abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96067584
Kinderkleertjes deel 63 - Zomerkleertjes in april

Ik ga er ook een bandje aan maken. ^O^

En oeke, ik ben heel benieuwd naar je zelfgemaakte hoedje. Ik vind hem nu al mooi. O+ :P

[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 28-04-2011 08:30:54 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 22:39:07 #2
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96068805
Leuk hoedje van R. groofsken!! ^O^ en wat een lekker koppie!

Tirza heeft dit hoedje!
Op marktplaats gescoord! :)
Ze liet 'm heel goed zitten vanaf het moment dat ze 'm op kreeg. Dus ik vertel dat de dag erna vol trots tegen de oppas............ga ik haar 's middags halen...hoedje weg! :( :( Gdvrdegdvr! Zoeken zoeken zoeken................lag 'ie bij haar buren op een pallet stenen! *O* Blijkbaar had ze 'm in een onbewaakt moment van haar hoofd geknikkerd. Dusse, ik denk dat ik er ook maar bandjes aan ga maken! :P
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_96068884
Het hoedje dat R op heeft is hetzelfde hoedje als dat van Sasha van BE, maar dan in het blauw. En dus ook met dank aan BE. ^O^ :*

Dat hoedje van Tirza vind ik ook heel schattig trouwens. Lekker simpel, past overal bij. :Y En wat een snoetje ook. O+
pi_96070580
Kijk die Tirza, wat een snoepie, met haar stoere hoedje! O+

Heb het bandje er maar meteen onder gezet.
Nog geen foto met kind, maar:

Het is eigenlijk een meisjesmodel, maar ik vond hem zo leuk. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96070639
Oooo, wat goed! Doet me een beetje denken aan zo'n safarihelmpje. O+
pi_96070725
Haha, ja he? Ik wilde ook zo'n dopje achterop maken, maar dat stond raar. Misschien een ander dopje zoeken.
pi_96071609
:9~ Die is wel heel erg leuk, Oeke! Geweldige print.
Ik zou willen dat ik zoiets kon maken, stomme saaie hoedjes in de winkels atm.
  woensdag 27 april 2011 @ 23:26:31 #8
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96071864
Wat een leuk hoedje Oeke! ^O^
Dat vraagt om een actiefoto!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_96077926
Oeh, geweldig weer Oeke! Echt leuk printje O+ _O_ O+ Verkoop je ze ook???
Echt hoor, nergens (niet-online) verkopen ze in een iets grotere hoofdmaat leuke vissershoedjes voor jongetjes.
H&M en Hema doen alleen aan effen opa-donkerblauw en H&M ook alleen effen donkerblauw of effen wit -O- of zo'n vreeeeeselijke nekflap pet
H&M had vorig jaar nog wel zulke leuke met Hawai print!
en de overige winkels vinden dat zonnehoedjes voor meisjes zijn en petjes voor jongens. Ik vind petten stom (behalve opa petten)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96078277
Poppejans, Driekus heeft een stoere pet van de H&M meer dat opa model. Een groene. En verder ben ik het met je eens. Hij heeft het witte zonnehoedje van de H&M, puur voor de praktisch en nog ene hele mooie groen-geruite van Kik-kid, maar die zijn eigenlijk te duur..

kik-kid hoedje:

petje h&m

(ja, hij is aan het bellen met de scanner van de appie 8)7 )
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96078381
Dat hoedje is geweldig, oeke! _O_ O+ Helemaal leuk met die diertjes en dat model.

Wat een enorm leuk hoedje heeft R, Groofsken! O+ Waar heb je dat gevonden?

Niels heeft wel een pet, vooral voor de praktisch: hij blijft goed zitten omdat je het bandje strakker kunt maken (handig als ik hem op mijn rug doe) en de klep is lang zodat zijn ogen goed beschermd zijn.
Hij heeft ook een zonnehoedje, maar dat is hem eigenlijk nog te groot en zakt steeds over zijn ogen heen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 28 april 2011 @ 08:33:24 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96078672
Hij staat echt zo leuk Groofsken! :Y

Twinkly, ze heeft hem via mij, en het was de laatste die de mevrouw in het winkeltje in Zeeland had. ;) Ik ben speciaal zelf teruggegaan omdat ik voor Sasha een grotere wilde, maar ze had ze dus niet meer.

Mijn 2 mannen hebben nu een vrij standaard gestreepte, Sasha is er al weer onafscheidelijk mee, Oscar vind het helemaal niks.
Laatst hield hij zijn afscheids'kroon' op het kdv wel op, maar een hoedje of petje... :N

Oeks, wat een leukertje is het geworden! :Y
Kan je niet als dopje bovenop een zelf gemaakte stoffen knoop erop doen? Of was dat wat je ook al had geprobeerd?
pi_96078834
Nou, een actiefoto zat er vanochtend nog niet in. :')
Meneer wil hem niet op, net zoals die leuke rieten hoedjes van de H&M of zijn zonnebril. Alhoewel ik met die laatste langzaam vooruitgang boek dus wie weet...

Twinks, heb je met een pet met klep niet dat het heel irritant zit op je rug? Ik krijg dan steeds die klep tegen mijn nek/rug aan. Ik wil trouwens wel een pet met klep erbij kopen, vind dat toch wel leuk. Alleen ben ik nog geen echt leuke tegen gekomen.

BE, dat is precies wat ik heb geprobeerd, maar het bleef zo los hangen en als ik hem vaster zette werd het er niet mooier op. }:|
Ik kijk wel even in de winkel of ze zo'n dingetje met haakjes hebben, die je om kunt buigen. Ofzo.
Leuk dat Sacha zo verknocht is aan zijn hoedje. O+
  donderdag 28 april 2011 @ 08:45:02 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96078858
Ja, dat bedacht ik me idd ook, dat er natuurlijk een wiebeloogje aan zit.
Je zou dan eigenlijk een piepklein gaatje bovenop moeten hebben waar je dat oogje door kan prutsen en het dan van binnen vast zetten ofzo.
pi_96078896
Ja, precies, en dan aan de voering vastzetten ofzo. Daar heb ik alleen geen zin in. :D :@
pi_96078930
Ik heb nog niet gemerkt dat de klep tegen mijn rug aankomt. Ik draag Niels ook best wel hoog geloof ik, misschien komt het daardoor.
Het zonnehoedje duw ik steeds over zijn ogen met mijn borsten als ik opstap op de fiets :@ :')

Niels wilde eerst zijn pet/ hoedje ook niet op. Ssserpente schreef toen dat ze het hoedje met opzet in de kamer liet slingeren en dat Lente het toen wel op wilde. Dat werkte hier ook zo. We hebben Niels steeds speels het petje opgezet en verteld hoe mooi het staat en dat hij het op moest houden omdat het zo mooi en stoer is :P En bij het naar buiten gaan hebben we er een ritueel van gemaakt dat zijn pet op moet, zodat daar geen onduidelijkheid over is.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96078960
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hij staat echt zo leuk Groofsken! :Y

Twinkly, ze heeft hem via mij, en het was de laatste die de mevrouw in het winkeltje in Zeeland had. ;) Ik ben speciaal zelf teruggegaan omdat ik voor Sasha een grotere wilde, maar ze had ze dus niet meer.
Het is echt leuk, beetje Wereldwinkel-achtig.
Nu ben ik wel heel benieuwd naar wat voor winkeltje dat dan is!
  donderdag 28 april 2011 @ 08:53:06 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96078980
Het is gewoon zo'n winkeltje ergens in Burgh Haamstede vol met vakantiezooi, schepjes, emmertjes, hoedjes, petjes, windmolentjes etc. etc.
Daar liepen we vorig jaar toevallig naar binnen onderweg naar mijn schoonouders voor een petje voor Sasha en Groofs was er helemaal weg van. Vandaar dat ik voor haar terug ben gegaan van de week. ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 08:53:25 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96078988
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef oeke het volgende:
Ja, precies, en dan aan de voering vastzetten ofzo. Daar heb ik alleen geen zin in. :D :@
:D Ik kan me er van alles bij voorstellen. :Y
pi_96079096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb nog niet gemerkt dat de klep tegen mijn rug aankomt. Ik draag Niels ook best wel hoog geloof ik, misschien komt het daardoor.
Het zonnehoedje duw ik steeds over zijn ogen met mijn borsten als ik opstap op de fiets :@ :')
Ik had er vooral last van als ik hem voorop droeg en misschien heb ik maar in een ruk door besloten dat dat achterop ook zou gelden.
Haha, ik moest een beetje lachen om dat beeld van dat zonnehoedje wat door je borsten voor zijn ogen schuift.
quote:
Niels wilde eerst zijn pet/ hoedje ook niet op. Ssserpente schreef toen dat ze het hoedje met opzet in de kamer liet slingeren en dat Lente het toen wel op wilde. Dat werkte hier ook zo. We hebben Niels steeds speels het petje opgezet en verteld hoe mooi het staat en dat hij het op moest houden omdat het zo mooi en stoer is :P En bij het naar buiten gaan hebben we er een ritueel van gemaakt dat zijn pet op moet, zodat daar geen onduidelijkheid over is.
Dat is een goed idee, zo doe ik het nu ook met zijn zonnebril. behalve dat laatste dan, die zonnebril hoeft niet perse van mij. ;)

Wat lief BE, dat je daarvoor ging kijken. Het is inderdaad een heel leuk hoedje. :Y
  donderdag 28 april 2011 @ 09:03:30 #21
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96079147
Die hoedjes <3 Oeke, mooi gemaakt!

Stef heeft dezelfde pet als Driekus en hij laat 'm heel aardig zitten. We hebben ook bandana's voor hem en die staan ZO lief, maar die houdt hij nog geen 10 seconden op (en probeert 'm vervolgens zelf weer op te krijgen :')).
3!
pi_96080159
Mefke, die legergroene pet is inderdaad leuk zeg! Net even een iets ander model dan de doodgewone pet. Bedankt voor de H&M tip!

En die van R. en Sasha zou ik ook meteen hebben gekocht als ik die ergens tegenkwam. Leuke vondst zeg!

Oh en ik heb zo'n zin in de vrijmarkt! Ben benieuwd of ik dit jaar weer met leuke vondsten thuis kom. Kleertjes,schoentjes,Fisher Price dingen en leuke blokken misschien
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:57:48 #23
5428 crew  miss_sly
pi_96080336
Zo leuk, die hoedjes en petjes O+
Ik ben voor Senna al heel lang op zoek naar hét hoedje, maar heb nog niets gevonden dat me en comfortabel lijkt voor haar en wat ik echt leuk vind. Bij DPAM zat wel een leuke, maar die was al uitverkocht voor ik begon met zoeken :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 12:47:41 #24
5428 crew  miss_sly
pi_96085616
Kijk nou wat ik vandaag binnenkreeg bij mijn bestelling van Wehkamp:

Zwemluier van Name It O+

[ Bericht 24% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:14:46 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96086730
Miss...hoe kjoet!
Hoeft hier dan geen luier meer onder?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')