A guy walks in for his interview.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef Arolsen het volgende:
Als je een bril hebt is het meestal nodig om jaarlijks een keer de neusvleugeltjes waar het ding op je neus staat te laten vervangen. Die dingen worden namelijk vies en lelijk. Kan bij de opticien en kost geen drol.
Maar een hele hoop mensen die doen dat nooit. En dan gaan die dingen er superranzig uitzien. En daar mag je dan tegenaan gaan zitten kijken.
Je gaat toch ook geen smerige broek dragen?
whutquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Gerecycleerd het volgende:
O ja mensen die denken dat gekleurde lenzen de kutjes natmaakt_!!!
Straks zegt men dat je make up moet dragen om bitches te dingen
Soberso plastic/siliconen in je ogen proppen
Ga laseren ofzo
Idd.quote:
kak, denk dat we weer haben gehapt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Idd.
Dat is hartstikke duur en niet zonder risico's.
Ik heb het helemaal gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
A guy walks in for his interview.
The interviewer asks, "Whats the first thing you notice about me?"
The guy responds, "Why, You don't have any ears."
Interviewer: "Get out! Send in the next guy."
2nd guy walks in for his interview.
The guy responds, "Why, You don't have any ears."
Interviewer: "Get out! Send in the next guy."
This guy on the way out says to the 3rd guy "What ever you do, don't say anything about his not having any ears - He'll kick you right out."
3rd guy walks in for his interview.
The guy looks at the interviewer intently for a few seconds and responds, "Why, you wear contact lenses don't you."
The interviewer says, "That's impressive that you're so observant. How could you tell I wear contact lenses?"
3rd guy "Because you don't have any damn ears to hang glasses on."
Wij lens-dragende bazen bereiden ons voor op ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Gerecycleerd het volgende:
Ga laseren ofzo
Geconcentreerd licht in je ogenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Gerecycleerd het volgende:
Ga laseren ofzo
een zonnebril koop je gewoon nieuw, like a bossquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef iRemco het volgende:
Lenzendragers die nooit hun neusvleugeltjes vervangenze hebben dus ook geen zonnebril
Zitten alleen neusvleugeltjes op mijn aviator. En die zijn schoon. zoals het hoort.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef iRemco het volgende:
Lenzendragers die nooit hun neusvleugeltjes vervangenze hebben dus ook geen zonnebril
Die worden op een gegeven moment toch ook vies?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Zitten alleen neusvleugeltjes op mijn aviator. En die zijn schoon. zoals het hoort.
Dan klik je er toch nieuwe in..quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef iRemco het volgende:
[..]
Die worden op een gegeven moment toch ook vies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |