Hmm lastig, ik geloof dat ze aan de kleine kant vielen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik herhaal mijn vraag even![]()
Ik wil graag deze voor mijn mannetje maar heb geen flauw idee welke maat te nemen voor mijn ventje als hij met de vakantie 7 maanden is. Er waren er hier meer toch die zo'n swimsuit van DPAM hadden? Kan iemand mij advies geven?
[ afbeelding ]
Ja het aantal cm's staat erbij en dat komt overeen met onze matenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar DPAM doet niet aan 74 maar aan 6 of 12 maanden![]()
Het zal wel 12 maanden worden dan denk ik.
Edit: Ow 12 months is 74cm bij hen idd![]()
Ik koop ze zelf gewoon in de crocs webshop. www.crocs.nlquote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef mikoxx het volgende:
Gister ging het over crocs, heb het even gevolgd... Waar koop je die dingen online?
Sterker nog, ik houd heel erg van prints, kleurtjes én streepjes, maar er zit meestal een of ander lelijk embleem op jongenskleding.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Hou jij helemaal niet van prints of kleurtjes of streepjes of wat dan ook, Claudia?
Ja, dat is wel zo, inderdaad. Is die er niet af te slopen vaak?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog, ik houd heel erg van prints, kleurtjes én streepjes, maar er zit meestal een of ander lelijk embleem op jongenskleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |