abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96688148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef CamelNLD het volgende:
Onterechte klacht; heb ik geen last van op mijn bril. Ik maak hem dagelijks schoon en heb daar geen last van.
Zo heb je tenminste ook zicht, ik heb weleens mensen met een zonnebril zien lopen die zo tegen een deur aanliepen of de stijl daar van
pi_96696792
Terechte klacht. Ik werk in de optiek, krijg je van die mensen met een bril van 6 jr oud. Kan je gewoon soep van maken!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef linpunt het volgende:

[..]

dat is toch superslecht voor je ogen? :')
Mijn moeder zei altijd dat je je ogen aan het verneuken bent als je geen bril/lenzen draagt omdat ze dan extra moeite moeten doen. En dan heb je op een dag -11 :'(
Nee, je ogen gaan er niet op achteruit. Kan me alleen niet voorstellen dat het prettig is om hele dagen te moeten knijpen om alles scherp te krijgen.
pi_96697001
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Kogandozh het volgende:
Terechte klacht. Ik werk in de optiek, krijg je van die mensen met een bril van 6 jr oud. Kan je gewoon soep van maken!

[..]

Nee, je ogen gaan er niet op achteruit. Kan me alleen niet voorstellen dat het prettig is om hele dagen te moeten knijpen om alles scherp te krijgen.
Ik mocht van haar ook nooit in het donker (als in; niet onder TL-licht) lezen, ah, gekke moeder heb ik ook ;)
Maar waarvan gaat je sterkte dan wel achteruit?
pi_96697119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik mocht van haar ook nooit in het donker (als in; niet onder TL-licht) lezen, ah, gekke moeder heb ik ook ;)
Maar waarvan gaat je sterkte dan wel achteruit?
In de groei zijn.. Kan ook gewoon normale verandering zijn van het oog. Je kan er zelf iig geen invloed op uitoefenen. (Alhoewel er wel onderzoeken lopen naar het effect van langdurig lees/pc werk, dit omdat er steeds meer mensen bijziend worden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')