Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk.mensen die hun FoBo dicht zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Terecht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja.. Je weet sowieso niet of mensen echt foto's van zichzelf plaatsen.
ja, toch maar anonimiteit opgeven, heb toch niets te vrezen mooiboyquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ik zie trouwens dat jij een foto hebt neergezet.
ik ben het echt hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja.. Je weet sowieso niet of mensen echt foto's van zichzelf plaatsen.
Je ziet er nog goed uit voor je leeftijd! (25 jaar)quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, toch maar anonimiteit opgeven, heb toch niets te vrezen mooiboy
[..]
ik ben het echt hoor
watquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Finland. het volgende:
Lalala. Denk je: chill, vrije avond, ga je alsnog SOG-trekjes vertonen. Maar mijn kamer is wel al bijna opgeruimd
misselijke grappen maken mag zeker niet in EXAquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
och, ik ben eigenlijk ook een man van 52 met een baard, bierbuik en een vrouw met een pittig kort kapselniets mis met je een beetje anders voordoen dan je eigenlijk bent
sowwie, wat is het danquote:
Ik ben een 37-jarige man die scholiertjes lokt, maar dat wisten ze hier al. Dankzij Ria.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
och, ik ben eigenlijk ook een man van 52 met een baard, bierbuik en een vrouw met een pittig kort kapselniets mis met je een beetje anders voordoen dan je eigenlijk bent
ik voel me direct verlichtquote:
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef Finland. het volgende:
Oh, ik dacht dat SOGgen wel een een algemeen bekende term was, ook onder scholieren. Niet dus. Maar ik zweer heul eerlijk dat ik een havo5-leerling ben
EXA-SCquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
BaasD
Dastan
motorbloempje
Gideon_92
Ezell
Heb ook meteen even op het Last.fm-knopje geklikt.quote:
quote:Your musical compatibility with Rosdorff is VERY HIGH
Music you have in common includes Mumford & Sons, Bob Dylan, The Tallest Man on Earth, Derek and the Dominos and Noah and the Whale
neejohquote:
vrouw naar me hartquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ook meteen even op het Last.fm-knopje geklikt.
[..]
Ach, de grootste bazen staan er in ieder geval tussenquote:Your musical compatibility with Rosdorff is Medium
Music you have in common includes Yann Tiersen, The Doors, Spinvis, Queen and The Rolling Stones.
daaromquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Finland. het volgende:
Ik heb ook op het last.fm-knopje gedrukt
[..]
Ach, de grootste bazen staan er in ieder geval tussen
dm/pm het kan allemaalquote:
Die blijft nog wel een lange tijd dicht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
vrouw naar me hart![]()
gooi je fobo eens open dan
ken geen 1 artiest van je paginaquote:
PM/DM staat immer openquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die blijft nog wel een lange tijd dicht.
Ik denk dat ik zo maar eens wat ga doen voor geschiedenis.
Slechtquote:
wel gelijk bazen overeenkomstquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Slecht.
Enige overeenkomst die wij hebben is Die Antwoord.
...met diegenen die last.fm hebben danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |