Dat hoor je wel vakerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:14 schreef Estrys het volgende:
Sprak net een kennis en haar zoontje heeft ook een loopfiets. Van de week een gewone fiets gekregen zonder zijwieltjes en hij fiets er zonder problemen zo op weg! Zonder zijwieltjes, gewoon netjes zijn evenwicht.
Fase... Ik zou er vooral niet op in gaan en gewoon kind op bed droppen. Normale ridel afgaan deur dicht en lekker in sop laten garen..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef Stiemie het volgende:
Ja hoor het lijkt vanavond precies hetzelfde te gaan als gisterenAlles is prima, ze speelt, zingt, kwekt en doet TOTDAT ze naar bed moet... Dan kent ze alleen nog standje hulen, gillen en dreinen. En ik heb hier zo geen energie voor momenteel....
quote:Op zondag 22 mei 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Hier kan meneer heel goed tegen onregelmatigheid en vrijwel niks heeft invloed op zijn nachtrust.
Maar om 20:00 zou hij echt helemaal instorten gok ik![]()
Gisteren op een terrasje een patatje gegeten () En Leander kreeg eenglas appelsap met een rietje. En dat rietje had een zonnebril.
Leander: oooooo! Mooie rietje! Zonnebil op rietje!Helemaal happy.
Hij: wil de gaag mee naar de huis nemen! (wil ik graag mee naar huis nemen)
Ik: Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan die mevrouw van net!
Hij bedenk zich niet, glijdt met zijn rietje van zijn stoel, rent naar de deur, gaat pontificaal tegenover de mevrouw staan...
'mevouw? maggede ik héél gaag de rietje met de zonnebil mee naar de huis nemen assebief?'
Dat was redelijk succesvol
ik doe er meestal een beetje chocopasta opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef Stiemie het volgende:
TicoHier eten we ook vaak wraps en dan zijn dat mexicaanse pannenkoeken. Doen we dus ook wel eens als wij chili con carne eten. Werkt perfect!
Most of the days.quote:
ruilen? Jij mijn kleuter??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Most of the days.
Eerlijk. Ik vind er geen zak aan zo.
tis een fase ticoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Most of the days.
Eerlijk. Ik vind er geen zak aan zo.
Ze gaat gewoon op de kruk en 3 minuten. Dan hebben we het er even over waarom ze er zit en dat ik het niet accepteer dat ze zich zo gedraagd/gilt/schopt/knijpt/slaat.. Maar ze is nogal hardleers want meestal is het na 10 minuten weer raak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:14 schreef simmu het volgende:
wat hier trouwens heel goed werkt bij een peuter die in je gezicht gilt dat ze NIET WIL is gewoon rustig zeggen dat je het niet waardeert als ze zo tekeer gaat en wel terug komt als ze gekalmeerd is. geef der dan een paar minuutjes om eruit te komen (waarbij ik dan heel nadrukkelijk geduldig ff wacht) en ze trekt vanzelf bij. op het moment is het hier ook best bar & boos met de boze peuterbuien. we kunnen nu zelf ook weinig hebben ben ik bang, maar stug volhouden is tha way
Ja lach maar.quote:
Oh ja das waar. Jullie ketsen 1x per jaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Memmel het volgende:
No worries mensen! Over tien dagen ben ik weer terug in dit gezellige topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |