Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Surequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt, vuige stinkerds allemaal, mensen die weten die snappen het
VT is hemel
ooh jij gebruikt het zeker nietquote:
de babvariantquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef Enfermera het volgende:
VT is een van de meest voorkomende oorzaken waarom je jeuk krijgt daar door alle teringzooi die ze in die doekjes pleppen.
met mijn darmne is vt een mustquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
vt als je aan de diaree bentzacht voor den bips
haha jij stinktquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef Enfermera het volgende:
VT is een van de meest voorkomende oorzaken waarom je jeuk krijgt daar door alle teringzooi die ze in die doekjes pleppen.
spannend! Wat voor soort werk wil je gaa doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef Bos81 het volgende:
Morgen gesprek met trajectbegeleidster en tevens voorbereiding voor het gesprek voor werk van volgende week
Als het jeukt, moet je krabbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef Enfermera het volgende:
Jaquote:
Spannend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef Bos81 het volgende:
Morgen gesprek met trajectbegeleidster en tevens voorbereiding voor het gesprek voor werk van volgende week
Kan ook jaquote:
quote:
Hoiiiquote:
Iets boekhoudkundigs/financieel administratiefs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spannend! Wat voor soort werk wil je gaa doen?
Hai Enf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Spannend!![]()
[..]
Kan ook ja![]()
[..]Sure
![]()
[..]
Hoiii![]()
Duurquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
Gibson Explorer
Ah, eerste 3 zijn wel goed
Valt ontzettend meequote:
Ja precies!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar haal je de aangekoekte stukjes wel mee weg![]()
.
XDquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die dingen verkopen ze bij de Wibra
Hoe ist?quote:
mijn borst doet weer eens zeerquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies!Superhandig man.
![]()
[..]
XD
[..]
Hoe ist?
Ohjee, vervelend joh!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
mijn borst doet weer eens zeer
Ach ja...
Hoe ist met joe doar?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
Houd rond 20:30 de KSC in de gaten in verband met de soap....
Oh ja, de soapquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
Oehhhhhhhhhquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
Jaaaahquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
Frank Beard, de man van ZZ-top zonder baardquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
Whahahaha, mam met d'r ZZ Top-haat
"Zet af![]()
![]()
"
Ik vind het best zielig dat hij altijd (letterlijk) achterin gestopt wordtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Frank Beard, de man van ZZ-top zonder baard
Ja. dat misschien wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig dat hij altijd (letterlijk) achterin gestopt wordt
Mijn overbuurman heeft een drumstok van Mr. Beard gevangen tijdens een concertquote:
Exotic fruit, de neppe variant van solero's van de Lidlquote:
De Lidl is net dicht volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Exotic fruit, de neppe variant van solero's van de Lidl![]()
Die zijn ZO lekker
GMTAquote:
He shit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Lidl is net dicht volgens mijDamn
Zooomg, die tekstquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Joysa het volgende:
Jochie (14) zet naaktfoto vriendin op Facebook
.."Hierna zou hij haar hebben gedreigd het pikante kiekje op Facebook te posten als hij niet met zijn paarsgepunte lans haar vliesje mocht doorboren."..
![]()
![]()
Oh en goedenavond
Avond Joysaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Joysa het volgende:
Jochie (14) zet naaktfoto vriendin op Facebook
.."Hierna zou hij haar hebben gedreigd het pikante kiekje op Facebook te posten als hij niet met zijn paarsgepunte lans haar vliesje mocht doorboren."..
![]()
![]()
Oh en goedenavond
Meer slapen danquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Net even geslapenmaar nu doet m'n hoofd nog meer pijn
Ohquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spannend *tromgeroffel door Mr. Beardquote:
Arme jij... *knuff*quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dikke knuffel tegen de hoofdpijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:
Latersquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even lekker beneden sudoku-en en lezen enzo
Soap lees ik dadelijk wel.
I, Robot op tvquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
@ huisartsenpost mevrouw
sterf middeleeuws fossiel
En morgen ook?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar zometeen is het ook even soaptijd.
Stop er maar een paracetamol in?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
@ huisartsenpost mevrouw
sterf middeleeuws fossiel
Ook? Als in morgen weer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar zometeen is het ook even soaptijd.
ja of hoestdrankquote:
In mijn gehele familie mag ik tegen niemand U gebruiken, dus tja het is opgelegd niet te doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
Btw, ik zag net iets langs flitsen in het vorige topic... U zeggen tegen je ouders?
Grootouders absoluut, maar ouders zijn altijd jij/je geweest
Dat is hier dus ook het gevalquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
In mijn gehele familie mag ik tegen niemand U gebruiken, dus tja het is opgelegd niet te doen.
Hoe oud is je kind eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of hoestdrank
of thee met honing
of een dropje
![]()
Iets wat mijn kind niet lust en vertikt
goh wat een apart kind zei ze nog...
Oei, even googelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat de 3J's een ongeluk gehad hebben in Dusseldorf!
Ben ik hier nou echt de enige die wel met 'u zeggen tegen je ouders' is opgevoed?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
In mijn gehele familie mag ik tegen niemand U gebruiken, dus tja het is opgelegd niet te doen.
Christus...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of hoestdrank
of thee met honing
of een dropje
![]()
Iets wat mijn kind niet lust en vertikt
goh wat een apart kind zei ze nog...
Dat lijkt zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik hier nou echt de enige die wel met 'u zeggen tegen je ouders' is opgevoed?
Zelfs niet tegen mijn grootouders...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
Btw, ik zag net iets langs flitsen in het vorige topic... U zeggen tegen je ouders?
Grootouders absoluut, maar ouders zijn altijd jij/je geweest
Dat gaat bij mij dus ook op voor oudersquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
Stiefpapa en mama gewoon je, opa en oma u, iets met respect enzo.
Hey meis!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In juli wordt hij 3
En de oudste wordt dan 7
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik hier nou echt de enige die wel met 'u zeggen tegen je ouders' is opgevoed?
3J'squote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat de 3J's een ongeluk gehad hebben in Dusseldorf!
Echt geweldigquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis!![]()
Hoe was je dag vandaag? Zag al wat langskomen op twitter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 20:29:35 ]
succes dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In juli wordt hij 3
En de oudste wordt dan 7
Niets gebeurd met de 3J's, alleen bus beschadigd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
3J's
Als het maar niet ernstig was, dat zou ik lullig vinden
Ik krijg commentaar als ik ze met u aanspreek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij dus ook op voor ouders.
Ma zou echt kijken van "quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg commentaar als ik ze met u aanspreek.
Dat had ik ook, ik moest gniffelen toe ik het hoorde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
3J's
Als het maar niet ernstig was, dat zou ik lullig vinden
Smoesjes!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets gebeurd met de 3J's, alleen bus beschadigd.
Taxi chauffeur was afgeleid door klanten
Kindervriend, zeggen mijn ouders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was een timmerman
zegt mijn vriendin altijd
Twitter has no liesquote:
He jammer, ik doe niet meequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, geen nieuwe aflevering, maar een paar vragen voor jullie!
In de eerste vijf afleveringen is het verhaal langzaam op gang gekomen, en de rollen lijken verdeeld... toch? Ik gun jullie nu een kans om het verhaal te beīnvloeden! Wat moet je daarvoor doen? Simpel, kiezen bij de volgende opties, en jouw keuze per PM aan mij sturen voor vanavond 22:30 uur!
1. Wie van deze tien?:
Barretje80
DaMart
Koen66
MarijkeZwolle
MPG
Muck
suikertaartje
Toekito
wel.o.k.
Yuki
2. Koude koffie of hete thee?
3. Dak of cabrio?
En het gaat dus niet om persoonlijke voorkeuren, maar om de invloed die de gekozen opties op het verhaal kunnen hebben!
Veel succes.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt geweldig
PffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kut joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
En als ik dat nou eens niet doe?quote:
Hij heeft vanmiddag even geslapenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kindervriend, zeggen mijn ouders.
Maar wat balen zeg
Slaapt ie niet rustig op de paracetamol zetpillen?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff![]()
Wat kut joh.
Die van de HAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 20:32:53 ]
Daar gaat het toch niet over?quote:
Dus hij moet eerst de longetjes op straat hebben liggen voordat ze wat doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag even geslapen
maar nu is hij al vanaf 7 uur aan het hoesten...
Maar hij is niet benauwd dus geen reden om naar de HAP te gaan
Zij staan er al allemaal een keer in?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het gaat toch over wie er nogmeer in de soap mogen?
Wat heeft hij/zij met je gedaan?quote:
Ik ben je kwijt, ik zie niets over een tweet staan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef Solique het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/239(...)verkeersongeluk.html
Ik snap DaMart niet helemaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zij staan er al allemaal een keer in?
Wat een gelul.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Die van de HAP
Oh, die.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Die van de HAP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk!quote:![]()
Oh![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
alleen geknipt, maar had al hoofdpijn toen ik gingquote:
Iets met centjens verdienen of zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef JJH het volgende:
Waarom moet fok opeens een pricecheck hebben trouwens?
Doejdoejquote:
Ohquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen geknipt, maar had al hoofdpijn toen ik ging
Je moet gewoon een keuze maken; zonder dat je weet waarover je een keuze maakt... De mensen die hij noemt staan al in de soap. Wellicht krijgt die een 'aparte' rol (diegene die gekozen is).quote:
(bijna) iedereen in die lijst zit er al inquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het gaat toch over wie er nogmeer in de soap mogen?
Deze mensen zitten er allemaal al in he... alle drie de opties hebben betrekking op een verhaallijn, en de meeste stemmen bepalen de richting die de verhaallijn opgaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarover moeten we stemmen, wie er verder nog kans maken op een rol in de soap?
is er een lijst jah ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
(bijna) iedereen in die lijst zit er al in
U heeft PMquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze mensen zitten er allemaal al in he... alle drie de opties hebben betrekking op een verhaallijn, en de meeste stemmen bepalen de richting die de verhaallijn opgaat.
de deur doet hetquote:
Dus je gaat 3 verhaallijnen beīnvloeden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze mensen zitten er allemaal al in he... alle drie de opties hebben betrekking op een verhaallijn, en de meeste stemmen bepalen de richting die de verhaallijn opgaat.
Vakkundig gesloopt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de deur doet het![]()
de ramen zijn gelapt![]()
en het fornuis leeft niet meer![]()
en ik heb koffie
Ik weet echt niet op wat/wie ik moet stemmen, dus geen PM van mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank, ik ben benieuwd hoeveel ik er nog meer krijg.
Bij alles 1 optie kiezen, jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus je gaat 3 verhaallijnen beīnvloeden?
Van de namenlijst ook 1 persoon kiezen?
Het is of dat, of iets enorm kapot gooienquote:
Gewoon wat roepen joh.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet op wat/wie ik moet stemmen, dus geen PM van mij![]()
het hele eco systeem eruit gekregenquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
He jammer, ik doe niet mee![]()
Zo ff pm'men
Gewoon gokken... als de soap klaar is, licht ik de antwoorden toequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet op wat/wie ik moet stemmen, dus geen PM van mij![]()
Ach so.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het hele eco systeem eruit gekregen![]()
dus het is nu weer een dood ding met vuur
je hebt me nummer dus je kan NU bellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is of dat, of iets enorm kapot gooien
zat al terug te lezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja.
[KSC #3566] Vochtig toiletpapier na de koffie
Doe maar msnquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt me nummer dus je kan NU bellen
of pm of msn (zet ik die even aan)
toch niet je vakantie :§quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gijquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zat al terug te lezen
u heeft 2 nieuwe PM berichten
* Crazy-M faalde @ eerste bericht
en o jah ouders: altijd Pa, Ma of Jij en Je, nooit iets met u ofzo ...
Vakantie kan je niet kapot gooienquote:
* Crazy-M heeft 3 dingen doorgestuurd die het eerst in me opkwamquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon gokken... als de soap klaar is, licht ik de antwoorden toe.
ook lekkerquote:Twitpic mag foto's van gebruikers verkopen
Uitgegeven: 11 mei 2011 16:14
Laatst gewijzigd: 11 mei 2011 16:56
AMSTERDAM – Twitpic.com, waar gebruikers van vooral Twitter foto’s uploaden om deze via de website te verspreiden, heeft de voorwaarden zo aangepast dat Twitpic foto’s van mensen mag verkopen aan derden.
Koffie gedronken en vanmiddag vrij kansloos 3-0 verloren met snookeren.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die staan op twitter, kan je zo op zoeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben je kwijt, ik zie niets over een tweet staan?
Opsekopsquote:
Oh, held, rood-zwart-rood-zwartquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Koffie gedronken en vanmiddag vrij kansloos 3-0 verloren met snookeren.
Wel voor het eerst rood-zwart-rood-zwart.
XDquote:
Joh, was te verwachten na dat gedoe met Facebook, die zijn ook zo lek als een mandjequote:
upload gelukkig op geen van 2 fotosquote:
Hoogst mogelijke snooker combinatie om te spelen naar een centuryquote:
Geen ideequote:
Die tweets er ook over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Die staan op twitter, kan je zo op zoeken.
Ah. Ik staak mijn vragen hier, ik heb geen reet verstand van snooker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke snooker combinatie om te spelen naar een century
Of een 147.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke snooker combinatie om te spelen naar een century
Iets met een tafel, een keu en ballenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
Even korte uitleg.
Snooker: 15x rood. Dan zwart, roze, blauw, bruin groen en geel.
Eerst moet je rood potten, dan mag je voor een kleur waarvan zwart de hoogste waarde heeft. Rood blijft weg en de kleur komt weer terug op tafel.
I see your keyboard moving, but all I hear is 'bla bla bla bla bla bla bla'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
Even korte uitleg.
Eerst moet je rood potten, dan mag je voor een kleur waarvan zwart de hoogste waarde heeft. Rood blijft weg en de kleur komt weer terug op tafel.
nope, wel in spanje een aardbevingquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met een tafel, een keu en ballen
Dat is nog korter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met een tafel, een keu en ballen
Sorry.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I see your keyboard moving, but all I hear is 'bla bla bla bla bla bla bla'.![]()
Ik snapte al niet waarom je dat 1e boek posttequote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
Even korte uitleg.
Je bent toch wel in een bruine kroeg met rookdampen geweest om te snookeren he?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent toch wel in een bruine kroeg met rookdampen geweest om te snookeren he?
kan nog steeds hoorquote:
basis beginselen wel hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Pool en Biljart heb je niets aan als je wilt snookeren.
Ooooo echt?? Dat heb ik gemistquote:
In Zwolle kun je het nergens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent toch wel in een bruine kroeg met rookdampen geweest om te snookeren he?
Basis beginselen wel, geen aparte snooker for dummiesquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Pool en Biljart heb je niets aan als je wilt snookeren.
maar wel praxis, formido, gamma en mcdonalds naast elkaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle kun je het nergens.
Ik moet of naar Heerenveen of naar Emmen.
Maar het is wel een leuke tent, mooi de ruimte en lekker sfeervol.
Pool is af en toe wel leuk. Biljart heb ik nog nooit gedaan, geen idee waar die ballen naar toe moeten, er zitten geen gaten in de tafel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Basis beginselen wel, geen aparte snooker for dummies
Fack...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt omdat de FP zo traag is met nieuws
Doden in spanje door aardbeving.
Dat geeft nietquote:
je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, hoe je een bal moet raken. Verder verschilt het als dag en nacht.
wel waar hoorquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-g
[ afbeelding ]!
heerenveenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle kun je het nergens.
Ik moet of naar Heerenveen of naar Emmen.
Maar het is wel een leuke tent, mooi de ruimte en lekker sfeervol.
Laatst nog gedaan naast Stairwayquote:
nee, ipv Gamma de Karweiquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel praxis, formido, gamma en mcdonalds naast elkaar
dat is bijna hetzelfdequote:
En als je iemand met een bijl of kettingzaag aangevallen hebt kun je zo door naar de gevangenis.quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je iemand met een bijl of kettingzaag aangevallen hebt kun je zo door naar de gevangenis.
Kan het bezoek met kinderen gelijk door uit eten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind het nog steeds briljant dat die tegenover de McD. zit
Was er toen met een andere fok meet, twijfelden of bowlen of pool/snooker.quote:
Poolen is leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Was er toen met een andere fok meet, twijfelden of bowlen of pool/snooker.
Toen maar gaan poolen en in de arcade hangen.
Kan er weinig van tegenwoordig, vroeger veel gespeeld.quote:
Oh, ik kan het ook nauwelijks hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er weinig van tegenwoordig, vroeger veel gespeeld.
Woonde toen vlakbij een snackbar/pool/kroeg
Uhm...ik was 3,5 toen we verhuisdenquote:
Ja, en dan nog even een lange neus maken naar de gevangenisquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan het bezoek met kinderen gelijk door uit eten.
toen zat je nog neit in de kroegquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm...ik was 3,5 toen we verhuisden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen zat je nog neit in de kroeg![]()
wat een verantwoordelijke ouders heb je dan
nee, dat deed ik pas op mijn 14equote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen zat je nog neit in de kroeg![]()
wat een verantwoordelijke ouders heb je dan
ik was 6 maanden toen ik voor het eerst in de kroeg wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat deed ik pas op mijn 14e
Wat vroegquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat deed ik pas op mijn 14e
Whehequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was 6 maanden toen ik voor het eerst in de kroeg was![]()
mijn vader moest mij even showen aan zijn maten
stoer hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
achja, ik was overal vroeg meequote:
Ik ben dus écht niet overal vroeg meequote:
ik heb ze gemist omdat zondag niet door gingquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
En mijn ouders zijn heel lief, vraag maar aan JJH
Heb jij ook nog een mening?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, geen nieuwe aflevering, maar een paar vragen voor jullie!
In de eerste vijf afleveringen is het verhaal langzaam op gang gekomen, en de rollen lijken verdeeld... toch? Ik gun jullie nu een kans om het verhaal te beīnvloeden! Wat moet je daarvoor doen? Simpel, kiezen bij de volgende opties, en jouw keuze per PM aan mij sturen voor vanavond 22:30 uur!
1. Wie van deze tien?:
Barretje80
DaMart
Koen66
MarijkeZwolle
MPG
Muck
suikertaartje
Toekito
wel.o.k.
Yuki
2. Koude koffie of hete thee?
3. Dak of cabrio?
En het gaat dus niet om persoonlijke voorkeuren, maar om de invloed die de gekozen opties op het verhaal kunnen hebben!
Veel succes.
Heb jequote:
Ja, jongedame, je PM heb ik ontvangenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je
Heeft u (oh wacht, je bent m'n pa niet)
Heb je m'n PM ontvangen? Het ging weer eens half fout
Oké meneerquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jongedame, je PM heb ik ontvangen.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ze gemist omdat zondag niet door ging
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben dus écht niet overal vroeg mee
ik kom wel op je verjaardag danquote:
maar ik ben een MENEER en ik kreeg een kusje, dat zijn er niet veelquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs is iedereen zn vriend Wokachter aansluiten
Flesquote:
Wh00tquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ik ben een MENEER en ik kreeg een kusje, dat zijn er niet veel
Ze verzamelen zich op Fok?quote:
Ik was de hele ochtend al De Meneer. Ik heb met hem gehighfived!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |