Lara, ik zat al te denken, het voelt niet goed en toch is er iets met die naamquote:
dat verhaal ken ik nog niet denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lara, ik zat al te denken, het voelt niet goed en toch is er iets met die naam
Oh, zou je niet gewoon wat bedrijven bellen die daar zitten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:49 schreef Belana het volgende:
het was de dorpsstraat ben ik achter en dat is vlak naast het industrieterrein, hij is dus niet ver gegaan en misschien dara nog wel in de buurt
ok dat valt inderdaad mee dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:49 schreef Belana het volgende:
het was de dorpsstraat ben ik achter en dat is vlak naast het industrieterrein, hij is dus niet ver gegaan en misschien dara nog wel in de buurt
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
GABBER IS TERECHT, IK WEET NIET HOE OF WAT MAAR IK HEB EEN SMS DAT IE TERECHT IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neem maar een zakdoekjequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik ben ZO blij en opgelucht, ik geloof dat ik natte ogen heb![]()
Dit ja!quote:
OMG die wil ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neem maar een zakdoekje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
GABBER IS TERECHT, IK WEET NIET HOE OF WAT MAAR IK HEB EEN SMS DAT IE TERECHT IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef Belana het volgende:
ow jongens wat ben ik blij, hij komt zo thuis
gevonden in een weiland vlakbij Obdam, hij is dus in de buurt gebleven.
een vrouw had hem gezien en de dierenambulance gebeld en die hebben mijn oppas gebeld en die is als een gek erheen gereden en door weilanden gerend en over muurtjes gesprongen
waaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!
Ontzettend bedankt allemaal voor alle hulp en het meeleven!!!![]()
![]()
gaaf johquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef Belana het volgende:
een vrouw had hem gezien en de dierenambulance gebeld en die hebben mijn oppas gebeld en die is als een gek erheen gereden en door weilanden gerend en over muurtjes gesprongen
![]()
alleen al de begroeting als hij weer thuis is van Noes en Belana kan al tranen opleverenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef bianca en michael het volgende:
HOERA! Kunnen we allemaal weer slapen vannacht!![]()
![]()
Ben benieuwd met watvoor spannende verhalen hij thuis komt
* Crazy-M heeft het affiche ook van facebook gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:08 schreef bianca en michael het volgende:
Advertentie op Marktplaats weer verwijderd; was 77 keer bekeken.
Oh Belana, wat geweldigquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef Belana het volgende:
![]()
haha cool :dquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Belana het volgende:
Ik ben net helemaal afgelebberd![]()
Hij heeft de bak eten leeg gegeten en gaat nu lekker liggen, hij zal wel doodop zijn!
Fijn Belana!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Belana wat fijn dat hij weer terug is,quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Belana het volgende:
Ik ben net helemaal afgelebberd![]()
Hij heeft de bak eten leeg gegeten en gaat nu lekker liggen, hij zal wel doodop zijn!
Nou wat een dag zeg, gelukkig dat je man niets heeft maar idd het is wel genoeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef Belana het volgende:
Noes was uitzinnig van vreugde, Gabber ook trouwens, vooral om elkaar te zien geloof ik
Noes had niet gegeten vandaag, die was ook van slag en nu net hebben ze beiden flink gegeten.
Ik geloof dat ie nu eindelijk gaat slapen.
Man wat een opluchting!
vervolgens heeft mijn man een aanrijding gehad op de A10 en is de auto totalloss, gelukkig met hem alles ok, maar ik vind het nu wel mooi geweest. Bij de hondenoppas waren gisteravond de banden van haar bus doorgesneden, ws door een boze concurrent, en aangezien ze altijd zeggen dat alles in 3'en komt vind ik dit klaar nu
Mja Noes zal zn speel kameraad ook wel gemist hebben. Gabber heeft er verder totaal niks van over gehouden ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef Belana het volgende:
Noes was uitzinnig van vreugde, Gabber ook trouwens, vooral om elkaar te zien geloof ik
Noes had niet gegeten vandaag, die was ook van slag en nu net hebben ze beiden flink gegeten.
Ik geloof dat ie nu eindelijk gaat slapen.
Man wat een opluchting!
Misschien zat hij met zn hoofd bij gabberquote:vervolgens heeft mijn man een aanrijding gehad op de A10 en is de auto totalloss, gelukkig met hem alles ok, maar ik vind het nu wel mooi geweest. Bij de hondenoppas waren gisteravond de banden van haar bus doorgesneden, ws door een boze concurrent, en aangezien ze altijd zeggen dat alles in 3'en komt vind ik dit klaar nu
ok is hij inderdaad niet ver weg gelopenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef Belana het volgende:
op dit veld is ie uiteindelijk gevonden, vlakbij de Weel dus
het veld tegenover waar het ballonnetje staat
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CBoQnwIwAA
Ik sprak net de fokker van Noes, ze was gebeld door een fokker uit Zeeland die Gabber had zien staan op barfplaats![]()
geen dank, jullie hebben het meeste gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef Belana het volgende:
[Phreak post]
Ik wil even iedereen heel hartelijk bedanken voor de getoonde betrokkenheid!
Ik hoor net wat er allemaal gedaan is voor ons en Gabber, ben er erg blij mee(understatement)
Dank jullie wel! Woorden schieten tekort!<3
[/Phreak post]
Hangt heel erg van het ras af hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Collega van mij heeft een boerboel,
die moet woensdag geoppereerd worden aan zijn kruisbanden. door de knie gegaan.
Die vertelde ook dat het slecht was voor honden om trappen te lopen.
net even gekeken en is inderdaad voor sommige rassen best slecht, alleen die van ons doet het eigenlijk al 2 jaar
mja die boerboel is 60 kiloquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt heel erg van het ras af hoor.
Grote zware honden kunnen het beter laten. Honden met lange ruggen zoals teckels ook.
Maar die van mij hebben er geen problemen mee en mogen het ook volop.
Op kantoor rennen ze het liefst de hele dag door het trappenhuis.Thuis hebben we van die nare betonnen trappen in de flat, dus daar neem ik met de honden altijd de lift als t ff kan, ze glijden zo op hun snufferd met dat gekke gedoe van ze
Ja die moet je dus niet veel trappen laten lopen he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja die boerboel is 60 kilo
en dat is normaal voor dat ras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |