Na...quote:
Stand #2202quote:
Stand #2202quote:
Stand #2202quote:
Stand #2202quote:
Stand #2202quote:
Stand #2202quote:
Stand #2202quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #2202quote:
Stand #2202quote:
Wachters.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef Corkscrew het volgende:
Verdient Roofingburner hier niet het punt? Welke andere Goedele had het immers kunnen zijn?
Stand #2202quote:
Vind ik niet. Alleen een voornaam vind ik niet voldoendequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef Corkscrew het volgende:
Verdient Roofingburner hier niet het punt? Welke andere Goedele had het immers kunnen zijn?
Uit de OP:quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef Corkscrew het volgende:
quote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
zal bestquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
hihihi, natuurlijk bedoel ik Goedele Liekens. Het antwoord Goedele zou genoeg moeten zijn omdat ze zo'n bekende voornaam heeft dat iedereen weet wie bedoeld wordt. Maar goed.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Precies zo. Alleen zijn voornaam is Bjarne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:
Yankee maakt hem af..quote:
Helemaal correct, wel een redelijke filmquote:
Beetje langdradig op een gegeven moment.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Helemaal correct, wel een redelijke film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |