SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee man ik leef nog van de straat voorlopig.quote:
Lekker tippelen enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee man ik leef nog van de straat voorlopig.
komt morgen, overmorgen en zaterdag wel weer.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Lekker tippelen enzo.
xxx jong blaadje.
Handigquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:41 schreef FedExpress het volgende:
Fuck, wekker uur te laat gezet
Goedemorgen
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:41 schreef FedExpress het volgende:
Fuck, wekker uur te laat gezet
Goedemorgen
Ben je moe van het tippelen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik ben nog wel even van de straat.
Ik ben je moeder niet he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ben je moe van het tippelen?
xxx handje
die heeft al een ventquote:
Jij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
die heeft al een vent
Een ouwere versie van mij jaquote:
Uden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
moggel en welkom vanuit het zonnige uden
Dan gaat ze vreemd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Een ouwere versie van mij ja
Ik maak nooit grapjes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Hihi ST maakt een garpje
Jammer, ik hou van vrouwen met humorquote:
Yeah right.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Jammer, ik hou van vrouwen met humor
Zoals de Duitsers zeggen: viel spa[ss] <-- ringel-squote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar jij maakt toch geen kans bij ST, die houdt al van mij
I knew I loved you before I met youquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar jij maakt toch geen kans bij ST, die houdt al van mij
Sinds wanneer bendegij gay?quote:
ST en humor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Jammer, ik hou van vrouwen met humor
Voor jou niet nee, ik dacht dat je dat wel zou snappen.quote:
Pff stiekem weet je gewoon dat je mij wil neuken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, ik dacht dat je dat wel zou snappen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Pff stiekem weet je gewoon dat je mij wil neuken.
Je ontkent het niet.quote:
Ze ontkent ook niet dat de wereld plat is...quote:
Zit je op BLO ofzo?quote:
Ik had je nog gewaarschuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Alles is anders geworden sinds onze meet
I'm sadquote:
Nothing is the samequote:
Why not?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:11 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Nothing is the sameJeweets
Ik lul maar watquote:
Wat een liefde...quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:11 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Nothing is the sameJeweets
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
ik voel me verlaten door barrie...
quote:
Het zijn net Duitsersquote:
Niet alleen Duitsers helaas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Het zijn net Duitsers
Maar deze smileys graven geen kuilen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Het zijn net Duitsers
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar deze smileys graven geen kuilen...
(respect als je een smiley vindt die dat doet trouwens)
QFTquote:
quote:
Nieteens een bedankje voor het nieuwe onderschrift dat je hebt?quote:
Nee, ik had 'm toch verdiendquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nieteens een bedankje voor het nieuwe onderschrift dat je hebt?
quote:
Wat een leven, jij eindbaas!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef kenserkabouter het volgende:
wat een ellende
steenhard gezopen, 9 uur thuis, net wakker en een houten kop
ja, fucking goed hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Wat een leven, jij eindbaas!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kap es.quote:
quote:
En dan zeggen dat ik niks uitvreet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef kenserkabouter het volgende:
wat een ellende
steenhard gezopen, 9 uur thuis, net wakker en een houten kop
Ik heb contacten gelegd voor als ik later aan het werk ga in het bedrijfsleven. Dat is ook werken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niks uitvreet.
YES! Dan kan je ook manager wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb contacten gelegd voor als ik later aan het werk ga in het bedrijfsleven. Dat is ook werken.
Dat is gewoon echt te achterlijk voor woorden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef kenserkabouter het volgende:
Jeweetzelf.en vanavond en morgenavond weer door. Kijken of ik nog meer beheerschjes aan kan tikken samen met het bestuur.
Vertel eens wat er achterlijk aan is? Carnaval is nog dubbel zo lang. Dat is 6 dagen, en ook nog overdag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt te achterlijk voor woorden.
Kijk jij hebt hem door. Carriere maken doe je niet door slim te zijn, maar door lekker kansloos zuipenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef kenserkabouter het volgende:
Jeweetzelf.en vanavond en morgenavond weer door. Kijken of ik nog meer beheerschjes aan kan tikken samen met het bestuur.
Achterlijk? Met een IQ van 150 bereik je niks zonder dat je wat hersencellen kapot zuipt hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt te achterlijk voor woorden.
da hedde ge goed gezegd kutquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:32 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Achterlijk? Met een IQ van 150 bereik je niks zonder dat je wat hersencellen kapot zuipt hoor...
Supervet! Waar gaan jullie eigenlijk trouwen?quote:
Ok.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Gewoon het Gemeentehuis in Den Bosch, dat is budgettair gezien het slimste
BAAS!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:53 schreef kenserkabouter het volgende:
dat was beheersch nummer 2wat een ellende. weggestuurd door het bestuur omdat de schoonmaakploeg aan het werk wilde.
maargoed, 2 van de 3 keer uitgespeeld. Morgen de laatste.
Leuk voor je bruid, het is daar altijd stervenskoud.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:58 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ok.Doen de meeste mensen ook tegenwoordig he? Ik zou wel in de Sint Jan willen trouwen, puur voor de sfeer enzo.
Uiteraard wordt mijn bruid helemaal warm als ze mij zietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk voor je bruid, het is daar altijd stervenskoud.
Dus dat was jij?!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer wat opgeruimd voor de verhuizing.Ik zag er echt uit alsof ik een half jaar op vakantie ging met een grote legertas op m'n rug op de fiets door de stad.
quote:
Toen ik je zag fietsen dat ik dat ze het leger aan het mobiliseren warenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer wat opgeruimd voor de verhuizing.Ik zag er echt uit alsof ik een half jaar op vakantie ging met een grote legertas op m'n rug op de fiets door de stad.
Ergens eind juni/begin juli als het goed is.quote:
Oh dat schiet al best op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ergens eind juni/begin juli als het goed is.
fuck youquote:
Tja heel even over zitten twijfelen, maar beetje hypocriet als 2 atheïsten zijndequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:58 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ok.Doen de meeste mensen ook tegenwoordig he? Ik zou wel in de Sint Jan willen trouwen, puur voor de sfeer enzo.
Dat zou dan ook meer te maken hebben met Nederlandse cultuur dan met het wel of niet gelovig zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja heel even over zitten twijfelen, maar beetje hypocriet als 2 atheïsten zijnde
Vloer, muren enz. Over 2,5 week kan ik erin kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat schiet al best op.Moet er nog veel gebeuren als je het hebt?
Maar je hebt dus een nieuw apartement gekocht zonder er eerst te gaan kijken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vloer, muren enz. Over 2,5 week kan ik erin kijken.Ik ben echt zooo nieuwsgierig.
Hoezo gekochtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Maar je hebt dus een nieuw apartement gekocht zonder er eerst te gaan kijken?
Nog even volhouden dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vloer, muren enz. Over 2,5 week kan ik erin kijken.Ik ben echt zooo nieuwsgierig.
Tux is toch lui. Dan ga je niet naar zoiets kijken he.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Maar je hebt dus een nieuw apartement gekocht zonder er eerst te gaan kijken?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tux is toch lui. Dan ga je niet naar zoiets kijken he.
Die mensen van het andere gebouw hebben al gekeken, toen was ik jaloers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog even volhouden dan.Hopelijk valt het allemaal mee.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tux is toch lui. Dan ga je niet naar zoiets kijken he.
Jawel, ik ben een tijdje eruit geweest he in dit topic, ik weet van niks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo gekocht? Ik heb het al zovaak verteld, moet ik dat serieus herhalen.
Waarom denk je dat ik die:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat je zegt dat ik niks doe, maar wel denkt dat ik een huis kan kopen.
Hebben we cultuur ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat zou dan ook meer te maken hebben met Nederlandse cultuur dan met het wel of niet gelovig zijn.
Ja, Brabant toch in ieder geval.quote:
Gatver, nee. Maar serieus, de enige reden dat ik zuip is voor een betere baan laterquote:
Hihi, wat een garpenmakers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef kenserkabouter het volgende:
Er gaat hier bij ons vanavond een bandje spelen met de titel: "Wij-zitten-in-een-bandje-om-wijven-te-regelen band"
[ afbeelding ]
Wederom fuck you.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Hihi, wat een garpenmakers.
Wederom: nee, ik ben geen homoquote:
Ik ook alleen verpest die regen mijn zin.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kutregen ga weg!Ik ga dalijk naar de stad.
Een foto van KK verpest mijn zin ook (maar dan zin in seksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook alleen verpest die regen mijn zin.
haal je sig eens weg, die avond is al lang voorbijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Een foto van KK verpest mijn zin ook (maar dan zin in seks)
Ja waarom sturen jullie elkaar dan ook naaktfoto's.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Een foto van KK verpest mijn zin ook (maar dan zin in seks)
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haal je sig eens weg, die avond is al lang voorbij
Wat is deze?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja waarom sturen jullie elkaar dan ook naaktfoto's.
Haal jij je sig dan ook weg, want je bemint ons niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haal je sig eens weg, die avond is al lang voorbij
Uit medelijdenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja waarom sturen jullie elkaar dan ook naaktfoto's.
Je bent wel erg doorzichtig. Je doet het er gewoon om dat hij deze in z'n sig zet ofniet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Neuh. Waarheid jwz.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je bent wel erg doorzichtig. Je doet het er gewoon om dat hij deze in z'n sig zet ofniet?
quote:
Ookal is alles anders nu.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Jij doet wel lief voor mij
Jaquote:
Eens!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zijn jouw geweldige zuipavonden ook.
Cool nummerquote:
wat is er voorspelbaar aan mijn zuipavonden?quote:
1. je hebt ze bijna elke avondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
wat is er voorspelbaar aan mijn zuipavonden?
maarre *proost* en ik ga nu weer zuipen. Veel plezier met fokken vanavond.
Sommige NL muziek is wel cool hoorquote:
Wat is er niet voorsprelbaar aan jouw zuipavonden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
wat is er voorspelbaar aan mijn zuipavonden?
maarre *proost* en ik ga nu weer zuipen. Veel plezier met fokken vanavond.
Van wat voor artiesten dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Sommige NL muziek is wel cool hoor
Boudewijn de Groot, Hans Teeuwen, Pater Moeskoen ofzoietsquote:
ik hoef dan ook niet door jullie bemint te wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Haal jij je sig dan ook weg, want je bemint ons niet.
Alsof jij ruben wel bemintquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoef dan ook niet door jullie bemint te worden
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:21 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Alsof jij ruben wel bemint
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoef dan ook niet door jullie Ruben bemint te worden
quote:
Die hebben ook wel toffe liedjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot, Hans Teeuwen, Pater Moeskoen ofzoietsEn band zonder banaan!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die hebben ook wel toffe liedjes.![]()
Waarom wijst Uncle Sam naar mij terwijl er een foto van jou en Ruben onder hem staat?quote:
uhu, draai het maar om jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Waarom wijst Uncle Sam naar mij terwijl er een foto van jou en Ruben onder hem staat?
Maar Uncle Sam wil mij in het leger. Tenminste, daar is die poster van. Maar homo's mogen niet in het leger daar. Serieus, volgens mijbedoel je het volgende:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhu, draai het maar om ja
You! Gay!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:33 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Maar Uncle Sam wil mij in het leger. Tenminste, daar is die poster van. Maar homo's mogen niet in het leger daar. Serieus, volgens mijbedoel je het volgende:
'Uncle Sam wil bdh het leger in, terwijl ik homo ben met Ruben en er niet in mag'
We kunnen nou wel op elkaar blijven kankeren, maar we kunnen ook onze krachten bundelen en beweren dat KK homo isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Zegt de persoon die altijd over Ruben begint zodra hij niet weet hoe hij ergens op moet reageren
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:36 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
We kunnen nou wel op elkaar blijven kankeren, maar we kunnen ook onze krachten bundelen en beweren dat KK homo is
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:36 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
We kunnen nou wel op elkaar blijven kankeren, maar we kunnen ook onze krachten bundelen en beweren dat KK homo is
quote:
Jijquote:
Heb je nooit horen klagen, Tuxiepux.quote:
quote:
quote:
Andere standjes doen dan.quote:
Moet je een keer gaan fietsen ipv al die blauwtjes te lopenquote:
ik vind blauwtjes lopen ook jammerquote:
En zelfs daarmee ben je goedkoper uitquote:Op maandag 16 mei 2011 12:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Waarom is schiphol ook zo duur, achterlijke nederlanders met hun belastingen.
Ik bespaar makkelijk 200eu per persoon als ik vanuit frankfurt ga vliegen. Maar dan moet ik daar weer helemaal naartoe rijden en mn auto een maand parkeren.
Achterlijk nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef Hippe_Student het volgende:
Wij gaan altijd gewoon met de caravan.Zie je mij al een caravan achter m'n Aygo hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Ja. En dan blikjes erachteraan met just married op het raam.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zie je mij al een caravan achter m'n Aygo hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef Hippe_Student het volgende:
Wij gaan altijd gewoon met de caravan.Nou is daar niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga al jaren met een tent(+auto) op vakantie. Lekker goedkoop en je ziet nog eens andere dingen dan vanuit een of ander duur hotel...non est vivere sed valere vita est ..
Het is natuurlijk niet dat je daar gevangen wordt gehouden he.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou is daar niks mis mee.
Ik ga al jaren met een tent(+auto) op vakantie. Lekker goedkoop en je ziet nog eens andere dingen dan vanuit een of ander duur hotel.
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja. En dan blikjes erachteraan met just married op het raam.Die blikjes met Just Married verwacht ik 2 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Nee okquote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet dat je daar gevangen wordt gehouden he.
We horen je wel door de straat rammelenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die blikjes met Just Married verwacht ik 2 september
Weet ik maar dat bedoelde ik dan ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die blikjes met Just Married verwacht ik 2 september
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 16 mei 2011 13:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Weet ik maar dat bedoelde ik dan ook niet.Ik doelde er meer op dat ik jou niet zo rond zie rijden met een sleurhut en van die blikjes erachteraan. Verwacht toch wel iets meer van jou.
quote:
En dat was mijn initiële reactiequote:
Hoe weet jij dat zo goedquote:
Heb je zijn hoofd wel eens gezien?quote:
Zak over hoofd kan ook, maar vooruit....quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je zijn hoofd wel eens gezien?
En vraag anders maar aan bdh.
Ik roep dat elk topic onderhandquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je zijn hoofd wel eens gezien?
En vraag anders maar aan bdh.
Dat moest ik ook van jou toenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zak over hoofd kan ook, maar vooruit....
Ik trok je eigen zak over je hoofd, da's wat anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Dat moest ik ook van jou toen
Maar die gaten had je er niet in hoeven te knippenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik trok je eigen zak over je hoofd, da's wat anders.
Dat houdt het juist spannend.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Maar die gaten had je er niet in hoeven te knippen
quote:
Wtf is kunnen? Nieuwste hype?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Hey lui, weten jullie nog een plek om te kunnen met iemand van Fok!? Liefst in de omgeving van Den Bosch ongeveer maar niet in DB zelf
quote:
Mieters!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef kenserkabouter het volgende:
http://www.district8.net/(...)-schieweg-delft.html
Dat was een clubgenootje van me.
haha ja vet he als je je oude clubgenoten op tv ziet ik moet altijd lache als ik de hells angels op tv zie heb daar goede tijd gehad alleen die tattoos en dat invechten daar is niet zo leuk geweestquote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef kenserkabouter het volgende:
http://www.district8.net/(...)-schieweg-delft.html
Dat was een clubgenootje van me.
Alle kensers, wat maak jij veel mee man!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
haha ja vet he als je je oude clubgenoten op tv ziet ik moet altijd lache als ik de hells angels op tv zie heb daar goede tijd gehad alleen die tattoos en dat invechten daar is niet zo leuk geweest
Technisch gezien wel, maar dat telt niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
KK was jij ook al buitenlander verkleed? Bahhh
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar dat telt niet.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar dat telt niet.
Ja ik was een romeinse feeënviking, dus of dat nou echt buitenlander is.quote:
Romeinen en vikings waren sterk, feeën kunnen toveren, allemaal voordelen met invechtenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja ik was een romeinse feeënviking, dus of dat nou echt buitenlander is.
Hou je bek nou eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Romeinen en vikings waren sterk, feeën kunnen toveren, allemaal voordelen met invechten
Nondeju orgineel is het wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja ik was een romeinse feeënviking, dus of dat nou echt buitenlander is.
Ik moet elke keer denken aan dat invechtenquote:
Het was ook letterlijk gewoon random verkleedshit die hier in huis lag bij elkaar gezocht.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het was ook letterlijk gewoon random verkleedshit die hier in huis lag bij elkaar gezocht.
Het lijstje:
Een duitse helm
Een duitse snor (zelf getekend, dat wel)
Een haarband met van die vikingvlechten
Een romeinse cape
Een romeinse borstplaat ook zelf geklust
En roze feeënvleugeltjes_!
Alles via die rotonde zekerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef FedExpress het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)draak-moet-dicht.ece
Niemand?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Hey lui, weten jullie nog een plek om te meeten met iemand van Fok!? Liefst in de omgeving van Den Bosch ongeveer maar niet in DB zelf
Gewoon in de kroeg?quote:
Alsof dat ooit erdoor komtquote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef FedExpress het volgende:
Aan de Laagstraat in Vught.quote:
Ja maar in een cool plaatsje buiten Den Boschquote:
lol dat is handigquote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef FedExpress het volgende:
Neeequote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef FedExpress het volgende:
Dat ben je stiekem zelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:37 schreef kenserkabouter het volgende:
Plaatje van BDH gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
goed, de volgende 25 posts gaan dus bestaan uit
'nee gij!'
'nee gij!'
alvast een nieuw topic openen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:37 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil niet weten hoe je daaraan komt KKquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:37 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in een of ander topic gevonden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe je daaraan komt KK
Die lijkt wel op BDH ja.quote:
quote:
Uit z'n eigen privécollectie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe je daaraan komt KK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Voor de volledigheid ook even een plaatje van KK erbij
Nou da's wel een lekker ding zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:17 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Voor de volledigheid ook even een plaatje van KK erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:
Waar dan? Ik zie alleen fokkers hier.quote:
Jullie natuurlijk. Fokkers kunnen 24/7 zorgeloos fokken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie alleen fokkers hier.
Ik ook, man ik werd bijna blind van dat felle licht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
IK BEN VANDAAG BUITEN GEWEEST OMG DIE BUITENLUCHT HET DOET PIJN
Hier in mijn internetbunker is het beter toevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik ook, man ik werd bijna blind van dat felle licht.
Je bent er toch niet bruin van geworden he?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik ook, man ik werd bijna blind van dat felle licht.
Rukbunker wordt het ook wel genoemd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Hier in mijn internetbunker is het beter toeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |