Oke, tof!quote:
42 graag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja welkom je kan nu nummers aan vragen. Mijn favoriet is nummer 5.
Dat had ik er van moeten maken.quote:
Spacecake.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef gianni61 het volgende:
Spees: voor jou bewaar ik wel een stukje.
Ja iedereen is hier welkom en we gaan nu praten over baarmoeders en ruzie maken over aanmaaklimonade.quote:
Dat ligt in Noord Holland ofzo tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie van jullie denkt trouwens allemaal dat West-Friesland in Friesland ligt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor Fok?
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor Fok?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie van jullie denkt trouwens allemaal dat West-Friesland in Friesland ligt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:18 schreef sharr het volgende:
Ik heb een bril van glas op hihi echt, lelijk_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, ik woon erquote:
Dat zijn de betere gespreksonderwerpen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja iedereen is hier welkom en we gaan nu praten over baarmoeders en ruzie maken over aanmaaklimonade.
Ik zou het ook ontkennen hoor, als ik in Friesland woonde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik woon er
[ afbeelding ]
Een tijdje terug eiste Friesland dat het weer bij de provincie Friesland zou gaan horen
Maar altijd als je zegt dat je in West-Friesland woont, denken mensen dat je daadwerkelijk in de provincie Friesland woont
Ja maar dat klinkt ook logischer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik woon er
[ afbeelding ]
Een tijdje terug eiste Friesland dat het weer bij de provincie Friesland zou gaan horen
Maar altijd als je zegt dat je in West-Friesland woont, denken mensen dat je daadwerkelijk in de provincie Friesland woont
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zou het ook ontkennen hoor, als ik in Friesland woonde.
Plopsaland is laatst ook al opgeëist door kabouters.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt ook logischer.Net als dat Zeeland in de zee mag verdwijnen.
ik dacht heel even dat jij K-Cash wasquote:
wrmquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat jij K-Cash was
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is niks, ik moet vrijdag (de 13e) naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik moet dadelijk naar de tandarts.
je zusje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Raad eens wie de bus gemist heeft?
Klinkerzusje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De buschauffeur was het vast niet. Moet je lang wachten nu?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
RIP.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
dat is niks, ik moet vrijdag (de 13e) naar het ziekenhuis
Busje komt zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
normaal post die altijd links naar kudtmuziekquote:
Wat gaan ze doen? Of zijn dat mijn zaken niet.quote:
rasist ofso? ;squote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal post die altijd links naar kudtmuziek
Onderzoek naar chronische vermoeidheid/duizeligheid, huisarts kon niks vinden. Valt relatief mee dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen? Of zijn dat mijn zaken niet.
Ik zal voortaan wat minder ruig gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Onderzoek naar chronische vermoeidheid/duizeligheid, huisarts kon niks vinden. Valt relatief mee dus.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wat minder ruig gaan.
Dat is wel lastig. Vitamine B12 en D al getest zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Onderzoek naar chronische vermoeidheid/duizeligheid, huisarts kon niks vinden. Valt relatief mee dus.
Ja, alles was redelijk goed. Misschien dat ze nu wel wat vinden. Hoop ik tenminstequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is wel lastig. Vitamine B12 en D al getest zeker?
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:31 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
Ik hoop 't ook voor je!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja, alles was redelijk goed. Misschien dat ze nu wel wat vinden. Hoop ik tenminste [ afbeelding ]
hoe kom je daar bij?quote:
Niet zo happenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kom je daar bij?
muzieksmaak heeft niks met ras te maken
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Niet zo happen [ afbeelding ]
sorry, die vraag krijg/kreeg ik vrij regelmatig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Niet zo happen [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://tinychat.com/arg7
Liveshow Victor Vaseline met af en toe een malle show waarin Victor zijn skills met een elastiekje laat zien
komt dat zien komt dat zien vanaf nu tot 20:00![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik baal
Ik had gisteren een goed topic verzonnen, maar ben hem nu vergeten!
![]()
![]()
I'm alive!!quote:
speessy, wil je een tosti voor me maken?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nee, ik wil wel spaghettini in de magnetron doen voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I'm alive!!
speessy, wil je een tosti voor me maken?![]()
![]()
Wat is dat ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel spaghettini in de magnetron doen voor je![]()
oh, je bent een schatquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel spaghettini in de magnetron doen voor je
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Godver, wat heb ik pijn aan mijn bakkes. Die verstandskies mogen ze er wel uitrammen.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals plek #499
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ragboer het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals plek #499![]()
![]()
jammer joh:quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ragboer het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals plek #499
# 499 Knetterkrankjorum 34.395
# 500 bixister 34.347
waar vind je ook alweer die daglijsten?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Bevroren popquote:
Dat is toch ziek van KKJ. Ze fokt sinds 26 decemberquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer joh:
# 500 bixister 34.347
waar vind je ook alweer die daglijsten?
Ik was nummer negen gisterquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer joh:
# 500 bixister 34.347
waar vind je ook alweer die daglijsten?Nog nooit dicht bij de top 40 en opeens dit
![]()
![]()
Verslaving.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is toch ziek van KKJ. Ze fokt sinds 26 december![]()
Echt niet gezond meer.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Kan gebeuren toch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is toch ziek van KKJ. Ze fokt sinds 26 decemberOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
yquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze heeft elke dag iets van 400+ posts, kijk maar bij de dagcijfersquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is toch ziek van KKJ. Ze fokt sinds 26 december
Ze FOK!t ook elke ochtend tot 05:00.
En dan klagen dat ze te overspannen is voor school / werk en janken dat ze een slaapprobleem heeft
Kom op, zo krijg je nooit een fatsoenlijk ritme !![]()
Ze zouden haar preventief moeten bannen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze heeft elke dag iets van 400+ posts, kijk maar bij de dagcijfers
En dan klagen dat ze te overspannen is voor school / werk en janken dat ze een slaapprobleem heeft
ik val nog best mee:quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom op, zo krijg je nooit een fatsoenlijk ritme !
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 3476 (gemiddeld 18 per dag)
maar hoe kom ik bij die dagcijfers?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
thuisserver./fokdagcijfersquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik val nog best mee:
maar hoe kom ik bij die dagcijfers?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beetje moraalridderquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
FOK!ken sinds december 2010 en dan al op #499 staan !![]()
De mijne:quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik val nog best mee:
maar hoe kom ik bij die dagcijfers?
aantal posts: 25995 (gemiddeld 43 per dag)
Dagcijfers staan bij GC geloof ik.![]()
Zelfs als ik alleposts van al mijn accounts optel kom ik nog maar net over de 20.000, en dat in 3.5 jaar tijd
Flaming hot![]()
Newbquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zelfs als ik alleposts van al mijn accounts optel kom ik nog maar net over de 20.000, en dat in 3.5 jaar tijd.
Ik geef niet om haar en daarom geef ik niets om wat zij doet. Ze moeten doen en laten wat zij wil en als dat de hele dag FOK!ken is moet ze dat doen.quote:![]()
Ik heb op mijn oude account nog iets van 10.000 posts
Ik post ook wel eens 200 per dag hoor, maar ik FOK! eigenlijk nooit op zaterdag en zondag.
Vandaar een laag gemiddelde.![]()
Joebelquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vertel hier sterke verhalen van SSB!
![]()
Wat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom op, zo krijg je nooit een fatsoenlijk ritme !Eensch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ze zouden haar permanent moeten bannen.![]()
Joebel.
ja, extra geld voor dannyReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Is daar iets mis mee dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Half Arg7 opeens in dat topic aan het bitchen op KKJ![]()
kinect kinectOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging eerst ook wel in haar richtingquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar nu afkicken en alles
Oh en hooi
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Goed zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging eerst ook wel in haar richting![]()
Maar nu afkicken en alles
Oh en hooi
En heey Merel!
![]()
Ik sta liever ook niet in de dagcijfers, maar als de rest zo weinig post kom ik er steeds vaker in
Flaming hot![]()
Je mooie gifzwarte ogenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:44 schreef PsychoTheRapist het volgende:
zo, ik heb daarnet mijn ogen uit mn oogkassen gerukt
Flaming hot![]()
Af en toe als iemand me een topic stuurt dat in een ander subboard staat post ik er nog wel eens. Of als ik een bugje ontdek. Maar verder.quote:![]()
![]()
Subboard
4chan
131 posts gemiddeld per dagquote:
Inmiddels nog 93![]()
HooiHoi IJsje.quote:
Ik wil eigenlijk wel een ijsje, lekker ambachtelijk italiaans schepijs
Maar geen zin om te halen
Hihi hooiquote:
shit, je hebt me ontdektquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Schepijsquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
131 posts gemiddeld per dag
Inmiddels nog 93![]()
Hooi
[..]
Hoi IJsje.
Ik wil eigenlijk wel een ijsje, lekker ambachtelijk italiaans schepijs
Maar geen zin om te halen![]()
[..]
Hihi hooi
Waterijs
Jij doet me altijd aan dat liedje denken![]()
![]()
Sorry mattiequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:44 schreef PsychoTheRapist het volgende:
zo, ik heb daarnet mijn ogen uit mn oogkassen gerukt![]()
![]()
spees en ik gaan ooit trouwen en samen nooit kinderen krijgen, maar al het geld dat kinderen kosten uitgeven aan shoppenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Beide lekker ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Schepijs
Waterijs
Jij doet me altijd aan dat liedje denken
Perenijsje voldoet ook wel aan mijn wensen eigenlijk![]()
Welk liedje?Ah oke, tof planquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spees en ik gaan ooit trouwen en samen nooit kinderen krijgen, maar al het geld dat kinderen kosten uitgeven aan shoppen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beide lekker ja.
Perenijsje voldoet ook wel aan mijn wensen eigenlijk![]()
Welk liedje?
[..]
Ah oke, tof plan![]()
ik zou niet durvenquote:
maar een beetje flirten mag toch?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Furdiquote:
Ohja dat niet zo lieve liedje dat wel leuk klinkt.quote:Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Gewoon positief blijven denken. Hello, Hello Blackbirdquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Furdi![]()
[..]
Ohja dat niet zo lieve liedje dat wel leuk klinkt.![]()
Hallo
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Oh, okequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon positief blijven denken. Hello, Hello BlackbirdDraaltjequote:
Kutkindquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Haha jaquote:
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo wijs is je die te laten zien, ook niet of je die wíl zien
Doe maar niet, serieus.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Waarom het logo van Run DMC zo gebruiken danquote:![]()
![]()
geen aanraderquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Borsten, knetterkrankjorum, vol ornaat.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ah oke, waarom heeft ze dat nou weer op fok gepost?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Borsten, knetterkrankjorum, vol ornaat.![]()
Maar ziet er niet uit dus? Arme KKJ
Omdat ze gek is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, waarom heeft ze dat nou weer op fok gepost?![]()
Maar ziet er niet uit dus? Arme KKJ![]()
Aub zeikerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom het logo van Run DMC zo gebruiken dan!
![]()
Het waren de lelijkste tieten die ik ooit gezien heb...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, waarom heeft ze dat nou weer op fok gepost?![]()
Maar ziet er niet uit dus? Arme KKJ![]()
just be a queen*quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Erg triest inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het waren de lelijkste tieten die ik ooit gezien heb...Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
hmm, nee, dat is nou ook weer overdrevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het waren de lelijkste tieten die ik ooit gezien heb...Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Omdat je geen Frans kan en ik daar geen rekening mee houd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarvoor, omdat ik geen Frans kan of omdat je niet maar van mij houdt?
Ik houd nog wel van je hoor![]()
![]()
Ben ik nou de enige die ze niet heeft gezien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het waren de lelijkste tieten die ik ooit gezien heb...
Niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, dat is nou ook weer overdreven![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat je geen Frans kan en ik daar geen rekening mee houd.
Ik houd nog wel van je hoorBijna een gebroken hartje.
![]()
Dan heb je nog nooit die van fairydust gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het waren de lelijkste tieten die ik ooit gezien heb...![]()
![]()
Zou ik je nooit expres aan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Bijna een gebroken hartje.
![]()
Dm gaarne.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit die van fairydust gezien![]()
Dm ze maar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit die van fairydust gezien![]()
Die heb ik meteen verwijderd uit mijn inbox, gadverdamme dat was gewoon goor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit die van fairydust gezienWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die ze niet heeft gezien?
[ Bericht 19% gewijzigd door Myraela op 11-05-2011 13:19:12 ]![]()
niet naar mij. nog erger kunnen mijn collega's waarschijnlijk niet waarderenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Waarom klikte ikquote:
[ Bericht 18% gewijzigd door Myraela op 11-05-2011 13:19:19 ]Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Nieuwsgierigheid is geen zondequote:
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
SSB doe normaal
just like a trainwreck: it's a horrible picture but you can't look awayquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik weet het, maar tochquote:Nee, maar wordt wel afgestraftquote:Ik had moeten luisteren jaquote:Oh, ik klikte m heel snel weg andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
just like a trainwreck: it's a horrible picture but you can't look away
zo, nu heb ik geen zin meer om te werkenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ach ach achquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beetje kutplek, maar ach het moet maar daar dan.![]()
Wie heeft zin om een keer te trollen op treinflirt.nl?
Dus net doen alsof je iemand echt gezien hebt en daar op reageren.![]()
Nee ik troll nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus net doen alsof je iemand echt gezien hebt en daar op reageren.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wa leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus net doen alsof je iemand echt gezien hebt en daar op reageren.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus net doen alsof je iemand echt gezien hebt en daar op reageren.![]()
![]()
Wat is trollenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus net doen alsof je iemand echt gezien hebt en daar op reageren.Flaming hot![]()
Die sitequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus net doen alsof je iemand echt gezien hebt en daar op reageren.quote:Ik ben naar je op zoek omdat...
ik steeds aan je moet denken...
Een spaansachtige meisje +/-20 met zwarte harden ongeveer 1.60 en zat schuin tegenover mij met groene t-shirt en een zwarte vest, Ook had ze een tongpiercing met wti bollletje ze had een luxe telefoon met witte oorddopjes waarmee ze muziek luisterden. Ik kon mijn ogen niet van haar houden.En had wederzijds ook een beetje zo gevoel. Zij vertok ook vanaut Velperpoort. Ik zou graag willen weten of in contact komen met dit meisje. Ik was te nerveus om zelf aktie te nemen. Ik zelf zag er uit kort blond haar zwarte t-shirt en blauwe broek met slippers 25 jr. Ik hoop dat ik haar kan vinden
Ik ben een man en woon in Didam. In het dagelijkse leven ben ik actief als werknemer en reis ik iedere dinsdag met de trein.
Pieter
Jij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus net doen alsof je iemand echt gezien hebt en daar op reageren.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Doe dat zelf maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het prima
Zoek maar een mooie uit voor me
Ik denk dat dit wel een leuke voor je isquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het prima
Zoek maar een mooie uit voor mequote:Jij echt leuke goser, kort donker haar, iets getint skin met geel t-shirt -Player- voorkant en nummer -15- op achterkant in korte rode short. Weet even niet meer waar je instapte??? Volgens mij Delft? Mijn hart sloeg wel op hol met kriebels in mijn buik van jou... hadden veel oogcontact, ja toch? Jij en ik twijfelde bij het uitstappen (station Leiden rond 12.45) en ik heb er spijt van!!! Dat ik niet ben uitgestapt... Zou je zeker beter leren kennen.
Twijfel niet reageer, ik ben er zeker van dat het wederzijds is.
Ik Hollandse jongen donkere broek met donker grijs tshirt met zwarte tekst.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Nee een homo rellen is niet leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel een leuke voor je is
[..]
Ik wil een gast rellen die te joebel is om op een chimeid af te stappen in de trein![]()
![]()
Ik zoek er wel even eentje uit met veel trollpotential.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee een homo rellen is niet leuk
Ik wil een gast rellen die te joebel is om op een chimeid af te stappen in de trein![]()
![]()
net alsof jij dat wel doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee een homo rellen is niet leuk
Mereltjequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bietsje![]()
Geloof dat Socios wel Nederlands spreekt.
Moet ik een stukje typen als ik jou tegenkom?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Socios
Graag jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Mereltje
Moet ik een stukje typen als ik jou tegenkom?![]()
Dan ga ik nu even mn natuurkunde leren.
Daag![]()
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben bezet
Maar heb destijds wel 2 meisjes leren kennen in de trein ja![]()
Jij... ik zie je elke dag op weg naar het werk.
Jou mooie geel met blauwe uitstraling doet me elke dag weer stijf staan van opwinding.
Soms ben je rustig en soms ben je kei druk.
Ik volg je door heel Nederland en maak dan stiekem foto's van je die ik dan thuis weer met veel plezier bekijk.
Ik hou van je oude modellen en van je jongere uitgaven . Jij bent voor mij altijd geweldig soms kom je wel eens te laat of heb je 5 minuten vertraging maar als ik in je zit voel ik me pas echt thuis.
Kusje Socios ,
ps ik hoop dat je na deze oproep eindelijk eens wat terug zegt.![]()
hahaOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Wtf is een geel met blauwe uitstralingquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Henkie94 het volgende:
Jou mooie geel met blauwe uitstraling doet me elke dag weer stijf staan van opwinding.
Ik volg je door heel Nederland en maak dan stiekem foto's van je die ik dan thuis weer met veel plezier bekijk.
Ik hou van je oude modellen en van je jongere uitgaven . Jij bent voor mij altijd geweldig soms kom je wel eens te laat of heb je 5 minuten vertraging maar als ik in je zit voel ik me pas echt thuis.
Kusje Socios ,
ps ik hoop dat je na deze oproep eindelijk eens wat terug zegt.?
![]()
Een trein?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wtf is een geel met blauwe uitstraling?
RKCquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Blauwe plekken omdat ze geslagen is, en geel omdat ze ziek wordt van zn kop?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Henkie94 het volgende:
Kusje Socios ,
ps ik hoop dat je na deze oproep eindelijk eens wat terug zegt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik heb al jaren niet meer in een trein gezeten.quote:
Liever 1.5 uur in de file dan een half uur in de trein...![]()
kk joebelquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer in een trein gezeten.
Liever 1.5 uur in de file dan een half uur in de trein...Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik zit nog wel in de trein naar west friesland.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer in een trein gezeten.
Liever 1.5 uur in de file dan een half uur in de trein...
Ik draai al om doei.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef JanPiraat het volgende:
de show is voorbij victor vaseline failliet![]()
![]()
Ja dat zegt SSB die halve tammequote:
Jannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef JanPiraat het volgende:
de show is voorbij victor vaseline failliet
Hallo kom jij mij aflossen? Zo niet, dan is er 1 minder hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef JanPiraat het volgende:
de show is voorbij victor vaseline faillietFlaming hot![]()
Deze heeft een fokker gezienEn nu ben ik echt lerenquote:Ik was alleen onderweg naar Rotterdam vanaf Assen. Bij station Beilen stapte jij in en kwam schuin tegenover mij zitten.
Ik kon mijn ogen niet van je afhouden. Telkens als we oogcontact hadden keek je weg en bloosde je lief. Ik durfde je niets te zeggen. Bij station Utrecht moest je eruit. Je knipoogde nog naar me.
Ik zoek:
- Jongen
- 17-22 jaar
- Blanke huidskleur
- Lang, wild haar (donker bruin)
- Ongeveer 1.90 tot 2 meter lang
- Slank postuur
- Je droeg die dag een wolven t-shirt <3
Ik zou graag met je in contact komen als je dit leest...
Groet
Daag
Lol die oproep is geplaatst door Henkie ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef 92Merel het volgende:
Deze heeft een fokker gezien
[..]
En nu ben ik echt leren
Daag![]()
![]()
Is dit henkie niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En nu ben ik echt leren
Daag
Succes met lerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En nu ben ik echt leren
Daag
Ik ga ook maar weer aan de slagOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Ahh dat is erg jammer wel.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Lengte is soms lastig in te schatten, ik zou het er op wagen als ik jou wasquote:
Ik val niet op mannen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol die oproep is geplaatst door Henkie ofzo![]()
![]()
Zo, ik ben er weer. Gelijk een topic geopend dankzij mijn post.![]()
ja, maar wat betekend het?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Lengte is soms lastig in te schatten, ik zou het er op wagen als ik jou was![]()
![]()
Vuige hunter.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Aan ons de victorie aan RKC!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: