Ik kom naar de UPMquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa kom je naar de UPM? En wat voor shirt heb je erbij? Ze hebben namelijk ook die gave limegroene polo erbij, en die valt zo klein dat Rienk (normaal maat 80) er 86/92 van aanheeft.
De kleur is er alleen in meisjesmodel, maar als polo dus wel bij de Hema (grotejongens). En soms is een polo best leuk hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:20 schreef Poppejans het volgende:
Kinderkleertjes deel 62 - Volop zomer in april
Ik sloot de vorige met
[..]
Ik kom naar de UPMheb er alleen nog geen shirt bij! Ik hou meestal niet zo van blauw, dus ik ga vandaag even ergens een lime groen tshirt kopen, weet jij toevallig of Hema die kleur heeft bij de basics? (van de grote jongetjesafdeling) ik hou zelf niet zo van polo's maar die kleur van diegene die jullie hebben past er wel erg gaaf bij!
Volgens mij hier geen crocs winkel in de buurt...quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij de crocs winkel zijn ze maar 20,- + zo'n bon voor 10,- korting op je volgende aankoop.
Wat heb ik nou aan 'waren'quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef SacreCoeur het volgende:
die waren in de aanbieding bij Bristol geloof ik.
Ah, deze had ik nog niet gezien! Staat de slaapzak ook op de site?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef McLaura het volgende:
Thijs slaapt in een slaapzak, een 'lakendunne' van Jollein (9,95 bij babydump)
Ja, staan op de site....quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, deze had ik nog niet gezien! Staat de slaapzak ook op de site?
Deze slaapzak ziet er wel dun uit.
Het buitenste deel van de puckabag (die had jij toch ook?) is ook erg dun. Mouwen eraf ritsen en klaar ben je!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het grotemeisjesassortiment van de Hema schandalig veel leuker dan het assortiment voor grote jongens. Ze hebben zoveel leuke shirts en broekjes!
Meimel, heb je een foto van K. in die crocs?
En heeft iemand nog een tip voor héél dunne zomerslaapzakjes >100 cm?
Ik had vorig jaar slaapzakken van cottonbaby, wel prijzig maar heerlijk luchtig. Wil ook wel weer zoiets, maar wacht even tot ik iets goedkopers tegen komquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
En heeft iemand nog een tip voor héél dunne zomerslaapzakjes >100 cm?
Mooi vind ik crocs niet hoor, maar ze zijn gewoon zo handig!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Meimel, heb je een foto van K. in die crocs?
Daar slaapt hij nu in en die is te klein.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het buitenste deel van de puckabag (die had jij toch ook?) is ook erg dun. Mouwen eraf ritsen en klaar ben je!
Ja ik kon hm vanmiddag niet vinden toen ik weer beneden kwam van Dyon naar bed brengenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank voor de foto, Meimel! Hij ligt gewoon te slapen in een buggy!
Z'n hoofd moet je er ook nog even afhalen qua centimetersquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is niet zo heel lang, ik gok dat hij nu ongeveer op de 86 cm zit. Dat geeft 14 cm speling, zou je denken. Maar de wintervariant vind ik ook al een tijd eigenlijk wat te krap zitten. Dat komt misschien door de droger.Morgen even opmeten dus. De zomervariant heb ik volgens mij alleen nooit in de droger gehad.
Dus hij is ongemerkt zo in slaap gevallen?Wat een lieverd! En hij heeft ook nog iets in zijn handen, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |