abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96672557
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 8

12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: 'Ilse', dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
9 februari 2011: 'Dottir', dochter van Vanyel
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)
*poef* nu is het weg
pi_96672673
Ik denk dat Leentje vannacht weer elke 2 uur wakker wordt om te drinken. :O Ik ga vooral mezelf er heel stom door vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96672767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat Leentje vannacht weer elke 2 uur wakker wordt om te drinken. :O Ik ga vooral mezelf er heel stom door vinden.
Waarom? :? :o
pi_96672792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Zeker een stuk of tig *O* 's waard. Ik ben wel steeds stiekem een beetje bang dat het te mooi is om waar te zijn.
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ze bestaan, kinderen die vanaf 3 maanden doorslapen en daarna vrijwel nooit meer wakker worden 's nachts. Onze Ivan is er een van.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij vind ik jullie Ivan wel een leukerd :)
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Als je 's nachts goed slaapt is de wereld sowieso een stuk leuker.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
[opschepmodus] Truus sliep vanaf een paar weken al door (nachten van 12 tot 14 uur) :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef kaatjejannie het volgende:
In het kader van de fokwet zeg ik niks over Ilse haar slapen.

Fijn dat ze zo lekker slaapt Vanyel!

Ilse is zo lekker aan het kletsen, en toen ze vanmiddag (gelukkig) gepoept had lag ze op de commode: bahbahbahbah. Niet dat ze doorheeft wat ze zegt.. Maar het klinkt wel zo leuk!
*poef* nu is het weg
pi_96672892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Waarom? :? :o
Moe en me daardoor moeilijk kunnen concentreren op m'n werk en me daar schuldig over voelen, vitten op m'n vriendje, mezelf niet leuk vinden in de spiegel.
pi_96672992
Kut is dat.
Kusje erop. Maar mooi niet op je tepels!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96673098
Ik moest vandaag een pasfoto laten maken. Ook niet tof met die postnatale plofkop.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96673164
Ik heb ook nog eens pukkels gekregen.
pi_96673222
Dat zou ook veel minder erg zijn met meer slaap ;)
pi_96673307
Poepen en bahbahbah is trouwens ook koddig, maar dat terzijde.
pi_96673352
Ik was pas zo moe dat ik weigerde om Lena te voeden, geloof ik. Toen ik 's ochtends wakker werd dacht ik dat ze had doorgeslapen (een uur of 11). Wat ik niet wist is dat m'n lief haar een fles had gegeven. Dat was nogal een deceptie. :+
pi_96673450
Zijn er trouwens meer baby's die de hele dag door kleine beetjes poepen? Zal wel een virusje zijn?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 mei 2011 @ 22:09:25 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96673454
heey een nieuw topic :o had ik al verteld dat Geert begon te huilen toen ik Sphie bij 'm neerlegde en het ding liet piepen? so far de eerste kennismaking met Sophie :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96673535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Mijn sokken verdwijnen nooit O+
Misschien gaat mijn kind daarom ook nog niet zo tof zitten als die van jullie ;)

Dottirs navel is stukken minder puilend maar nog niet echt mooi. Denk wel dat het met een maandje of wat nauwelijks meer opvalt. Je merkt gewoon echt dat de darm niet meer door het gaatje past. Nu moet die opgerekte huid alleen nog bijtrekken. Is ie bij jullie nog zichtbaar mrien?

Ik heb niet zo goed geslapen afgelopen dagen, maar de heldin liet bij mijn ouders 's nachts zelfs goed 9 uur tussen de voedingen, dus ik heb goeie hoop voor bijslapen vannacht.
Af en toe nog zichtbaar, meestal ziet het er al uit als een normale navel met nog wat opgerekte huid erover heen
En hopelijk slaapt ze vannacht ook zo goed!
3 dagen ft kolven sucks inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was pas zo moe dat ik weigerde om Lena te voeden, geloof ik. Toen ik 's ochtends wakker werd dacht ik dat ze had doorgeslapen (een uur of 11). Wat ik niet wist is dat m'n lief haar een fles had gegeven. Dat was nogal een deceptie. :+
:*
pi_96673547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Moe en me daardoor moeilijk kunnen concentreren op m'n werk en me daar schuldig over voelen, vitten op m'n vriendje, mezelf niet leuk vinden in de spiegel.
Dat is wel matig ja -O-
Je zo voelen heeft alleen 0,0 zin ;( :*
pi_96673604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef DJMO het volgende:
heey een nieuw topic :o had ik al verteld dat Geert begon te huilen toen ik Sphie bij 'm neerlegde en het ding liet piepen? so far de eerste kennismaking met Sophie :')
herkenbaar:

(let niet op het blauwe oog en de spruw)

en een :* voor Claudia!
*poef* nu is het weg
pi_96673609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Dat herken ik wel :D
pi_96673645
Truus vond Sophie juist hardstikke leuk :o :D
pi_96673657
Ach, het zorgt er wel voor dat ik nu absoluut niet aan een derde moet denken, haha. Zo zielig ben ik niet. Soms slaapt Lena ineens heel goed en dan ben ik ook weer uitgerust. Af en toe heb ik zelfs het idee dat ik weer wat mannelijke aandacht krijg, maar dat zal ik me wel in m'n hoofd halen. :Y)

Mrien, hoe gaan de nachten daar?
pi_96673693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik moest vandaag een pasfoto laten maken. Ook niet tof met die postnatale plofkop.
_O- :D

ik ontwijk de camera een beetje :@
ik word nog steeds niet echt vrolijk van mn eigen aanblik. Ik had last van wat zwangerschaps-acne, en dat is nog helemaal niet verdwenen. Wel ietsje maar stukken meer/beter slapen zou wonderen doen voor mn huid denk ik :X

Elin poept ook de hele dag kleine beetjes, maar ze poept sowieso altijd maar kleine beetjes.

Mrien heb je al ei geprobeerd? Wat denk je, wat is beter, na 4 weken provoceren of wachten tot 6 weken?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96673698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn er trouwens meer baby's die de hele dag door kleine beetjes poepen? Zal wel een virusje zijn?
Kleine beetjes niet, maar wel heel vaak opeens inderdaad.

Jelle heeft vandaag overdag maar 2x een fles (van 150cc) gedronken op de creche. Denk dat ik ze morgen toch maar vraag hem om de 3 uur een fles aan te bieden, ik vind 2 flessen overdag toch wel een beetje weinig eigenlijk :@
Of hij komt nu vannacht inhalen...kan ook nog natuurlijk ;)
Ah..meneer wordt wakker, ik ga richting boven geloof ik ;)
pi_96673768
Ik kom mij hier melden
Afgelopen zondag is onze dochter met spoed gehaald. Helaas was ik pas 34wk zwanger dus ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.

Zaterdag ga ik weer naar huis toe en ik vind het nu al moeilijk haar in het ziekenhuis achter te moeten laten.
pi_96673796
Lena's poep is ook groen en ik meen me te herinneren dat dat te maken heeft met krampen. Het is ook ontzettend dun, diarree-achtig. Daarom vermoed ik een virusje, maar het duurt inmiddels al wel weer een tijdje. Volgende keer toch maar op het consutlatiebureau ter sprake brengen.
pi_96673813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, het zorgt er wel voor dat ik nu absoluut niet aan een derde moet denken, haha. Zo zielig ben ik niet. Soms slaapt Lena ineens heel goed en dan ben ik ook weer uitgerust. Af en toe heb ik zelfs het idee dat ik weer wat mannelijke aandacht krijg, maar dat zal ik me wel in m'n hoofd halen. :Y)

Vast de homo's die je zo schattig vinden :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 mei 2011 @ 22:14:42 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96673835
welkom F_R , wat naar dat je je kleine meisje zult moeten achterlaten, maar van harte gefeliciteerd nog met de geboorte! kom je snel wat foto's showen? :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_96673888
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

:D!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96673898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij hier melden
Afgelopen zondag is onze dochter met spoed gehaald. Helaas was ik pas 34wk zwanger dus ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.

Zaterdag ga ik weer naar huis toe en ik vind het nu al moeilijk haar in het ziekenhuis achter te moeten laten.
Gefeliciteerd ferrari *O*

En sterkte ook meteen -O-

Hoe gaat het met je dochter?
pi_96673906
quote:

Welkom hier! Ik had je een heel andere kraamtijd gegund. Wat moet het rot zijn om haar achter te laten. :* Is er een prognose voor wanneer ze mee naar huis zou kunnen?
pi_96673929
gefeli fr en welkom :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96673973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

:(

Soms denk ik wel eens dat mensen me aankijken omdat ik vergeten ben m'n kleding te fatsoeneren na een voeding of kolfsessie. :')
pi_96673996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Prima hoor :) 1 of 2 keer wakker voor Jelle. Momenteel 0/1/2 keer wakker voor Lotte. Best gezellig zo 's nachts :) En vannacht nog wakker door de regen
Als Lotte 's nachts gewoon lekker blijft slapen scheelt dat al veel ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Mrien heb je al ei geprobeerd? Wat denk je, wat is beter, na 4 weken provoceren of wachten tot 6 weken?
Nee, nog geen ei geprobeerd. Kaas enzo gaat prima, van de week weer een keer pizza op en dat was zo lekker :9~ . Wil binnenkort wel weer iets met ei gaan proberen, even wachten tot volgende week denk ik, op een donderdag zodat ik hem daarna goed in de gaten kan houden.
Ik ben zelf geloof ik pas na 6 weken gaan provoceren, maar dat kwam ook doordat hij toen erg verkouden was en ik elke keer yoghurt vergat te kopen }:|
pi_96674051
Bedankt voor het hartelijke welkom

Ze houden de uitgerekende datum als ontslag aan dus dat is 17a 19 juni.
Ze doet het goed boven verwachting eigenlijk. Ze moest vandaag wel onder de lamp omdat ze wat geel zag morgen krijgt ze haar hielprik

Na 2 dagen kolven heb ik al een ontsteking dus ik ben gestopt. Ik vind het wel heel moeilijk maar ik werd zelf zo ziek weer spugen dat dit het beste is.
pi_96674057
quote:
Ik kom mij hier melden

Ow dat lijkt me zo vreselijk moeilijk ferrari_rood :'(
Hoe gaat het met je kleine meisje? En met jou?
pi_96674119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef ferrari_rood het volgende:

Na 2 dagen kolven heb ik al een ontsteking dus ik ben gestopt. Ik vind het wel heel moeilijk maar ik werd zelf zo ziek weer spugen dat dit het beste is.
Hebben ze een idee waarom je na de bevalling nog zo misselijk was/bent?
pi_96674138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Lena's poep is ook groen en ik meen me te herinneren dat dat te maken heeft met krampen. Het is ook ontzettend dun, diarree-achtig. Daarom vermoed ik een virusje, maar het duurt inmiddels al wel weer een tijdje. Volgende keer toch maar op het consutlatiebureau ter sprake brengen.
Had Jelle ook, groenige poep, dun. Groenige poep kan met meerdere dingen te maken te hebben (hoeft ook helemaal niet ergens mee te maken te hebben). Nu was het alweer normaal gelukkig, paar dage later
pi_96674211
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hebben ze een idee waarom je na de bevalling nog zo misselijk was/bent?
Eerst mijn bd en waarschijnlijk reageer ik heel heftig op hormonen dus van de bv.
Even kijken hoe het gaat nu ik stop. Nu staan mijn tetten op ontploffen dus prettig is het niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 mei 2011 @ 22:20:21 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96674249
je hoeft je niet te verontschuldigen dat je gestopt bent met kolven f_r. ik vind je reden heel legitiem, en ook op flesvoeding worden de kindjes groot. (cliche, maar waar!)

pi_96674265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Soms denk ik wel eens dat mensen me aankijken omdat ik vergeten ben m'n kleding te fatsoeneren na een voeding of kolfsessie. :')
_O-
dat je borst nog zo naar buiten hangt aan 1 kant hahhahhaha :D
oh ik zie het mezelf wel een keer doen met mn lamme kop :')

Mrien ah ok, ja ik weet niet of ik de meerwaarde inzie van tot 6 weken wachten ipv tot 4. Maar ik heb daar ook niet heel erg veel over gelezen eerlijk gezegd. Ik moet ook zeggen dat ik wel een beetje ongeduldig ben daarmee, ik wil graag zekerheid hebben over dit soort dingen.
Wat superfijn zeg dat melk goed gaat! Boh pizza :9 dat lust ik ook wel :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96674304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Eerst mijn bd en waarschijnlijk reageer ik heel heftig op hormonen dus van de bv.
Even kijken hoe het gaat nu ik stop. Nu staan mijn tetten op ontploffen dus prettig is het niet
*auw* :X
pi_96674325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-
dat je borst nog zo naar buiten hangt aan 1 kant hahhahhaha :D
oh ik zie het mezelf wel een keer doen met mn lamme kop :')
Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel. :+
pi_96674359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom zouden ze anders kijken? :7
pi_96674396
Huup, er wordt aangeraden te wachten tot je kindje rustig is en dan gaan provoceren. Niet met tandjes/koorts enzo. Mja..bleken er 2 dagen later opeens 2 tanden te zijn, toen ben ik wel doorgegaan. De bedoeling was overigens wel met 4 weken, maar ik kwam elke keer niet in de winkel, en was ik in de winkel vergat ik het weer..zucht
pi_96674440
Ow en als ik de lactatieruimte op m'n werk uitga controleer ik altijd even of alles wel netjes zit ;) Just to be sure ;)
pi_96674500
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik loop er regelmatig zo bij binnenshuis. Er is nog weinig charmants aan me momenteel. :+
ja dito :Y)
daarom zie ik mezelf ook wel een keer zo de deur open maken voor de buurvrouw of voor de postbode :')

ik moest vandaag voor een punctie in mn hals naar t ziekenhuis -niets boeiends verder ;) - maar men, als ik had geweten dat ik mn shirt uit moest had ik een charmantere voedingsbh aangetrokken :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96674599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef mrien het volgende:
Huup, er wordt aangeraden te wachten tot je kindje rustig is en dan gaan provoceren. Niet met tandjes/koorts enzo. Mja..bleken er 2 dagen later opeens 2 tanden te zijn, toen ben ik wel doorgegaan. De bedoeling was overigens wel met 4 weken, maar ik kwam elke keer niet in de winkel, en was ik in de winkel vergat ik het weer..zucht
ah ok dus minimaal 4 weken en dan als je kindje rustig is provoceren?
ik lees overal die 4 tot 6 weken namelijk, maar de dietiste kon me eigenlijk niet echt zeggen waarom ik daarop moest wachten.

Ik wil graag de provocatie met zekerheid gedaan hebben voor we naar de kinderarts terug gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96674645
Ik heb sinds ik bv geef zo vaak harde tepels dat het echt niet leuk is om sommige shirtjes aan te doen :(
pi_96674728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb sinds ik bv geef zo vaak harde tepels dat het echt niet leuk is om sommige shirtjes aan te doen :(
daar zijn die tietpads dan weer handig voor :P ziet het er nog een beetje acceptabel uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96674759
En vanmorgen had ik ineens weer een enorm lekkende tet tijdens het voeden. Aangezien ik dat normaal niet heb ben ik met vlek en al zo de deur uitgelopen :')
pi_96674761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah ok dus minimaal 4 weken en dan als je kindje rustig is provoceren?
ik lees overal die 4 tot 6 weken namelijk, maar de dietiste kon me eigenlijk niet echt zeggen waarom ik daarop moest wachten.

Ik wil graag de provocatie met zekerheid gedaan hebben voor we naar de kinderarts terug gaan.
Minimaal die 4 weken zou ik zeker wel aanhouden ja.
Wanneer moet je naar de kinderarts toe?
pi_96674772
Ik heb Lilypadz dus daar heb ik geen last van, CP!
pi_96674801
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

daar zijn die tietpads dan weer handig voor :P ziet het er nog een beetje acceptabel uit.
De periode van lekkende tetten is hier wel voorbij, dus geen pads.
Dan maar gevulde BH's, maar dat voedt weer zo lastig :(
pi_96674827
Welkom ferrari! Wat klote dat je, je nog steeds niet beter voelt! Sterkte!

Ach dames, maak je geen zorgen, er zijn al 2 mensen die vroegen of ik weer zwanger ben ;( :'( en ze denken ook nog eens dat mijn baby een jongen is. moet ze nu elke dag een jurkje aan?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96674860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Welkom ferrari! Wat klote dat je, je nog steeds niet beter voelt! Sterkte!

Ach dames, maak je geen zorgen, er zijn al 2 mensen die vroegen of ik weer zwanger ben ;( :'( en ze denken ook nog eens dat mijn baby een jongen is. moet ze nu elke dag een jurkje aan?
Dat denken ze van Truus ook, zelfs als ik d'r wel iets rozes aantrek :(
pi_96674861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb dat ook..

Gefeli fr. Dat je maar snel moge ontmisselijken en ontspannen kunt genieten van je kindje.
pi_96674917
Op een of andere manier is het toch een troostrijke gedachte dat ik niet de enige ben.
pi_96674974
lilypadz glijen dr hier vanaf :')
ik droeg dus wel vaak nog zoogcompressen toen het al droog bleef, ik hou niet van zichtbare tepels.

Overigens, je hebt ook gewoon voorgevormde voedings-bh's he, v&d heeft ze oa geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96675055
Dank voor de V&D-tip! Ik heb ook nog wat voedingsbeha's nodig.
pi_96675104
Ik wil echt geen voedingsBH's meer aan. Ik wil me weer vrouw en sexy voelen. Niet een koe die slechts een melkfunctie heeft :(
pi_96675160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil echt geen voedingsBH's meer aan. Ik wil me weer vrouw en sexy voelen. Niet een koe die slechts een melkfunctie heeft :(
Er zijn anders best mooie voedingsbh's hoor :Y
Ik zal ns zoeken welke ik hier ook weer heb. Hij is mooier dan het meeste niet-voedings wat ik in de kast heb liggen :D

gevonden :)

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96675268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik zal ns zoeken welke ik hier ook weer heb. Hij is mooier dan het meeste niet-voedings wat ik in de kast heb liggen :D
Waarschijnlijk ook onbetaalbaar? ;(

Maa dan nog... het voelt gewoon niet goed. Het is en blijft een voedingBH en ik weet dat!

Dat is zeker wel een mooie huup :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 mei 2011 @ 22:37:39 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96675327
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dito :Y)
daarom zie ik mezelf ook wel een keer zo de deur open maken voor de buurvrouw of voor de postbode :')

ik moest vandaag voor een punctie in mn hals naar t ziekenhuis -niets boeiends verder ;) - maar men, als ik had geweten dat ik mn shirt uit moest had ik een charmantere voedingsbh aangetrokken :')
ik mag liever niet buitenshuis voeden, maar toen ik Geert gisteren aan de borst had, en er een collectant voor de deur stond was het wel: doe jij even open, ik weet nooit wat ik moet zeggen .. met kind aan de borst zo die deur opengegooid :+

en m'n tieten gaan pijn doen. Tijd dat pukkie wakker wordt geloof ik :X

pi_96675420
Die heb ik ook Huup!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96675777
Zo ik ben even ouwehoeren met de buurvrouw en ineens is het hier heel interessant :D
Maar ja niet voor mij, want lektetten en voedingsbeha's daar doe ik niet aan (helaas).

Welkom Ferarri, gefeliciteerd! Echt naar dat het gelopen is zoals het gelopen is. Hopelijk voel jij jezelf snel beter en blijft jullie meisje het zo goed doen dat ze misschien wel snel naar huis mag :)

Baby's en poepen, praat me er niet van, Sarah dus niet meerdere malen per dag, maar 1 maal per dag en dan zo goed dat echt alles eronder zit :Y Ze heeft er zelf ook wel last van geloof ik, kost moeite voor het komt, maar het is niet dik ofzo, morgen maar eens vragen op het CB!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96676606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef mrien het volgende:

[..]

Minimaal die 4 weken zou ik zeker wel aanhouden ja.
Wanneer moet je naar de kinderarts toe?
oh er stonden nog posts op de vorige pagina :')

we moeten over iets minder dan 3 weken naar de kinderarts, ik ben morgen 2 weken bezig met het dieet. Dus dan zou ik, uiteraard mits Elin gezond is op dat moment, over precies 2 weken maar koemelk introduceren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96683937
Ferrari, welkom! Lijkt me inderdaad heel moeilijk je meisje straks achter te moeten laten. En wat naar dat je nu ook met de bv hebt moet stoppen, maar het is belangrijk dat jij nu gaat opknappen.. En voor de stuwing: witte koolbladeren (koud) om je borsten heen! Die trekken de warmte uit je borsten.. dan is het iets dragelijker tot de stuwing afneemt :*

Die HotMilk voedingsbh's zijn mooi én ook in grote maten verkrijgbaar én betaalbaar :Y heb nu ook een voedingsbh van Freya, die zijn ook erg mooi, goede kwaliteit en ook aardig betaalbaar. Blijft hier een crime met mijn H cup..

Dametje sliep van 20:00 tot half 6 in 1 ruk :o maar heeft wel een naar hoestje, dus ik zie de bui alweer hangen dat het komt omdat ze ziekig is.. Maargoed, hoop houden. Wel heb ik haar al 2 nachten weer haar (zware) winterslaapzak aan, en al 2 nachten gaat het weer goed.. (ze was zelfs de hele nacht haar speen kwijt, die hoorde ik rond 11 uur gisterenavond vallen en kwam ik vanmorgen om half 6 tegen onder haar bed op de grond :D)

Ze zit nu naast me in de kinderstoel, helemaal rood aan te lopen :') (poepen :D!) dus ik ga zo maar eens verschonen...
pi_96684435
Heb je enig idee hoe die van Hot Milk vallen, vergeleken met Anita?
Mijn Anita 85G is te wijd en mijn 80G te klein qua cup, das niet zo handig gepland..
pi_96684622
Leia, heb je lekker gepoept?

Mijn muppet is sneu. Verkouden, niezen met grote snottebellen en een shag-hoestje. Gelukkig nog geen temp. En der longen klinken schoon. Om 1.00u bezig geweest met uien, neusspray, luuf en der matras wat omhoog gelegd. Vanaf 4u elk half uur wakker :O
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96685774
Vannacht viel het kwartje: regeldagen. Hadden we net die van 3 maanden achter de rug.
pi_96685942
Weet je zeker dat het een kwartje was? :P

Wij moeten straks naar het CB voor de eerste prikjes, sneu!
Verder ben ik erg benieuwd naar haar gewicht en hoop ik dat ze haar ook gaan meten (anders ga ik het zelf doen).
pi_96686515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:07 schreef Vanyel het volgende:
Heb je enig idee hoe die van Hot Milk vallen, vergeleken met Anita?
Mijn Anita 85G is te wijd en mijn 80G te klein qua cup, das niet zo handig gepland..
Hotmilks vallen gewoon zoals je maat is. Ik vind Anita's niet fijn, die zijn te 'slap' en rekken naar mijn idee te snel uit (hier wel in elk geval..) Volgens mij zou je, als je een kleinere omvang wilt, maar wel dezelfde cup, naar 80H moeten (als ik het goed zeg).. 80H zou hetzelfde zijn als 85G qua cup..
pi_96686629
Welkom F-R! Gefeliciteerd met je meisje! *O* *O* Wat naar dat je haar straks in het ziekenhuis moet achterlaten. :{ Jammer dat je nu al een ontsteking van het kolven hebt, kan me voorstellen dat je het dan opgeeft. Ze mag nog niet zelf bij je drinken?

Ah, het gaat over bh's :P Ik had voor mijn verjaardag een mooie voedingsbh gevraagd, en had voorkeur voor die van mammae, maar die viel niet mooi om m'n borst. Toen een paar van Noppies gepast, en die zitten veel mooier! Het zijn voorgevormde, dat vind ik mooier in de zomer onder een shirtje.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96686787
Ik dacht net: even goed meten want ik ga een mooie tankini kopen voor de vakantie, één die goed zit zodat ik geen irritaties heb over een half gaar badpak ofzo; zou ik volgens de meetwijze 80 JJ (!!!!!!) hebben :? ;( -O-

Terwijl mijn voedingsbh van Freya 80H gewoon goedzit.. hmmmzz...
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:15:44 #73
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96687404
Ik ga deze zomer in badpak. Al heb ik mn bikini gepast en past die weer, toch voel ik me nog een beetje ongemakkelijk.

Ferrari welkom! Wat naar dat je je meisje achter moet laten, fijn dat ze het boven verwachting goed doet.

Nieuws: Nathan sliep van 20.00 tot 6.00!!!!!!! *O* *O* *O*
Na 9.5 maanden hebben we het eindelijk een keer meegemaakt! Een hele nacht slapen!
pi_96687481
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

gevonden :)

[ afbeelding ]
Alleen die modellen... zucht... Alsof die echt ooit zwanger zijn geweest.

Maar die is inderdaad mooi, en hij was ook niet duur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96687724
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef Orea het volgende:

[..]

Hotmilks vallen gewoon zoals je maat is. Ik vind Anita's niet fijn, die zijn te 'slap' en rekken naar mijn idee te snel uit (hier wel in elk geval..) Volgens mij zou je, als je een kleinere omvang wilt, maar wel dezelfde cup, naar 80H moeten (als ik het goed zeg).. 80H zou hetzelfde zijn als 85G qua cup..
Qua maat had ik dat inderdaad in gedachten, maar ik wil graag een niet-Anita. Ik heb deze nu 3 maanden en ze zakken zo ongeveer onder de beugel door, terwijl dat qua maat eigenlijk nog niet zo zou moeten zijn. Je bent dus niet de enige waar ze zo rekken.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:24:08 #76
259886 pessie
pi_96687773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alleen die modellen... zucht... Alsof die echt ooit zwanger zijn geweest.
Maar die is inderdaad mooi, en hij was ook niet duur.
Dat dacht ik ook, ik wist alleen niet hoe ik het kon verwoorden.
pi_96687786
ik heb 1 anita die zit goed, maar die wordt te breed... Dus ik had een andere gekocht met breedte 75, maar ander model... Daar hangen mn tetten zowat op mn knieen en die zit ook niet echt lekker.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 mei 2011 @ 10:26:20 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96687862
Gewoon omdat het kan :P vanmorgen verliep de kennismaking met Sophie een stuk gezelliger O+

pi_96687973
Hierbij een foto van onze dochter
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:31:36 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96688062
FR, gefeliciteerd en welkom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96688152
Wat een ukkie zeg O+
waarvoor heeft ze een infuus als ik vragen mag? Wat een kabeltjes toch weer zo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 mei 2011 @ 10:33:46 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96688155
wat is ze wakker en kijkt ze helder uit haar F_R!! wat een popje zeg O+ O+

pi_96688160
FR, je hebt ook moedermelkbanken. Misschien nog iets om over te denken, zeker omdat je kindje te vroeg geboren is.
pi_96688291
@ticoo ik heb gevraagd naar de moedermelkbank maar dat deze ze hier in het z-huis niet
@mrien ze heeft een infuus om extra vocht te krijgen ze krijgt nog voldoende via de voeding binnen.
pi_96688500
Mooie foto f-r. Ze ziet er niet zo heel erg te vroeg geboren uit.

Nathan, goed bezig jongen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:41:24 #86
259886 pessie
pi_96688501
F-R wat een mooi meisje zeg!
pi_96688673
Ze is echt heel erg klein en vooral heel mager
Ze weegt 1552gram ik vind haar zo breekbaar.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:54:05 #88
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96688969
Wat een mooi meisje FR! O+
Ze is inderdaad dunnetjes maar hopelijk kan ze nu snel gaan wat aan gaan komen! Heb je al kunnen helpen met haar verzorging?
Hoe gaat het nu met jou? :*
A grand adventure has begun.
pi_96688971
Welkom FR met je kleine kleine meisje! Gefeliciteerd ook nog! Gaat het al beter met jou? Wat een klein popje zeg zo op de foto.

Over voedingsbh's kan ik niet meepraten. Mijn cup was met borstvoeding hoogstens een grote B waardoor ik gewoon de voedingsbh's van de HEMA aan had. Alleen had ik bijna constant stijve tepels en dat zag je door die bh wel goed :P

Ik draag geen bikini meer. Mijn buik is nog echt slapjes en zitten flinke strepen op. Ik wil liever zelfs een burkini ;( Ik heb ook huge ass striae op mijn bovenbenen en zelfs mijn kuiten.

Voor de rest is er heel veel geschreven wat ik nu al niet meer weet. Oh ja Leia had lekker geslapen! Yeah! maar wel hoesterig, hopelijk is dat snel weer over!
pi_96689023
ik breek ff in ;)

gefeliciteerd ferrari_rood!

moedermelkbank is bij mijn weten alleen actief in rotterdam en alleen onder hele stricte voorwaarden. de bedoeling is wel dat het op termijn landelijk wordt, maar dat is nu nog niet het geval.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_96689093
herstel van de vorige post: de moedermelkbank is verhuist (d? dt?): http://www.vumc.nl/afdelingen/Neonatologie/Moedermelkbank/
pi_96689313
Met mij gaat wel ben wel erg emotioneel en heb echt last van stuwing hoop dat dat snel stopt zodat ik mij weer wat fitter voel.
Ik loop al wel weer goed rond maar moet er wel voor waken niet teveel te willen doen.

Zolang ik in het z-huis ben (tot zaterdag) probeer ik elke grote ronde bij haar te zijn zodat ik haar zelf kan verschonen en daarna kan buidelen.
pi_96689462
Och wat een prupke nog F-R!
Buidelen klinkt goed, geniet er ook van he!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:06:55 #94
259886 pessie
pi_96689494
Sola ik wilde zelfs al een corrigerend badpak :') . Op mn 25ste een corrigerend badpak gaan dragen vind ik alleen wel iets te ver gaan.

FR, geniet van het buidelijk, klinkt goed. Ik vind haar vooral zo helder op de foto! Mooie, heldere blik.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:09:42 #95
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96689615
Wat een lief klein poppetje ferrari_rood O+
Rayen 2½ jaar!
pi_96689638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Hierbij een foto van onze dochter
[ afbeelding ]
Wat een klein poppetje :o
Hoe doet ze het? O+
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef Solagratia het volgende:
Welkom FR met je kleine kleine meisje! Gefeliciteerd ook nog! Gaat het al beter met jou? Wat een klein popje zeg zo op de foto.

Over voedingsbh's kan ik niet meepraten. Mijn cup was met borstvoeding hoogstens een grote B waardoor ik gewoon de voedingsbh's van de HEMA aan had. Alleen had ik bijna constant stijve tepels en dat zag je door die bh wel goed :P

Ik draag geen bikini meer. Mijn buik is nog echt slapjes en zitten flinke strepen op. Ik wil liever zelfs een burkini ;( Ik heb ook huge ass striae op mijn bovenbenen en zelfs mijn kuiten.

Voor de rest is er heel veel geschreven wat ik nu al niet meer weet. Oh ja Leia had lekker geslapen! Yeah! maar wel hoesterig, hopelijk is dat snel weer over!
Daar heb ik toch wel zo'n schijt aan. Ik zit voor mezelf in een bikini, niet om de hele wereld te plezieren!
In de sauna is het me ook worst dat iedereen het litteken van m'n keizersnee ziet en het ietwat flubberende buikje erbij.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef pessie het volgende:
Ik ga deze zomer in badpak. Al heb ik mn bikini gepast en past die weer, toch voel ik me nog een beetje ongemakkelijk.

Ferrari welkom! Wat naar dat je je meisje achter moet laten, fijn dat ze het boven verwachting goed doet.

Nieuws: Nathan sliep van 20.00 tot 6.00!!!!!!! *O* *O* *O*
Na 9.5 maanden hebben we het eindelijk een keer meegemaakt! Een hele nacht slapen!
Wat goed pessie *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Leia, heb je lekker gepoept?

Mijn muppet is sneu. Verkouden, niezen met grote snottebellen en een shag-hoestje. Gelukkig nog geen temp. En der longen klinken schoon. Om 1.00u bezig geweest met uien, neusspray, luuf en der matras wat omhoog gelegd. Vanaf 4u elk half uur wakker :O
Hopelijk maar een klein verkoudheidje en kunnen jullie vannacht bijslapen :*
pi_96689640
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Met mij gaat wel ben wel erg emotioneel en heb echt last van stuwing hoop dat dat snel stopt zodat ik mij weer wat fitter voel.
Ik loop al wel weer goed rond maar moet er wel voor waken niet teveel te willen doen.

Zolang ik in het z-huis ben (tot zaterdag) probeer ik elke grote ronde bij haar te zijn zodat ik haar zelf kan verschonen en daarna kan buidelen.
weet je al wat je doet als je weg moet uit het ziekenhuis? ik kan je de ronald mc donald huizen van harte aanbevelen! veel rondlopen is nu pijnlijk en vermoeiend, maar op de langere termijn is het goed hoor! tis echt een fijne lijn tussen steeds op de grens zitten van wat je kan :* qua emotioneel: lekker laten gaan! je bent net bevallen onder nare omstandigheden! dat je emotioneel bent is prima normaal :*
pi_96689788
Hier is dus geen ronald macdonald huis we moeten zelf heen en weer
Ik rij 's morgens met mijn vriend mee en laat mij dan ophalen
Hij gaat vanuit zijn werk en ik kook en 's avonds gaan we samen. Het zullen zware weken worden maar dat weet jij (simmu) alles van.

Bientje ik hoop dat ze snel opknapt en jullie vannacht weer lekker slapen
pi_96689833
Jemig, FR, wat een kleintje! Op de foto zie ik dat niet zo direct. Indrukwekkend hoor. En wat iemand anders ookal zei: wat ziet ze er alert uit! Is ze trouwens onrustig?

Ik zag een mooie foto van Geert voorbij komen. Ik vind hem echt een knapperd, DJMO.

En hoera voor de goede nachten van pessie, Vanyel en Orea!
pi_96689918
Ze beweegt heel veel en ligt nu onder de lamp dat vindt ze helemaal niets. Volgens mij beweegt ze in de couveuse meer dan in mijn buik. Als ze bij ons ligt is ze wel heel rustig.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:17:40 #101
259886 pessie
pi_96690002
CP, op de camping in Rome boeit het me niet, maar op het zomerhuis bij de familie van mn man wel. Zijn tantes hebben onderhand elk dieet uitgeprobeerd en vinden dat ik dat ook moet doen. Ze hebben trouwens nog steeds allemaal brede heupen, maar dat wordt als minder erg gezien dan een dikkere buik (ik ben een appel, weinig heup, veel buik).
Ik ben nogal gevoelig voor wat een ander zegt.

FR, wat naar dat jullie geen RMCD huis hebben!
pi_96690047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is dus geen ronald macdonald huis we moeten zelf heen en weer
Ik rij 's morgens met mijn vriend mee en laat mij dan ophalen
Hij gaat vanuit zijn werk en ik kook en 's avonds gaan we samen. Het zullen zware weken worden maar dat weet jij (simmu) alles van.

Bientje ik hoop dat ze snel opknapt en jullie vannacht weer lekker slapen

vergeet niet zo nu en dan wat uitrusttijd voor jullie zelf in te lassen! hopelijk mag ze vlot naar huis! ligt ze in een streekziekenhuis?
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:19:20 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96690086
FR, tegen de tijd dat ze 2 kilo is wordt ze waarschijnlijk overgeplaatst naar een ziekenhuis dichter bij je in de buurt, als dat van toepassing is. Dan is het reizen ook al weer wat minder. :*
Oh, en die 2 kilo lijkt nu waarschijnlijk heel ver weg maar dat gaat sneller dan je denk!
A grand adventure has begun.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:40 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_96690357
F_r je dochter is prachtig. Ze ziet er sterk uit, dus ze zal heel snel gaan groeien, vast! Nogmaals gefeliciteerd!
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:38:41 #105
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96690904
Ferrari: gefeliciteerd met je dochter. Mooi meisje!
pi_96691311
Ik heb geen ervaring met zulke kleintjes, maar ik vind dat je de anderhalve kilo niet aan de foto afziet. Lijkt me lastig in het begin om mee om te gaan, zo'n klein breekbaar popje.
pi_96692465
Ferrari wat is ze mooi!

Sarah heeft net haar prikjes gehad! Ik wist dat ze kon krijsen, maar ze hard en zo intens :'( echt heel zielig, ze is er nog verdrietig van...
pi_96692611
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef pessie het volgende:
CP, op de camping in Rome boeit het me niet, maar op het zomerhuis bij de familie van mn man wel. Zijn tantes hebben onderhand elk dieet uitgeprobeerd en vinden dat ik dat ook moet doen. Ze hebben trouwens nog steeds allemaal brede heupen, maar dat wordt als minder erg gezien dan een dikkere buik (ik ben een appel, weinig heup, veel buik).

Misschien kun je beter je energie steken in het vinden van een oplossing daarvan dan in het aanschaffen van een stukje symptoombestrijding ;)

Maar goed, ik heb makkelijk praten :Y)
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:28:09 #109
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96692758
Ik ben druk bezig om bikiniproof de zomer in te gaan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:35:10 #110
259886 pessie
pi_96692980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:23 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Misschien kun je beter je energie steken in het vinden van een oplossing daarvan dan in het aanschaffen van een stukje symptoombestrijding ;)

Maar goed, ik heb makkelijk praten :Y)
Veel dingen kunnen me niet meer zoveel schelen, ik wordt alleen zo moe van die eeuwige lijn verhalen. Dus vermijd ik ze liever.

Zwanger zijn was wat dat betreft heerlijk, eindelijk kon ik eens trots en blij zijn met mn buik. En iedereen was laaiend enthousiast over mn buik en vond mij mooi zwanger.
pi_96693041
Ferrari, wat een prachtige meid! Gefeliciteerd! Die zal toch wel eerder naar huis mogen dan de uitgerekende datum?
Met stuwing heb ik de hele dag in een natte BH rondgelopen, hield hem aan tijdens het douchen, hielp bij mij erg goed, zoalng die BH strak zat had ik geen last

Ik heb een tankini aangeschaft, zolang ik rechtop blijf lopen blijft m'n buik een beetje plat en heb ik een taille. Als ik zit of buk heb ik een grote zwemband,haha
In het nieuwe huis kan ik weer gaan wii-en, hie rin huis kan dat niet echt en ik ga lekker zwemmen een paar keer per week.
Als ik dan afgevallen ben is het ws weer tijd om zwanger te worden, dus verspilde moeite eigenlijk,maar ja..

Ik snap je pessie, ik word ook moe van dat commentaar van familie over m'n lijn, laat me lekker, komt vanzelf wel weer goed...maar dat doen ze al jaren.

Ik zou trouwens best in een bikini op het strand gaan liggen,maar als ik wat te drinken ga halen moet er toch echt wat overheen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:51:37 #112
259886 pessie
pi_96693583
Troeta, 2 jaar geleden ging ik met mijn toen al niet strakke buik (nooit strak en slank geweest volgens mij) op de camping gewoon naar de camping supermarkt. Kreeg zelfs van de italiaantjes te horen "bella" dus tsja... Ik denk dat ik gewoon lekker mn bikini meeneem. Het is gewoon hier in Nederland met manlief's familie dat ik geen zin heb ik commentaar.
pi_96693655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef pessie het volgende:

Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buik :') ik word er ook moe van. Mn schoonmoeder vindt het ook nodig om me continu op heel vervelende wijze te wijzen op hoe ik zou moeten eten en zulks :') mens ga fietsen... let lekker op je eigen groeiende trekhaak in plaats van op mij.

En Tico jij bent allang bikini-klaar :D mafketel.
Je hebt een goddelijk lijf joh!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:14:50 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96694394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hahaha mijn vet zit ook vooral op mn buik :') ik word er ook moe van. Mn schoonmoeder vindt het ook nodig om me continu op heel vervelende wijze te wijzen op hoe ik zou moeten eten en zulks :') mens ga fietsen... let lekker op je eigen groeiende trekhaak in plaats van op mij.

Nee joh gek! Tis echt nog geen gezicht hoor.. Ik heb nog een flinke hoofdrol... Zo met kleding, ja dan kijk ik in de spiegel en dan lijkt het heel wat... Maar als ik niets heb om de zooi mee te bedekken dan zie je echt wel dat ik nog best wat werk heb.
pi_96695030
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat dus. K zou willen dat k zo'n lichaam had!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:58:21 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96696104
:) heerlijke discussies hier!

Mijn lijf wordt nooit meer bikiniklaar (en is het ook al heel lang niet meer geweest). Ook hier een tankini. Dan ziet het er nog toonbaar uit.
pi_96696418
Ik begrijp dat gepruts met tankini's niet zo. Er zijn ook heel leuke badpakken. :Y)

Ik vind het heel naar voor jullie dat jullie zulke opmerkingen krijgen, pessie en huup. Ongelooflijk hoe onbeschoft mensen kunnen zijn, familie nota bene.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:20:04 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96697116
Badpakken vind helemaal zo afdoen.. Ik weet niet, in een badpak lijkt je al snel zo massief.
pi_96697170
Kwestie van een mooie badpak uitzoeken. Vaak lijk je er nog slanker in ook. Alleen de achterkant is vaak wat problematisch.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:21:30 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96697200
Ik snap dat gepruts sowieso niet, maar het eeuwige gezeur over het perfecte lichaam ook niet, en al helemaal niet als het het lichaam van een ander is. Waar bemoeien mensen zich mee?!

We zijn nou eenmaal niet allemaal Heidi Klum, en het proberen te bereiken van zo'n perfect lichaam terwijl dat met je bouw en lichaamsstructuur vrijwel onmogelijk is maakt je ook niet bepaald gezonder.

Nog even afgezien van het huidige "ideale lichaam", want naar die maatstaf zou Marilyn Monroe als veel te dik gezien worden.

Maar goed, ik ben ook chronisch te dik en dat gaat ook niet meer over, ik kan m'n energie wel beter gebruiken dan aan me druk maken wat anderen van mij en/of m'n lijf vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:25:16 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96697374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Badpakken vind helemaal zo afdoen.. Ik weet niet, in een badpak lijkt je al snel zo massief.
Dat ligt aan de manier van dik zijn, voor een peer maakt het weinig uit, daar ligt de nadruk toch op de benen en kont, een eventueel slanke taille zie je met een badpak dan niet meer.
Bij een appel kan een badpak best helpen de flubbers bij elkaar te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:27:22 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96697481
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Kwestie van een mooie badpak uitzoeken. Vaak lijk je er nog slanker in ook. Alleen de achterkant is vaak wat problematisch.
Nou dat dus.. Mn reet past gewoon niet in badpakken.
pi_96697839
mijn kont doet het ook niet goed in badpakken. Mijn onderlijf is bijna 2 maten groter dan mijn bovenlijf dus dan is een badpak niet zo'n feest. Ach met kleren aan vind ik het allemaal weer prima. Maar ik hoef zelf ook niet steeds tegen mijn spinnenweb aan te kijken op mijn buik :7
pi_96697906
Tankini is juist fijn! Kan je, terwijl je ligt te walvissen, toch nog een beetje je buik bruinen.. maar zodra je staat is alles bedekt!

Daarbij heb ik met de memmen echt een beugel iets nodig, en beugels in badpakken is een no go. Dan loopt het vaak vanaf het volste punt van je boobs naar beneden = geen taille...
pi_96698053
CB geweest en Sarah groeit goed :)

Verdere discussie, ik ben te zwaar altijd al geweest, maar voel me er goed bij. Ik draag een badpak omdat ik me in bikini en tankini niet prettig voel. En het zal mij een rotzorg zijn hoe de rest van de wereld erover denkt ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:43:52 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96698137
Mooie lijntjes.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:48:27 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96698322
Keurige curves MP.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96698525
Mooie curve! :Y Hoe gingen de prikken?
pi_96698734
De prikken waren zielig!! Ik wist dat ze heel har dkon krijsen maar dit was echt het toppunt en ze bleef wel een half uur nasnikken, ik moest er zelf ook bijna van huilen..

En nu ligt ze in haar bedje, omdat ze zo weinig slaapt overdag gaan we haar overdag boven laten slapen ipv beneden in de wagen... Maar ze ligt te huilen dus ga zo maar weer even naar boven, ze is echt heel sneu!
pi_96698842
Mooie curve van Sarah! Wat zielig dat ze zo'n verdriet had van de prikken.

Wij zijn ook weer bij het CB geweest. Amy was 7600 en 67,5 cm. Voor de rest gehad over het eten. Nou ja, veel had ze er niet over te zeggen want we proberen al alles.
pi_96699546
Ow ik ging Sarah net verschonen en haar ene beentje is helemaal rood op de plek waar ze geprikt is.. Heb haar dus ook alweer uit bed en ze ligt nu lekker bij mij!
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:31:14 #132
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96700109
Arme Sarah! Wat zielig dat ze zo gehuild heeft....
Heb je niet iets van SRL gelei? Dat doe ik er altijd op (en van tevoeren even goed de beetnjes masseren).
pi_96700202
Nee heb ik niet misschien maar even halen zo. Voor nu slaapt ze bij mij op schoot heel lief :) maar niet handig... Maar het is even niet anders dus laat het maar even ze is niet alle dagen zo sneu gelukkig.
pi_96701856
FR: Gefeliciteerd met je dochter! Wat een kleintje zeg, 1500 gram is best klein voor 34 weken, toch? Maar fijn dat ze het goed doet en hopelijk mag ze al sneller naar huis dan jullie verwachten.

Sarah, mooie curves zeg! En zielig dat ze zo'n last heeft van de prikjes!

Amy 7600 gram, dan is ze dus wel wat aangekomen toch? Ik meende dat ze eerst lichter was dan Anne? Hoe ziet haar curve er nu uit?

Beterschap voor Bientje! Sneu hè, als ze niet lekker zijn?

En over bikiniklaarheid van mijn lijf ga ik het maar helemaal niet hebben, dat gaat denk ik nooit gebeuren en ik draag dus ook een badpak ;)
pi_96704731
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp dat gepruts met tankini's niet zo. Er zijn ook heel leuke badpakken. :Y)

Ik vind het heel naar voor jullie dat jullie zulke opmerkingen krijgen, pessie en huup. Ongelooflijk hoe onbeschoft mensen kunnen zijn, familie nota bene.
ach welnee, ene oor in, andere oor uit. Het is ook alleen mn schoonmoeder die steeds blijft zemelen. Ze heeft er zelf in een jaar tijd ook 10 kilo aangevroten dus ik zie het gewoon als projectie.

Wat een keurige lijntjes MP!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96705015
Inderdaad Sola, is ze wel aangekomen? Of dat niet?
pi_96709184
Oh ja, dit was met een fles op, maar ze is weer wat aangekomen ja. Ik vind het prima. We gaan gewoon werken aan het eten en ik vertrouw erop dat ze gewoon aankomt. Anders horen we het wel bij de volgende afspraak bij de ka.

Ik mag van mezelf niet meer zorgen maken over het aankomen. De ka is al 2 maanden tevreden dus dan moet ik er gewoon op vertrouwen dat dit goed blijft gaan. Niet altijd even makkelijk, maar anders blijf ik bezig.
pi_96713135
Mooi lijntje van Sarah!

Fijn dat ze weer wat aangekomen is Sola!

Vandaag toen ik Jelle en Lotte op de creche ging ophalen kreeg ik weer eens te horen hoe leuk ze Jelle toch vinden O+ en dat hij altijd lacht en vrolijk is O+ Zo leuk om te horen O+
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:46:28 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96715153
F-R van harte gefeliciteerrt met je dochter, wat is ze mooi!!! Wat een kleintje O+ maar wát is ze mooi! Je zal zien dat dat breekbare er steeds een beetje meer vanaf gaat. Ineens besef je 'Hé, ze heeft billetjes!' Loop niet te hard van stapel en probeer tussendoor te genieten van je kleine meisje.
Mij hadden ze verteld dat ze standaard van de uitgerekende datum uitgaan om als richtlijn voor ontslag te geven. Gewicht is vaak ook een goede indicatie (samen met leeftijd). Tobias was bijna 6 weken te vroeg, woog 2040 gram en mocht na 2 weken mee naar huis.
Zorg dat je zelf genoeg rust krijgt! En vraag hulp als je er (mentaal) doorheen zit. :*

Sola wat fijn dat ze weer wat gegroeid is! Je KA maakt zich niet veel zorgen, hopelijk kan jij het nu ook wat meer loslaten. Ik kan me je zorgen wel héél goed voorstellen! Dikke :* voor jou.

Wat leuk om te horen Mrien O+

Huup je bent goed bezig een gladde rug te kweken, schoonmoeders :X

Ylana kan iets nieuws; ze kan blazen :D Ik vind dat zo knap! Niet met haar lippen getuit natuurlijk, maar zo tussen haar kaken door.
Ze rolt de halve kamer door ineens. Madam kón al lang rollen maar zolang Tobias in de buurt was ging ze liggen uhuh-en en kreeg ze het wel van hem :') Ze heeft nu in de gaten dat als ze zelf lekker gaat rollen ze veel meer uit kan vreten.
En als je favoriete stukje speelgoed nu eens bij je voeten ligt? 'Dat omkeren heb ik nu wel gehad, dat moet efficienter kunnen!' denkt ze tegenwoordig, want dan pakt ze het tussen haar voeten om het dan op te tillen en naar haar handjes te brengen :o
Verder kletst ze me de oren van mijn hoofd O+ ddadad, tatata, hnngggg, tèhtèhtèh en als ik bij mijn ouders kom na een dag werken is haar blik ónbetaalbaar O+ O+ Tobias doet dan de deur voor me open en na een snelle kus en knuffel gaat hij nog even verder spelen, Ylana gaat dan brullen omdat ik haar niet snel genoeg pak :D en zodra ik haar vast heb is alles goed, dan krijg ik hele verhalen O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96729174
Ik draag ook een tankini omdat ik dan stiekem mijn buik kan bijkleuren:P

Wat schattig allemaal Saffier! O+

Wat zielig van Sarah d'r beentjes! Mex heeft nooit last gehad of een plekje ofzo. Komt dat niet door slecht prikken?? Vind eigenlijk wel dat iemand die baby's prikt het goed moet doen, al kan het eens misgaan natuurlijk..

Ik heb een vriendin die 5 weken geleden bevallen is en ze is al 5x uit geweest, elk weekend dus. Ik vind het zo stom van d'r :@
En ze blijft er maar over doorgaan ook tegen me en ik weet niet hoe ik moet reageren steeds.
Heb geen zin om er tegen in te gaan, is hun leven, maar kan het ook niet opbrengen om dom mee te kletsen dat ze groot gelijk heeft, dus ik ga er deze week maar even niet heen..
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:14:30 #141
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96729623
Afgelopen weekend voor het eerst in 6 jaar uit geweest. Ik voel die behoefte niet zo, wetende dat ik in de ochtend fris en fruitig moet zijn.
pi_96729915
Nou ik snap heus wel dat iemand een keer uitgaat enzo en als ik uit zou gaan dan mag m'n vriend lekker vroeg opstaan of hij slaapt bij een oma, maar zo'n kleintje en zo vaak..en dan nog meer dingen erom heen die ik stom vind. :6
Vind het erop reageren gewoon moeilijk, ze herhaalt het dan ook nog eens 5x als ik daar ben,haha
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:24:37 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96730348
Ik zou het eerder vluchtgedrag noemen.
pi_96736989
Saffier, wat een vlotte dame heb je! Het klinkt zo tof O+
Troeta, mijn hemel.. ik moet er niet aan denken! Zou op zich wel willen hoor, een keer.. maar wat Tico zegt.. de wetenschap dat je de volgende ochtend weer vroeg fris en fruitig moet zijn.. Vanavond hebben we een (bruilofts)feestje O+ ontzettend veel zin in, maar ik zie dan ook altijd op tegen de nacht en de ochtend.. En miepie een nacht uitbesteden trek ik nog niet in mijn hoofd :@

Een dag gaat inmiddels prima :D 3 juni zijn we 6 jaar getrouwd en gaan we onze vakantie inluiden in de sauna, heb stiekem oma al geregeld als dag-oppas van muppet! Daar heb ik dan wel zin in.. maar een nacht.. (wij allebei niet eigenlijk! :))

Maar dit klinkt inderdaad als vluchtgedrag.. wie wil er nou direct elke week wel een avond weg van zijn kindje?? Dat kan ik me heel slecht voorstellen (al zullen ze er zijn..)
pi_96737076
Ik was 5 weken na m'n bevalling nog half dood. Had het fysiek niet eens getrokken om uit te gaan :D
Kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je ermee moet troeta. Hoe reageerde je voorheen als ze daarover vertelde? (voor haar bevalling dus).
pi_96737160
Ik ben toen Ilse 6 weken was een avondje naar het theater geweest. N was thuis bij Ilse. Ik vond er geen bal aan. Ik zat maar te wachten tot de voorstelling over was zodat ik naar huis kon. Niet echt voor herhaling vatbaar dus.

Saffier het klinkt zo leuk wat je meid allemaal doet O+

Aangezien Ilse al een paar dagen best wat voeding liet staan hebben we gister voor t eerst de fles van 23.00 weggelaten. Ik vond het best wel spannend, wat hoe zou onze slaapkop de nacht gaan doen.
Ze slaapt nog steeds :) Ik gok dat het niet meer 9.30 is dat ze wakker gaat worden, maar ik ben er voor vandaag wel tevreden mee.
*poef* nu is het weg
pi_96737188
Ik ben 5 weken na de bevalling samen met de meneer op onze motoren 2 uurtjes weggeweest... Het eerste uur ging goed, toen kreeg ik het op mijn heupen, ik moet NU terug! Daarna zijn we pas gescheiden geweest toen ik weer ging werken toen ze 5,5 maand was :+
pi_96737195
Wat een lompe mensen zeg die over je figuur beginnen
MP arm meisje van je gaat het al weer wat beter met d'r
@simmu ons meisje ligt in het dichtsbijzijndste z-huis

Gisteren was de lacatatiedeskundige nog even langs geweest en die schrok van mijn onstekingen dat het zo snel was begonnen. Heb nu medicatie gekregen om de BV helemaal lam te leggen voor de rest houden ze mij in de gaten en bij koorts krijg ik antibiotica. Ik vraag mij weleens af wat ik misdaan moet hebben om dit allemaal te krijgen.
pi_96737220
Och arme f_r :* je hebt helemaal niets misdaan, je hebt gewoon domme pech.. laat je gevoel maar lekker gaan even gaan hoor (ook de zogeheten kraamtranen) het moet eruit.. het is niet niks wat je al maanden hebt moeten verstouwen en dan nu weer dit! Mag je extra naar je meisje toe als je dat wilt? En wat vreselijk fijn dat je die tabletjes hebt gehad! Dat zal de helft schelen... Dikke knuffel!
pi_96737248
Ik vind het juist heerlijk als ze er even niet is. Dan denk ik aan naar het kdv of een avond/nacht oppas zodat wij iets met zijn tweeën kunnen doen (dat laatste welgeteld 2x gedaan afgelopen tijd, dus niet wekelijks). Daarna is ze altijd nóg leuker en ben ik superblij dat ze weer bij ons is.
Langer een dag, zoals die 3 dagen afgelopen week, vind ik minder. Dat klopt gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')