mja die van hem mag ook absoluut niet de trap opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die moet je dus niet veel trappen laten lopen he.
Maar goed, een normaal mens weet zulke dingen voor ze een ras aanschaffen![]()
Oh rassen met patella problemen zou ik ook niet snel doen.
Chihuahua's zijn er gevoelig voor maar Kees is getest en vrij bevonden dus die mag, en Karel, tja, die doet toch wat ie zelf wil omdat ie altijd los loopt.
Maar die heeft wel als enige moeite met trappen dus binnen draag ik die vaak.
Dat wordt ook nog een klus met herstellen, phoe!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja die van hem mag ook absoluut niet de trap op
maar heeft zn kruisbanden buiten gesccheurd tijdens het uitlaten.
dus was nog een klus om die thuis te brengen
jah woensdag eerst operatie. En dan kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat wordt ook nog een klus met herstellen, phoe!
Ik wist niet dat Chihuahua's gevoelig zijn voor traplopen. Scheelt dat we op een boot wonen en de enige trap die we hebben uit drie treden bestaat. Plus dat Pixel natuurlijk een kruising is, dus dan is hij maar de helft zo gevoelig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die moet je dus niet veel trappen laten lopen he.
Maar goed, een normaal mens weet zulke dingen voor ze een ras aanschaffen![]()
Oh rassen met patella problemen zou ik ook niet snel doen.
Chihuahua's zijn er gevoelig voor maar Kees is getest en vrij bevonden dus die mag, en Karel, tja, die doet toch wat ie zelf wil omdat ie altijd los loopt.
Maar die heeft wel als enige moeite met trappen dus binnen draag ik die vaak.
Oh wat een ellendequote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah woensdag eerst operatie. En dan kijken hoe het gaat.
Hij moet hem nu in zn busje leggen, naar het honden toilet rijden en daar weer eruit
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Chihuahua's gevoelig zijn voor traplopen. Scheelt dat we op een boot wonen en de enige trap die we hebben uit drie treden bestaat. Plus dat Pixel natuurlijk een kruising is, dus dan is hij maar de helft zo gevoelig.
die van ons springt gewoon van 5 (traptredes)hoog naar beneden als hij in een dolle bui is. Is ook niet echt heel erg gezond lijkt mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat werkt niet helemaal zo hoor, maar goed
![]()
Geen idee hoe het bij de pomeraan zit met de knietjes, mss zijn die ook wel gevoelig, dan issie dubbel erfelijk belast![]()
Chico en Billy zijn ook getest trouwens, ook geen last
Oh nou Billy die springt zo hoog als mijn hoofd, die heeft er de bouw en de knieën voor, die mag dat hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van ons springt gewoon van 5 (traptredes)hoog naar beneden als hij in een dolle bui is. Is ook niet echt heel erg gezond lijkt me
das wel gaaf danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou Billy die springt zo hoog als mijn hoofd, die heeft er de bouw en de knieën voor, die mag dat hoor
Haha, weet ik wel, was ook meer een geintje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat werkt niet helemaal zo hoor, maar goed
![]()
Geen idee hoe het bij de pomeraan zit met de knietjes, mss zijn die ook wel gevoelig, dan issie dubbel erfelijk belast![]()
Chico en Billy zijn ook getest trouwens, ook geen last
mja je mag hem de eerste paar weken niet te lang laten lopen op harde ondergrond volgens mij. ivm voetjes en de opbouw van de gewrichtenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, weet ik wel, was ook meer een geintje.
Pixel springt overigens niet zo heel veel hier in huis. Alleen op de bank (redelijk laag) en de trap (3 treden). We hoorden trouwens bij puppycursus dat je een puppy maar een bepaalde tijd uit mag laten afhankelijk van hoe oud hij is.. hebben we ons eigenlijk nooit echt aan gehouden. Twee week geleden nog een hele dag in het bos gelopen met Pixel.
Das bij kleine rassen ook niet heel erg erg hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja je mag hem de eerste paar weken niet te lang laten lopen op harde ondergrond volgens mij. ivm voetjes en de opbouw van de gewrichten
Haha, de eerste paar weken was hij nog zo klein dat hij al moe was na 3 meter wandelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja je mag hem de eerste paar weken niet te lang laten lopen op harde ondergrond volgens mij. ivm voetjes en de opbouw van de gewrichten
onze route is wisselvallend, gras en stenenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, de eerste paar weken was hij nog zo klein dat hij al moe was na 3 meter wandelen.Maar we lopen de normale rondjes wel altijd op steen.
Kan iemand mij even helpen waar ik dit ding kan vinden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neem maar een zakdoekje![]()
[ afbeelding ]
http://www.alibaba.com/showroom/dog-tissue-holder.htmlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:57 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Kan iemand mij even helpen waar ik dit ding kan vinden?
*ik ben te dom*
Zag vandaag nog het affiche op hondenforumquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:13 schreef Belana het volgende:
Oscar en Diazwat een leuk stel
Ik zou Diaz zo meenemen
Hier alles best. de dame en heer zijn beiden heel moe en slapen alleen maar. Nou das prima. Vanavond gaan we wel even lekker wandelen. of vanmiddag misschien.
Sonja zei al dat je dr voor was geweestquote:
quote:
mja misschien de hele nacht wakker geweest en gelopen en nergens gelegen ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef Belana het volgende:
Ik heb hem net even flink gekamd, wat zag ie eruit! En hij is erg moe, beetje wiebelig in de benen. Even in de gaten houden, als dat niet weg gaat naar de dierenarts.
Wat een tof kiekje! Mooi zijn dat soort plaatjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
En deze zagen we zitten op een terrasje, stiekem gemaakt, gewoon omdat ze zo leuk waren samen:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een oude ziel in een jonge verpakkingquote:
ywquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:18 schreef Belana het volgende:
geweldig oh-oh!!
en Gabber bedankt je voor je kaart![]()
gefeliciteeeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Frits heeft gewoon zowaar vanuit het hiernamaals een fiets voor me gewonnen vandaag
Woohoo, zo leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Frits heeft gewoon zowaar vanuit het hiernamaals een fiets voor me gewonnen vandaag
Awwwwww "die met het hondje... ja het hondje"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/85a7cb97-fa87-3dcf-bfbf-ae66309ce9de/
Ik zat het net ff te kijken, helemaal op t end, vanaf 48.31 of zo.
Frits heeft m echt voor me gewonnen
ff gekeken, geweldigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/85a7cb97-fa87-3dcf-bfbf-ae66309ce9de/
Ik zat het net ff te kijken, helemaal op t end, vanaf 48.31 of zo.
Frits heeft m echt voor me gewonnen
Ik ben heel benieuwd!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef Belana het volgende:
[..]
ff gekeken, geweldighet zijn goeie fietsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |