Het is echt leuk, beetje Wereldwinkel-achtig.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hij staat echt zo leuk Groofsken!
Twinkly, ze heeft hem via mij, en het was de laatste die de mevrouw in het winkeltje in Zeeland had.Ik ben speciaal zelf teruggegaan omdat ik voor Sasha een grotere wilde, maar ze had ze dus niet meer.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef oeke het volgende:
Ja, precies, en dan aan de voering vastzetten ofzo. Daar heb ik alleen geen zin in.![]()
Ik had er vooral last van als ik hem voorop droeg en misschien heb ik maar in een ruk door besloten dat dat achterop ook zou gelden.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb nog niet gemerkt dat de klep tegen mijn rug aankomt. Ik draag Niels ook best wel hoog geloof ik, misschien komt het daardoor.
Het zonnehoedje duw ik steeds over zijn ogen met mijn borsten als ik opstap op de fiets![]()
Dat is een goed idee, zo doe ik het nu ook met zijn zonnebril. behalve dat laatste dan, die zonnebril hoeft niet perse van mij.quote:Niels wilde eerst zijn pet/ hoedje ook niet op. Ssserpente schreef toen dat ze het hoedje met opzet in de kamer liet slingeren en dat Lente het toen wel op wilde. Dat werkte hier ook zo. We hebben Niels steeds speels het petje opgezet en verteld hoe mooi het staat en dat hij het op moest houden omdat het zo mooi en stoer isEn bij het naar buiten gaan hebben we er een ritueel van gemaakt dat zijn pet op moet, zodat daar geen onduidelijkheid over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |