Zeker wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef dotCommunism het volgende:
Melkchocolade is dus echt niet beter dan puur.
Niks Fipo.quote:
Alles onder de 80% is minderwaardig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef dotCommunism het volgende:
Melkchocolade is dus echt niet beter dan puur.
Aight, geniet van je ban!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Typisch hoe Marokkanen zo lichtgeraakt zijn.
ik had laatst 99%, dat was me toch wel iets teveel van het goede.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alles onder de 80% is minderwaardig.
Dat komt omdat ze zo moe zijn van het harde werken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Typisch hoe Marokkanen zo lichtgeraakt zijn.
Ik ookquote:
Ik ben vrij vandaag. Teveel vrije uren overquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zo moe zijn van het harde werken.
Nog 3 maanden Koos, nog drie maandenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook
Nog 4 week VS, nog 4 week, hou het vol.
Waar koop je dat, behalve zelf cacoa gaan kauwen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ik had laatst 99%, dat was me toch wel iets teveel van het goede.
Remlof, ook denken aan de rest van de mensen hier, wel zo sociaal(!).quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.
[ afbeelding ]
Dit is toch emancipatie? Een blote Marokkaanse vrouw.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof, ook denken aan de rest van de mensen hier, wel zo sociaal(!).
Dit is eenrichtingsverkeer, ik eis emancipatie!
Ow ja sorry, wou ik ook doen maar moest even EG 48 uur bannen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof, ook denken aan de rest van de mensen hier, wel zo sociaal(!).
Dit is eenrichtingsverkeer, ik eis emancipatie!
Edit: Ik zie het al.quote:
Dat is integratie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is toch emancipatie? Een blote Marokkaanse vrouw.
Super de boer. Geen idee of het echt 99% was, volgens de verpakking wel maar die liegen wel vaker via truukjes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar koop je dat, behalve zelf cacoa gaan kauwen?
Och, het leven is ook zo druk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry, wou ik ook doen maar moest even EG 48 uur bannen.
Oh kijk aan, Egypte!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog 3 maanden Koos, nog drie maanden![]()
Al ben ik van plan om er volgende maand ook effe een weekje tussenuit te knijpen. Effe met mn reet op het strand van Dahab liggen.
Wel eerst ter plekke ontslag nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef Friek_ het volgende:
Mag ik nu de slachtofferrol overnemen van EchtGaaf?
Tsja, familiebezoekquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh kijk aan, Egypte!![]()
Ben er eenmaal geweest, geweldige vakantie was dat, goede keuze inderdaad.
Nog single neefjes?quote:
Omg waar tover je die vandaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
Speciaal voor Voorschrift:
[ afbeelding ]
Welke baan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel eerst ter plekke ontslag nemen.
Haha! Nee, das een Marokkaans model. Google is your friend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omg waar tover je die vandaan?
In case of zelfportret; mag ik je nummer?
Staat erbij in de OP.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
Speciaal voor Voorschrift:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook
Nog 4 week VS, nog 4 week, hou het vol.
Zeg stelletje onrendabelen, wel de mond vol hebben over hard werken en schamperen over werklozen, maar vervolgens wél op vakantie gaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog 3 maanden Koos, nog drie maanden![]()
Al ben ik van plan om er volgende maand ook effe een weekje tussenuit te knijpen. Effe met mn reet op het strand van Dahab liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga verhuizen denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha! Nee, das een Marokkaans model. Google is your friend.
quote:
Nee, wel een 1-jarig nichtjequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog single neefjes?
Nah, lekker man, relaxen kan je dan wel heerlijk.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Zeg stelletje onrendabelen, wel de mond vol hebben over hard werken en schamperen over werklozen, maar vervolgens wél op vakantie gaan?
Mijn laatste vakantie was de zomer van 2008, daarna altijd na de tentamens direct de maandag erna weer aan het werk gegaan om geld binnen te halen.
Tsssssss, de beroepsbevolking van tegenwoordig.
Tsk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn laatste dag vrij was ergens mid vorig jaar, ik heb wel wat zin aan een goede vakantie.
Daar werken we voor.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ahh, hoe maak ik daar een opmerking op zonder raar over te komen.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Zeg stelletje onrendabelen, wel de mond vol hebben over hard werken en schamperen over werklozen, maar vervolgens wél op vakantie gaan?
Mijn laatste vakantie was de zomer van 2008, daarna altijd na de tentamens direct de maandag erna weer aan het werk gegaan om geld binnen te halen.
Tsssssss, de beroepsbevolking van tegenwoordig.
Sterker, bij voorkeur ga ik elk jaar 2 a 3 keer op vakantie. Al wordt dat dit jaar lastig, vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Ach ze zitten overal. Al dan niet verborgen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen denk ik.
Casablanca of Marrakech, what do you think?
Ach ik weet niet of de verhalen waar zijn, maar dat verborgen (taboe) valt nog wel redelijk mee dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach ze zitten overal. Al dan niet verborgen.
Dat kost veel te veel, niet te doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, bij voorkeur ga ik elk jaar 2 a 3 keer op vakantie. Al wordt dat dit jaar lastig, vrees ik.
Je hebt vóór en achter de schermen he. Het is natuurlijk een enorm taboe om het erover te hebben e.d. Maar ondertussen weet iedereen wel hoe of wat. Beetje vergelijkbaar met de jaren 50 NL denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik weet niet of de verhalen waar zijn, maar dat verborgen (taboe) valt nog wel redelijk mee dan.
Dat is waar, maar ik heb ergens gehoord in een ver verleden dat jongens daar meer intiem contact hebben met elkaar dan bijvoorbeeld in een Europees land. Geen idee of dat zo is, zal wel een fabel zijn, maar toch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt vóór en achter de schermen he. Het is natuurlijk een enorm taboe om het erover te hebben e.d. Maar ondertussen weet iedereen wel hoe of wat. Beetje vergelijkbaar met de jaren 50 NL denk ik.
Het blijkt dat jullie organistatie constant op vakantie is, we krijgen nu al sinds weken de Stentor in de bus terwijl we helemaal nooit een abbonnment erop hebben genomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, bij voorkeur ga ik elk jaar 2 a 3 keer op vakantie. Al wordt dat dit jaar lastig, vrees ik.
We willen naar Aruba in de weken rond kerst.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kost veel te veel, niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |