abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100974128
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zelfs via het riool vind ik nog aannemelijker dan dat het negroïde slaven zijn. Maar volgens mij is stank geen kenmerk van de pieten.
Dat was wel komisch geweest, blanke sinterklaas met zijn stinkende negerhulpjes :')
pi_100974134
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zelfs via het riool vind ik nog aannemelijker dan dat het negroïde slaven zijn. Maar volgens mij is stank geen kenmerk van de pieten.
Wat ik bedoel is waar jij vandaan hebt dat ze zwart zijn door roet.
pi_100974142
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat was wel komisch geweest, blanke sinterklaas met zijn stinkende negerhulpjes :')
:D :'( :D
pi_100974152
Ze zijn wel aardig blij die slaven :D Verder is het natuurlijk diep triest dat iemand als anonymoussie zwarte pieten meteen slaven noemt en Gargamel een Jood vindt omdat dat past binnen zijn belevingswereld.
pi_100974168
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:11 schreef sp3c het volgende:
dan nog, al zijn het negers
Pieten zijn geen negers. Pieten zijn door de heilige Sint Nicolaas bedwongen duivels, zwartgeblakerd door de vuren van de hel ;)
pi_100974170
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is waar jij vandaan hebt dat ze zwart zijn door roet.
Roddel en achterklap. Tevens lijkt het mij gewoon aannemelijk omdat ze via de schoorsteen het huis binnentreden en de schoorsteen vaak voorzien is van een stevig portie roet. Mits in gebruik.
pi_100974196
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

O werkelijk? Volgens mij zijn ze zwart door het roet. Heb je een bron?

[..]

Incorrect dus.

[..]

Dezelfde man? Sint Nicolaas was een goedheilig man en santa claus is een fictief figuur gemaakt door de Coca Cola Company. (in zijn huidige vorm)

[..]

Ik vind het niet racistisch nee, omdat ik de juiste informatie tot mij genomen heb.

[..]

Nee, het wordt tijd dat mensen met gebrekkig verstandelijk vermogen zich niet met dit soort onderwerpen bezighouden.
Nee sinterklaas is totaal niet racistisch :')
Jij hebt een gebrek aan verstand als je dat niet inziet.
Misschien was het beter als ze er joden van hadden gemaakt met jodensterren.

Hun haren krullen zeker van de vuur. :')
En de rode lippen en grote oorbellen, die zijn kenmerkend voor slaven.

Ja leef jij maar lekker verder in je fantasiewereld :W
Wat een idioten, Sinterklaas een beetje goedpraten.
Je hebt niet eens beantwoord waar het feest nou eigenlijk goed voor is.
pi_100974197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ken alleen zwart als roet, niet door.
Ook een leuke. "Moriaantje zo zwart als roet" - sinds wanneer zijn Berbers (Moren) zwart als roet :P ?
pi_100974220
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:16 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Pieten zijn geen negers. Pieten zijn door de heilige Sint Nicolaas bedwongen duivels, zwartgeblakerd door de vuren van de hel ;)
Wel typerend dat ze op Sjimmie lijken.

Mensenn zijn jullie blind, of willen jullie blind zijn.
En dan zeggen dat die propaganda geen invloed zou hebben, nou kennelijk wel.
pi_100974227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:

Je hebt niet eens beantwoord waar het feest nou eigenlijk goed voor is.
Het eren van Sint Nicolaas, beschermheilige van studenten, hoeren en Griekenland.
Met ons kabinet hard nodig ;)
pi_100974231
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Nee sinterklaas is totaal niet racistisch :')
Jij hebt een gebrek aan verstand als je dat niet inziet.
Misschien was het beter als ze er joden van hadden gemaakt met jodensterren.
Je denkt dat jezelf herhalen gelijk staat aan legitieme argumenten?
quote:
Hun haren krullen zeker van de vuur. :')
En de rode lippen en grote oorbellen, die zijn kenmerkend voor slaven.
incorrect
quote:
Ja leef jij maar lekker verder in je fantasiewereld :W
Wat een idioten, Sinterklaas een beetje goedpraten.
Je hebt niet eens beantwoord waar het feest nou eigenlijk goed voor is.
Geen argumenten dus? Spijtig voor je. Nu kom je nóg dommer over.
pi_100974234
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ook een leuke. "Moriaantje zo zwart als roet" - sinds wanneer zijn Berbers (Moren) zwart als roet :P ?
Negers heten in de Turkse volksmond ook Arabieren. Ik denk dat het te maken heeft dat het 'eerste' contact met donkere mensen via de de Arabieren ging toen en dat ze ook via dat gebied kwamen dus zo geschiedde.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100974240
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:19 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Wel typerend dat ze op Sjimmie lijken.
Hoezo ? Negers zijn OOK duivels volgens de zelfde leer ;)
pi_100974251
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je denkt dat jezelf herhalen gelijkstaand aan legitieme argumenten?

[..]

incorrect

[..]

Geen argumenten dus? Spijtig voor je. Nu kom je nóg dommer over.
Hoezo incorrect???
Jullie hebben nog nooit slaven gezien???? 8)7
pi_100974280
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:

[..]


Hun haren krullen zeker van de vuur. :')
En de rode lippen en grote oorbellen, die zijn kenmerkend voor slaven.

Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?
pi_100974283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo incorrect???
Jullie hebben nog nooit slaven gezien???? 8)7
Nee, waar kan ik die tegenwoordig kopen? Ik zou wel een negerhulpje in huis willen hebben :Y
pi_100974288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo incorrect???
Jullie hebben nog nooit slaven gezien???? 8)7
Ik heb er hier zelfs een, die is blank en gewapend met keukengerei.
pi_100974305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?
Hé. Logica heeft in dit topic geen plaats, dat mag nu wel duidelijk zijn.
pi_100974324
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Nee sinterklaas is totaal niet racistisch :')
Jij hebt een gebrek aan verstand als je dat niet inziet.
Misschien was het beter als ze er joden van hadden gemaakt met jodensterren.
Hey, onverwachte wending.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100974386
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?
Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.
En die petjes met die veren droegen ze vroeger ook echt.
pi_100974402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Nee, waar kan ik die tegenwoordig kopen? Ik zou wel een negerhulpje in huis willen hebben :Y
Je wilt graag een negerslaaf :?
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen. :(
pi_100974412
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je wilt graag een negerslaaf :?
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen. :(
Als ik een racist zou zijn dan zou ik toch geen neger kopen en die in mijn huis laten? :(

Ik zou ook wel een blanke slaaf willen kopen, maar die zullen wel een stuk duurder zijn :Y
pi_100974420
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:28 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.
En die petjes met die veren droegen ze vroeger ook echt.
Ga je ons nog verlichten met de bron van jouw kennis? Of moeten we jou maar op je woord geloven? Hoe verklaar jij bijvoorbeeld dat die pieten altijd zo vrolijk zijn? Is dat een symptoom van hevige zweepslagen?
pi_100974424
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je wilt graag een negerslaaf :?
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen. :(
Ik wil graag een blanke slaaf (wel lekker) is dat beter?
pi_100974433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:28 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.
En die petjes met die veren droegen ze vroeger ook echt.
Heb je überhaupt een bron ergens van? Waar dan ook?
pi_100974448
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als ik een racist zou zijn dan zou ik toch geen neger kopen en die in mijn huis laten? :(
En voor je laten werken... de vieze klusjes laten doen.
Je wil hem kopen. Dus je wilt het jouw bezit maken.
Ja dit vind ik zeer racistisch. :r
Hoe kan je zo praten over mensen, misschien zou jij het leuk vinden om gekocht te worden en bezit te zijn van een ander.
pi_100974452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je wilt graag een negerslaaf :?
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen. :(
Driekwart van de spullen die ik koop zijn gemaakt door kindslaven in Azië. Het zou hypocriet zijn om te doen alsof wij als maatschappij slavernij afkeuren terwijl het de basis vormt van onze huidige economie.
pi_100974458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

En voor je laten werken... de vieze klusjes laten doen.
Je wil hem kopen. Dus je wilt het jouw bezit maken.
Ja dit vind ik zeer racistisch. :r
Hoe kan je zo praten over mensen, misschien zou jij het leuk vinden om gekocht te worden en bezit te zijn van een ander.
Ik zou jou wel graag bezitten, voor entertainment doeleinden.
pi_100974476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heb je überhaupt een bron ergens van? Waar dan ook?
Ik heb het gevoel echt met ontwetende mensen ofzo te dealen.
Ieder met een beetje verstand weet dit gewoon. Net als hoe je weet dat ze in de middeleeuwen lange jurken droegen.

Ik zal kijken wat ik kan vinden. In oude films (uit die tijd) zie je het ook wel.
pi_100974490
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:32 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Driekwart van de spullen die ik koop zijn gemaakt door kindslaven in Azië. Het zou hypocriet zijn om te doen alsof wij als maatschappij slavernij afkeuren terwijl het de basis vormt van onze huidige economie.
Waarom is racisme ook alweer afgeschaft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')