Het is echt leuk, beetje Wereldwinkel-achtig.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hij staat echt zo leuk Groofsken!
Twinkly, ze heeft hem via mij, en het was de laatste die de mevrouw in het winkeltje in Zeeland had.Ik ben speciaal zelf teruggegaan omdat ik voor Sasha een grotere wilde, maar ze had ze dus niet meer.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef oeke het volgende:
Ja, precies, en dan aan de voering vastzetten ofzo. Daar heb ik alleen geen zin in.![]()
Ik had er vooral last van als ik hem voorop droeg en misschien heb ik maar in een ruk door besloten dat dat achterop ook zou gelden.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb nog niet gemerkt dat de klep tegen mijn rug aankomt. Ik draag Niels ook best wel hoog geloof ik, misschien komt het daardoor.
Het zonnehoedje duw ik steeds over zijn ogen met mijn borsten als ik opstap op de fiets![]()
Dat is een goed idee, zo doe ik het nu ook met zijn zonnebril. behalve dat laatste dan, die zonnebril hoeft niet perse van mij.quote:Niels wilde eerst zijn pet/ hoedje ook niet op. Ssserpente schreef toen dat ze het hoedje met opzet in de kamer liet slingeren en dat Lente het toen wel op wilde. Dat werkte hier ook zo. We hebben Niels steeds speels het petje opgezet en verteld hoe mooi het staat en dat hij het op moest houden omdat het zo mooi en stoer isEn bij het naar buiten gaan hebben we er een ritueel van gemaakt dat zijn pet op moet, zodat daar geen onduidelijkheid over is.
Er zijn inderdaad meerdere nieuwe kleertjes daar nu. Ik vond er verder niks leuk. Oja ik heb er nog wel een licht kleurige spijkerbroek met elastieken boord en koordjes vandaan die ze nog wel hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef Twinkly het volgende:
Die is leuk Poppejans! Is dat de nieuwe collectie? Want toen ik er vorige week was zag ik niets leuks, ook dat broekje wat jij gekocht hebt niet.
Denk het niet, ik heb gevraagd of ze kleding in magazijn hebben want ik twijfelde over de maat, maar hadden ze niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik hoop dat hij er morgen ook nog hangt dan, ik vind hem echt super leuk met die kever!
Ik heb voor Ivan ook een gigantische maat besteld! Het zou me niets verbazen als hij deze trui 2 winters aankan.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:42 schreef bodpa09 het volgende:
Claudia: ik vind het middelste T shirt het leukst, die andere zijn een beetje te netjes voor mijn banjer. Die overigens wel dezelfde trui als Ivan heeft, ik vond hem ook erg leuk. Maat 102!
Lief!! Ik wil ook foto's van Lena maken in haar pakjes, maar die zijn allemaal nog te groot. Eigenlijk zijn pakjes het leukst bij spekbaby's, maar die van mij wil maar niet dik worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik spam nog even mijn Puck in de etos romper en met een pet die goed past. Hij heeft een klein koppie dus een zonnehoedje was gewoon zielig zo half over zijn ogen![]()
Deze pet heeft klittenband en is dus perfect.
[ afbeelding ]
Ja! Daar wil ik graag een foto van zienquote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik het haar van Ivan morgen ook zo ga doen.
Hier ook al geen spekkiesquote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lief!! Ik wil ook foto's van Lena maken in haar pakjes, maar die zijn allemaal nog te groot. Eigenlijk zijn pakjes het leukst bij spekbaby's, maar die van mij wil maar niet dik worden.
wax! geen gel, anders krijg je sjonniestekel-gone-badquote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb alleen geen gel in huis, maar volgens mij lukt het met zonnebrandspul ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |