abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95881682
Kinderkleertjes deel 62 - Volop zomer in april

Ik sloot de vorige met

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaa kom je naar de UPM? En wat voor shirt heb je erbij? Ze hebben namelijk ook die gave limegroene polo erbij, en die valt zo klein dat Rienk (normaal maat 80) er 86/92 van aanheeft.
Ik kom naar de UPM :Y heb er alleen nog geen shirt bij! Ik hou meestal niet zo van blauw, dus ik ga vandaag even ergens een lime groen tshirt kopen, weet jij toevallig of Hema die kleur heeft bij de basics? (van de grote jongetjesafdeling) ik hou zelf niet zo van polo's maar die kleur van diegene die jullie hebben past er wel erg gaaf bij!

Miss_Sly, valt het rokje nog ruim dan? Het shirt ziet er zo niks te ruim uit iig hoor. Echt een leuke outfit zo met die schoentjes er ook bij O+

Oh KD, die heb ik in alle cm variaties op Wolfs blokhoofd geprobeerd te wurmen :P , maar helaaaaaas is echt alleen voor kleine baby's :( echt precies het hoedje dat ik zocht!

Over rompers; ik vind Hema klein vallen hoor. Hier zitten de 86/92 dus best iets strak, terwijl bij de H&M 86 en de Bambino (kruidvat) 86/92 nog behoorlijk ruimte over is van onder

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 23-04-2011 12:48:16 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95881702
woeps, ik wist niet dat het deel automatisch veranderde, dus dit moet topic deel 63 zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95885809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:20 schreef Poppejans het volgende:
Kinderkleertjes deel 62 - Volop zomer in april

Ik sloot de vorige met

[..]

Ik kom naar de UPM :Y heb er alleen nog geen shirt bij! Ik hou meestal niet zo van blauw, dus ik ga vandaag even ergens een lime groen tshirt kopen, weet jij toevallig of Hema die kleur heeft bij de basics? (van de grote jongetjesafdeling) ik hou zelf niet zo van polo's maar die kleur van diegene die jullie hebben past er wel erg gaaf bij!

De kleur is er alleen in meisjesmodel, maar als polo dus wel bij de Hema (grotejongens). En soms is een polo best leuk hoor ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_95886386
Wat een leuke outfit van Wolf, Poppejans! En wat wordt 'ie blond! :o

Ik vind het wel een maffe periode. Enerzijds is Ivan nog klein genoeg voor een romper, en als ik ze zo op de commode zie liggen denk ik: "OMG, ik heb twee baby's!" Aan de andere kant zijn die rompers gigantisch groot. Hij wordt echt een grote jongen nu, vooral met dat praten erbij.

Miss_sly, dat valt me ook op aan die foto van Senna. Door die kleertjes lijkt ze nóg groter! Leuke, zomerse outfit.

Over de Hema-maten: naar mijn ervaring kun je nooit op de maten afgaan maar moet je altijd met het blote oog inschatten hoe het gaat vallen. Ik heb nu al verschillende kleertjes van Lena in maat 68 die haar al pasten toen 62 eigenlijk nog ruim zat. En ik heb ook broekjes in maat 56 die nog steeds goed zitten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95886988
Leuke dingetjes zag ik allemaal zeg! Dat apenbroekje is leuk. En Wolf ziet er geweldig stoer uit in zijn tuinbroek.
Ik vind het gele shirtje Puck ook mooi staan, net als dat ruiten tuinbroekje!

Claudia, ze wordt ook echt groot. We waren net even bij Intratuin, en dan struint ze er zo lekker zelfstandig (soms een beetje te) en nonchalant (ze heeft wat loopjes :') ) rond en dan zie ik echt al een grote meid en geen baby meer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95887014
Nou, we zijn redelijk geslaagd geslaagd vanmorgen, bij de HEMA en H&M. Helaas hadden ze in beide winkels nog erg weinig in Daan's maat. Zal zo effe foto uploaden want niets kan ik op de site vinden.

Nu effe H&M restant bestellen online :)
pi_95887049
Ow ja, ik ga zo ook nog even naar de Hema. Ik heb besloten even alleen te gaan als schaap dadelijk terug is van plantjes kopen. Er moeten nieuwe rompers komen, 74/80 kan nog net, maar het begint wel te spannen :P

Slapen ze bij jullie nog in slaapzak, trouwens? wij hebben gisteravond ineens maar de slaapzak geskipt, het was zo warm. Het is echt ineens zomer :o O+
pi_95887063
Hier nog wel slaapzak, maar echt de dunste zomerslaapzak.. en dan zonder deken (normaal slaapzak + deken :D)
pi_95887096
Deken hebben wij hier nooit met de puckabag. Die ligt stof te happen in de kast :D
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:17:52 #10
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95887324
Hier de kleertjes die ik voor Daan gehaald heb:

2 korte broeken, een singlet, een tuinbroekje met korte pijpjes en een zomerjasje.

Miss, ik hoop dat je slaagt voor rompers 86/92, hier was alles uitverkocht in die maat :(

Daan slaapt nu in z'n slaapzak met alleen een luier en 's nachts met een romper met lange mouwen. Temperatuur in z'n slaapkamer is momenteel 25 graden :{
pi_95887402
In onze Hema liggen momenteel best veel rompers geloof ik, miss_sly.

Leuke buit, happy! Ik vind dat soort tuinbroekjes schattig, al koop ik ze voor Ivan niet meer.

Ivan slaapt altijd in een slaapzak, hoe warm het ook is. Als het zomer is laat ik al zijn kleren uit. Nou ja, dat was vorige zomer het geval. Misschien werkt het dit jaar anders nu hij groter is.
pi_95887507
elin heeft nooit een slaapzak gehad, altijd een dekentje en dat ga ik bij nummer 2 ook doen, t ziet er ook zo puppig uit O+ (en nummertje 2 krijgt mijn droomdekentje O+ )
pi_95887565
Hier wel een dekentje en idd geen slaapzak, maar op een gegeven moment bleef ze niet meer onder het dekentje liggen en dat was precies in de winter dus toen maar een slaapzak gehaald.
Inmiddels een dekbedje en ze blijft weer keurig eronder liggen.

Leuke buit Happy!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95887788
Lena sliep al heel snel niet meer goed onder een dekentje, net als Ivan. Ze ligt er meteen bovenop. En ik heb het idee dat ze met slaapzak iets beter slaapt.
pi_95887804
miss de hema op de nieuwendijk had vanmorgen nog volop leuke meisjesrompers in 86/92. Ik ben in ieder geval goed geslaagd :Y

En deze jurk voor mijn oudste meisje O+ Met dank aan huup voor het idee!

Oh ja en monsterlijke knalroze crocs...
pi_95887916
oh leuk Stiemie! O+
en ik moest heel hard lachen om je crocs :D _O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95887977
De trui van 3 Suisses is binnen! *O* Hij is superleuk, erg Kidscase-achtig. Jammer dat we nog de hele zomer moeten wachten tot 'ie aankan. :Y)

Stiemie, erg mooi jurkje!
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:07:40 #18
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95888276
evie slaapt ook in de slaapzak; die hupste als minimuppet al boven de deken uit... dus voordat ze een maand was sliep ze al in de slaapzak.
en nu heeft ze alleen een romper aan op bed.
En dan dus de slaapzak en geen deken oid.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95888641
Lente slaapt in een zomerslaapzak in een romper met korte mouwen.

Wat superleuk jurkje, Stiemie!

En over monsterlijk roze crocs gesproken... Ik had vanmorgen aan Nils gevraagd of ie uit de stad even crocjes wilde meenemen... :')
Ik koop maandag zelf nog maar een paar, denk ik.
pi_95889052
Mijn dochter heeft een superleuk jurkje aan van Trui. Maar ze wil er perse haar hemd onder aan houden...
pi_95889284
Leuke setjes Happy! Ik hou ook van tuinbroekjes :)

Aangezien jullie crocs hebben gescoord weten jullie misschien waar ze het goedkoopst zijn?
Ik wil denk ik de sea blue voor Dyon. Kyllian past die van vorig jaar nog.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:56:43 #22
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_95889355
Bij de crocs winkel zijn ze maar 20,- + zo'n bon voor 10,- korting op je volgende aankoop.
pi_95889415
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij de crocs winkel zijn ze maar 20,- + zo'n bon voor 10,- korting op je volgende aankoop.
Volgens mij hier geen crocs winkel in de buurt...

Deze vind ik wel leuk voor Dyon, maar ik vind de prijs nogal veel schelen met het gewone model.

Kyllian heeft ze in deze kleur:

Voor meisjes vind ik ze ook leuk:
pi_95889435
Oeps dit was dan eigenlijk weer meer voor het schoenentopic zeker....
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:00:30 #25
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_95889440
die waren in de aanbieding bij Bristol geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')