Ach, je bent op de goede weg nu dus het lukt je vast zelf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:49 schreef Juicyhil het volgende:
Dankjewel
Alleen ik had iedere twee weken een afspraak met fitnessinstructeur om de voortgang te bespreken. Maar hij heeft gezegd dat hij dat niet meer kan doen omdat ze ook personal training hebben, en ik dus niks betaalde voor die afspraken van 10 minuten.Maja, dan ga ik wel gewoon op eigen houtje verder.
Heb je al een keuze gemaakt tusseb modifast of cambridge dieet?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:37 schreef joyvke het volgende:
Goed bezig!
Voelt zeker super fijn om die kleding maten weg te 'gooien'! Hoop dat het hier hetzelfde is binnenkort ^^. (48 > 38), we gaan hopen en onze best doen!
Juicy, echt super voor je dat het zo goed gaat!
Ja modifast, morgen beginnen met het 3.2.2 systeem, heb al het een en ander uitgeprint aan wat ik wel en niet mag zodat ik het makkelijk kan terugvinden als ik de lichtere dagen hebquote:Op zondag 22 mei 2011 13:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Heb je al een keuze gemaakt tusseb modifast of cambridge dieet?
Sterkte, het lijkt me niet makkelijk namelijk!quote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja modifast, morgen beginnen met het 3.2.2 systeem, heb al het een en ander uitgeprint aan wat ik wel en niet mag zodat ik het makkelijk kan terugvinden als ik de lichtere dagen heb.
Dankje! Het scheelt dat je dit keer ook groentes/ fruit mag. Het is niet de intensieve versie waar je alleen maar shakes mag, dat was erg zwaar, maar dat was na een week ook goed te doen als je er aan gewend bentquote:Op zondag 22 mei 2011 16:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sterkte, het lijkt me niet makkelijk namelijk!
Een dieet is toch levenslang??quote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hoe gaat jou dieet eigenlijk? Moet je nog lang?
Nee hoor. Je moet je voedingspatroon aanpassen voor de rest van je leven.quote:
Dat lijkt me niet de bedoeling te zijn van modifast en cambridge dieeten. Daarvan is het volgens mij de bedoeling dat je nadat dieet je levenspatroon aanpast.quote:
Vanochtend een shake + yoghurt, tussendoortje zo'n reep, als lunch weer een shake, wat komkommer en magere melk (zat vol van de komkommer dus een bordje yoghurt kon ik er echt niet bijproppen). Straks weer een reepje en dan vanavond weer shake, yoghurt and bloemkool en dan is de eerste dag voorbij.quote:
Waarom doet men dat dan daarvoor niet??quote:Op maandag 23 mei 2011 15:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de bedoeling te zijn van modifast en cambridge dieeten. Daarvan is het volgens mij de bedoeling dat je nadat dieet je levenspatroon aanpast.
Omdat je in sommige gevallen een kickstart nodig hebt, maar hee, dit is allemaal al uitgebreid besproken een paar topics terugquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Waarom doet men dat dan daarvoor niet??
kan zeker, heb ook gedaan gisteren want ik moest en zou rennen... maar het blijft kut. En ik doe niet graag dingen die ik extreem kut vindquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:53 schreef Ender_W het volgende:
Je kan toch ook rennen zonder Evy/Ipod??
En ik zal dan geen oude-koeien-die-ik-me-niet-kan-herinneren-uit-de-sloot-halen-gedrag gaan vertonen
Plus het is nogal makkelijk, ik haat koken en afwassen. Dus als ontbijjtje een modifast shake, op het werk uitgebreide lunch (4 bruine bammetjes, grote salade), bij thuiskomst een shake en zakje rauwkost/stoomgroente. En ipv van die repen als tussendoortje een appel en banaan, ik zou er voor tekenenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Waarom doet men dat dan daarvoor niet??
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hoe gaat jou dieet eigenlijk? Moet je nog lang?
Ik moet naar schatting nu nog 20 weken, nou ja 19, deze week zit er morgen op.quote:Dat lijkt me niet de bedoeling te zijn van modifast en cambridge dieeten. Daarvan is het volgens mij de bedoeling dat je nadat dieet je levenspatroon aanpast.
met 500 kcal 125 km fietsen zou ik persoonlijk niet doen, maar een consulent kan je daarin wellicht beter adviseren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:42 schreef Ender_W het volgende:
@Muks, waarschijnlijk is het je 100 keer gevraagd. Maar ik zit net op de site van Cambridge te kijken. Maar hoe zit het met de rest van je leefstijl...hou je genoeg energie in je lijf om bijvoorbeeld 3 keer in de week hard te blijven lopen. En kan je ook een keer extra eten omdat je verwacht het nodig te hebben. (Moet in juli nog een keer 125 km fietsen door het Limburgs landschap.) Op een 500 kcal lijkt me dat niet verstandig, dus zal er extra brandstof bij moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |