Die tweets er ook over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Die staan op twitter, kan je zo op zoeken.
Ah. Ik staak mijn vragen hier, ik heb geen reet verstand van snooker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke snooker combinatie om te spelen naar een century
Of een 147.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke snooker combinatie om te spelen naar een century
Iets met een tafel, een keu en ballenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
Even korte uitleg.
Snooker: 15x rood. Dan zwart, roze, blauw, bruin groen en geel.
Eerst moet je rood potten, dan mag je voor een kleur waarvan zwart de hoogste waarde heeft. Rood blijft weg en de kleur komt weer terug op tafel.
I see your keyboard moving, but all I hear is 'bla bla bla bla bla bla bla'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
Even korte uitleg.
Eerst moet je rood potten, dan mag je voor een kleur waarvan zwart de hoogste waarde heeft. Rood blijft weg en de kleur komt weer terug op tafel.
nope, wel in spanje een aardbevingquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met een tafel, een keu en ballen
Dat is nog korter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met een tafel, een keu en ballen
Sorry.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I see your keyboard moving, but all I hear is 'bla bla bla bla bla bla bla'.![]()
Ik snapte al niet waarom je dat 1e boek posttequote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
Even korte uitleg.
Je bent toch wel in een bruine kroeg met rookdampen geweest om te snookeren he?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent toch wel in een bruine kroeg met rookdampen geweest om te snookeren he?
kan nog steeds hoorquote:
basis beginselen wel hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Pool en Biljart heb je niets aan als je wilt snookeren.
Ooooo echt?? Dat heb ik gemistquote:
In Zwolle kun je het nergens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent toch wel in een bruine kroeg met rookdampen geweest om te snookeren he?
Basis beginselen wel, geen aparte snooker for dummiesquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Pool en Biljart heb je niets aan als je wilt snookeren.
maar wel praxis, formido, gamma en mcdonalds naast elkaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle kun je het nergens.
Ik moet of naar Heerenveen of naar Emmen.
Maar het is wel een leuke tent, mooi de ruimte en lekker sfeervol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |