Stand #2202quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #2202quote:
Stand #2202quote:
Wachters.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef Corkscrew het volgende:
Verdient Roofingburner hier niet het punt? Welke andere Goedele had het immers kunnen zijn?
Stand #2202quote:
Vind ik niet. Alleen een voornaam vind ik niet voldoendequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef Corkscrew het volgende:
Verdient Roofingburner hier niet het punt? Welke andere Goedele had het immers kunnen zijn?
Uit de OP:quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef Corkscrew het volgende:
quote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
zal bestquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
hihihi, natuurlijk bedoel ik Goedele Liekens. Het antwoord Goedele zou genoeg moeten zijn omdat ze zo'n bekende voornaam heeft dat iedereen weet wie bedoeld wordt. Maar goed.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Precies zo. Alleen zijn voornaam is Bjarne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:
Yankee maakt hem af..quote:
Helemaal correct, wel een redelijke filmquote:
Beetje langdradig op een gegeven moment.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Helemaal correct, wel een redelijke film
Stand #2202quote:
Met Frederique Spigtquote:
Maar MREn, het waren 2 kleinigheidjes. Your en Hands.quote:
pff, blij dat ik niet geluisterd hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef RoofingBurner het volgende:
OH, gadver, shame on you, ons een beetje naar Celine Dion te laten luisteren. Wil je er voortaan wel even bijzetten dat het NSFW is, lelijke vlegel
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef RoofingBurner het volgende:
OH, gadver, shame on you, ons een beetje naar Celine Dion te laten luisteren. Wil je er voortaan wel even bijzetten dat het NSFW is, lelijke vlegel
Titel van de band: familieleden van een bekende toneelschrijverquote:
quote:
quote:heeft een kampioenslied gemaakt voor FC Twente, A Number One.
'Engelstalig natuurlijk, goed verstaanbaar in het buitenland!' zegtop de site van TC Tubantia, die de song componeerde op verzoek van voorzitter Joop Munsterman. 'Een nieuwe song, geen vervanging van een bestaand lied. Ik heb zelf alles ingespeeld. Hans Eikenaar drumt.'
Als FC Twente zondag landskampioen wordt, zal het kampioenslied maandag bij de huldiging te horen zijn. Mocht Twente niet kampioen worden, dan klinkt de song bij de opening van de uitgebreide Grolsch Veste.
Geef het punt maar, doe ik hetquote:
Of de zanger van Burning heart op wiens naam ik nu niet kom.quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)enslied-Twente.dhtmlquote:
Dat is de correcte spellingquote:
Inderdaad, het Midi-theater.quote:
Stand #2202:quote:
Ik zal maar niet naar de voornamen vragenquote:
George A. Romeroquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Welke filmregisseur maakte het zombiegenre bekend in de VS?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef tong80 het volgende:
Die had ik op mijn boekenlijst Engels.
Het viel helaas op dat de andere 14 boeken ook allemaal verfilmd waren.
Kreeg dan ook een 1.
Het spel had nogal hoge verwachtingen, onder meer omdat meneer X eerder mede-verantwoordelijk was voor Wolfenstein 3D en Doomquote:
De andere John van id Softwarequote:
Als ik zeg dat het een follow-up question is op de vorige vraag, weet je het dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |