Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
O die Opendag was een HOAX. schrok me de tyfus no
Dat dus idd. En Feyenoord hoort gewoon aan de top.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef Sportex het volgende:
Doet al jaren niet mee aan de top, lijkt me. Van der Gijp kijkt ook voornamelijk naar de topteams in elke competitie. Van de andere teams weet 'ie niet veel van, behalve als hij weer een leuk momentje ziet van een speler tegen Twente, Ajax of PSV. Dan is hij er helemaal weg van.
Ja dit soort berichten jeweetz:quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
En toen werd de Open Dag geschrapt.
Waar gáát dit over zeg
Nu Luc zal vertrekken, zal hij de kar gaan moeten spannen samen met Fer en Wijnaldum.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:17 schreef Sportex het volgende:
Zeker, al is het maar afwachten hoe hij terugkeert.
Die vertrekken ook nog welquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu Luc zal vertrekken, zal hij de kar gaan moeten spannen samen met Fer en Wijnaldum.
Zoals van Geel nu al bezig is wel ja.quote:
Heeft niks met V Geel te maken. Als ze vertrekken hebben ze die beslissing waarschijnlijk maanden geleden al gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals van Geel nu al bezig is wel ja.
Dat wel ja, maar als hij op de plek van Fernandez komt blijft het de bankspits.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:28 schreef Sportex het volgende:
Ik vond hem daar wel een paar potten goed spelen. Een goede Cisse sowieso tien keer liever dan Fernandez, waar dan ook.
Cissé is gebrand om te laten zien wat hij in z'n mars heeft. Als je een volle seizoen aan de kant heb gezeten en je ploeggenoten meerdere keren heb zien falen, dan lijkt het me dat hij voor de volle 200% wilt inzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:25 schreef Caland het volgende:
Met Fernandez en eventueel die nieuwe spits zal er echter wel weinig plek zijn voor Cissé.
Ik zie nog steeds niet echt een linksbuiten in hem.
Ja langer he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cissé is gebrand om te laten zien wat hij in z'n mars heeft. Als je een volle seizoen aan de kant heb gezeten en je ploeggenoten meerdere keren heb zien falen, dan lijkt het me dat hij voor de volle 200% wilt inzetten.
Dat was geen hoax.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dit soort berichten jeweetz:
[..]
Maar dr was toch alweer een update dat die wel gewoon doorgaat. Sowieso staat er nog niks over op Feyenoord.nl.quote:
En wie met de trein wil: Er gaan ook nog eens bussen ipv treinen tussen Utrecht en Rdam CS. Dus ga op tijd weg.quote:Supporters die aanstaande zondag de wedstrijd tussen Feyenoord en N.E.C. per auto bezoeken, moeten rekening houden met ingrijpende verkeersbeperkingen. In verband met de gedeeltelijke sloop van het Hofpleinlijnviaduct wordt de A20 van vrijdag 13 mei 22.30 uur tot en met maandag 16 mei 05.00 uur in beide richtingen volledig afgesloten tussen de knooppunten Kleinpolderplein (A20/A13) en Terbregseplein (A20/A16).
Update dat er spoedoverleg in het Maasgebouw gaande was, ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dr was toch alweer een update dat die wel gewoon doorgaat. Sowieso staat er nog niks over op Feyenoord.nl.
Mooi kut weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:33 schreef Stokstaart het volgende:
En wie met de trein wil: Er gaan ook nog eens bussen ipv treinen tussen Utrecht en Rdam CS. Dus ga op tijd weg.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:24 schreef Sportex het volgende:
Dan zullen ze eerst verdomme eens moeten bijtekenen. En als Ryo weer vertrekt, heb je met Cisse een goede vervanger. Maar je weet het nooit, hij heeft immers ook tien tenen.
Volgens mij hebben ze hem een zuurstof therapie gegeven...quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
![]()
Was het nou nog zijn teen waarvoor ie de laatste keer geblesseerd was? Ik weet het niet eens meerHoe hebben ze dat nou opgelost?
Ben wel benieuwd hoe hij het in de spits gaat doen. Vind hem eigenlijk niet een echte spits...
Volgens mij kan je ook over Breda.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Update dat er spoedoverleg in het Maasgebouw gaande was, ja.
[..]
Mooi kut weer.
Geadviseerde reisroute over Schiphol, dus via Duivendrecht. Dat gaat hem worden, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |