Jezus, en die vind ik al niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:30 schreef LolaLovesYou het volgende:
Slecht en saai.
Serieus, de nieuwe serie van V is interessanter
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
Na 30 minuten uit gezet. Wat een flut serie
niet bij deze serie.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..
Ik kan hem wel enigszins begrijpen. Volgens mij zit rond het half uur die skate scene.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..
nee die was op de helft, rond de 40 minuten. Maar dat was idd zo ongeveer het slechtste wat ik ooit op tv gezien hebquote:Op maandag 11 juli 2011 11:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kan hem wel enigszins begrijpen. Volgens mij zit rond het half uur die skate scene.Ben het alweer half vergeten...zo waardeloos was het.
Na het incident met die gevangen skitter en dat kind vorige week (ik dacht dat ie dood was trouwens?) zou je denken dat ze geleerd hebben hoe dom het is om geen bewaker bij dat beest te zetten, maar nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 10:29 schreef FoXje het volgende:
Episode 5 vond ik ook wel goed. Dat die Skitter de kinderen zorgzaam instopte
Ik vraag me serieus af waarom er uberhaupt zo'n groot gat in die kooi zit?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Na het incident met die gevangen skitter en dat kind vorige week (ik dacht dat ie dood was trouwens?) zou je denken dat ze geleerd hebben hoe dom het is om geen bewaker bij dat beest te zetten, maar nee hoor
Bij sommige series kun je prima in 30 minuten een serie beoordelen. Bijvoorbeeld omdat de acteerprestaties kut zijn, of de CGI slecht, of dat het verhaal je niet aanspreekt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Na 30 minuten wist ik genoeg. Aan dat cliché matige acteerwerk en beroerd verhaaltje (al menig keren beter verteld) begon ik me al vrij snel te irriteren.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij sommige series kun je prima in 30 minuten een serie beoordelen. Bijvoorbeeld omdat de acteerprestaties kut zijn, of de CGI slecht, of dat het verhaal je niet aanspreekt.
Overigens lijkt Falling Skies toch ietsjes beter te worden (na die beroerde episode 3). Hoewel het lachwekkend blijft.
Hoor ik daar het woord cliché?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Na 30 minuten wist ik genoeg. Aan dat cliché matige acteerwerk en beroerd verhaaltje (al menig keren beter verteld) begon ik me al vrij snel te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |