SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee man ik leef nog van de straat voorlopig.quote:
Lekker tippelen enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee man ik leef nog van de straat voorlopig.
komt morgen, overmorgen en zaterdag wel weer.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Lekker tippelen enzo.
xxx jong blaadje.
Handigquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:41 schreef FedExpress het volgende:
Fuck, wekker uur te laat gezet
Goedemorgen
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:41 schreef FedExpress het volgende:
Fuck, wekker uur te laat gezet
Goedemorgen
Ben je moe van het tippelen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik ben nog wel even van de straat.
Ik ben je moeder niet he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:27 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ben je moe van het tippelen?
xxx handje
die heeft al een ventquote:
Jij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
die heeft al een vent
Een ouwere versie van mij jaquote:
Uden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
moggel en welkom vanuit het zonnige uden
Dan gaat ze vreemd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Een ouwere versie van mij ja
Ik maak nooit grapjes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Hihi ST maakt een garpje
Jammer, ik hou van vrouwen met humorquote:
Yeah right.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Jammer, ik hou van vrouwen met humor
Zoals de Duitsers zeggen: viel spa[ss] <-- ringel-squote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar jij maakt toch geen kans bij ST, die houdt al van mij
I knew I loved you before I met youquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar jij maakt toch geen kans bij ST, die houdt al van mij
Sinds wanneer bendegij gay?quote:
ST en humor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Jammer, ik hou van vrouwen met humor
Voor jou niet nee, ik dacht dat je dat wel zou snappen.quote:
Pff stiekem weet je gewoon dat je mij wil neuken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, ik dacht dat je dat wel zou snappen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Pff stiekem weet je gewoon dat je mij wil neuken.
Je ontkent het niet.quote:
Ze ontkent ook niet dat de wereld plat is...quote:
Zit je op BLO ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |