met zn faal lapoquote:
Doodverwensing = banquote:
Aantiefen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Internepper het volgende:
Mag je eigenlijk gewoon aantiefen als je klaar bent met je examen? Nee toch?
Ja, maar mijne is wel iets beter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
Beide topics hebben slechte TT's, dus wat dat betreft maakt het niet uit.
Ok, ik had het gewoon van de vorige TT overgenomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tussen lapo en hunters had een koppelteken gemoeten.
Ja, behalve het laatste half uur.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Internepper het volgende:
Mag je eigenlijk gewoon aantiefen als je klaar bent met je examen? Nee toch?
Jou treft geen blaam inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, ik had het gewoon van de vorige TT overgenomen.
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Internepper het volgende:
[..]
Weet ik veel?. Bij de SE's op onze school mocht het niet
![]()
!
Was dat op mijn school maar zo. Ik ben vaak met mijn toets klaar als de laatste kwartier ingaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:06 schreef Dastan het volgende:
Bij mij mag het zelfs nog een paar minuten van tevoren.
Nerds kijken alles 10.000x na.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef AchmedJan het volgende:
eerder klaar zijn bij examens
Nerd-alert
Klopt. De echte nerds blijven tot het eind. Voor het geval `er nog iets te binnen schiet´.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nerds kijken alles 10.000x na.En mensen die het slecht geleerd hebben zijn meestal het snelst klaar.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef Finland. het volgende:
Nee, ik wilde 3 uur geleden beginnen met economie, zodat ik vanavond kon chillen. En raad eens: ik heb nog steeds mijn boek niet ingekeken.
jmrquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Finland. het volgende:
Winning of niet. Straks ga ik douchen (geen pics) en dan heerlijk rustig de avond doorbrengen.
Sinds wanneer gaan fokkers hun huis uit?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Joosterd het volgende:
Sorry jongens ik zit een beetje onder plak vanaf maandag al. Klasgenote van mij overnacht hier al sinds maandag.Morgen maar eens naar huis sturen anders leer ik helemaal niets
![]()
![]()
In het weekend van de examens is ze weer hier.En na mijn laatste examen ben ik daar een paar dagen te vinden.
Voor de examens en voor een leuke "vriendin" kan ik de verleiding niet weerstaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:55 schreef Internepper het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan fokkers hun huis uit?
Dat is niet goed he, net voor je examens stiekem met je gedachtes ergens anders zitten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Voor de examens en voor een leuke "vriendin" kan ik de verleiding niet weerstaan.
Keer testen in het weekend danquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef Dastan het volgende:
Het schijnt dat een flink potje ketsen voor een toets erg bevorderlijk werkt.
Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk.mensen die hun FoBo dicht zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Terecht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja.. Je weet sowieso niet of mensen echt foto's van zichzelf plaatsen.
ja, toch maar anonimiteit opgeven, heb toch niets te vrezen mooiboyquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ik zie trouwens dat jij een foto hebt neergezet.
ik ben het echt hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja.. Je weet sowieso niet of mensen echt foto's van zichzelf plaatsen.
Je ziet er nog goed uit voor je leeftijd! (25 jaar)quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, toch maar anonimiteit opgeven, heb toch niets te vrezen mooiboy
[..]
ik ben het echt hoor
watquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Finland. het volgende:
Lalala. Denk je: chill, vrije avond, ga je alsnog SOG-trekjes vertonen. Maar mijn kamer is wel al bijna opgeruimd
misselijke grappen maken mag zeker niet in EXAquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
och, ik ben eigenlijk ook een man van 52 met een baard, bierbuik en een vrouw met een pittig kort kapselniets mis met je een beetje anders voordoen dan je eigenlijk bent
sowwie, wat is het danquote:
Ik ben een 37-jarige man die scholiertjes lokt, maar dat wisten ze hier al. Dankzij Ria.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
och, ik ben eigenlijk ook een man van 52 met een baard, bierbuik en een vrouw met een pittig kort kapselniets mis met je een beetje anders voordoen dan je eigenlijk bent
ik voel me direct verlichtquote:
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef Finland. het volgende:
Oh, ik dacht dat SOGgen wel een een algemeen bekende term was, ook onder scholieren. Niet dus. Maar ik zweer heul eerlijk dat ik een havo5-leerling ben
EXA-SCquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
BaasD
Dastan
motorbloempje
Gideon_92
Ezell
Heb ook meteen even op het Last.fm-knopje geklikt.quote:
quote:Your musical compatibility with Rosdorff is VERY HIGH
Music you have in common includes Mumford & Sons, Bob Dylan, The Tallest Man on Earth, Derek and the Dominos and Noah and the Whale
neejohquote:
vrouw naar me hartquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ook meteen even op het Last.fm-knopje geklikt.
[..]
Ach, de grootste bazen staan er in ieder geval tussenquote:Your musical compatibility with Rosdorff is Medium
Music you have in common includes Yann Tiersen, The Doors, Spinvis, Queen and The Rolling Stones.
daaromquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Finland. het volgende:
Ik heb ook op het last.fm-knopje gedrukt
[..]
Ach, de grootste bazen staan er in ieder geval tussen
dm/pm het kan allemaalquote:
Die blijft nog wel een lange tijd dicht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
vrouw naar me hart![]()
gooi je fobo eens open dan
ken geen 1 artiest van je paginaquote:
PM/DM staat immer openquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die blijft nog wel een lange tijd dicht.
Ik denk dat ik zo maar eens wat ga doen voor geschiedenis.
Slechtquote:
wel gelijk bazen overeenkomstquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Slecht.
Enige overeenkomst die wij hebben is Die Antwoord.
...met diegenen die last.fm hebben danquote:
Sowieso.quote:
hè dat boek heb ik ookquote:
live op Lowlands echt geweldigquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
Dat is echt niets voor mij.. Wat een rare video..
Daarom juistquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
Dat is echt niets voor mij.. Wat een rare video..
dat was zo slechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef yosander het volgende:
Ik ben gisteren zelfs wezen zoeken naar tv-afleveringen van Kippenvel (Goosebumps) op YouTube![]()
![]()
!
Maar wel geniaal. Destijds.quote:
beste nummer ooitquote:
alles komt weer boven drijvenquote:
Geweldig hèquote:
quote:
LUISTEREN NUquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
Kom op hee, mensen die elkaars muziek aan elkaar opdringen.Luister gewoon wat je zelf leuk vindt.
Blazend in de wind.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
We kunnen ook simultaan een lied van Zimmerman luisteren.
nu heb ik The Man In Me aanstaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
We kunnen ook simultaan een lied van Zimmerman luisteren.
Ik luister nu toevallig naar een liedje van hem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Denkt geen twee keer, het is wel goed.
ben je toevallig geen familie van me?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan zie ik altijd die bowlingbaan voor me.
bastaardkinderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zou kunnen.Misschien zijn wij beiden van de melkboer.
vandaag of in totaal?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef TJV het volgende:
Hor ftw!
Heb trouwens nog maar bar weinig gedaan. 2 wiskunde examens en 1 samenvatting voor Nederlands. Slecht
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:16 schreef leeell het volgende:
in geval 1 is het Heel veel
in geval 2 is het Veel
goed bezig
Oké, gelukkig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:48 schreef TJV het volgende:
In totaal natuurlijk, anders had ik niet gezegd dat het slecht was.
herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
When you've got nothing, you've got... nothing to loose.
waar solliciteer je voor?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
Ik moet morgenochtend om 9.00 uur naar een sollicitatiegesprek.Ga ook zo maar, denk ik.
Vakantiebaantjequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
Ik moet morgenochtend om 9.00 uur naar een sollicitatiegesprek.Ga ook zo maar, denk ik.
quote:
Vakantiebaan inderdaad. Ben al zogoed als binnen. Moet alleen nog even mijn rooster doorspreken. Maar ik moet wel gaan.quote:
Laat me raden, jouw schema ziet er zo uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Succes!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw schema ziet er zo uit:
juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vakantiebaantje wat?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
mn limonade, wat doe jequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef Dastan het volgende:
Bejaardentehuis. Vorige twee jaar ook gewerkt. Leuke sfeer hangt daar. Vrindelijke collegae.
wij moesten in groep 8 musical doen bij bejaardentehuisquote:
Jezus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
wij moesten in groep 8 musical doen bij bejaardentehuis
ging er 1tje in het publiek de pijp uit
Hatetsquote:Op [url=http://forum.fok.nl
/topic/1650377/8/25#96689598]donderdag 12 mei 2011 11:09[/url] schreef Internepper het volgende:
[..]
Ze hebben jouw topic gesloten.
Omdat VMBOquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef leeell het volgende:
wachten op pakketjes van de post is kut, waarom zijn ze altijd zo traag
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
'ik kan vast wel even snel douchen' --> net haar in de shampoo --> DING DONG!
'ik kan vast wel even <insert item> halen bij de winkel op de hoek' --> bij thuiskomst 'u was niet thuis! morgen proberen we het weer!'
herkenbaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
'ik kan vast wel even snel douchen' --> net haar in de shampoo --> DING DONG!
'ik kan vast wel even <insert item> halen bij de winkel op de hoek' --> bij thuiskomst 'u was niet thuis! morgen proberen we het weer!'
Dwaasquote:
Je hebt de hele week toch al met een chick zitten leren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Joosterd het volgende:
En daar ben ik weer.. Vanavond maar hard gaan leren en de schade inhalen.
Dat was hoogstens 2u per dag dat ze hier geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt de hele week toch al met een chick zitten leren?
Doe ik avond van te voren snel examens doornemen, anders kan ik geen enkel examen meer zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:47 schreef AchmedJan het volgende:
Druk aan het leren, maar nog geen enkel examen gemaakt. Wat toch wel het belangrijkste is denk ik.
ja en dan kom je er achter dat je bijna alles fout hebt en de stof bijna niet beheerst...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Doe ik avond van te voren snel examens doornemen, anders kan ik geen enkel examen meer zien.
Denken dat we dezelfde vragen krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja en dan kom je er achter dat je bijna alles fout hebt en de stof bijna niet beheerst...
Goed bezigquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat was hoogstens 2u per dag dat ze hier geweest.
Niet aankomend maar volgend weekend komt ze weer. Nadeel zij hoef er nog maar 2 en ik moet die week nog wat aardig wat examens doen.quote:
Als het goed is heb je daar recht op ja, de prestatiebeurs is eigenlijk een lening die wordt omgezet in een gift als je binnen 10 jaar je diploma haalt (volgens de regels van nu).quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Finland. het volgende:
Ik ben nu heel studie-ontwijkend studiefinancieren aan het aanvragen.
Snap dr heul niks van. Heb ik wel of niet recht op een prestatiebeurs? En zo ja hoeveel?
Maximaal is altijd leuk meegenomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef Finland. het volgende:
Ja, dat snap ik wel. Maar moet ik dan kiezen voor 'maximaal' of gewoon een leuk bedrag invullen?
Ligt eraan hoeveel jij per maand wil ontvangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef Finland. het volgende:
Ja, dat snap ik wel. Maar moet ik dan kiezen voor 'maximaal' of gewoon een leuk bedrag invullen?
quote:
Gastquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij per maand wil ontvangen. Je kan alleen wel maar een maximaal bedrag vragen wat de overheid voor die opleiding/woonsituatie etc. geeft.
Ik ontvang iedere maand 95 euris. Het enige wat ik moet doen is mijn diploma binnen 10 jaar halen
.
Je kan maximaal vragen, maar je kan ook zelf een bedrag invullen, het is tenslotte een 'lening'. Dus mocht jij je diploma niet binnen 10 jaar halen dan moet je het terugbetalen daarom laten ze mensen kiezen.
Vertel, hoe kom ik aan die overige 215 dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gastprestatiebeurs gaat tot 310 als je thuis woont! Ik krijg dus de 95 standaard plus nog 215, en dat is gratis al slaag je binnen 10 jaar.
Dàt is volgens mij je prestatiebeurs, de 95 was basisbeurs dacht ik. Maar het kan ook zijn dat ik die krijg omdat mijn vader niet werktquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef Internepper het volgende:
[..]
Vertel, hoe kom ik aan die overige 215 dan?
Opgelost. Allebei mijn ouders werken. (niet helaasquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dàt is volgens mij je prestatiebeurs, de 95 was basisbeurs dacht ik. Maar het kan ook zijn dat ik die krijg omdat mijn vader niet werkt
Volgens mij maakt dat niet uit. Ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Moeten je ouders dan al een tijdje werkloos zijn?
Waarschijnlijk wel, want het gaat om het moment dat jij de studiefinanciering ontvangt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
Aangezien mijn moeder twee jaar werkloos was, het afgelopen schooljaar wel heeft gewerkt, maar het ziet ernaar uit dat ze die baan voor de zomervakantie alweer verliest. Krijg ik dan ook meer geld?
Bij aanvraag dus de vraag stellen of je wel een diploma gaat halen binnen 10 jaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef leeell het volgende:
Prestatiebeurs
10000 euri terugbetalen, dan ben je genaaid
Nou, dat is niet zo moeilijk, toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef Internepper het volgende:
[..]
Bij aanvraag dus de vraag stellen of je wel een diploma gaat halen binnen 10 jaar.
kan altijd wat gebeurenquote:
Ja, maar dan nog. In die tijd kun je bij wijze van spreken drie basisopleidingen afronden met een jaar extra ruimte.quote:
Je weet nooit van tevoren wat er gaat gebeuren. Misschien vallen de opleidingen die je gaat doen wel heel erg tegen. Het kan natuurlijk ook nog gebeuren dat je door ziekte moet stoppen met je studie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
Ik snap echt niet hoe moeilijk het moet zijn om in 10 (!!!) jaar je diploma te halen... Even serieus. 5 jaar moet lukken, op z'n langst...
true maarjaquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. In die tijd kun je bij wijze van spreken drie basisopleidingen afronden met een jaar extra ruimte.
Foute opleiding kan natuurlijk altijd, dan heb je een (half)jaar weggegooid. Who cares.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet nooit van tevoren wat er gaat gebeuren. Misschien vallen de opleidingen die je gaat doen wel heel erg tegen. Het kan natuurlijk ook nog gebeuren dat je door ziekte moet stoppen met je studie.
Het zou kunnen, maar ik denk dat kans wel erg klein is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Foute opleiding kan natuurlijk altijd, dan heb je een (half)jaar weggegooid. Who cares.
Ziekte, kan ook. Maar je doet er geen 10 jaar over om te genezen.
Maar 10 jaar.
Beetje late reply, maar in de calculator ging het om het bruto inkomen van 2009. Dus ik denk het welquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
Aangezien mijn moeder twee jaar werkloos was, het afgelopen schooljaar wel heeft gewerkt, maar het ziet ernaar uit dat ze die baan voor de zomervakantie alweer verliest. Krijg ik dan ook meer geld?
Oké, mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beetje late reply, maar in de calculator ging het om het bruto inkomen van 2009. Dus ik denk het wel
Komt omdat bij CE's het gewoon meer stof is. En die bewering klopt ook niet helemaal, ik zag vandaag nog een opgave in natuurkunde 2010 die ook in mijn laatste SE zat. Luie flikker die mijn leraar isquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef dralion13 het volgende:
Iedereen zegt altijd dat de CE's over het algemeen makkelijker zijn dan de SE's, ik merk er nog niet zo heel veel van :S
Bij alle examens die ik tot nu toe heb gemaakt lagere cijfers dan mn SE gemiddelden :S
bij ons zijn alle vragen uit het SE vragen uit oude CE'squote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Komt omdat bij CE's het gewoon meer stof is. En die bewering klopt ook niet helemaal, ik zag vandaag nog een opgave in natuurkunde 2010 die ook in mijn laatste SE zat. Luie flikker die mijn leraar is
Ja, idem.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef leeell het volgende:
[..]
bij ons zijn alle vragen uit het SE vragen uit oude CE's
kwam bij mij ook vaakgenoeg voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Komt omdat bij CE's het gewoon meer stof is. En die bewering klopt ook niet helemaal, ik zag vandaag nog een opgave in natuurkunde 2010 die ook in mijn laatste SE zat. Luie flikker die mijn leraar is
Hoax, bij nederlands krijg je geen tekstverklaring SEquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, idem.![]()
Bij Nederlands had mijn docent zelfs het voorblad erop laten zitten. Stond er met grote letters: examen 2009 op.
Ik heb er drie gehad, hoor. In de vierde, vijfde en zesde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoax, bij nederlands krijg je geen tekstverklaring SE
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb er drie gehad, hoor. In de vierde, vijfde en zesde.
Wij hebben nooit proza en poëzie getoetst gekregen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Alleen proza/poëzie analyse, samenvatten, voordracht, betoog en literatuur.
geluksvogelquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij hebben nooit proza en poëzie getoetst gekregen.
Wees blij. Was echt hels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij hebben nooit proza en poëzie getoetst gekregen.
Dit, maar dan zonder samenvatten. Ik had ook nog een toets over stijlfiguren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Alleen proza/poëzie analyse, samenvatten, voordracht, betoog en literatuur.
Ja, wij hadden een klachtenbrief en literatuurgeschiedenis. En ik weet niet meer wat ik vorig jaar had, niks geloof ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Nou, gelukkig maar, dan. Argumentatieleer?
Waarom is literatuur bij jou een apart vak?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Dastan het volgende:
Overigens heb ik proza-analyse wel gekregen bij het vak literatuur.
Bij jou niet? Heel raar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is literatuur bij jou een apart vak?
Ja heel veel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef AchmedJan het volgende:
Kan je veel tekst in je GRM zetten?
Ben slape, trusteeee, tot morgeeee
Vind ik wel. Maar ooit is het vol he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef AchmedJan het volgende:
genoeg om flinke lappen te typen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef AchmedJan het volgende:
Klopt, maar kan handig zijn voor theorievragen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef themole het volgende:
Maar geloof me je GR is priceless tijdens je CE.
Albert Heijn heeft echt goudgeld verdiend aan ons tijdens de examenstunt. Iedereen kocht gekoeld bier. Ze vragen gewoon ruim zes euro voor een sixpack 33 cl.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef leeell het volgende:
nou voor morgenochtend toch nog even een regiment op kunnen trommelen voor de examenstunt
uurtje of 2 eieren smijten en bier zuipen
Wat een stelletje oplichters.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft echt goudgeld verdiend aan ons tijdens de examenstunt. Iedereen kocht gekoeld bier. Ze vragen gewoon ruim zes euro voor een sixpack 33 cl.
Voor welke vakken dan? Ik zet er eigenlijk nooit wat in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef themole het volgende:
Maar geloof me je GR is priceless tijdens je CE.
Wiskunde voor bewijzen. Tenzij je de behoefte hebt om alle definities uit je hoofd te leren. Ook voor Economie is het handig als je alle formules erin kwijt kan. Voor Natuur en Scheikunde heb je een binas, daar is het in mindere mate handig. Je kan er dingen die niet in je Binas staan inzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor welke vakken dan? Ik zet er eigenlijk nooit wat in.
Als ze het zien is het fraude. Wij kregen van school binassen en daar stonden die formules ook in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
Oké. Ja, ik heb de ontbrekende formules in Binas erin geschreven met potlood. Misschien niet zo'n goed idee om die te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |