nouja dat dus, hoewel bij mij nu de hele bestelling op 23-27 staat, dus niet 1 ding dat ik kan annuleren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Spewey het volgende:
Ik vind H&M ook zuigen atm, heb 14 maart besteld en de levertijd van 2 capri's uit die bestelling wordt ook steeds opgeschoven, inmiddels is het 23-27-05 geworden (wil altijd alles in 1 keer geleverd hebben).
Heb het nu maar opgegeven en de rest van de bestelling komt als het goed is volgende week, restbedrag is dan te laag dus worden die 2 capri's geannuleerd, wilde ze graag voor de vakantie hebben, jammer dan, tis niet zo dat Zoë niets heeft om aan te trekken, integendeel...![]()
1 kortingscode gebruikt, van 25% op 1 artikel (idd op 1 van die capri's)
oeh! nou, zó erg is het nog niet geloof ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef huuphuup het volgende:
oeh ja zo'n gorilla-wear hemdje, voor zn schouders en spierballen!
niet doen als je denkt dat hij het ook daadwerkelijk aan zal trekken![]()
oeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, euh, extra complicatie: ze zijn de bruidsjonkers.
ja precies. Maar goed. Als iedereen verder volgens voorschrift gaat en mijn kinderen (het is mijn zus die trouwt) zijn degene die afsteken is het ook weer zo wat hè. en ze hoeven er van mij niet uit te zien als sukkels. netjes is toch ook al gauw dorky.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:23 schreef Keshet het volgende:
Nou ja, als jij betaalt dan bepaal je, binnen bepaalde fatsoensnormen, ook wat ze aandoen lijkt me.
Ja, echt balen, Inca! Je hebt toch wel het kaartje eraan laten zitten? Schijnt het goed te doen op marktplaats.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef Keshet het volgende:
Balen Trix! Ik zou 'm meteen op MP zetten. Ik zie daar wel vaker 'Exclusief merk uit Frankrijk! Niet te koop in Nederland!' hysterische DPAM advertenties voorbijkomen!
Heb je die nieuwe pasvorm van Imps al geprobeerd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ja die zijn leuk Claudia alleen zijn mijn jongens daar te smal voor. dan hebben ze ruimte over op de heup en bij de kont.
Vond ik ook, maar de blauwe hadden ze dus niet meer en op andere sites was hij 25,- Vond dat voor een zwembroekje iets te veelquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Die zijn leuk!!! vooral de blauwe, maar de rest ook wel
Ik neem aan dat de zomerversies niet gevoerd zijn en ze zijn van leer dus zou niet echt moeten zweten toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef Morretje het volgende:
Oh ja, die ken ik welMaar daar krijgen ze geen zweetpootjes in zonder sokken?
Ik zou m'n kind binnen lekker op blote voeten laten kruipen! Volgens mij hebben ze dan meer grip dan met slofjes aan. Voor buiten zijn ze inderdaad wel handig, al vraag ik me af hoeveel je je kind zult laten kruipen op plekken waar ze tenen kunnen beschadigen. Knietjes zijn immers ook gauw beschadigd en het zal wel te warm zijn voor lange broeken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef Morretje het volgende:
Hoi!
Ik zoek iets voor de voetjes van mijn kruipende bijna-dreumes, voor in de zomer. Sandaaltjes oid, slofjes met 'tochtgaten', zodat ze d'r tenen niet helemaal kapotkruipt buiten, en binnen beter grip heeft bij het gaan staan. Iemand tips?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef Vlindur het volgende:
Rienk trekt zijn sokken uit en loopt altijd op blote voeten. Ikzelf vind dat vreselijk en loop op mijn crocs![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat juist om het laklaagje! Ik mocht van m'n moeder vroeger geen lakschoentjes terwijl ik ze héél graag wou.![]()
R had deze vorige zomer ook, omdat ik ze zo leuk vond bij Kobus. Nu ben ik steeds aan het uitstellen om zijn versleten dichte slofjes te vervangen, omdat ik steeds denk dat hij gaat lopen. Maar hij gaat eigenlijk gewoon steeds NIET lopen, dus ik denk dat ik het gewoon maar weer doe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef oeke het volgende:
Haha, nee Twinks, ik ben van het Babypaws- kamp.
Ko had deze, en ik was er heel blij mee, oersterk!
[ afbeelding ]
Ik ben voor.. die zijn echt te gaaf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop heel hard dat middelste zo'n broek wel wil.vinnik tof. en zo draagt ie z'n "normale"broeken toch ook. Dus.
Er komt geen witte legging, absoluut geen witte leggingquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef -sabine- het volgende:
Bijgelezen.
Ik zou iig alvast een witte legging kopen in de uitverkoop Sjeen, en die in de kast leggen. En eventueel een lang wit hemdjrukje, Heb je de basis al liggen en kun je volgend jaar met een rokje en bolerootje klaar zijn. Of een jurk of wat dan ook. De komende collecties zijn wel feestelijker dan de stoere die we tot eigk vorig jaar hadden.
Leuk!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop heel hard dat middelste zo'n broek wel wil.vinnik tof. en zo draagt ie z'n "normale"broeken toch ook. Dus.
Die ene ben ik verliefd opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk!!
Ja Sjeen doe es een plaatje dan?!![]()
die ene die je eerder postte is geweldig. Heel mooi
Oeh goed plan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:45 schreef Sandous het volgende:
wat een schatjes de alice pi.
Ik heb ook een trouwjurkje nodig voor over 6 weekjes. Als ik wat vind mag je m weer van me lenen huup (als je m leuk vind dan he)
wat ik jammer vind dat die dingen reteduur zijn voor een dagje pff.
H&M heeft nu ook een soort van trouwjurkje met onderkant allemaal van die roosjes (net als op de eerste plaatje van alice pi en dan het meisje met blond haar). Die wil haar gaan passen gauw.
Ow dat is wel een goed idee! In zijn huidige maat heb ik ook wel zo'n vestje liggen maar nog niet aan gehad. Ga ik van de week eens even doen en kijken wat ik van die look vindquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
zo'n " kakkervestje" met een romper of T shirt is toch echt wel netjes?
[ afbeelding ]
Het lijkt me heel vervelend zitten, zo'n kraagje als je nog nekloos bent.
Eerst eens zien waar ze ook een Kids afdeling hebben. Hier nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat stom zeg.Misschien ligt 'ie nog wel gewoon in de winkels?
enenenenen??quote:Op zondag 15 mei 2011 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Nog niet huup! Maar wel gezien dat Zara de broek met laag kruis heeft in kindermaten.dus vandeweek even naar grun voor wat goede aankopen
Nog niet geweest. Zaterdag denk ik. Ff lekker shopdagje. Ze willen alledrie Allstarsquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
enenenenen??![]()
ik vind die broek geweldig <3
kijk nou! die een-na-laatste <3 zoiets zou ik wel willen maken voor volgend jaar zomer voor Elin, dan zal ze wel ongeveer net zo groot zijn als dat kindje.
[ afbeelding ]
zo lief <3
Lijkt me fijn zitten ook.
Wat een leuke shirts!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
jazeker! oe, ben der bliede van!
Alleen nog even iets leuks maar pittigs kopen voor jongste. En ik denk Threadless shirts voor de groten. Vooral mijn oudste kan de humor daarvan zéér waarderen.:D
das leuk voor de docenten, hebben die ook wat te lachenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
het is vast een enorm "hallo ik ben dertig geweest" T-shirt. Nou ja, des te leuker toch? alleen voor insiders.
Ik heb nog een overal liggen in de maat 80 valt aardig ruim overgens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef Morretje het volgende:
Hoi!
Ik zoek iets voor de voetjes van mijn kruipende bijna-dreumes, voor in de zomer. Sandaaltjes oid, slofjes met 'tochtgaten', zodat ze d'r tenen niet helemaal kapotkruipt buiten, en binnen beter grip heeft bij het gaan staan. Iemand tips?
En ik zoek eigenlijk een overalletje, minimaal maat 80, om lekker in de tuin rond te banjeren. Enig idee waar ik dat kan vinden?
Oeh! Da's de moeitequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef tweeoogje het volgende:
Bij mij meestal na 3 weken hier, enaltijd zonder douane problemen! Als je vandaag besteld (voor 10 am CT) zijn alle shirts maar 12 dollar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het niet 17u onze tijd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben we dan maar tot 18.00uur vandaag nog dan.
Volgens mij niet door de zomertijd. Volgens de time converter is 10amCT namelijk 4pm GMTquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef DJMomo het volgende:
[..]
is het niet 17u onze tijd?
bedankt trouwens voor het opbrengen van threadless.com![]()
3 shirtjes besteld heeft!![]()
zat ook dik te kutten met die zomer/wintertijd. hier is het nu bijna 16h, daar is het nu vlgs mij bijna 9am. bron: http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Millenniumsite/tijdzones.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij niet door de zomertijd. Volgens de time converter is 10amCT namelijk 4pm GMT
Nou ja, als buuv het voor 16.45uur in mijn pm box heeft lukt het wel voor 17.00uur maar dank je voor je oplettendheidquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:58 schreef DJMomo het volgende:
[..]
zat ook dik te kutten met die zomer/wintertijd. hier is het nu bijna 16h, daar is het nu vlgs mij bijna 9am. bron: http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Millenniumsite/tijdzones.html
Oeh, ik pm je ff straks!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een overal liggen in de maat 80 valt aardig ruim overgens.
Roy vind er alleen zelf niks aan dus hij ligt hier te liggen.
dat zul je altijd zienquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kon uiteindelijk niks leuks voor Puck vinden dus heb twee shirts voor mij en eentje voor de meneer uitgekozen maar dat mag ik hier niet showen
Krijg ik net een nieuwsbrief dat ze de sale verlengd hebben tot 20 mei![]()
Ja dat is zeker wel genoeg. Ik heb twee 3-6 months shirtjes voor Puck en mijn ervaring is dat ze vrij lang zijn en smal vallen. En dan smal als in aansluitend zoals je bij de volwassen op de plaatjes ziet. Het zijn geen baggy modellen zeg maar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Weten jullie hoe die threadless shirts vallen? En dan vooral de babymaatjes? Ik neem aan dat 12M wel groot genoeg is voor mijn 8M baby?
Ik. Ond het erg lastig. De kindershirts zijn eigenlijk te kinderachtig voor mijn oudste, en de volwassenshirts gewoon te groot. Zijn borstomvanqg is 73 cm. En de kleinste herenmaat is 93 cm maar goed, hij groeit er wel in anders, en als E smal vallen is iets te groot niet zo erg. Nou ja, al die enge hakmessen. Dat vindt ie leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de why the chicken crosses the abbey road voor mijzelf. Die past mooi bij het shirt dat ik al heb. Waar dokter uil aan the chicken op de sofa vraagt so why did you cross the road![]()
Maar goed vreselijk off topic![]()
In Puck's maten waren vooral nog veel blauwe shirts te krijgen en als jongetje zijnde hebben we al vrij veel blauw. Ik had graag iets fel groens of rood o.i.d. gehad.
Ik heb op 3-6 en 6-12 months geselecteerd en daar kwam hij helaas niet naar voren dus uitverkocht dan helaasquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:29 schreef bodpa09 het volgende:
Vond je die rode met de giraffe tussen de vogels niet leuk DML?
Leuk hè als ze een eigen smaak ontwikkelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik. Ond het erg lastig. De kindershirts zijn eigenlijk te kinderachtig voor mijn oudste, en de volwassenshirts gewoon te groot. Zijn borstomvanqg is 73 cm. En de kleinste herenmaat is 93 cm maar goed, hij groeit er wel in anders, en als E smal vallen is iets te groot niet zo erg. Nou ja, al die enge hakmessen. Dat vindt ie leuk
ach ja, en this too shall pass.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk hè als ze een eigen smaak ontwikkelen
ooooh, die vond ik ook leuk!! maar vond die met brandweer girafjes leuker... (en om nou 2 giraffen shirtjes te nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:29 schreef bodpa09 het volgende:
Vond je die rode met de giraffe tussen de vogels niet leuk DML?
wat is jouw ervaring, hoe snel is het er dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De gezamelijke order is inmiddels ook geshipt.
in Naaldwijk in de H&M lag iequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind h&m winkels altijd zo irritant, ze hebben nooit alles wat ze online hebben
maar waar heb je die leeuw gezien??
(hij heeft maar 2 hemdjes, is niet veel toch(de tshirtjes tel ik maar niet
mja op een dag dat ie buiten is moet ik 2 keer zn kleren vernieuwen)
Welke heb je? Ik zag dat ze bij V&D ook van die pakjes hebben nu, die zijn ook erg leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Incantrix, wat goed!Ik duim mee dat het goed zit.
Ik heb voor mijn zoon ook wat zomerspul ingeslagen. Superleuk, die hemdjes.
En voor mijn dochter dan toch ook maar zo'n broekpakje van de H&M.
Dat tuinbroekje vond ik te netjes, dus dat heb ik toch maar 'laten hangen'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:49 schreef Poppejans het volgende:
Oeh leuk die beide H&M hemdjes en dat tuinbroekje Sonnetje!
En wat precies heb je voor R. gekocht dan Groofsken? Die H&M hemdjes die hierboven staan?
Helaas donderdag was er bij de hema nieuwendijk geen effen shirt met lange mouwen meer te koop. Alles met korte mouw...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
De kleur van die jas is heel mooi, huup!
Van mij mag de H&M wel de najaarscollectie erin gooien. Ik heb voor Ivan longsleeves nodig en kan niks fatsoenlijks vinden. Ik weet dat de Hema prima effen shirts heeft, maar daar moet ik even voor naar de winkel.
lol, en toen lag de website platquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef wickie het volgende:
Mensen! Mensen!
Er is een kortingsronde bij 3suisses!!
Ik ga op mijn handen zitten...
FOTO'S!!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik ben weer doorgeslagen
voor 150 uitgegeven aan elinspul
en 2 jurkjes van de hema voor mij (staan nu in de aanbieding voor 12 pstk!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |