nouja dat dus, hoewel bij mij nu de hele bestelling op 23-27 staat, dus niet 1 ding dat ik kan annuleren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Spewey het volgende:
Ik vind H&M ook zuigen atm, heb 14 maart besteld en de levertijd van 2 capri's uit die bestelling wordt ook steeds opgeschoven, inmiddels is het 23-27-05 geworden (wil altijd alles in 1 keer geleverd hebben).
Heb het nu maar opgegeven en de rest van de bestelling komt als het goed is volgende week, restbedrag is dan te laag dus worden die 2 capri's geannuleerd, wilde ze graag voor de vakantie hebben, jammer dan, tis niet zo dat Zoë niets heeft om aan te trekken, integendeel...![]()
1 kortingscode gebruikt, van 25% op 1 artikel (idd op 1 van die capri's)
oeh! nou, zó erg is het nog niet geloof ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef huuphuup het volgende:
oeh ja zo'n gorilla-wear hemdje, voor zn schouders en spierballen!
niet doen als je denkt dat hij het ook daadwerkelijk aan zal trekken![]()
oeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, euh, extra complicatie: ze zijn de bruidsjonkers.
ja precies. Maar goed. Als iedereen verder volgens voorschrift gaat en mijn kinderen (het is mijn zus die trouwt) zijn degene die afsteken is het ook weer zo wat hè. en ze hoeven er van mij niet uit te zien als sukkels. netjes is toch ook al gauw dorky.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:23 schreef Keshet het volgende:
Nou ja, als jij betaalt dan bepaal je, binnen bepaalde fatsoensnormen, ook wat ze aandoen lijkt me.
Ja, echt balen, Inca! Je hebt toch wel het kaartje eraan laten zitten? Schijnt het goed te doen op marktplaats.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef Keshet het volgende:
Balen Trix! Ik zou 'm meteen op MP zetten. Ik zie daar wel vaker 'Exclusief merk uit Frankrijk! Niet te koop in Nederland!' hysterische DPAM advertenties voorbijkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |