Hoe oud is je kind eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of hoestdrank
of thee met honing
of een dropje
![]()
Iets wat mijn kind niet lust en vertikt
goh wat een apart kind zei ze nog...
Oei, even googelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat de 3J's een ongeluk gehad hebben in Dusseldorf!
Ben ik hier nou echt de enige die wel met 'u zeggen tegen je ouders' is opgevoed?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
In mijn gehele familie mag ik tegen niemand U gebruiken, dus tja het is opgelegd niet te doen.
Christus...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of hoestdrank
of thee met honing
of een dropje
![]()
Iets wat mijn kind niet lust en vertikt
goh wat een apart kind zei ze nog...
Dat lijkt zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik hier nou echt de enige die wel met 'u zeggen tegen je ouders' is opgevoed?
Zelfs niet tegen mijn grootouders...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
Btw, ik zag net iets langs flitsen in het vorige topic... U zeggen tegen je ouders?
Grootouders absoluut, maar ouders zijn altijd jij/je geweest
Dat gaat bij mij dus ook op voor oudersquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
Stiefpapa en mama gewoon je, opa en oma u, iets met respect enzo.
Hey meis!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In juli wordt hij 3
En de oudste wordt dan 7
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik hier nou echt de enige die wel met 'u zeggen tegen je ouders' is opgevoed?
3J'squote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat de 3J's een ongeluk gehad hebben in Dusseldorf!
Echt geweldigquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis!![]()
Hoe was je dag vandaag? Zag al wat langskomen op twitter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 20:29:35 ]
succes dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In juli wordt hij 3
En de oudste wordt dan 7
Niets gebeurd met de 3J's, alleen bus beschadigd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
3J's
Als het maar niet ernstig was, dat zou ik lullig vinden
Ik krijg commentaar als ik ze met u aanspreek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij dus ook op voor ouders.

Ma zou echt kijken van "quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg commentaar als ik ze met u aanspreek.
Dat had ik ook, ik moest gniffelen toe ik het hoorde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
3J's
Als het maar niet ernstig was, dat zou ik lullig vinden
Smoesjes!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets gebeurd met de 3J's, alleen bus beschadigd.
Taxi chauffeur was afgeleid door klanten
Kindervriend, zeggen mijn ouders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was een timmerman
zegt mijn vriendin altijd
Twitter has no liesquote:
He jammer, ik doe niet meequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, geen nieuwe aflevering, maar een paar vragen voor jullie!
In de eerste vijf afleveringen is het verhaal langzaam op gang gekomen, en de rollen lijken verdeeld... toch? Ik gun jullie nu een kans om het verhaal te beïnvloeden! Wat moet je daarvoor doen? Simpel, kiezen bij de volgende opties, en jouw keuze per PM aan mij sturen voor vanavond 22:30 uur!
1. Wie van deze tien?:
Barretje80
DaMart
Koen66
MarijkeZwolle
MPG
Muck
suikertaartje
Toekito
wel.o.k.
Yuki
2. Koude koffie of hete thee?
3. Dak of cabrio?
En het gaat dus niet om persoonlijke voorkeuren, maar om de invloed die de gekozen opties op het verhaal kunnen hebben!
Veel succes.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt geweldig
PffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kut joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
En als ik dat nou eens niet doe?quote:
Hij heeft vanmiddag even geslapenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kindervriend, zeggen mijn ouders.
Maar wat balen zeg
Slaapt ie niet rustig op de paracetamol zetpillen?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff![]()
Wat kut joh.
Die van de HAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 20:32:53 ]
Daar gaat het toch niet over?quote:
Dus hij moet eerst de longetjes op straat hebben liggen voordat ze wat doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag even geslapen
maar nu is hij al vanaf 7 uur aan het hoesten...
Maar hij is niet benauwd dus geen reden om naar de HAP te gaan
Zij staan er al allemaal een keer in?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het gaat toch over wie er nogmeer in de soap mogen?
Wat heeft hij/zij met je gedaan?quote:
Ik ben je kwijt, ik zie niets over een tweet staan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef Solique het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/239(...)verkeersongeluk.html
Ik snap DaMart niet helemaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zij staan er al allemaal een keer in?
Wat een gelul.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Die van de HAP
Oh, die.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Die van de HAP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk!quote:![]()
Oh![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |