Lara, ik zat al te denken, het voelt niet goed en toch is er iets met die naamquote:
dat verhaal ken ik nog niet denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lara, ik zat al te denken, het voelt niet goed en toch is er iets met die naam
Oh, zou je niet gewoon wat bedrijven bellen die daar zitten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:49 schreef Belana het volgende:
het was de dorpsstraat ben ik achter en dat is vlak naast het industrieterrein, hij is dus niet ver gegaan en misschien dara nog wel in de buurt
ok dat valt inderdaad mee dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:49 schreef Belana het volgende:
het was de dorpsstraat ben ik achter en dat is vlak naast het industrieterrein, hij is dus niet ver gegaan en misschien dara nog wel in de buurt
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
GABBER IS TERECHT, IK WEET NIET HOE OF WAT MAAR IK HEB EEN SMS DAT IE TERECHT IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neem maar een zakdoekjequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik ben ZO blij en opgelucht, ik geloof dat ik natte ogen heb![]()
Dit ja!quote:
OMG die wil ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neem maar een zakdoekje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
GABBER IS TERECHT, IK WEET NIET HOE OF WAT MAAR IK HEB EEN SMS DAT IE TERECHT IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef Belana het volgende:
ow jongens wat ben ik blij, hij komt zo thuis
gevonden in een weiland vlakbij Obdam, hij is dus in de buurt gebleven.
een vrouw had hem gezien en de dierenambulance gebeld en die hebben mijn oppas gebeld en die is als een gek erheen gereden en door weilanden gerend en over muurtjes gesprongen
waaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!
Ontzettend bedankt allemaal voor alle hulp en het meeleven!!!![]()
![]()
gaaf johquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef Belana het volgende:
ow jongens wat ben ik blij, hij komt zo thuis
gevonden in een weiland vlakbij Obdam, hij is dus in de buurt gebleven.
een vrouw had hem gezien en de dierenambulance gebeld en die hebben mijn oppas gebeld en die is als een gek erheen gereden en door weilanden gerend en over muurtjes gesprongen
waaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!
Ontzettend bedankt allemaal voor alle hulp en het meeleven!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |