo los, zonder plastiek, in een doosjequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of je voorziet haar tampons van een laagje tijgerbalsem, mogelijkheden genoeg.
Hey, dat mens is tot alles in staat als ik de OP zo lees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
die liggen er ook zo los, zonder plastiek, in een doosje
Neheee, hij heeft natuurlijk die cum die uit haar poesie is gedruppeld ZO op de tandenborstel gesmeerd:quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:43 schreef Swaggmon het volgende:
Dus je hebt aan haar onderbroek geroken,afgetrokken en daarna je sperma op haar tandenborstel gesmeerd.
Misschien is ze wel zo gierig dat ze haar tampons voor de tweede keer gebruikt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey, dat mens is tot alles in staat als ik de OP zo lees.
Aandacht te kort?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:48 schreef Pixie. het volgende:
OF KOOP EEN HOND VOOR HAAR
EN DAN WORDT ZE ZO SÓCHTENS WAKKER
EN DAN DENK ZE HUH WIE HEEFT DIE HOND VOOR MIJ GEKOCHT![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!
EN DAN JIJ ZO HARD LACHEN EN ZEGGEN HWAHAUHA IK WEU NIEUH
EN DAN IS ZE HELEMALA ISN DE WAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT ZAL DIE HOER LEREN !!!!!!!!111!!1
Ik vraag het alleen maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey! Wel aardig zijn voor Pixie JA, HSG!
Totaal niet jij?quote:
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik kan ook een willekeurige foto van een slipje + tandenborstel maken
Wat...om een foto te maken van haar string en tandenborstelquote:
Ik was vorige week op bezoek bij mijn achterbuurvrouw van 78.. vertelde ze over vroeger.. toen ze 7 was en nog een au pair had.. Had haar zusje in een zakje gescheten en het in de tas van de au pair gedaan..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef o.us het volgende:
TS had op zijn minst een drol in haar tas moeten leggen.
Kijk nog eens goed naar het tweede plaatje. Of ben je gewoon scheel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik kan ook een willekeurige foto van een slipje + tandenborstel maken
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap er heul niks van.. Wat heeft TS nou precies gedaan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neheee, hij heeft natuurlijk die cum die uit haar poesie is gedruppeld ZO op de tandenborstel gesmeerd:![]()
TS doet haar zelf niet
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was vorige week op bezoek bij mijn achterbuurvrouw van 78.. vertelde ze over vroeger.. toen ze 7 was en nog een au pair had.. Had haar zusje in een zakje gescheten en het in de tas van de au pair gedaan..
whuuut..
Met zijn tandenborstel door de afscheiding van de logee haar slip gehaaldquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap er heul niks van.. Wat heeft TS nou precies gedaan?
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar het tweede plaatje. Of ben je gewoon scheel?
Zo hoort 't eenmaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was vorige week op bezoek bij mijn achterbuurvrouw van 78.. vertelde ze over vroeger.. toen ze 7 was en nog een au pair had.. Had haar zusje in een zakje gescheten en het in de tas van de au pair gedaan..
whuuut..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat...om een foto te maken van haar string en tandenborstelNu is zij de sjaak
Doe eens OP lezen jij
Wat is een Au Pair? En niet zeggen google het maar, want ik vind van alles...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
whuuut..
Foto leuk die jouw van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Met je Jedimind, de naam onwaardig.
Leuk hoor linpuntje maar daar hebben we het nu helemaal niet over. Ksst.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
whuuut..
Oh. Nou wat een wraak zeg. Was al beter geweest als ie er ff op gefapt had.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Met zijn tandenborstel door de afscheiding van de logee haar slip gehaald
Een kindermeisjequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is een Au Pair? En niet zeggen google het maar, want ik vind van alles...
Doet die hoer wat de TS beschrijft normaal danquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
hoezo dat dan, sinds wanneer is het normaal om dit te besluiten
Dat had hij toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh. Nou wat een wraak zeg. Was al beter geweest als ie er ff op gefapt had.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Zit ze straks met vijf kinderen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wraak nemen is ook idd het eerste waar ik aan denk inderdaad. Haar zooi in vuilniszakken buiten smijten is natuurlijk veelste gek voor woorden..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Doet die hoer wat de TS beschrijft normaal danDan verdient ze dit.
blijkbaar wel dus.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
sperm1: meisje
sperm 2: jongetje
sperm 3: chillax dudes, we zitten nog maar in de slokdarm
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Neuk haar keihard, vervolgens vertel je aan moeke dat je verleid door haar en in haar heeft gepompt.
En waarom is ze drie weken bij jou in de eerste plaats? Vragen, vragen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef Ericr het volgende:
Waar komt dat mokkel eigenlijk vandaan? Oekraine of zo?
wtf, waarom zou ze uit Oekraïne komen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef Ericr het volgende:
Waar komt dat mokkel eigenlijk vandaan? Oekraine of zo?
The slut.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
wtf, waarom zou ze uit Oekraïne komen?
nee, ze komt niet uit Oekraine. Engeland, if you must know.
Die kunnen er wat van ja, die Engelsen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
wtf, waarom zou ze uit Oekraïne komen?
nee, ze komt niet uit Oekraine. Engeland, if you must know.
2/3 is tiet dus spoiler.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:04 schreef WolfParade het volgende:
Waarom heeft niemand nog voor pics van die troela gevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AAAAHHH Gebruik een spoiler!quote:
bij mij? t is niet mijn huis hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En waarom is ze drie weken bij jou in de eerste plaats? Vragen, vragen...
Klinkt niet zo raar dat het slecht met haar huwelijk ging neequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
bij mij? t is niet mijn huis hoornouja, ik woon er, okay. in die zin is het mijn huis.
van wat ik hoorde van mn ma is ze hierheen gekomen om even een tijdje tot rust te (kunnen) komen. ging niet zo goed met haar huwelijk ofzo? (mja, duidelijk niet dushaha)
heb me er verder niet zo mee bemoeid.
Dat heeft toch met poker te maken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is een Au Pair? En niet zeggen google het maar, want ik vind van alles...
heeft iemand wel, maar dude, ik ga niet riskeren dat dit somehow allemaal uitkomt. ookal is de kans erg klein. ik bedoel, dan krijg ik wel voorgoed rare blikken hier in huis heyquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:04 schreef WolfParade het volgende:
Waarom heeft niemand nog voor pics van die troela gevraagd?
maar hoe gaat dit ervoor zorgen dat zij minder irritant gaat doen? Dat zij niet weet dat je zooi hebt uitgespookt met haar zooi maakt haar nog niet minder irritant..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
heeft iemand wel, maar dude, ik ga niet riskeren dat dit somehow allemaal uitkomt. ookal is de kans erg klein. ik bedoel, dan krijg ik wel voorgoed rare blikken hier in huis heydaarbij, t is toch een vies wijf. trust me, I'm doing you a favor.
Ik denk dat als ze iemand dit topic zou zien, je toch al teveel informatie hebt gegevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
heeft iemand wel, maar dude, ik ga niet riskeren dat dit somehow allemaal uitkomt. ookal is de kans erg klein. ik bedoel, dan krijg ik wel voorgoed rare blikken hier in huis heydaarbij, t is toch een vies wijf. trust me, I'm doing you a favor.
De rare blikken, oh the horror!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:13 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar hoe gaat dit ervoor zorgen dat zij minder irritant gaat doen? Dat zij niet weet dat je zooi hebt uitgespookt met haar zooi maakt haar nog niet minder irritant..
awh, jij bent echt zo'n kleine, creepy viezerikquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:16 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Weet ik.Het is voor mij dan gewoon leuk wanneer ik haar aankijk, wetende wat ik gedaan heb. Ben bang dat mijn wangen de komende redelijk wat tijd pijn zullen gaan doen van t vele grijnzen
Ja eh, ik vind t best dat mensen op internet weten datk niet helemaal spoor, hoor. Maar wil voor mn familie nog wel een beetje de schijn ophouden datk normaal ben.quote:
Je familie kent je beter dan die mensen op het internet dus dat zal al wel allang duidelijk zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:18 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja eh, ik vind t best dat mensen op internet weten datk niet helemaal spoor, hoor. Maar wil voor mn familie nog wel een beetje de schijn ophouden datk normaal ben.
Ik zou echt heel erg freaken als ik ineens een neefje in mijn familie had die op jou lijkt..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:18 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja eh, ik vind t best dat mensen op internet weten datk niet helemaal spoor, hoor. Maar wil voor mn familie nog wel een beetje de schijn ophouden datk normaal ben.
precies joh. heb je niet nog een gebruikte onderbroek voor me om in te fappen ofzo anders?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
awh, jij bent echt zo'n kleine, creepy viezerik
Vanaf nu gaan alle vrouwen die dit lezen echt eerst hun tandenborstel afspoelen voordat ze gaan poetsen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
awh, jij bent echt zo'n kleine, creepy viezerik
Gast... Ze zullen het toch al weten als ze dit topic zien. Als er überhaupt al iemand bij jou op FOK! zit, dan either way you're fucked.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:18 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb uit sympathiepain maar een nieuwe opzetborstel gepakt voor mijn elektrische tandenborstel.. Die bewaar ik in mijn bh als ik ergens ga logeren waar derden aan mijn tandenborstel kunnen komen..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vanaf nu gaan alle vrouwen die dit lezen echt eerst hun tandenborstel afspoelen voordat ze gaan poetsen.
Maar waar had je dat slipje dan voor nodig? Om op te jerken? Of heb je daar ook op gedropped?
durf toch te wedden dat je neefje(s) al wel eens gefapt hebben terwijl ze aan jou dachten, hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik zou echt heel erg freaken als ik ineens een neefje in mijn familie had die op jou lijkt..
TS gaat verwijdering van topic aanvragen? Lolquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gast... Ze zullen het toch al weten ala ze dit topic zien. Als er überhaupt al iemand bij jou op FOK! zit, dan either way you're fucked.
Ik heb geen neefjes die ik in 10 jaar heb gezienquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
durf toch te wedden dat je neefje(s) al wel eens gefapt hebben terwijl ze aan jou dachten, hoor.ik zou zeggen vraag het ze eens.
je zult verbaasd zijn, denk ik.
TS voelt zich nu goed nu iedereen hem een creep vindt..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
TS gaat verwijdering van topic aanvragen? Lol
dus mannen, voortaan:quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb uit sympathiepain maar een nieuwe opzetborstel gepakt voor mijn elektrische tandenborstel.. Die bewaar ik in mijn bh als ik ergens ga logeren waar derden aan mijn tandenborstel kunnen komen..
10 jaar was ook geen vereiste, he..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb geen neefjes die ik in 10 jaar heb gezien
daarvoor waren ze nog niet geboren..quote:
Gast, er is maar een ding wat ik hier op kan zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
durf toch te wedden dat je neefje(s) al wel eens gefapt hebben terwijl ze aan jou dachten, hoor.ik zou zeggen vraag het ze eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
wat een stomme vraag.. Natuurlijk voelt ie zich veel beter, sowieso voelde 'ie zich al veel beter..quote:
zelfs nadat iedereen hem een creep vindt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
wat een stomme vraag.. Natuurlijk voelt ie zich veel beter, sowieso voelde 'ie zich al veel beter..
Wat is het toch dat je zegt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:22 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
doe even net alsof ik je neefje ben dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb geen neefjes die ik in 10 jaar heb gezien
voelde ik me al. maar nu wel helemaal ja.quote:
iedereen vindt hem een held!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
zelfs nadat iedereen hem een creep vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
scroll, scrollllllquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wtf doet dat mens überhaupt bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad, je moet haar laten betalen, in natura uiteraard.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:30 schreef LethalP het volgende:
Wat moet die snol uberhaupt bij jou in huis? Kan dat niet naar moeders de vrouw zelf?
Off topic: pics or it didn't happen
Ik vind het "genialer" dat dat wijf zich gewoon keihard laat neuken terwijl TS in bed ligt bij zn mamaquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:30 schreef .Henk. het volgende:
Aan de ene kant vind ik het fucking geniaal, aan de andere kant denk ik dat TS een beetje ziek is
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
scroll, scrollllllDe link tussen, een vriendin en daar de dochter van, en in huis laten logeren terwijl het een onaangepaste stoephoer is snap ik niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
je hebt een punt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De link tussen, een vriendin en daar de dochter van, en in huis laten logeren terwijl het een onaangepaste stoephoer is snap ik niet helemaal.
niemand snapt dat..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De link tussen, een vriendin en daar de dochter van, en in huis laten logeren terwijl het een onaangepaste stoephoer is snap ik niet helemaal.
Idd zeer teleurstellend. Ik las wraakaktie +pic in de TT en hoopte op drama...dit is gewoon een suffe streek van een boos gefrustreerd jochie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
niemand snapt dat..
Maar dat TS er niets van zegt maar haar womanvocht in haar tandenborstel smeert is ook maar bizar..
Bij wraak moet degene er eerlijk achterkomen zodat er een fair duel kan plaatsvinden..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef densha het volgende:
[..]
Idd zeer teleurstellend. Ik las wraakaktie +pic in de TT en hoopte op drama...dit is gewoon een suffe streek van een boos gefrustreerd jochie.
huh?! Nee! Hij had gedropped over haar tandenborstel, toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
niemand snapt dat..
Maar dat TS er niets van zegt maar haar womanvocht in haar tandenborstel smeert is ook maar bizar..
nee man, wat heeft dr ondergoed dan ermee te makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
huh?! Nee! Hij had gedropped over haar tandenborstel, toch?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef Oorbeer het volgende:
Elke man heeft z'n eigen zaad wel eens geproefd. Net zoals vrouwen stiekem hun vingers aflikken na een hevige, vochtige vingersessie.
Uh.. Nee. Nog nooit eigen zaak geproeft. Lijkt me ook maar vies.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef Oorbeer het volgende:
Elke man heeft z'n eigen zaad wel eens geproefd. Net zoals vrouwen stiekem hun vingers aflikken na een hevige, vochtige vingersessie.
Glaasje warme mannenmelk in jouw geval?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik was even naar de keuken gelopen, om een glaasje melk en wat koekjes te pakken. Moest t even vieren toch
Spreek voor jezelf, natnek...quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef Oorbeer het volgende:
Nee, gewoon, nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef Oorbeer het volgende:
Nu zijn wij de homo's?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Oorbeer het volgende:
Stelletje homo's hier. Geen haat tegen eigen zaad.
Ik kan niet meer slapen zo denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Oorbeer het volgende:
Jij proeft je sperma en je wil volhouden dat je hetero bent?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Oorbeer het volgende:
Mijn moeder en haar moeder zijn al heel lang BFFs. Kennen elkaar al van jongs af aan. Haar moeder is met een Engelsman getrouwd en geemigreerd, maar ze zijn er niet minder close op geworden. Zien elkaar nog regelmatig etc., en zijn zowat closer met elkaar dan met hun mannen. Hm. Misschien zijn mijn ouders daarom wel gescheidenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dus jouw moeder ziet haar als haar eigen dochter, kind an huis..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar moeder zijn al heel lang BFFs. Kennen elkaar al van jongs af aan. Haar moeder is met een Engelsman getrouwd en geemigreerd, maar ze zijn er niet minder close op geworden. Zien elkaar nog regelmatig etc., en zijn zowat closer met elkaar dan met hun mannen. Hm. Misschien zijn mijn ouders daarom wel gescheiden
Dus iedereen in je huis neukt, behalve jij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar moeder zijn al heel lang BFFs. Kennen elkaar al van jongs af aan. Haar moeder is met een Engelsman getrouwd en geemigreerd, maar ze zijn er niet minder close op geworden. Zien elkaar nog regelmatig etc., en zijn zowat closer met elkaar dan met hun mannen. Hm. Misschien zijn mijn ouders daarom wel gescheiden
Wat is dat voor een pedo???quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Ze is mijn leeftijd (23), maar is al getrouwd met 4(!) (ja je leest het goed) kinderen.
hoax, alle Fokkers wonen nog thuisquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben de enige die het vreemd vind dat ts 23! is en nog thuis woont ?
Ik heb het geproefd omdat ik wilde dat mijn toendertijd vriendin doorslikte, en zij vond datk het toen zelf ook maar eens moest proeven, want "fair is fair" ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef Oorbeer het volgende:
Het spermaproeven en moeders van 23 met 4 kinderen doen je niks?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus toen deed je het maar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:43 schreef JedimindhaX het volgende:
en zij vond datk het toen zelf ook maar eens moest proeven
JA.quote:
JA IK WOON NOG THUIS OKAY. HEEL RAAR ALLEMAAL.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet je meer fruit e.d. eten. Ik slik elke dag m'n zaad door (waarbij ik mezelf twee keer per dag tot een hoogtepunt karn), en het was ook geen pleziertje in het begin. Wat ook helpt is je neus dichthouden, hierdoor proef je er minder van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:43 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb het geproefd omdat ik wilde dat mijn toendertijd vriendin doorslikte, en zij vond datk het toen zelf ook maar eens moest proeven, want "fair is fair" ofzo.Kreeg t echt m'n strot niet door joh
Valt echt niet normaal door te slikken.
Ik quote de OP maar even gauw voordat TS inziet hoe kansloos hij is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Okay. Ik zal proberen dit zo kort mogelijk te houden.. maar ik ben atm wel vrij geïrriteerd.
Dus, de dochter van de vriendin van mijn moeder is op bezoek in Nederland, en logeert bij ons in huis zolang ze hier is. Nou zou ik daar geen enkel probleem mee hebben zolang ze zich een beetje normaal zou gedragen.. maar dat doet ze niet.
Blijkbaar maakt dat haar echter weinig uit, want ze heeft een scharrel geregeld (volgens mij al voordat ze naar Nederland kwam, online ofzo, maar weetk niet zeker. maar aangezien wij nooit close waren met haar en ik niet weet wat ze verder in Nederland zou komen doen.. EN ze vrij snel die scharrel geregeld scheen te hebben.. mja.).
Anyway, het is dus een loeder, maargoed, zijn mijn zaken verder niet, toch? Dus ik houd me erbuiten. Als zij vreemd wil gaan, zich als een hoer wil gedragen - best. Ze doet maar.
Waar ik echter wel een probleem mee heb is het feit dat ze hier in huis rondloopt alsof zij hier de vaste inwoonster is en wij de gasten. Echt, heel erg onbeleefd gedrag. Onbeschoft zelfs. Ze doet haar eigen was wanneer ze er zelf zin in heeft (extra kosten voor ons (ben toch Nederlander he)) ipv dat we het gewoon bij elkaar doen, eet al ons eten op zonder gene, en komt en gaat wanneer ze er zin in heeft. Of wij daar dan wakker van worden maakt haar niks uit. Ze betaalt ook niet mee, aan niks niet. Hoeft in principe ook niet, maargoed. Beetje dankbaarheid/beleefdheid mag dan wel, toch? Maar nee.
Erg storend allemaal. Maargoed. Ik laat het maar gaan, over iets meer dan 3 weken is ze toch weer weg. Heeft geen zin om nu nog een hele rel te veroorzaken, toch?
Maar wat ze nou gisteravond heeft gedaan.. dat was de druppel die de emmer deed overlopen.
Gisteravond (of nacht moet ik zeggen) kwam ze midden in de nacht dronken thuis, maakte daarbij erg veel lawaai.. en ze had haar scharrel bij zich! En heeft toen gewoon nog een uur a anderhalf luidruchtig liggen neuken met die vent. Wie de neuk doet dat?! Als getrouwde vrouw je scharrel meenemen naar het huis waar je te gast bent? Like, seriously..
Ik had/heb het dus helemaal gehad met die troela. Mijn moeder heeft er wat van gezegd, maar daar leek ze zich niet al te veel van aan te trekken. Toen heb ik besloten zelf actie te ondernemen.Heb het in eigen hand genomen (letterlijk
). Vanmiddag was ze uit lunchen (met die gast). Ik ben toen haar kamer in gegaan. En wat vond ik daar? Haar tandenborstel en haar onderbroek. En al weet ik niet of mijn wraak zoet zal smaken, zal ze waarschijnlijk toch wel iets proeven
Hier, ik heb met mijn telefoon even snel een paar fototjes gemaakt. Vrij oude telefoon, dus hoop dat het een beetje te zien valtHeb ze voor t gemak even een beetje aan elkaar gemonteerd. Hiero:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, mijn klacht is overigens: lompe getrouwde hoeren zonder manieren(als dat nog niet duidelijk was
)
jij recycled je snot zeker ook..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Moet je meer fruit e.d. eten. Ik slik elke dag m'n zaad door (waarbij ik mezelf twee keer per dag tot een hoogtepunt karn), en het was ook geen pleziertje in het begin. Wat ook helpt is je neus dichthouden, hierdoor proef je er minder van.
Naarmate je gezonder gaat eten, en eraan gewend raakt, zul je zien dat het een lekker en verantwoord tussendoortje is (veel eiwitten).
Alles aan TS is raarquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het spermaproeven en moeders van 23 met 4 kinderen doen je niks?
Ultieme narcistquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Moet je meer fruit e.d. eten. Ik slik elke dag m'n zaad door (waarbij ik mezelf twee keer per dag tot een hoogtepunt karn), en het was ook geen pleziertje in het begin. Wat ook helpt is je neus dichthouden, hierdoor proef je er minder van.
Naarmate je gezonder gaat eten, en eraan gewend raakt, zul je zien dat het een lekker en verantwoord tussendoortje is (veel eiwitten).
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Toch maar niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Glaasje warme mannenmelk in jouw geval?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:42 schreef densha het volgende:
[..]
Dus iedereen in je huis neukt, behalve jij.
Toen deed ik het 'maar' ja. Kom op, al die gasten hier die beweren nog nooit hun eigen sperma geproefd te hebben.. ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus toen deed je het maar?
Er zijn zoveel dingen mis met dit topic.
dit dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel goed vermaak dit, dus pluspunten daarvoor.
Deze gozer. Moet nu stoppenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Maar nog niet eng genoeg voor pics zeker..?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:50 schreef wcborstel het volgende:
Dit topic, wordt met elke post van TS enger...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:49 schreef Hater het volgende:
HAHAHAHAH TS IS BAAS
en dat is geen grap
heb je nou serieus op dr tandenborstel gekwakt????
serieus, ik wil dat echt niet proeven. Dat komt uit dezelfde plek als waar plas uitkomt, drink je dat ook?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Toch maar niet.
[..]
[..]
Toen deed ik het 'maar' ja. Kom op, al die gasten hier die beweren nog nooit hun eigen sperma geproefd te hebben.. ik geloof er niks van
Als je frequent beft, ontkom je daar ook niet aan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
serieus, ik wil dat echt niet proeven. Dat komt uit dezelfde plek als waar plas uitkomt, drink je dat ook?
maar dat is toch anders...quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:52 schreef densha het volgende:
[..]
Als je frequent beft, ontkom je daar ook niet aan.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
serieus, ik wil dat echt niet proeven. Dat komt uit dezelfde plek als waar plas uitkomt, drink je dat ook?
"Appelsap."quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik baas was?quote:
shit zag niet dat jij met je edit andwoord gaf op mijn vraag HAHAquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:53 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
"Appelsap."
[..]
Ik dacht dat ik baas was?![]()
Nee precies, iedereen wil wel eens te weten komen hoe mannenpap smaakt toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Toch maar niet.
[..]
[..]
Toen deed ik het 'maar' ja. Kom op, al die gasten hier die beweren nog nooit hun eigen sperma geproefd te hebben.. ik geloof er niks van
Ja, waarom niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:54 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Nee precies, iedereen wil wel eens te weten komen hoe mannenpap smaakt toch?
pisresidue van vrouwen is lekker?quote:
die bear grylls wat een kneus is dat.staat gewoon een zeehond te villen op honderd meter van de snelweg..quote:
"Mannenpap" Dan moet ik altijd aan Sonja Sletje denkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:54 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Nee precies, iedereen wil wel eens te weten komen hoe mannenpap smaakt toch?
Om een legendaris topic te worden moet TS morgen opnieuw actie ondernemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:55 schreef Schalks. het volgende:
Maar gaat dit zo'n zogenaamd 'legendarisch topic' worden?
Want ik vind het maar karig.
Een legendarische fok topic uit 2011?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:55 schreef Schalks. het volgende:
Maar gaat dit zo'n zogenaamd 'legendarisch topic' worden?
Want ik vind het maar karig.
Dat denk ik helemaal niet. Bron dat er "zoveel mensen aan plasseks doen" ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:56 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Aangelengde urine valt best mee hoor. Waarom denk je dat zoveel mensen aan plasseks doen?
Een beetje zoals jij dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:
TS heeft nu een imago waar hij nooit meer vanaf komt..
Gelukkig is een nieuw account zo gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:
TS heeft nu een imago waar hij nooit meer vanaf komt..
Bewijs het tegengestelde maar :wquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:57 schreef densha het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet. Bron dat er "zoveel mensen aan plasseks doen" ?
ah balen, TS heeft zijn ondertitel aangepast.. rarara wie weet wie hij was? TS FKA..?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gelukkig is een nieuw account zo gemaakt
Ik sluit niet uit dat ik nog iets onderneem als ze nog iets extreem lomps doet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:57 schreef Hater het volgende:
[..]
Om een legendaris topic te worden moet TS morgen opnieuw actie ondernemen.
Of nog beter, elke dag posten wat hij heeft gedaan tegen dit smerige loeder!
TS??? wat zeg je er van?
We kunnen nog zo'n topic als dit verwachten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik nog iets onderneem als ze nog iets extreem lomps doet.
Wie stelt, die bewijst.quote:
je verpest de quizquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:00 schreef JedimindhaX het volgende:
M'n vorige nickname op dit forum was gnilrednoz. Jammer joh linpuntMaakt me echt niet uit of mensen dat weten of niet hoor!
Wil je een legendarisch topic? volg dan mijn advies op, morgen willen we meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik nog iets onderneem als ze nog iets extreem lomps doet.
We'll seequote:Op donderdag 12 mei 2011 01:02 schreef Hater het volgende:
[..]
Wil je een legendarisch topic? volg dan mijn advies op, morgen willen we meer.
oeh maar mocht je op een gegeven moment opgepakt worden TS, wij zijn niet medeplichtig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:04 schreef n00b13 het volgende:
Laten we een soort poll houden met coole dingen die TS morgen kan doen met/tegen dit loeder.
Go on thenquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:04 schreef n00b13 het volgende:
Laten we een soort poll houden met coole dingen die TS morgen kan doen met/tegen dit loeder.
we zijn anoniem. Toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
oeh maar mocht je op een gegeven moment opgepakt worden TS, wij zijn niet medeplichtig.
plausible deniabilityquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:08 schreef Mandamo het volgende:
Gast, wat heb je dan met dat stringetje gedaan? Je hebt nog steeds niet letterlijk gezegd wat je nou precies gedaan hebt, alleen als een apaat halve zinnen gequote.
Hij heeft 'm aangehad, z'n anus mee geflost, zaad op gedeponeerd, alles zelf geproefd en vervolgens gedumpt op de tandenborstel. Duh.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:08 schreef Mandamo het volgende:
Gast, wat heb je dan met dat stringetje gedaan? Je hebt nog steeds niet letterlijk gezegd wat je nou precies gedaan hebt, alleen als een apaat halve zinnen gequote.
Zijn cum gemixt met haar blue waffle residuequote:Op donderdag 12 mei 2011 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Zit op haar tandenborstel nou zíjn of haar cum? Ik heb alles gelezen en snap het nog niet.
Zover ik weet wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:50 schreef Grunge. het volgende:
Drieëntwintig jaar en vier kinderen? Getrouwd en luidruchtig neuken met een scharrel op een logeeradres bij een vriendin van haar moeder?
En strings, dragen vrouwen die nog steeds?
Als hij inderdaad zijn cum aan haar string heeft gepowned en zij dat opmerkt kan er inderdaad een probleem ontstaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:13 schreef padlarf het volgende:
Ik weet vrij zeker dat je daarvoor in de cel kunt belanden, TS
Idd en dan zeggen van anders stuur ik het naar je man.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:55 schreef Deckard het volgende:
TS, als je wraak had willen nemen had je foto's genomen toen ze aan het neuken waren. Dat is goed materiaal om haar te chanteren en om de druk er op te zetten dat ze rustig moet zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:00 schreef JustRob het volgende:
linpunt mag ik foto's van jou om op te fappen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:55 schreef JustRob het volgende:
ik heb foto's van linpunt gevonden voor mensen die vandaag nog moeten sjorren
Fotoboek van linpunt
Wtf is met die string dan? Die heb je zeker helemaal volgesniffeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef JedimindhaX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
)
Niet doenquote:blue waffle (google maar)
spaansehollandboyquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Wat voor een wraak is dat zeg...
Waarom niet filmen en (mits pauper) geld eisen, en zodra ze opweg naar het andere land is ff de video naar d'r man sturen, dubbel genaaid
mooie oplossing maar je kan haar ook de smerigste stinkpalm geven in de geschiedenisquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Wat voor een wraak is dat zeg...
Waarom niet filmen en (mits pauper) geld eisen, en zodra ze opweg naar het andere land is ff de video naar d'r man sturen, dubbel genaaid
tjoppen op een foto van een olifantquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:55 schreef JustRob het volgende:
ik heb foto's van linpunt gevonden voor mensen die vandaag nog moeten sjorren
Fotoboek van linpunt
Nee, hij is een zaadlozer geen kankerloser..quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:30 schreef densha het volgende:
OWWWW DAMN TS SHITS GOING DOWN SON
TS KOMT HARD BETER NIET FOKKEN MET HEM
srsly brah...je bent een kankerloser
Maak anders een lemming.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef keeszify het volgende:
Dit topic is een hoax! TS geilt op het idee dat er Fokkertjes zijn die zich tijdens het lezen van dit topic aan het aftrekken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |