abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100974231
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Nee sinterklaas is totaal niet racistisch :')
Jij hebt een gebrek aan verstand als je dat niet inziet.
Misschien was het beter als ze er joden van hadden gemaakt met jodensterren.
Je denkt dat jezelf herhalen gelijk staat aan legitieme argumenten?
quote:
Hun haren krullen zeker van de vuur. :')
En de rode lippen en grote oorbellen, die zijn kenmerkend voor slaven.
incorrect
quote:
Ja leef jij maar lekker verder in je fantasiewereld :W
Wat een idioten, Sinterklaas een beetje goedpraten.
Je hebt niet eens beantwoord waar het feest nou eigenlijk goed voor is.
Geen argumenten dus? Spijtig voor je. Nu kom je nóg dommer over.
pi_100974234
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ook een leuke. "Moriaantje zo zwart als roet" - sinds wanneer zijn Berbers (Moren) zwart als roet :P ?
Negers heten in de Turkse volksmond ook Arabieren. Ik denk dat het te maken heeft dat het 'eerste' contact met donkere mensen via de de Arabieren ging toen en dat ze ook via dat gebied kwamen dus zo geschiedde.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100974240
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:19 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Wel typerend dat ze op Sjimmie lijken.
Hoezo ? Negers zijn OOK duivels volgens de zelfde leer ;)
pi_100974251
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je denkt dat jezelf herhalen gelijkstaand aan legitieme argumenten?

[..]

incorrect

[..]

Geen argumenten dus? Spijtig voor je. Nu kom je nóg dommer over.
Hoezo incorrect???
Jullie hebben nog nooit slaven gezien???? 8)7
pi_100974280
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:

[..]


Hun haren krullen zeker van de vuur. :')
En de rode lippen en grote oorbellen, die zijn kenmerkend voor slaven.

Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?
pi_100974283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo incorrect???
Jullie hebben nog nooit slaven gezien???? 8)7
Nee, waar kan ik die tegenwoordig kopen? Ik zou wel een negerhulpje in huis willen hebben :Y
pi_100974288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo incorrect???
Jullie hebben nog nooit slaven gezien???? 8)7
Ik heb er hier zelfs een, die is blank en gewapend met keukengerei.
pi_100974305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?
Hé. Logica heeft in dit topic geen plaats, dat mag nu wel duidelijk zijn.
pi_100974324
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:17 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Nee sinterklaas is totaal niet racistisch :')
Jij hebt een gebrek aan verstand als je dat niet inziet.
Misschien was het beter als ze er joden van hadden gemaakt met jodensterren.
Hey, onverwachte wending.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100974386
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom zouden slaven mooie kleren hebben met kransen en (dure) veren en sieraden?
Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.
En die petjes met die veren droegen ze vroeger ook echt.
pi_100974402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Nee, waar kan ik die tegenwoordig kopen? Ik zou wel een negerhulpje in huis willen hebben :Y
Je wilt graag een negerslaaf :?
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen. :(
pi_100974412
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je wilt graag een negerslaaf :?
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen. :(
Als ik een racist zou zijn dan zou ik toch geen neger kopen en die in mijn huis laten? :(

Ik zou ook wel een blanke slaaf willen kopen, maar die zullen wel een stuk duurder zijn :Y
pi_100974420
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:28 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.
En die petjes met die veren droegen ze vroeger ook echt.
Ga je ons nog verlichten met de bron van jouw kennis? Of moeten we jou maar op je woord geloven? Hoe verklaar jij bijvoorbeeld dat die pieten altijd zo vrolijk zijn? Is dat een symptoom van hevige zweepslagen?
pi_100974424
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je wilt graag een negerslaaf :?
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen. :(
Ik wil graag een blanke slaaf (wel lekker) is dat beter?
pi_100974433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:28 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Zulke soort kleren droegen ze. Ze woonden in bij hun baas.
En die petjes met die veren droegen ze vroeger ook echt.
Heb je überhaupt een bron ergens van? Waar dan ook?
pi_100974448
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als ik een racist zou zijn dan zou ik toch geen neger kopen en die in mijn huis laten? :(
En voor je laten werken... de vieze klusjes laten doen.
Je wil hem kopen. Dus je wilt het jouw bezit maken.
Ja dit vind ik zeer racistisch. :r
Hoe kan je zo praten over mensen, misschien zou jij het leuk vinden om gekocht te worden en bezit te zijn van een ander.
pi_100974452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je wilt graag een negerslaaf :?
Volgens mij zitten hier een stel racisten met opzet te trollen. :(
Driekwart van de spullen die ik koop zijn gemaakt door kindslaven in Azië. Het zou hypocriet zijn om te doen alsof wij als maatschappij slavernij afkeuren terwijl het de basis vormt van onze huidige economie.
pi_100974458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

En voor je laten werken... de vieze klusjes laten doen.
Je wil hem kopen. Dus je wilt het jouw bezit maken.
Ja dit vind ik zeer racistisch. :r
Hoe kan je zo praten over mensen, misschien zou jij het leuk vinden om gekocht te worden en bezit te zijn van een ander.
Ik zou jou wel graag bezitten, voor entertainment doeleinden.
pi_100974476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heb je überhaupt een bron ergens van? Waar dan ook?
Ik heb het gevoel echt met ontwetende mensen ofzo te dealen.
Ieder met een beetje verstand weet dit gewoon. Net als hoe je weet dat ze in de middeleeuwen lange jurken droegen.

Ik zal kijken wat ik kan vinden. In oude films (uit die tijd) zie je het ook wel.
pi_100974490
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:32 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Driekwart van de spullen die ik koop zijn gemaakt door kindslaven in Azië. Het zou hypocriet zijn om te doen alsof wij als maatschappij slavernij afkeuren terwijl het de basis vormt van onze huidige economie.
Waarom is racisme ook alweer afgeschaft?
pi_100974492
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel echt met ontwetende mensen ofzo te dealen.
Ieder met een beetje verstand weet dit gewoon. .
Drogrede..... En jij noemt andere mensen onwetend?
pi_100974513
[quote]10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:34 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Drogrede..... En jij noemt andere mensen onwetend?
[/quote
Vrouwen droegen geen lange jurken in de middeleeuwen?
Ga je eens verdiepen in slavernij.

O nee de meesten doen dat niet, die denken alles al te weten. :')
pi_100974519
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel echt met ontwetende mensen ofzo te dealen.
Ieder met een beetje verstand weet dit gewoon. Net als hoe je weet dat ze in de middeleeuwen lange jurken droegen.

Ik zal kijken wat ik kan vinden. In oude films (uit die tijd) zie je het ook wel.
Dat is een prachtige drogreden.
pi_100974527
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:34 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Waarom is racisme ook alweer afgeschaft?
We hadden het over slavernij. Of de slaaf zwart, blank, geel, bruin of pimpelpaars met roze stipjes is maakt niet echt uit ;)
pi_100974530
Oo ja van die rode lippen heb ik wel een foto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')