Dat was wel komisch geweest, blanke sinterklaas met zijn stinkende negerhulpjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zelfs via het riool vind ik nog aannemelijker dan dat het negroïde slaven zijn. Maar volgens mij is stank geen kenmerk van de pieten.
Wat ik bedoel is waar jij vandaan hebt dat ze zwart zijn door roet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zelfs via het riool vind ik nog aannemelijker dan dat het negroïde slaven zijn. Maar volgens mij is stank geen kenmerk van de pieten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was wel komisch geweest, blanke sinterklaas met zijn stinkende negerhulpjes
Pieten zijn geen negers. Pieten zijn door de heilige Sint Nicolaas bedwongen duivels, zwartgeblakerd door de vuren van de helquote:
Roddel en achterklap. Tevens lijkt het mij gewoon aannemelijk omdat ze via de schoorsteen het huis binnentreden en de schoorsteen vaak voorzien is van een stevig portie roet. Mits in gebruik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is waar jij vandaan hebt dat ze zwart zijn door roet.
Nee sinterklaas is totaal niet racistischquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
O werkelijk? Volgens mij zijn ze zwart door het roet. Heb je een bron?
[..]
Incorrect dus.
[..]
Dezelfde man? Sint Nicolaas was een goedheilig man en santa claus is een fictief figuur gemaakt door de Coca Cola Company. (in zijn huidige vorm)
[..]
Ik vind het niet racistisch nee, omdat ik de juiste informatie tot mij genomen heb.
[..]
Nee, het wordt tijd dat mensen met gebrekkig verstandelijk vermogen zich niet met dit soort onderwerpen bezighouden.
Ook een leuke. "Moriaantje zo zwart als roet" - sinds wanneer zijn Berbers (Moren) zwart als roetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken alleen zwart als roet, niet door.
Wel typerend dat ze op Sjimmie lijken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Pieten zijn geen negers. Pieten zijn door de heilige Sint Nicolaas bedwongen duivels, zwartgeblakerd door de vuren van de hel
Het eren van Sint Nicolaas, beschermheilige van studenten, hoeren en Griekenland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:
Je hebt niet eens beantwoord waar het feest nou eigenlijk goed voor is.
Je denkt dat jezelf herhalen gelijk staat aan legitieme argumenten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee sinterklaas is totaal niet racistisch![]()
Jij hebt een gebrek aan verstand als je dat niet inziet.
Misschien was het beter als ze er joden van hadden gemaakt met jodensterren.
incorrectquote:Hun haren krullen zeker van de vuur.![]()
En de rode lippen en grote oorbellen, die zijn kenmerkend voor slaven.
Geen argumenten dus? Spijtig voor je. Nu kom je nóg dommer over.quote:Ja leef jij maar lekker verder in je fantasiewereld![]()
Wat een idioten, Sinterklaas een beetje goedpraten.
Je hebt niet eens beantwoord waar het feest nou eigenlijk goed voor is.
Negers heten in de Turkse volksmond ook Arabieren. Ik denk dat het te maken heeft dat het 'eerste' contact met donkere mensen via de de Arabieren ging toen en dat ze ook via dat gebied kwamen dus zo geschiedde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ook een leuke. "Moriaantje zo zwart als roet" - sinds wanneer zijn Berbers (Moren) zwart als roet?
Hoezo ? Negers zijn OOK duivels volgens de zelfde leerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel typerend dat ze op Sjimmie lijken.
Hoezo incorrect???quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je denkt dat jezelf herhalen gelijkstaand aan legitieme argumenten?
[..]
incorrect
[..]
Geen argumenten dus? Spijtig voor je. Nu kom je nóg dommer over.
Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hun haren krullen zeker van de vuur.![]()
En de rode lippen en grote oorbellen, die zijn kenmerkend voor slaven.
Nee, waar kan ik die tegenwoordig kopen? Ik zou wel een negerhulpje in huis willen hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo incorrect???
Jullie hebben nog nooit slaven gezien????
Ik heb er hier zelfs een, die is blank en gewapend met keukengerei.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo incorrect???
Jullie hebben nog nooit slaven gezien????
Hé. Logica heeft in dit topic geen plaats, dat mag nu wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?
Hey, onverwachte wending.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee sinterklaas is totaal niet racistisch![]()
Jij hebt een gebrek aan verstand als je dat niet inziet.
Misschien was het beter als ze er joden van hadden gemaakt met jodensterren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?
Je wilt graag een negerslaafquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, waar kan ik die tegenwoordig kopen? Ik zou wel een negerhulpje in huis willen hebben
Als ik een racist zou zijn dan zou ik toch geen neger kopen en die in mijn huis laten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je wilt graag een negerslaaf![]()
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen.
Ga je ons nog verlichten met de bron van jouw kennis? Of moeten we jou maar op je woord geloven? Hoe verklaar jij bijvoorbeeld dat die pieten altijd zo vrolijk zijn? Is dat een symptoom van hevige zweepslagen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.
En die petjes met die veren droegen ze vroeger ook echt.
Ik wil graag een blanke slaaf (wel lekker) is dat beter?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je überhaupt een bron ergens van? Waar dan ook?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.
En die petjes met die veren droegen ze vroeger ook echt.
En voor je laten werken... de vieze klusjes laten doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ik een racist zou zijn dan zou ik toch geen neger kopen en die in mijn huis laten?
Driekwart van de spullen die ik koop zijn gemaakt door kindslaven in Azië. Het zou hypocriet zijn om te doen alsof wij als maatschappij slavernij afkeuren terwijl het de basis vormt van onze huidige economie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zou jou wel graag bezitten, voor entertainment doeleinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En voor je laten werken... de vieze klusjes laten doen.
Je wil hem kopen. Dus je wilt het jouw bezit maken.
Ja dit vind ik zeer racistisch.![]()
Hoe kan je zo praten over mensen, misschien zou jij het leuk vinden om gekocht te worden en bezit te zijn van een ander.
Ik heb het gevoel echt met ontwetende mensen ofzo te dealen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je überhaupt een bron ergens van? Waar dan ook?
Waarom is racisme ook alweer afgeschaft?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:32 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Driekwart van de spullen die ik koop zijn gemaakt door kindslaven in Azië. Het zou hypocriet zijn om te doen alsof wij als maatschappij slavernij afkeuren terwijl het de basis vormt van onze huidige economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |