abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95758011
Figures
pi_95758050
Wat ik dus wilde zeggen is dat ik dacht dat de jumpsuit van Amélie een andere kleur had en effen was. Meer turkoois ofzo. Ik word kippig!
pi_95758276
Ik dacht het ook, Sorbootje, misschien door foto-op-scherm ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95758278
nee lichtblauw met blommies :) ik heb er eerder al een duidelijkere foto van gemaakt dacht k, ff terugzoeken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95758297
Die jumpsuit is echt cute O+

Orea, wat een schattige rompers

Ik heb voor Niels grappige shirts via Marktplaats gekocht :D

en ook nog een van Name It met allemaal visjes.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95758373
Goed dat je me eraan herinnert, miss! De WE is inderdaad wel oké. Online hebben ze veel maten niet, maar ik kan natuurlijk ook eens naar een heuse winkel gaan. In theorie dan.

Het is alleen wel een héél grote stap ineens! Er is niks baby-achtigs meer aan.

Deze trui

En deze

Dit vestje in het grijs

Deze jas

Dit T-shirt

De basics zijn heel aardig, en ook betaalbaar. Ik heb alleen het gevoel dat ik een wensenlijstje voor m'n vriend aan het samenstellen ben. No worries, die koopt altijd zelf z'n kleren. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95758401
Ik herhaal mijn vraag even ;)

Ik wil graag deze voor mijn mannetje maar heb geen flauw idee welke maat te nemen voor mijn ventje als hij met de vakantie 7 maanden is. Er waren er hier meer toch die zo'n swimsuit van DPAM hadden? Kan iemand mij advies geven?

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95758491
Hou jij helemaal niet van prints of kleurtjes of streepjes of wat dan ook, Claudia?

DML ik heb geen idee. Oeke had er eentje voor Ko, maar geen idee welke maat enzo.
pi_95758667
Deze toch Sorbo?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik herhaal mijn vraag even ;)

Ik wil graag deze voor mijn mannetje maar heb geen flauw idee welke maat te nemen voor mijn ventje als hij met de vakantie 7 maanden is. Er waren er hier meer toch die zo'n swimsuit van DPAM hadden? Kan iemand mij advies geven?

[ afbeelding ]
Hmm lastig, ik geloof dat ze aan de kleine kant vielen.
Het scheelt ook of je er wel of geen zwemluier onder doet.

Met 7 maanden en kleinvallend zou ik sowieso 74 nemen denk ik.

(je kunt eventueel Puck's lijntje in de groeicurve ook doortrekken he dan heb je een indruk van wat je ongeveer kunt verwachten. Niet helemaal betrouwbaar maar voor een indicatie wel ok. 7 maanden is plusminus 30 weken oud.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95758762
Maar DPAM doet niet aan 74 maar aan 6 of 12 maanden :P
Het zal wel 12 maanden worden dan denk ik.

Edit: Ow 12 months is 74cm bij hen idd :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95759434
Ja Huup, die inderdaad! :D Wat gek, ik had hem echt heel anders in mijn hoofd zitten!
pi_95759507
Ik zou voor 12 mois gaan DML.
pi_95759583
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar DPAM doet niet aan 74 maar aan 6 of 12 maanden :P
Het zal wel 12 maanden worden dan denk ik.

Edit: Ow 12 months is 74cm bij hen idd :Y
Ja het aantal cm's staat erbij en dat komt overeen met onze maten :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 13:59:30 #14
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95759854
Gister ging het over crocs, heb het even gevolgd... Waar koop je die dingen online?
pi_95759882
Ja, ik zou ook voor 12 maanden gaan DML. Geloof ook dat ik die voor M had, maar dat weet Oeke wel, zwempak later naar Ko gegaan.
pi_95759925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef mikoxx het volgende:
Gister ging het over crocs, heb het even gevolgd... Waar koop je die dingen online?
Ik koop ze zelf gewoon in de crocs webshop. www.crocs.nl
Als je je aanmeldt voor hun nieuwsbrief ontvang je een kortingscode van 20% en in de outlet staat best wel veel met korting.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 14:02:14 #17
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95759949
Kijk, dat zijn de tips! Dank je Huup!
pi_95760236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Hou jij helemaal niet van prints of kleurtjes of streepjes of wat dan ook, Claudia?
Sterker nog, ik houd heel erg van prints, kleurtjes én streepjes, maar er zit meestal een of ander lelijk embleem op jongenskleding.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 14:12:11 #19
5428 crew  miss_sly
pi_95760336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Sterker nog, ik houd heel erg van prints, kleurtjes én streepjes, maar er zit meestal een of ander lelijk embleem op jongenskleding.
Ja, dat is wel zo, inderdaad. Is die er niet af te slopen vaak?
Welke maat heeft Ivan nu?
pi_95760844
Ivan zit nu nog in 86 (shirts soms 86/92), dus ik kan nog vaak bij de baby's terecht. Ik ben alvast vooruit aan het kijken voor 92. Broekjes zijn geen probleem, maar leuke bovenkleding is schaars.

Bij de Zara hebben ze een paar leuke shirts, maar ook allemaal zo braaf en volwassen.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:26:34 #21
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95760867
Voor DPAM zou ik voor 12 maanden gaan, ik merk dat vooral de rompjes bij hen vrij smal zijn.

Wij hebben grote meisjesschoenen gekocht voor mijn 1 jarige dreumes!

En in actie, met korte broek!
pi_95760898
Lieve schoentjes, becky! Ik vind de kleur ook mooi.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:30:00 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95760964
Thanx claudia! Ze zijn marine blauw van Bardossa, moet eerlijk zeggen dat ik de prijs (nog steeds wel veel geld) a 45 euro mee vond vallen.

met blote voetjes O+
pi_95761031
Leuk Becky O+, maar pas wel even op bij lichtere dingen! Lena was gister met haar roze bardossa schoentjes met een beetje water aan het spelen en haar voeten waren knalroze, om over haar witte broekje nog maar te zwijgen helaas!

[ Bericht 8% gewijzigd door Poppedein op 20-04-2011 14:40:05 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 20 april 2011 @ 14:32:15 #25
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95761038
Leuke schoentjes Becky!
Ze lijkt meteen zo groot vind ik, korte broek, blote voetjes in de sandalen....
pi_95761258
Voor Ivan waren we ook ongeveer 50 euro kwijt voor zijn eerste paar schoenen, misschien zelfs nog wel iets meer. Ze zijn wel ontzettend fijn en hij draagt ze gelukkig nog steeds!

Bardossa, ga ik onthouden voor Lena t.z.t.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:39:47 #27
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95761298
Oh Claudia, heerlijk dat je zo lang met schoenen kan doen zeg *jaloers is*. Hier is t iedere 1,5 a 2 mnd een nieuw paar, doordat ze buiten gezellig rondkruipen enzo :{
  woensdag 20 april 2011 @ 14:42:49 #28
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95761406
Moet met die schoentjes zeker uitkijken dan! Bedankt voor de tip.

Merkte dat de aapies te wijd waren en ze heel scheef op haar voetjes ging staan. Ze loopt nog niet los maar wel goed aan haar wagentje en zo dus toch maar stevige schoenen. Heb voor het kruipen buiten wel andere schoentjes.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 14:49:16 #29
5428 crew  miss_sly
pi_95761645
Streepjes van Esprit, Claudia.

[ Bericht 91% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:08:15 ]
pi_95761684
Ik vind de Aapies zelfs voor Ivan wel erg wijd! Hij draagt nu op het kinderdagverblijf gewone lage slofjes en die laat hij gelukkig aan. Thuis loopt hij nog steeds op blote voeten.
pi_95761760
Wat lief dat je hebt gekeken, miss! Ik vind die streepjes niet mooi. :@ De onderste twee zijn wel oké, maar ik vind de kleuren van de laatste niet zo mooi en er zitten weer rare dingen op. De op één na laatste zou ik misschien kopen als de prijs aardig was, maar het is Esprit en dus zal het wel duur zijn. Oh, en ik houd niet van polo's.
pi_95761785
Wij hebben ook maar anderhalve maand met t eerste paar gedaan. We zijn inmiddels aan de 4e maat bezig :D

Noortje O+ erg schattig becky!

Miss zei jij nou net iets over zo'n groot zwempak? Ik was toevallig net in Amélie's kast, wij hebben zo'n soort mini-wetsuit gekregen, het label zegt dat het van de Etos komt :) ik gok dat ie wel al een jaar of 2 oud is maar misschien hebben ze ze ieder jaar?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 14:54:49 #33
5428 crew  miss_sly
pi_95761850
Je hoeft geen sorry te zeggen :D ik was gewoon erg benieuwd hoe het nu zit met streepjes, prints en leuke dingen voor jongetjes. Ik vind de keuze ook zeer beperkt moet ik zeggen. Deze waren niet al te schreeuwerig, maar ik zou het zelf ook neit zo snel kopen, denk ik. Weet ik niet zeker, want ik heb nooit cht voor een jongetje geshopt :)

ow huup, kan ik wel eens kjken dan, thanks!
pi_95761885
Ik had m'n sorry al weggehaald. :+ Ik word alleen zo moe van mezelf als ik niks leuk vind. Ik vraag me dan ernstig af of ik nou gek ben of de rest van de wereld gek is. :Y)
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 14:59:23 #35
5428 crew  miss_sly
pi_95762010
A bit of both, I guess :P
pi_95762044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Miss zei jij nou net iets over zo'n groot zwempak? Ik was toevallig net in Amélie's kast, wij hebben zo'n soort mini-wetsuit gekregen, het label zegt dat het van de Etos komt :) ik gok dat ie wel al een jaar of 2 oud is maar misschien hebben ze ze ieder jaar?
Ik heb er vorig jaar inderdaad 1 van de Etos gehad voor Lena, in 2 kleuren roze. Héél fijn ding, wat ook nog heel lang pastte en tegen een beduidend lager bedrag dan wat er voor de meeste UV wetsuit gevraagd werd! Ik geloof iets van 8,99 ofzo!
pi_95762093
Dit vind ik allemaal leuk:

Maar het is er gewoon niet in de grote maten. -O-

Verkapte 'ik ben niet gek :('-posting.
pi_95762149
En hoe vind je zoiets Claudia?

(Hij is 8,99, denk dat erbij ;))
pi_95762268
Ik moet even wennen aan de kleur, geloof ik. Het model vind ik wel aardig (geen kraagjes!)

Oh, en ik vind dit van de Zara leuk:

Echt HEEL leuk.

Iets minder leuk dan de vorige.

4,95 euro!
pi_95762319
De bovenste 2 zijn leuk! Daar zie ik Ivan helemaal in rondbanjeren!
pi_95762479
Nu nog even over de maat twijfelen. Ik heb twee truien van de Zara gekocht waarvan er één krap viel en één zo ruim dat ik zeker weet dat 'ie komende winter nog meegaat. Wat is jullie ervaring?
pi_95762544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Ik heb er vorig jaar inderdaad 1 van de Etos gehad voor Lena, in 2 kleuren roze. Héél fijn ding, wat ook nog heel lang pastte en tegen een beduidend lager bedrag dan wat er voor de meeste UV wetsuit gevraagd werd! Ik geloof iets van 8,99 ofzo!
Ja! Deze is ook 2 kleuren roze, fel en feller :+ Misschien zit ie in het standaard-assortiment dan 's zomers? Ik heb hem hier in maat 86/92 liggen voor ons voor deze zomer.

Oh dat 3suisses-shirt vind ik leuk O+ op een afgeragd broekje en met sandaaltjes dr onder. <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95762622
Ik moet nog even kijken, maar heb goeie hoop dat wij 74/80 hadden, anders had t me nooit verbaasd dat het nog zo lang gepast heeft...dus ik hoop ook op een 86/92 variant voor dit jaar!

deze:
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 15:23:58 #44
5428 crew  miss_sly
pi_95762774
Ik zal eens kijken of het zwemshirtje dat ik gekocht heb vorig jaar misschien nog past. Het was vrij ruim, ook al was het een 74/80. Roze en Hello Kitty, het kind zal er helemaal blij mee zijn :D

Ik vind wat je laat zien wel leuk allemaal, Claudia :Y
En heb je al eens bij DPAM gekeken dan, zit daar niets tussen?
pi_95762830
Volgens mij hebben wij hem andersom, mouwen lichtroze en lijfje donker. Maar nu twijfel ik :P
Hij ligt boven en Amélie breekt daar de boel af slaapt. Het is deze, voor zover hij te zien is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95762883
Oh dat pakje! O+ hopelijk hebben ze zoiets nog voor we op vakantie gaan!

Qua schoensel gaat het hier een hele lastige worden vrees ik.. Leia's wreef is zó hoog (ze heeft een aparte bouw van haar voetjes. Ze lijken heel spekkig, maar het is toch echt de bouw, met een klein beetje spek) dat het lastig gaat zijn schoenen ervoor te vinden... :{

Van al het schoeisel wat ik al voor haar had (dat echte nep spul voor liggende baby's :+) begint ze nu qua maat eindelijk te passen, maar ze komt er met geen mogelijkheid in.. dat gaat nog wat worden!
pi_95763033
Dat mutsje van jouw Lena, Poppedein! O+

Ik vind DPAM zo lastig qua maten, miss.

Ik kom op de Zara-site allemaal leuke Ko-bloesjes en Ko-shirtjes tegen. O+

Oh, en ik heb dit ook maar besteld:

Ik heb alleen nog een paar shirtjes met lange mouwen in maat 92 nodig en dan is Ivan weer voorzien tot en met de herfst en Lena tot en met de zomer.
pi_95763070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
Qua schoensel gaat het hier een hele lastige worden vrees ik.. Leia's wreef is zó hoog (ze heeft een aparte bouw van haar voetjes. Ze lijken heel spekkig, maar het is toch echt de bouw, met een klein beetje spek) dat het lastig gaat zijn schoenen ervoor te vinden... :{
Schoenen met klittenband?
pi_95763258
Ben er net achtergekomen dat ik bijna niks aan zomerse kleertjes heb voor Mette... Tijd om flink te shoppen dus.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95763434
Ik ben benieuwd wat je voor haar uitzoekt, wickie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')