abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97271963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Most of the days.

Eerlijk. Ik vind er geen zak aan zo.
ruilen? Jij mijn kleuter??
Als je die afgelopen zaterdag had gezien :X :X :X

maar ik herken het maar al te geod. Ik zeg ook wel eens tegen M. dat ik er soms echt geen bal aan vind als Amber zo'n bui heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:34:30 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97272007
Oh Tico hier hebben we ook zo'n 2 maanden achter de rug de voornamelijk gevuld waren met janken, drammen, zeuren en dreinen. He-le-maal niet leuk, maar sinds een paar dagen gaat het weer beter en durf ik weer wat te genieten. :*
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:39:58 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97272371
Nou ja. Ik weet ook wel dat het een fase is. Maar ik voel me zo machteloos. Ze is gewoon strontvervelend, luistert niet of negeert me. Tieren en brullen als het niet gaat zoals ze wilt. En om de stomste dingen zoals de kleur van het rietje.
Ik ben laatst echt hardop vloekend weggelopen. Ik was het zo zat. En dan wordt m ook nog eens boos omdat ik op die manier reageer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 25 mei 2011 @ 07:04:07 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_97281897
Rietjes zouden gewoon verboden moeten worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_97283239
Dat lijkt me ook echt helemaal niet leuk tico. En ik kan er ook echt niet tegen als dana me negeert als ik haad iets vraag of zeg.
Maargoed, afkloppen, hier gaat het eigenlijk wel goed de laatste tijd.

Ze was al heel lang bezig dat ze weer eens wou paardje rijden op haar eigen paardje (niet echt haar eigen paard hoor, maar gewoon de eerste pony waar ze ooit op heeft gezeten ;) )

Dus ik als verassing geregeld dat we daar gistermorgen heen konden. Ze stond echt te springen van blijdschap O+ Ze heeft meegeholpen met poetsen, in de bak gereden en ook nog in het bos. En daarna mocht ze nog op een ander minipaardje zitten zonder zadel. Ik heb haar nog nooit zo blij gezien :)

Alleen toen ik savonds ging paardrijden was ze boos. " Dat was MIJN verassing" zei ze. Ze snapte er niks van en moest er echt om huilen. Arm ding. Heb het haar nog geprobeerd uit te leggen, maar dat lukte niet echt.
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:39:16 #256
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97283985
Maarten heeft ook van die periodes... niks is goed en hij luistert niet als ik iets probeer uit te leggen, pff... Gelukkig gaat het op het moment over het algemeen goed!

Gisteren zijn we vliegtuigen wezen kijken op Schiphol, Maarten vond het helemaal geweldig en heeft een vliegtuigje gehad die echte 'opstijggeluiden' maakt. Dat was gisteravond een hit om mee te spelen!
Vandaag ook weer lekker weer, dus we gaan straks even naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen.

O ja, in de Intertoysgids stond dat de waterbaan 3 & 4 juni ipv 50 euro dan 25 euro kost!
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:32:20 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97285312
Ja die waterbaan zag ik ook.. Ik denk dat ik m moet hebben, alleen ben ik dan natuurlijk net op vakantie.
pi_97285376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Most of the days.

Eerlijk. Ik vind er geen zak aan zo.
tis een fase tico ;( selene had dat ook zo toen ravi net wat beweeglijker werd. stug volhouden. en nu en dan gewoon beide kinders richting iemand anders schuiven en lekker wat voor jezelf gaan doen :* het komt goed! ze trekt heus bij
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97285430
Tyler heeft het predikaat peuterpuber gehad van de prof dr orthopedagoog bij umcg toen we daar waren voor de hoortesten.
Zegt vast al genoeg ...

Herkenbaar dus Tico en anderen.

Verder is hij heel lief en kan zichzelf goed vermaken. Al is hij soms ineens een zwaan kleef aan bij mij. Tis wel een klimgeitje, haalt soms gevaarlijke dingen uit als je even de andere kant opkijkt.
pi_97286161
Zelfs ons makke peutertje had hier gisteren storm..
Echt van die stomme dingen. En gezien zijn lachje ook best bewust dwars. Die kaaktrap op de bank was niet aardig (gang zat lekker), met zijn jas en schoenen gooien omdat we weg moeten (hem mooi zonder jas buiten gezet, en dan piepen he), etc.. Maar tussen de buien door heb ik gisteren ook veel knuffels en kusjes gehad.
Ook de leidster vond dat Chris maandag wat brutaal/assertief was, vergeleken met normaal. Dus er zal wel storm op komst zijn ;)
pi_97286580
wat hier trouwens heel goed werkt bij een peuter die in je gezicht gilt dat ze NIET WIL is gewoon rustig zeggen dat je het niet waardeert als ze zo tekeer gaat en wel terug komt als ze gekalmeerd is. geef der dan een paar minuutjes om eruit te komen (waarbij ik dan heel nadrukkelijk geduldig ff wacht) en ze trekt vanzelf bij. op het moment is het hier ook best bar & boos met de boze peuterbuien. we kunnen nu zelf ook weinig hebben ben ik bang, maar stug volhouden is tha way ;(
pi_97286661
Storm zit zeker in de lucht, maar hier gaat het sinds vandaag weer de goede kant op geloof ik :)
pi_97286935
Nou hier is het ook al weken bal. Seb luistert echt niet naar mij, wel naar zijn vader. Maar die is er overdag niet. Hij kan zichzelf totaal niet vermaken, dan probeer ik hem aan de gang te helpen maar binnen twee seconden lukt iets niet en is hij gefrustreerd en moet ik komen helpen. Of hangt hij weer aan mij: 'mama draaaaagen'. En er moet nog zoveel gebeuren dat ik soms maar weinig geduld heb voor hem. Groot nadeel is ook dat hij niet lekker buiten in de tuin kan spelen terwijl ik even wat anders doe. We hebben nog geen schutting.
En dat lachje als je zegt dat hij iets niet mag doen }:| Sinds kort moet hij op de trap als hij stout is, dat gaat wonderbaarlijk goed.

En ik beloon hem als hij lief is. Nou ja soms als ik iets gedaan moet krijgen is het meer omkopen O-) bijvoorbeeld nagels knippen. Dan zeg ik als je stil blijft zitten en lief bent dan krijg je dadelijk een ..... (vul maar in)
Dan checkt hij een keer of vijf tussendoor of hij nog op koers ligt voor de beloning. 'Seb nog lief?' _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_97287475
Seb :D
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:48:45 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97287702
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:14 schreef simmu het volgende:
wat hier trouwens heel goed werkt bij een peuter die in je gezicht gilt dat ze NIET WIL is gewoon rustig zeggen dat je het niet waardeert als ze zo tekeer gaat en wel terug komt als ze gekalmeerd is. geef der dan een paar minuutjes om eruit te komen (waarbij ik dan heel nadrukkelijk geduldig ff wacht) en ze trekt vanzelf bij. op het moment is het hier ook best bar & boos met de boze peuterbuien. we kunnen nu zelf ook weinig hebben ben ik bang, maar stug volhouden is tha way ;(
Ze gaat gewoon op de kruk en 3 minuten. Dan hebben we het er even over waarom ze er zit en dat ik het niet accepteer dat ze zich zo gedraagd/gilt/schopt/knijpt/slaat.. Maar ze is nogal hardleers want meestal is het na 10 minuten weer raak.
pi_97288793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Seb :D
Ja lach maar.
Ik zal binnenkort eens kijken of ik hem kan filmen als hij vraagt om een koekje of een snoepje.
Seb snoepje mama? snoepje? mama lief? lief mamaaaaa,
vervolgens krijg ik een aai over mijn bol en een knuffel
En dan zegt ie op toegevende toon: ja, ooookeeeej... en loopt naar de kast. Als hij er dan achterkomt dat mama niet toegeeft dan zet hij het op een brullen. Ik moet er iedere keer weer om lachen. Hij doet me ergens aan denken:

Hij is het!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:32:22 #267
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_97289381
:D die Seb.

Ik ga niet zeggen dat het hier eigenlijk wel goed gaat, want dan treedt de wet van Fok! in werking.

Ticootje, wat ontzettend kut dat Jen nu zo is... Twan heeft dat ook gehad. Heel frustrerend, maar ook een machteloos gevoel. Helaas is het een periode waar je je doorheen moet worstelen. Sterkte :*
Make love, not war ☮
pi_97289781
Seb _O-

Leander gaat soms bewust grenzen zoeken. Elke keer als ik iets verbied iets anders gaan doen wat neit mag.
Zoek je grenzen, daar zijn ze. Dan zet ik hem op de gang.
Ongeveer 20 seconden, dan doe ik de deur open, vliegt hij me om de hals, vraag ik waarom hij op de gang moest (toen hij kleiner was vertelde ik het)
Dan zegt hij 'omdat ik gooide' oid.
Dan ik: ga je nou nog steeds gooien?
En dat ontkent hij en dan gaat hij weer spelen.

Dat is 98% van de tijd afdoende. Gelukkig.

Maargoed, het geeft geen oplossing voor de huilhuilhuilpiepgil dagen :+
pi_97290221
Seb, kan jij van die puppy ogen en trapt mama daar niet in?
Flauw hoor! ;)

Grenzen zoeken? Dat doen mij dochters niet O-) (roept mijn man altijd en dan zegt ik: maar die van mij wel!). Ze zijn nu bij opa en oma, ook wel ff lekker, ben benieuwd of de grenzen daar ook zo verkend worden als thuis...
Fake it till you make it...
pi_97290306
Als ik tegenwoordig tegen dana zeg dat iets niet mag zegt ze zelf: " Oke een ander keertje weer"

de eerste keer dat ze dat zei wist ik niet wat ik hoorde, dat was bij ons de overgang van gilllen en brullen als ze dr zin niet kreeg naar een makkelijkere periode :)

natuurlijk kan ze nog steeds gillen en brullen, maar dat is meestal als ze moe is
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:03:06 #271
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97292694
Mijn dochter wilde vanmorgen geen handje toen we naar school toe liepen, want dat was stom. Toen ik vroeg hoe het was geweest kreeg ik een hele diepe zucht te horen en zei ze: "Maahaam, ik vertel het straks allemaal wel!" Creches zijn voor babies. Bumba ook. Speldjes in het haar zijn "cool" of zelfs "vet cool". En het allerliefste wil ze voor haar verjaardag een roze zakcompjoeter, ofwel iPad.

Kortom, Anna wordt morgen vier en ik ga in het Kleutertopic verder lezen of dit gedrag ooit nog over gaat! :D

Paar maandjes oud:

Alweer 1:

Toen werd ze 2:

En 3:

En nu alweer 4:
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:05:49 #272
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97292807
Wat een grote meid zeg, die Anna! :)
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:06:52 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97292853
Anna is gaaf!
Grote meid!
Feli mems.
pi_97292864
wat een leuke foto's! die onderste vind ik de leukste trouwens O+

mijn dochter ging vanochtend aan de haal met mijn zoon. ravi zat in de buggy, selene loopt ernaast dan. ik zette de buggy op de rem, draaide me om om de deur dicht te draaien en hoorde "klik stapstapstap" en wist nog net op tijd te roepen! "HEEJ! WACHT FF OP MIJ!" terwijl selene vast naar school liep met ravi.....
pi_97293035
Anna, wat ben je groot!
Alvast gefeliciteerd met je kleuter!
Fake it till you make it...
pi_97293103
Memme;. nog 1 dagje maar..
Wat is ze groot geworden!!

Simmu :D
pi_97293167
ja, nou, zie ook het dreumestopic: de dame is lekker bezig. er was ook een sudoscremeincidentje en ravi die echtechtecht van zn mondtrauma af is (en blind alles opvreet wat selene hem 'probeert' te voeren) :X :Y)
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:17:40 #278
114177 Diaan73
pi_97293262
Memmel wat een mooie meid en idd die laatste foto, wow O+ Wat heeft ze ook mooi haar zeg!! Alvast van harte gefeliciteerd en heel veel plezier morgen en tot in het kleutertopic!!
Make love, not war ☮
pi_97293288
ennuh memmel; ik feliciteer morgen hoor! want ze is vandaag nog niet jarig!
pi_97293620
Mooie grote Anna :)
Alvast gefeliciteerd!!
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:20:30 #281
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97296086
geweldige foto('s), wat een heerlijke meid. en al helemaal kleuter hoor, op dat ene dagje komt 't ook niet meer aan. gefeliciteerd! :*
in de haak.
pi_97318040
Memmel (alvast) gefeliciteerd!

Heerst er soms een buikgriep ofzo? Of misschien start Tyler er wel mee.
Zo sneu, gisteren al vaak diarree en vandaag 8x gepoept. En nu zijn zijn billen knalrood en op het punt om stuk te gaan. En er zitten een paar kleine blaasjes op.
Hij wilde niet veel eten, logisch. Maar ook erg weinig drinken. Ben meteen bang voor herhaling van 5 dec.
Hij is met een zetpil naar bed gegaan, na eerst bovenop me geslapen te hebben. Dat was lang geleden.
Tussendoor was hij wel te spreken en wilde veel knuffelen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:53:07 #283
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97318512
in duitsland heerst er een of andere enge bacterie die zorgt voor darmklachten (en nierfalen! :o) ingrid. hopelijk is die niet over de grens naar drente gehopt. beterschap voor je ventje en ik hoop dat ie snel goed gaat drinken in elk geval!
in de haak.
pi_97318831
Oh, precies waar mn schoonouders wonen hoor ik net en die zijn zondag langs geweest.
Nouja, ik bied hem extra veel water aan, iets anders drinkt hij niet. Heel soms bij mijn ouders wel taxi kan ik nog ophalen. En waterijsjes, appel enz.
Het moet niet weer een ziekenhuisopname worden. Maar laten we positief denken.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:59:40 #285
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97318847
Memmel je moet je echt vergissen hoor want die kleine Anna kan nog geen kleuter zijn. Maar toch gefeliciteerd met je grote, kleine meisje :*
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:15:49 #286
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_97319688
Memmel: (Alvast) gefeliciteerd met Anna :)

Ingrid: hopelijk wordt Tyler snel beter en is ie snel van de ellende af. Het klinkt behoorlijk pijnlijk. -O-

Ik heb Annicka ingeschreven bij een peuterprojectje van de kinderopvang alhier, ze gaat dan wekelijks onder begeleiding van een peuterleidster en een activiteitenbegeleidster met een stuk of acht andere peuters zingen en tekenen, samen met een aantal dementerende mensen in het verzorgingstehuis alhier. Dit is de eerste keer dat ze bij vreemden achterblijft, al zal ik natuurlijk wel eerst een kwartiertje/half uurtje blijven om te wennen. Ik ben benieuwd. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:22:18 #287
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97319956
No worries mensen! Over tien dagen ben ik weer terug in dit gezellige topic!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 mei 2011 @ 06:43:26 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97325013
Gefeliciteerd Anna! (en mama ;) )

Nou hier is de ochtend zonder noemenswaardige problemen verlopen. Jan zeurde zelfs niet om drinken, en na uitleg dat hij geen cracker mocht was dat ook prima. hij speelde gewoon verder. Twee zetpillen gegeven en nu maar afwachten hoe ik hem terugkrijg uit 't ziekenhuis straks ... hij mocht zelf z'n eigen tasje met een luier, slaapknuffel en een speelballetje meenemen .. de rest zat in de grote tas..

*zenuwpees is nu* :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 26 mei 2011 @ 06:49:48 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97325037
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Memmel het volgende:
No worries mensen! Over tien dagen ben ik weer terug in dit gezellige topic!
Oh ja das waar. Jullie ketsen 1x per jaar.
  donderdag 26 mei 2011 @ 07:20:24 #290
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97325180
Anna, wat een mooie grote meid ben je toch! Gefeliciteerd Memmel!

Yade heeft zo haar buien, maar nooit echt gillen slaan et cetera. Yade is meer van de armen over elkaar, heel boos kijken, grommen en zeggen dat ik stom ben, een beetje suf, niet aardig, heel stout, en dan heel demonstratief zich omdraaien. Yade is vooral heel erg brutaal. Stug bij de deur zetten maar. Gisteren was alles stom wat ik deed en ik was ook nog eens heel erg ongesteld en Jasmin ziek dus ze haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. "Yade ruim je even je spullen op."
"Nee mamma, doe jij maar. Stomme mamma." Zulke dingen dus. Heb haar uiteindelijk op half 1 naar bed gedaan met maar 2 knuffels. Dat is een maar voor Yade, ze heeft er in totaal 4, maar 2 kan ze echt niet zonder. Mamma Pin en Pappa Pin, de penguins, dan nog IJsbeer en Draakje. Dat leek wel indruk gemaakt te hebben. Ach een kwartier later sliep ze en 's middags was ze een engel.

Pas nog gympies gekocht, nog geen 2 maanden terug. Toen had ze maat 24, gympies waren zelfs een beetje groot. Afgelopen week liep ze ineens een beetje vreemd, ik voelen. Ja hoor, geen ruimte meer. Gisteren schoenen gekocht, heeft ze gewoon maat 25. Grote poten!

DJMO, ben benieuwd! Succes hoor!
pi_97325463
Succes vandaag DJMO! Ik hoop dat Jan snel aan de beurt is en rap weer ronddart.

Memmel gefeliciteerd met je prachtige dochter! *O*
pi_97325605
Silmarwen, beetje chagrijnig door een groeispurtje dan? ;)

Memmel gefeliciteerd! *O*
pi_97325850
Succes vandaag DJMO. Hopelijk heeft ie er niet teveel last van.

Dana was gister niet helemaal lekker. Ze moest overgeven en wou daarna direct naar bed. Vanmorgen leek er niks meer aan de hand gelukkig!

Oh! Yade leeft op grote voet ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:42:02 #294
114177 Diaan73
pi_97326149
Memmel, vandaag dan echt gefeliciteerd met je kleine grote meid!! *O* *O*

DJMO, succues en ik hoop dat Jan er niet zo veel last van heeft.

GWS, leuk zo'n peuterproject!! Ik heb er laatst een presentatie over gehad. Erg interessant. Ons kdv gaat dat misschien ook doen.
Make love, not war ☮
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:42:08 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97326155
Ik moet Jen dr voeten maar weer eens laten opmeten...
pi_97326671
gefeliciteerd memmel & anna *O*

en sterkte djmo!
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:36:09 #297
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97327237
Gefeliciteerd Memmel & Anna! *O*

Voor Jan heel veel sterkte :*

Hier echt een peuter (en man) in de vakantiemodus, ik moest de auto al vroeg wegbrengen voor APK en toen ik 3 kwartier later terug kwam sliepen beide mannen nog steeds... Om 9 uur werd meneer eens wakker, dus zit nu aan zijn ontbijtje met de Teletubbies O+
pi_97327508
Jan en DJMO sterkte :*
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:47:03 #299
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97327544
Ingid, ik vergeet jullie helemaal :@ Hoe is het met Tyler?
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:03:06 #300
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97328047
ik ben ook benieuwd ingrid. toch een beetje eng, met die verhalen over dat virus. hopelijk gaat 't al wat beter?

djmo, succes met jan vandaag!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')