A guy walks in for his interview.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef Arolsen het volgende:
Als je een bril hebt is het meestal nodig om jaarlijks een keer de neusvleugeltjes waar het ding op je neus staat te laten vervangen. Die dingen worden namelijk vies en lelijk. Kan bij de opticien en kost geen drol.
Maar een hele hoop mensen die doen dat nooit. En dan gaan die dingen er superranzig uitzien. En daar mag je dan tegenaan gaan zitten kijken.
Je gaat toch ook geen smerige broek dragen?
whutquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Gerecycleerd het volgende:
O ja mensen die denken dat gekleurde lenzen de kutjes natmaakt_!!!
Straks zegt men dat je make up moet dragen om bitches te dingen
Soberso plastic/siliconen in je ogen proppen
Ga laseren ofzo
Idd.quote:
kak, denk dat we weer haben gehapt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Idd.
Dat is hartstikke duur en niet zonder risico's.
Ik heb het helemaal gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
A guy walks in for his interview.
The interviewer asks, "Whats the first thing you notice about me?"
The guy responds, "Why, You don't have any ears."
Interviewer: "Get out! Send in the next guy."
2nd guy walks in for his interview.
This guy on the way out says to the 3rd guy "What ever you do, don't say anything about his not having any ears - He'll kick you right out."
3rd guy walks in for his interview.
The guy looks at the interviewer intently for a few seconds and responds, "Why, you wear contact lenses don't you."
The interviewer says, "That's impressive that you're so observant. How could you tell I wear contact lenses?"
3rd guy "Because you don't have any damn ears to hang glasses on."
Wij lens-dragende bazen bereiden ons voor op ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Gerecycleerd het volgende:
Ga laseren ofzo
Geconcentreerd licht in je ogenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Gerecycleerd het volgende:
Ga laseren ofzo
een zonnebril koop je gewoon nieuw, like a bossquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef iRemco het volgende:
Lenzendragers die nooit hun neusvleugeltjes vervangenze hebben dus ook geen zonnebril
Zitten alleen neusvleugeltjes op mijn aviator. En die zijn schoon. zoals het hoort.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef iRemco het volgende:
Lenzendragers die nooit hun neusvleugeltjes vervangenze hebben dus ook geen zonnebril
Die worden op een gegeven moment toch ook vies?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Zitten alleen neusvleugeltjes op mijn aviator. En die zijn schoon. zoals het hoort.
Dan klik je er toch nieuwe in..quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef iRemco het volgende:
[..]
Die worden op een gegeven moment toch ook vies?
gr terugquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef Drinky het volgende:
mensen zonder perfect zicht
inferieuren
gr drinky
jij ook man thnxquote:
dat is toch superslecht voor je ogen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef Stuurver het volgende:
Heb ooit lenzen geprobeerd maar kreeg ze nooit in mijn ogen. Nu draag ik alleen een bril thuis en als ik auto rij terwijl ik iets van -4 heb
Ja want natuurlijk heeft iedereen slechte ogen.. Verrekte moppen waarbij men de logica voor het gemak maar even overslaat..quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
This guy on the way out says to the 3rd guy "What ever you do, don't say anything about his not having any ears - He'll kick you right out."
The guy looks at the interviewer intently for a few seconds and responds, "Why, you wear contact lenses don't you."
The interviewer says, "That's impressive that you're so observant. How could you tell I wear contact lenses?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Volgens mij is dat onzin. Heb ik wel eens gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat is toch superslecht voor je ogen?
Mijn moeder zei altijd dat je je ogen aan het verneuken bent als je geen bril/lenzen draagt omdat ze dan extra moeite moeten doen. En dan heb je op een dag -11
Hoe moet ie dat horen dan zonder oren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ondat je niet hoort/luistert met je oorschelpenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Naxilor het volgende:
[..]
Hoe moet ie dat horen dan zonder oren?
Autisten die opmerken dat een miop niet logisch in elkaar steektquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja want natuurlijk heeft iedereen slechte ogen.. Verrekte moppen waarbij men de logica voor het gemak maar even overslaat..
Maar hoe kan hij dan horen zonder oren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit hij is met de brommer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja want natuurlijk heeft iedereen slechte ogen.. Verrekte moppen waarbij men de logica voor het gemak maar even overslaat..
Zolang t gat er nog zit kan hij wel horenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan horen zonder oren?
Oh en waarvoor dienen de oren (wat zichtbaar is) dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zolang t gat er nog zit kan hij wel horen
Je bedoelt de oorschelpen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh en waarvoor dienen de oren (wat zichtbaar is) dan?
Hoewel het richtinghoren zal worden belemmerd, kan iemand zonder oorschelp(en) wel horen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh en waarvoor dienen de oren (wat zichtbaar is) dan?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zolang t gat er nog zit kan hij wel horen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je bedoelt de oorschelpen?
Die zijn er om het geluid beter op te vangen.
Maar zonder komt er natuurlijk ook geluid in.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hoewel het richtinghoren zal worden belemmerd, kan iemand zonder oorschelp(en) wel horen.
De laatste biologie les is al weer ettelijke jaren geleden en aangezien het mij vrijwel niets interesseerd, weet ik er ook vrij weinig vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Che_ het volgende:
Mensen die denken dat je met oorschelpen kan horen
Zo heb je tenminste ook zicht, ik heb weleens mensen met een zonnebril zien lopen die zo tegen een deur aanliepen of de stijl daar vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef CamelNLD het volgende:
Onterechte klacht; heb ik geen last van op mijn bril. Ik maak hem dagelijks schoon en heb daar geen last van.
Nee, je ogen gaan er niet op achteruit. Kan me alleen niet voorstellen dat het prettig is om hele dagen te moeten knijpen om alles scherp te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat is toch superslecht voor je ogen?
Mijn moeder zei altijd dat je je ogen aan het verneuken bent als je geen bril/lenzen draagt omdat ze dan extra moeite moeten doen. En dan heb je op een dag -11
Ik mocht van haar ook nooit in het donker (als in; niet onder TL-licht) lezen, ah, gekke moeder heb ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Kogandozh het volgende:
Terechte klacht. Ik werk in de optiek, krijg je van die mensen met een bril van 6 jr oud. Kan je gewoon soep van maken!
[..]
Nee, je ogen gaan er niet op achteruit. Kan me alleen niet voorstellen dat het prettig is om hele dagen te moeten knijpen om alles scherp te krijgen.
In de groei zijn.. Kan ook gewoon normale verandering zijn van het oog. Je kan er zelf iig geen invloed op uitoefenen. (Alhoewel er wel onderzoeken lopen naar het effect van langdurig lees/pc werk, dit omdat er steeds meer mensen bijziend worden)quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik mocht van haar ook nooit in het donker (als in; niet onder TL-licht) lezen, ah, gekke moeder heb ik ook
Maar waarvan gaat je sterkte dan wel achteruit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |